Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Livet som udlænding i Thailand » Natteliv, barer og pubber
 Udskriv debat
nyt "bar-område" i Jomtien
risbaronen
sleipner skrev:
bruno skrev:
Det var der utrolig hvad godt 3 kr i pris kan føre til.

Tome bare og debat på DTW

Jeps hver 3. bajer er jo gratis på den måde.
Sidder man flere sammen, så bliver det til mange penge hver gang.

En San mig light koster 245 på Polo i walking street, og så skal man endda sidde og lugte til at folk sidder og ryger vandpiber derinde..

http://vinduespudsningkoebenhavn.dk
Hopla
Polo ??? Det må være inder-området du hentyder til ;-)

risbaronen
Hopla skrev:
Polo ??? Det må være inder-området du hentyder til ;-)

Ja den ligger i mellem 2 russer barer, så det er lige eksotisk nok for mig, men det var en del af turplanen så den skulle jo ses

http://vinduespudsningkoebenhavn.dk
sony
Sig mig er der flere russere i jomtien end der er i pattaya?
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

sleipner
245 for en øl er sateme dyrt. Så hellere smutte ind og se russerne vride sig op af stængerne på 1.sal i walking street Smile

chacha
sleipner skrev:
245 for en øl er sateme dyrt. Så hellere smutte ind og se russerne vride sig op af stængerne på 1.sal i walking street Smile

hmm, de er sku da dødsyge...1 min og ud og se nogle flotte thai- pujinger.......god fornøjelse med de blege....Pfft

Thaidreamer
chacha skrev:

Jeg har ikke været i området endnu...men kommer der næste gang da jeg kender en der har åbnet en bar der også.......er der nogle der har erfaringer derfra ligenu ?????Smile

jeg har været der en del gange , sidst i januar i år , sys det er fint nok , bajere 50 baht , breezer 80 baht, 1 glas kold hvidvin 50 baht , der er da altid folk på minny bar , no name bar , flinke piger også .. ham fra pinuppen... ja så slap man da for at høre på hans snak hele tiden i soi whitehouse :-)

handy
Frown
sleipner skrev:

...har været deroppe engeng for lang tid siden mødte så den ven jeg var med dengang og spurgte ham om han stadig kom der og kiggede i ny og næ....han sagde NEJ sidst han var der hade han tilbudt vedkommende en drink hun fortalte hun ikke nød alkohol men gerne ville ha te....ha ha da det kom til betallingen kostede en kandefuld 2400 bath....ha ha ligesom at være på go go bar i København....smiler griner...

DK skrev:

Baht-man skrev:
Jeg bor nede i området nu og kan skrive med om at der ikke sker det vilde ved de nye barer på Jomtien 2nd Road.

Hygge nok at gå rundt derovre...der er en del beer bars at se på.
Indholdet er noget andet...men en Singha vil jo altid være en Singha! :-)

De er ved at fixe Theprassit Road som går ned til Jomtien og det område så det er da altid noget..

Theprassit, går ikke ned til Jomtien. Den går på tværs mellem Sukumvit og strandvejen.

Det er det sidste stykke af vejen før og efter lys krydset (Theprassit) samt svinget ned mod vandet, de er igang med at udbedre.

jeg var i det nye barområde her i januar og februar, det er lækkert der, dejlig rent, og ikke så meget støj og total fulde folk som i PTY
Der er en udemærket dansk bar : Minny Bar Smile
Redigeret af d. 08/03-2012 09:12

Soi7 skrev:

DK skrev:

Baht-man skrev:
Jeg bor nede i området nu og kan skrive med om at der ikke sker det vilde ved de nye barer på Jomtien 2nd Road.

Hygge nok at gå rundt derovre...der er en del beer bars at se på.
Indholdet er noget andet...men en Singha vil jo altid være en Singha! :-)

De er ved at fixe Theprassit Road som går ned til Jomtien og det område så det er da altid noget..

Theprassit, går ikke ned til Jomtien. Den går på tværs mellem Sukumvit og strandvejen.

Det er det sidste stykke af vejen før og efter lys krydset (Theprassit) samt svinget ned mod vandet, de er igang med at udbedre.

jeg var i det nye barområde her i januar og februar, det er lækkert der, dejlig rent, og ikke så meget støj og total fulde folk som i PTY
Der er en udemærket dansk bar : Minny Bar Smile

.....og transport til PTY var ikke så god, men der er mc ved vejen, ikke song taw, med mindre en heldig dag.

ban-chang
handy skrev:

Frown
sleipner skrev:

...har været deroppe engeng for lang tid siden mødte så den ven jeg var med dengang og spurgte ham om han stadig kom der og kiggede i ny og næ....han sagde NEJ sidst han var der hade han tilbudt vedkommende en drink hun fortalte hun ikke nød alkohol men gerne ville ha te....ha ha da det kom til betallingen kostede en kandefuld 2400 bath....ha ha ligesom at være på go go bar i København....smiler griner...

Nogle barejere vil kun se folk en gangBvdrrrrrr

http://thailinks.dk
Boes
Banchang skrev :

Nogle barejere vil kun se folk en gang

Og sikkert ikke uden grund........Headbanger
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

OleOrm
Det er med sorg i sinde, at jeg erfare at Holger Danske i Soi White House har hevet stikket udCrying

Men minderne har man da heldigvis Cheers

ingolf
OleOrm skrev:

Det er med sorg i sinde, at jeg erfare at Holger Danske i Soi White House har hevet stikket udCrying

Men minderne har man da heldigvis Cheers

Tror du ikke de har set skriften på vägen og tänkt at det er lige så godt at lukke nu når de rejser til deres camping/grilbar på Fynn! ( Hvorfor gå og betale hele sommeren for noget dödfödt)

De vender sikkert tilbage med fyldt tegnebog til efteråret, og åbner nyt på 2. road eller der omkring (Jomtien 2. Road)

Hvad med Tommy?? Var han stadigväk delejere?

Savner deres Hakkeböf en gang imellem!!Smile
Mvh Ingolf

Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme!

OleOrm
Nej det gør de nu ikke. Alt er solgt fra, og tilbage står kun murene. Tommy har været i DK det sidste år.
Det var Bjarne og Kalle tilbage, og det var en diskution omkring hvem der skulle betale keymoney, der fik Bjarne til at dreje nøglen.
Der er godt nok kommet mange nye barer oppe ved markedet, vil tro der er 30 efterhånden.

ener37
og flere barer på vej oppe i det nye barområde.... de bygger ihvertfald stadigvæk..... kan ikke helt forstå det, synes ikke der er så mange turister til det...... og så synes jeg heller ikke det er så hyggeligt som at komme i soi white house eller soi 7, der mangler noget sjæl deroppe synes jeg

Anonym Bruger
OleOrm skrev:

Nej det gør de nu ikke. Alt er solgt fra, og tilbage står kun murene. Tommy har været i DK det sidste år.
Det var Bjarne og Kalle tilbage, og det var en diskution omkring hvem der skulle betale keymoney, der fik Bjarne til at dreje nøglen.
Der er godt nok kommet mange nye barer oppe ved markedet, vil tro der er 30 efterhånden.

Solgt fra...?

Jeg tror at de har lukket, fordi fremtiden er usikker og at de derfor ikke har fået fem flade ører for baren. Pfft

OleOrm
DK skrev:

OleOrm skrev:

Solgt fra...?

Jeg tror at de har lukket, fordi fremtiden er usikker og at de derfor ikke har fået fem flade ører for baren. Pfft

Tro det er om søndagen i kirken Angel
hvis du nu læser mit indlæg lidt langsommere, mon så ikke du kan se at jeg skriver, at alt inventar er solgt væk til bla. cowboy bar oa. tilbage står kun de rå mure og minderne.Dead
Så nu er der to units ledige ved siden af hinanden, så måske det var noget for en frisk dansker, at slå dem sammen i en units.Cheers

Anonym Bruger
OleOrm skrev:

DK skrev:

OleOrm skrev:

Solgt fra...?

Tro det er om søndagen i kirken Angel
hvis du nu læser mit indlæg lidt langsommere, mon så ikke du kan se at jeg skriver, at alt inventar er solgt væk til bla. cowboy bar oa. tilbage står kun de rå mure og minderne.Dead
Så nu er der to units ledige ved siden af hinanden, så måske det var noget for en frisk dansker, at slå dem sammen i en units.Cheers

Tak for din nye information, om at Cowboy Bar har købt inventaret.

Dette understreger så også, at det ikke har været muligt, at sælge selve baren.

Og man skal vist være mere end "normal frisk dansker" for at kaste sig ud i en sammenlægning, af
de to omtalte units.

Er der overhovedet barer i Soi White House som tjener penge? Jeg tror det næppe.

Henik
sony skrev:

Sig mig er der flere russere i jomtien end der er i pattaya?

Nej det kan vist ikke lade sig gøre Cheers

Spring til debat: