Se indlæg
 Udskriv debat
de racistiske danskere - link til BBC
b_j3ns3n
natty skrev:
Ja det er totalt syret, hænger ikke sammen og er dobbeltmoralsk så det basker samtidig.

Der er jo også flere thaier som bliver fremmedfjendske og som mener at det er venstens og farangernes skyld at Thailand er ude i store problemer. Selvom prostitution vist altid har været en del af den thailandske kultur, har jeg da hørt flere beskylde vestens dekadance for at prostitution er så åbenlyst i Thailand og at vi kommer og udnytter kvinderne.

jamen det da klart de synes det er farangernes skyld. det vil altid være nemmere at pege finger efter de fremmede..
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

natty
thaikurt!:
"Du kan kommer med div tal og udregninger med man kan ikke komme ud om at man for 10 -20 siden havde en forfejle udlændinge politik og at det i dage koster samfundet 15,7 milliarder."

Det kan du mene, men hvad har det med dagens udlændingepolitik, med tal, point og vattamponer at gøre?
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

b_j3ns3n
thaikurt1 skrev:
Du kan kommer med div tal og udregninger med man kan ikke komme ud om at man for 10 -20 siden havde en forfejle udlændinge politik og at det i dage koster samfundet 15,7 milliarder.

kurt fordi de lavede en masse fejl for 20 år siden, skal vi vel ikke bruge de næste 20 år på at lave en masse nye, i den anden ende af skalaen Smile
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

sum
thaikurt1 skrev:
Det typisk kommentar fra to medlemmer der ikke fatte at skiller det at bo i thailand og så det af havde en menig.

!

!!!!? Den påstand ser jeg nu mest som et for søge på at forklare en holding man ikke selv forstår, en holdning der ikke stemmer overens med den virkelighed, man lever selv i.
Walk whit a pure heart and mind, then happiness will follow you.

This is the word of the good lord Buddha.

Come here sun

thaikurt1
Igen er der noget som har svært ved at forstå at skille man bo i andre land og så det at havde en menig

Men det skyldes nok at man ikke kan få familiesammenføring efter den nye udlændingelov

Det er altid en stor fornøjet at diskuter familiesammenføring & udlændingelov med jer selv og i stadig komme med at jeg bo i thailand hov i har glemt at jeg personiste

Lad os nu holde det ingen for de regler der er jo ingen grund til at nogen skal havde et rødt bær fordi vi ikke er enig
Redigeret af thaikurt1 d. 10/02-2011 15:22
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
natty
Pensionist eller ej thaikurt1, du er flyttet til et fremmed land, som andre iflg. din mening ikke må flytte til Danmark, også selv om de måske kunne bidrage til den danske økonomi og det danske samfund, that's it.
Din levevis og dine meninger hænger ganske enkelt ikke sammen.

Men det er jo lige det med ikke at kaste med sten når man selv bor i et glashus.

bruno
Jeg mener det var på DR2 jeg så, at vær dansker der tjener under 35000 kr i måneden rent faktisk var en byrde for samfundet netto, det vil sige at hvis mand tjener 28000 kr så koster du samfundet netto 7000 kr og hvis mand er førtidspension så den beløb mand få + 35000 kr mand ligger landet til last.
Hvis du tager samme antal tilfældige dansker når måske ikke samme beløb men nok ikke alverden til forskel.
Derfor er den undersøgelse er kun bestilt for at, kaste glans over deres streaminger, de kendte jo udmærket til svaret og de ved udmærket, at det er de stor virksomheder og olie indtægter der betaler gildet her hjemme.
Men det er jo nem at narre den danske befolkning der ser sort og hvidt på tingene.
Vi dansker skulle nok i stedet begynde at bruge kræfter på at beholde dem i landet med de bredeste skuller, dem der bære læsset, beholde vores indtægt og skaffe nye til, lige som nu Tyskland har gjort, i stedet for at tælle små øre og pebernødder.

http://gj-blog.dk/
thaikurt1
natty
Ja og uden at det koster thailand noget
Jeg er for at man begrænser familiesammenføring
der sende vil koste samfundet penge ikke de
mennesker hvor man ved at de vil være en gevinst
for samfundet.

Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

Klovn
Hvad har det med Thailand at gøre ? jeg ka"simpelthen ikke forstå mange af de tråde her på DTW,men jeg er vel for dum !Hammer

thaikurt1
sum
Den påstand ser jeg nu mest som et for søge på at forklare en holding man ikke selv forstår, en holdning der ikke stemmer overens med den virkelighed, man lever selv i.

Her tager du fejl jeg har en holdning til det dansk samfund

HJB
thaikurt1 skrev:
natty
Ja og uden at det koster thailand noget
Jeg er for at man begrænser familiesammenføring
der sende vil koste samfundet penge ikke de
mennesker hvor man ved at de vil være en gevinst
for samfundet.

Gid Thailand ville gøre det samme, mhb. på indvandring af folk på overførselsindkomst, så Danmark kunne blive fri for sende folk fra SKAT mv. til b.la. Thailand for at sikre sig at der blev givet korrekte oplysninger mhb. på pensionsoplysninger ctr. udbetalinger..... fatter egentlig ikke hvorfor du har så travlt med situationen i Danmark, når du, som du har skrevet i mange indlæg, IKKE "belaster" det danske samfund overhovedet... fuck U

thaikurt1
kurt fordi de lavede en masse fejl for 20 år siden, skal vi vel ikke bruge de næste 20 år på at lave en masse nye, i den anden ende af skalaen

Hvis vi ikke gør noget ved det nu ende det med om 20 år har
Danmark endnu større problemer fordi der ikke bliv noget ved det men i tide.

bruno
Det har det med thailand at gøre at, der i fremtiden kun bliver svære at få sin thailandske kone til Danmark.
Det er faktisk bleven være på nogle punkter en hvad Glistrup ønskede.
Det er bare kommen snigende med DF og det har været deres skjulte dagsorden lige fra starten af.
De var var bare mere snedig i fremtoningen og måske mere yderliggående som også ligger navnet.

http://gj-blog.dk/
HJB
thaikurt1 skrev:
kurt fordi de lavede en masse fejl for 20 år siden, skal vi vel ikke bruge de næste 20 år på at lave en masse nye, i den anden ende af skalaen

Hvilke problemer er det du hentyder til..... Folk på overførselsindkomst der har slået sig ned uden for Schengen ?, eller Danmarks ambivalente indvandrepolitik ???...

HJB
natty skrev:
Pensionist eller ej thaikurt1, du er flyttet til et fremmed land, som andre iflg. din mening ikke må flytte til Danmark, også selv om de måske kunne bidrage til den danske økonomi og det danske samfund, that's it.
Din levevis og dine meninger hænger ganske enkelt ikke sammen.

Men det er jo lige det med ikke at kaste med sten når man selv bor i et glashus.

Skal jeg forstå Thaikurt1 ret, er det i orden at danskere kan fortrække til b.la. Thailand på overførselsindkomst, hvoraf nogle "glemmer at oplyse" b.la. SKAT - kommune ect. om man bor alene, eller har samlever, ejendom i Thailand ect. hvilket har indflydelse på udbetalingen af overførselsindkomsten..... Ctr. ægtefællesammenføring med en eks. Thai, hvor der stilles en garantisum, og der IKKE er adgang til nogen som helst form for offentilg ydelse de første 7 år (jfr. udlændingeloven), men hvor den f.eks. Thailandske ægtefælle i hovedparten af sammenføringerne har arbejde så snart opholds/arbejdstilladelsen er hjemme (efter godkendt sammenføring fra ULS typisk 3 - 6 måneder efter ansøgning) og dermed bidrager til det danske samfund skat ect..... hvor f.... er problemet så iflg. Thaikurt1 anskuelser af dette scenarie ??? Shock

natty
thaikurt1 skrev:

Thaikurt1 hvor mange udlændinge fra ikke vestlige lande er der indvandret til Danmark i de sidste par år? Udspecificer gerne med årstal og land, siden du mener at vide at vi får et problem om 20 år, hvis der ikke bliver gjort noget i tide. Det virker lidt som en papagøje der bliver ved med at gentage det samme som den sagde for 10-15 år siden fordi den ikke har fulgt med tiden eller ikke har lært nogle nye ord.
Redigeret af natty d. 10/02-2011 17:26

b_j3ns3n
Speedmaster skrev:
Hvad har det med Thailand at gøre ? jeg ka"simpelthen ikke forstå mange af de tråde her på DTW,men jeg er vel for dum !Hammer

det hedder vel DTW = Dansk Thai så kan vi vel også diskutere danmark, så længe det er på stueplan

b_j3ns3n
thaikurt1 skrev:

det altså ikke for at køre hetz på dig kurt.. men nu er det familiesammenføringen der er et problem, med det nye pointsystem.. alle de problemer som kom i sin tid pga indvandre, er ikke kommet fra familiesammenførte indvandre, de problemer kom fra flygtninge, der er en verden til forskel på de 2 grupper Smile

natty
her er en dansk artikel om BBC's artikel:

http://politiken....under-lup/

b_j3ns3n
Hun fastslår, at restriktionerne i forhold til giftemål med udlændinge »næsten med sikkerhed bryder med EU-lovgivningen angående diskrimination med hensyn til etnisk oprindelse og eventuelt også med hensyn til alderen

ja jeg håber sku danmark bliver sat på plads i eu og vi får en kæmpe bøde, så de kan lære det inde på borgen.. det eneste de forstår, er når det rammer pengepungen Smile

Spring til debat: