Se indlæg
 Udskriv debat
Scanway Tyrkiet Eksperten
SteenJ
Der har jo været skrevet stolper op og ned om TE, og der har også været en lang tråd før om dem herinde. Desværre er trådende nok svære at finde........
Men, men, men, det ER vel ikke TE, der er der er de dumme, vel?????Hammer
For ellers ville de have været "døde" for længe siden i Danmark.Sad
mvh. SteenJ

Geng-maak
TE er et svindler firma som sælger en vare der ikke lever op til det som den præsenteres som.....
Jeg havde en "direkte" billet til BKK,,,,det blev alt andet end direkte skal jeg lige hilse.......der var forsinkelser alle steder både ud/hjem rejse,,,,ingen forplejning i de 3 timer vi pludselig skulle tilbringe i Pakistan,,,,der skulle pludselig tankes brændstof ( på den direkte tur....)....de er nogle plattenslagere i TE.......ja og vores kufferter var også blevet væk i BKK....men det havde i vel regnet ud også........newer TE agin......

Victorias far
Jeg har så oplevet det modsatte.....
rejst med Tyrkieteksperten 3 gange, og været ovenud tilfreds. Ingen forsinkelser, og hotel præcis som lovet.
Har ikke gjort brug af deres guideservice på destinationen, så den kan jeg ikke udtale mig om.

Skal lige nævne at det har alle 3 gange været Tyrkiet som rejsemål.

Geng-maak
Victorias far skrev:
Jeg har så oplevet det modsatte.....
rejst med Tyrkieteksperten 3 gange, og været ovenud tilfreds. Ingen forsinkelser, og hotel præcis som lovet.
Har ikke gjort brug af deres guideservice på destinationen, så den kan jeg ikke udtale mig om.

Skal lige nævne at det har alle 3 gange været Tyrkiet som rejsemål.

ja de skulle nok holde sig til tyrkiet så........så er det jo evt godt nok for goldwing der åbenbart rejser dertil....

sni
Hej.
Har rejst med TE en gang til Tyrkiet, ingen problemer overhovedet. Har talt med flere som har rejst med dem til Thailand, hvor det er gået ok,men har til gengæld også hørt og læst fra mange som siger aldrig mere TE. Så der er vel kun den ene mulighed at tage chancen og opleve det på egen krop eller finde et andet selskab, men forsinkelser kan meget vel opleves med mange andre selskaber, har da selv prøvet det nogle gange.
Men god tur til alle, om du/I vælger det ene eller det andet.Cheers

Geng-maak
sni skrev:
Hej.
Har rejst med TE en gang til Tyrkiet, ingen problemer overhovedet. Har talt med flere som har rejst med dem til Thailand, hvor det er gået ok,men har til gengæld også hørt og læst fra mange som siger aldrig mere TE. Så der er vel kun den ene mulighed at tage chancen og opleve det på egen krop eller finde et andet selskab, men forsinkelser kan meget vel opleves med mange andre selskaber, har da selv prøvet det nogle gange.
Men god tur til alle, om du/I vælger det ene eller det andet.Cheers

Jeg har rejst 10 gange til LOS og kun forsinkelser med TE.......men nogle er forhåbentlig heldige....jeg gider bare ik spilde min tid på dem nogensinde mere........dødsygt selvskab......

Spring til debat: