Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
handy skrev:
så har jeg ihverfald været der en unormal dag jeg stod på række fra indgangen til jeg kunne afl mit pas derefter over til højre for at vente på at komme til og betale...og så derud dagen derpå hvor man kunne side og vente på at blive råbt op....
Så har du været der en dag, hvor nummermaskinen ikke virkede :-)
Når den går ned, så er det et mareridt, især hvis man skal stå en time eller to i kø direkte under solen.
Det samme gør sig gældende ved thai-grænsen til Thailand, hvis man skal stå i kø endnu en gang direkte under solen, men nu har de fået sat noget mere tag op.
Min kones familie er ellers gode til at fifle mig hurtigt rundt, men det er kun på den laotiske side...
Nummermaskine eller ej ved ambassaden, så opstår der tit kaos og anarki ved indlevering af pas omkring kl. 12.15, altså 15 minutter efter, at de burde lukke skranken, hvis der er mange mennesker.
Nuvel, måske vil jeg bøje mig dybt for "systemet" og betale en visumagent, hvis jeg kan slippe for dette i højsæsonen.
Dog gider jeg ikke betale for tre personer: kone, søn, mig og hvem der ellers følger med til Thailand.
Hvis jeg vælger at bøje mig, så skal jeg nok give en melding om, hvordan man slipper for køen og solen i højsøsonen, hvis man kan, og når nummermaskinen traditionelt går i stykker.
Nu havde jeg god tid vi havde 5 overnatninger...får vi fløj videre til langkawi....men så også nogle der fik deres pas ordnet gemmen hotellet det tror jeg også jeg ville benytte mig a hvis jeg kommer til at skulle fikse den deroppe i højsæsonen igen....