Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Speciel service på Thai Airways
|
|
kiml |
Lagt på d. 24/05-2011 16:03
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 686 |
milex skrev:
Synes Allan's beretning om sure tæ'er er eminent! Har de sidste par år fløjet en hel del gange CPH-BKK eller omvendt. Også med diverse mellemlandinger i Europa på vej hjem til DK. For mig er de 10/11 timers flyvning en pestilens der bare skal overståes. Mange spørger til service/underholdning - men ikke mange benytter sig af det. Kig ud i kabinen og se hvor mange der benytter sig af de indbyggede skærme i sædet foran. Mht. fulde/ulækre pax, har faktisk ikke set nogle, men har måske været heldig. Det er jo slet ikke som i 'gamle' dage på charter-ferie hvor mange var mere eller mindre stive en ½ time efter afgang. Benytter altid SAS på vej til BKK - for mig et ideelt afgangs tidspkt. Synes Thai-afgangen er træls. Og så lander man kl. l*** om morgenen i 'sumpen'. Alt i alt prøver jeg blot på at sige - man skal fra A til B. Få det overstået. Såvidt jeg orienteret må der ikke være børn under 12 år på first class Som et kuriosum kan jeg nævne, at jeg på THAI har oplevet at sidde på C-class, hvor der på First-class var et barn der stort set skreg/vrælede i 11 timer. Så havde jeg egentlig hellere siddet længere nede bagved:-) [img][/img]
|
|
|
milex |
Lagt på d. 24/05-2011 16:20
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 830 |
Kiml, - man skal være lidt opmærksom på hvad der egentlig er dit svar. har fanget det - "Såvidt jeg orienteret må der ikke være børn under 12 år på first class". Men i Thailand skal alt jo lade sige gøre:-) |
|
|
DKPete |
Lagt på d. 24/05-2011 16:32
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 594 |
Har også prøvet med skrigende unger på business med Thai - så vil jeg hellere sidde på monkey :-) Synes iøvrigt at KLM er en del bedre end SAS ! ved ikke om det er samme airbus type - men det føles som om der er mere plds på KLM.... |
|
|
vandango |
Lagt på d. 24/05-2011 19:40
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Speedmaster skrev: vandango skrev: Flyver altid med Thai Airways, idet deres sæder er større end SAS, og Thai-jumboen er mere rolig i luften. Passer tidsmæssigt godt med mig, slutter min natteturnus kl. 8.00 mandag morgen, i luften klokken 14.30 er fint med mig. Beder om en sovemaske og ørepropper, så kan folk feste og snakke alt det de vil, og jeg får min nattesøvn. Øhh hvis du altid flyver med Thai hvordan kan du så samligne med andre selskaber ? Kan du ikke lære mig den fidus ? Øv øv øv. ha ha. Glemte at skrive, har fløjet med alt at der findes, der lander i Bangkok. I dag flyver jeg kun direkte, gider ikke andet. |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |