Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
det er danmark
|
|
natty |
Lagt på d. 28/02-2011 14:52
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Nu omhandler artiklen jo så andre sager end den som bliver diskuteret her. Så den i den trykte udgave af Berlingske i sidste uge, men kan ikke huske hvad dag. Det kan være der er flere oplysninger end dem som fremkommer på internetudgaven. Det er set ofte,med eller uden diskurs. @sputnik " Sålænge vi ikke hører noget fra manden selv kan jeg som sagt ikke tage det seriøst. " fordi manden har udtalt sig til en journalist på en avis, er han sgu da ikke forpligtet til at skrive, forklare sig og stå til regnskab her på DTW. Det er da noget forbandet sludder at forlange det. Redigeret af natty d. 28/02-2011 15:16 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 28/02-2011 14:59
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Fra tid til anden kan jeg nemlig få den ide at returnere til Danmark på længere sigt inden for det fag, som jeg oprindeligt var i gang med at uddanne mig til, og det ville så også være som statsansat. Det bliver nok svært, da det er mange steder tale om at nedlægge (tom) kirker i DK.. Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
swed |
Lagt på d. 28/02-2011 19:49
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 523 |
Danskere vil overleve og få fremgang pga deres store intelligens i fremtiden , og hjernerne er vores fremtidige råstof.
Swed
|
|
|
bob |
Lagt på d. 03/03-2011 13:54
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 49 |
Robert Det var et fint sobert svar og interessante oplysninger. Det forbavser ikke, at du sådan bliver fanget mellem to systemer. DK mener du bor i thailand, og omvendt.. "ih, hvor er det kommunalt" som man sang.. Pr erfaring ved jeg at man kan stille garanti på to måder. 1. Man kan indbetale pengene på en lukket konto (hvis man har 62k DKK "fri" 2. Man kan bede banken lave en bankgaranti (hvis man ikke lige har 62k DKK) Banker gør ikke noget gratis, så der er et årligt gebyr for bankgarantien. 600 kr/år. Jeg nævner 62.000 kr, men jeg er ikke sikker på om man ifølge de nye regler skal erlægge dobbelt så meget. |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |