Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Ring Til Thailand hvordan ??
|
|
sleipner |
Lagt på d. 05/05-2011 00:04
|
Øvet medlem Antal indlæg: 128 |
VIP skrev: Lung Yao skrev: VIP skrev: Jeg har nævnt det før. Skype er meget billigt, når man skal ringe til Thailand. Fastnet, eller mobil. Kvaliteten er fremragende. Prisen: 11 kr. 19 kr. og 50 kr. for henholdsvis 60 min. 200 min. og 400 min. i en måned. Abonnementet kan opsiges fra dag til dag. Det er vist nok en påstand som du er ene om: Især når du tager disse begrænsninger med i betragtning: er det FUP eller F.U.P? http://www.skype....air_usage/ Bliver ubrugte minutter overført til næste måned?..NEJ Kan jeg forsat ringe, når jeg har nået grænsen for samtaleminutter pr. måned?..NEJ. Regnestykket bliver også anderledes når du lægger moms oveni : Fx. 50kr (du glemmer at lægge moms oveni) for "sølle 400 min" per mnd,bliver til ca. 232 kr, som sammenlignet med VOIPdiscount for samme periode på 120 dage(4mnd)til ca. 85 kr, . Selv "Ubegrænset taletid" med SKYPE er dyrt : kr. 74,99/måned kr. 86,23 inkl. moms per mnd. i forhold til VOIP. http://www.skype....mitedWorld Ikke at glemme : opkaldsafgift: http://www.skype....tion-fees/ Behold du bare SKYPE. Jeg skal ihvertfald ikke skifte. Lung Yao, Du vrøvler! Her er copy/past fra mit Skype måneds abbonement på 60 min. til alle telefoner i Thailand: 1 måneds abonnement kr. 10,49 0% moms kr. 0,00 I alt kr. 10,49 Som du kan se, er der ikke moms på beløbet, som du påstår! Opkaldsafgift? Ikke oplyst af Skype, for den pakke type jeg køber og omtaler. Minutterne skal bruges inden for en måned og ja, der kan ikke overføres til ny måned. Hvilket jeg heller ikke har påstået. Men efter min mening er Skype stadig en god deal, VIP det er DIG der vrøvler nu prisen for 60 min samtale til Thailand er 12.06 incl moms de 10.49 er UDEN moms http://buy.skype....onthly/#TH |
|
|
VIP |
Lagt på d. 05/05-2011 04:30
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 567 |
He' He' Sleipner. Jeg tror at jeg har forklaringen. Og alle har ret. Se her hvad jeg fandt hos Skype: Why am I charged a VAT rate of 15%? VAT (value added tax) is applicable to residents of the EU who don’t have a VAT registration number, and is calculated at the Luxembourg VAT rate of 15%. If you live outside the EU, you will not be charged the VAT. Da jeg bestiller mit abonnement fra Thailand er det nok forklaringen på at jeg ikke betaler moms. Se her copy/past fra min konto: Du abonnerer på Thailand – 60 min. kr. 10,49/måned. Vælg betalingsmetode Betal pr. måned Betal pr. kvartal Betal pr. år Køb 12 måneder nu, og få en bonus på 15 ekstra minutter pr. måned Bemærk: Dette er en automatisk betaling. Du kan til enhver tid annullere dit abonnement. 1 måneds abonnement kr. 10,49 0% moms kr. 0,00 I alt kr. 10,49 Redigeret af VIP d. 05/05-2011 04:52 >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
VIP |
Lagt på d. 05/05-2011 06:13
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 567 |
Nu er min netbank i Dk åben og her ser du hvad Skype har trukket. Altså ingen moms, når man køber fra Thailandsk ip-adresse. Interessant! 11-03-2011 Visa køb DKK 10,49 SKYPE.COM LUXEMBOU Den 04.03 11-03-2011 -10,49 kr. >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
Bjarne 63 |
Lagt på d. 05/05-2011 16:03
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 69 |
Her i huset har vi en pc enstalleret med høretelefoner og mikrofon og kan ringe til alm. og mobil til Thailand voip diskoent til næsten ingen penge ringe dertil.. vi har også msn og det begrænser at den anden ende også har en pc og med det kan se billede af den person og snakke med vedkommende ingen penge Så har vi også lebara taletidskort fra mobilen som koster 49øre at ringe op og 9 øre i minuttet at ringe til thailand som min kone ofte bruger.med stor susses vi har også købt kort hvor man ringe en til en sentral for 100 kr uden støre begejstring ca 10 timers tale... så mulighederne er mange.. Det er hvad man er bedst til Bjarne som elsker sin thailanske kone |
|
|
Steen Knudsen |
Lagt på d. 05/05-2011 17:57
|
Begynder Antal indlæg: 3 |
Kære alle brugere af Skype/telefoni til Thailand. Jeg undrer mig lidt, fordi jeg selv betaler ca, kr. 35,- pr. måned med ubebrænset opkald = max 6 timer per døgn til op til 50 forskellige telefonnumre/fastnet eller mobilnet. Ydermere har man tilbudt mig at jeg kan ringe fra optil 5 forskellige numre i Danmark, fastnet eller mobil indenfor samme takst, til mine vigtige numre i Thailand. Det har jeg gjort brug af i godt et år, desværre kan jeg ikke lige give jer de direkte links, men det er ikke så svært så prøv at genstarte Skype og se hvad de kan tilbyde jer. Mvh. Steen Knudsen |
|
|
kiml |
Lagt på d. 06/05-2011 06:24
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 686 |
Her i huset bruger vi Lebara, og har brugt det siden 2006 uden de store problemer så det fortsætter vi med. Og prisen er ok
[img][/img]
|
|
|
Klovn |
Lagt på d. 06/05-2011 07:35
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 575 |
Vi har prøvet lidt af det hele,og er ikke blege for at skifte lidt hvis der viser sig en bedre mulighed for at ringe til Thailand ,lige nu bruger vi Lycamobile ! |
|
|
Peder1968 |
Lagt på d. 06/05-2011 13:06
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 852 |
kiml skrev: Her i huset bruger vi Lebara, og har brugt det siden 2006 uden de store problemer så det fortsætter vi med. Og prisen er ok Lebara har bare det store problem du betaler en masse i opkaldsafgift. Og hvem har ikke prøvet at skulle ringe 4-5 gange før man får fat i den man vil snakke med i Thailand? Her hjemme i vores lille lejlighed har konen en smart phone med dataabn. (pga. facebook, mails osv.), som hun bruger til opkald til Thailand. Reelt i gennemsnittet betaler vi ca. 16 kr. pr. måned for 300 min. pr. løbende uge. til f.eks. Thailand. (gns. for ca. 5 måneder) Den 5. måned bruger hun resten af de knap 80 kr til yderlig tale (ca. 8 øre i min.) Det skal nærmest være gratis hvis man vil gøre det billigere På den måde er hun fri for at bruge computeren med VOIP software og fri for at have et dyrt abonnement hos f.eks. Lebare |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |