Se indlæg
HJÆÆÆÆÆÆLPPPPP afslag på familisammenføring
|
|
moellenberg |
Lagt på d. 05/02-2011 07:27
|
Begynder Antal indlæg: 24 |
tak til alle for de rare hilsner i en svær tid. vil kæmpe til det sidste her i dk, og hvis stadig det er et nej,så må sidste løsning må sverige. det sku godt gjort og her har man betalt skat i 22 år nu og så må jeg ikke leve sammen med min kone i mit eget land,hva fanden sker der.. er der nogle der ved hvor lang tid anke sagen kan tage.. |
|
|
moellenberg |
Lagt på d. 05/02-2011 07:39
|
[quote]moellenberg skrev: fik mandag den 1/2-2011 afslag på familiesammenføring... så min kone og nye lille søn på 4 mdr skal forlade landet inden 14 dage og det er den 14 feb 2011 de skal være ude... har fået afslag pga. jeg har modtaget 4600 kr i overlevelses hjæl fo halvandet år siden men har derefter betalt alle pengene tilbage....MEN det står registreret og derfor har jeg fået afslag. er ved at gå ud af mit gode skind og er sku lidt desperat for kan da ikke undvære min lille familie. advokaten har sendt papirer derind og anket den, og har bedt om at min kone kan blive i landet så længe sagen blir behandlet her anden gang og koster har hørt det koster 5500 kr at anke,, er der nogle der ved noget om det og hvor lang tid behandlingen af sagen tager. hvis der er nogle der har go'e forslag eller råd om hvordan der er lettest venter jeg spændt. som sagt, er sku lidt på røven tror jeg det skal siges at jeg går under de gamle regler da jeg søgte den 29/10 |
|
|
buffalo |
Lagt på d. 05/02-2011 08:22
|
Øvet medlem Antal indlæg: 148 |
var der ikke en blæksmøre fra EKSTRABLADET der spurgte efter en der skulle til Thailand for at hente en konedet ville sgu da være bedre at det skide smuds blad begynder at slå de kære politikere oven i hovedet vdr. deres tåbelige regler der rammer danskere der er gift med udlændinge,der er da mere formål i at smide alt det ros ud der ikke vil indordne sig i vores samfund........... EB sover de er sgu lige glade det sælger sikkert ikke så godt som når de kan hænge folk ud for forbrydelser de ikke har begået eller svine en politiker til med halve sandheder
Stol aldrig på en prut
] |
|
|
sony |
Lagt på d. 05/02-2011 10:13
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Ja det er sgu sørgeligt, men hvad folk har jo selv været med til at stemme df ind i tidernes morgen. Men trist de ikke kan gøre forskel på folk, for det er jo stort set en befolkningsgruppe der har skylden for at det går ud over alle. Men håber det bedste for dig og din familie moellenberg, du må jo nok desværre tage over og blive svensker eller endnu være tysker som der er nogle der foreslår. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 05/02-2011 10:28
|
Antal indlæg: 3779 |
moellenberg skrev: [quote]moellenberg skrev: fik mandag den 1/2-2011 afslag på familiesammenføring... så min kone og nye lille søn på 4 mdr skal forlade landet inden 14 dage og det er den 14 feb 2011 de skal være ude... har fået afslag pga. jeg har modtaget 4600 kr i overlevelses hjæl fo halvandet år siden men har derefter betalt alle pengene tilbage....MEN det står registreret og derfor har jeg fået afslag. er ved at gå ud af mit gode skind og er sku lidt desperat for kan da ikke undvære min lille familie. advokaten har sendt papirer derind og anket den, og har bedt om at min kone kan blive i landet så længe sagen blir behandlet her anden gang og koster har hørt det koster 5500 kr at anke,, er der nogle der ved noget om det og hvor lang tid behandlingen af sagen tager. hvis der er nogle der har go'e forslag eller råd om hvordan der er lettest venter jeg spændt. som sagt, er sku lidt på røven tror jeg det skal siges at jeg går under de gamle regler da jeg søgte den 29/10 Jamen, er det ikke din egen søn, og har han ikke fået dansk statsborgerskab? Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 05/02-2011 10:53
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
natty skrev: Uden for sammenhæng iøvrigt, da det handler om varig opholdstilladelse, men trods alt om point. Vi har lige haft en sag om en soldat, som var barn i Afganistan. Han har gået i skole her og alt mulig andet, ink. taget HF og opfylder alle kravene. Men han mangler meget få point fordi det ville være bedre hvis han havde siddet i bestyrelsen i en antenneforening i et år, end at han 2 gange har været sendt ud som soldat i Afganistan, syret ikk? Hvis man stadig vil have et pointsystem, må det laves om. Nå men det har så ikke noget med trådstarternes problem at gøre, og måske alligevel.....har det??? var det ham som var med i godaften danmark..? grotesk situation var tolk for den danske hær i afganistan og pga hjemrejsen til oprindelses land fik han afslag.. "fordi han kunne jo godt rejse hjem igen" jeg mener nu godt man kan diskutere det her også, for det fortæller jo lidt om deres åndssvage pointsystem Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 05/02-2011 10:55
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
prasat skrev: jeg kan ikke forstå hvordan de kan få lov til at fjerne dit barn fra dig, jeg er ret sikker på du kan få en sykolog til at fortælle udlændningestyrelsen at det er skadeligt både for dig og barnet at blive fjernet fra hinanden. og jeg er ret sikker på de ikke må give afslag hvis det er skadeligt for dit barn. er dit barn ikke dansk statsborger? jeg ville nok vælge at køre ankesagen med henblik på hvor skadeligt det er for barnet at blive fjernet fra faderen. prasat i krig og kærlighed er der ingen regler.. brug alle de kort du har Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
Jake |
Lagt på d. 05/02-2011 11:49
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
Ja, det er grotesk at det er kommet dertil, at en etnisk dansker ikke kan bo med sin kone og barn i eget land. Desværre er reglerne afstedkommet af årtiers muslimsk indvandring, som langsomt har undergravet det danske samfund; økonomisk og kriminelt. Alt dette sanktioneret af venstreorienterede. Da vi ikke må diskriminere, rammer reglerne desværre etniske danskere. Forsøg Sverige, men undgå at bosæt dig i Rosengård. Held og Lykke. |
|
|
swed |
Lagt på d. 05/02-2011 13:27
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 523 |
Jake skrev: Ja, det er grotesk at det er kommet dertil, at en etnisk dansker ikke kan bo med sin kone og barn i eget land. Desværre er reglerne afstedkommet af årtiers muslimsk indvandring, som langsomt har undergravet det danske samfund; økonomisk og kriminelt. Alt dette sanktioneret af venstreorienterede. Da vi ikke må diskriminere, rammer reglerne desværre etniske danskere. Forsøg Sverige, men undgå at bosæt dig i Rosengård. Held og Lykke. Hvorfor give andre end dem der udformer lovene skylden ? og dem der har stemt på dem Swed
|
|
|
swed |
Lagt på d. 05/02-2011 13:30
|
Robert Kronberg skrev: moellenberg skrev: [quote]moellenberg skrev: fik mandag den 1/2-2011 afslag på familiesammenføring... så min kone og nye lille søn på 4 mdr skal forlade landet inden 14 dage og det er den 14 feb 2011 de skal være ude... har fået afslag pga. jeg har modtaget 4600 kr i overlevelses hjæl fo halvandet år siden men har derefter betalt alle pengene tilbage....MEN det står registreret og derfor har jeg fået afslag. er ved at gå ud af mit gode skind og er sku lidt desperat for kan da ikke undvære min lille familie. advokaten har sendt papirer derind og anket den, og har bedt om at min kone kan blive i landet så længe sagen blir behandlet her anden gang og koster har hørt det koster 5500 kr at anke,, er der nogle der ved noget om det og hvor lang tid behandlingen af sagen tager. hvis der er nogle der har go'e forslag eller råd om hvordan der er lettest venter jeg spændt. som sagt, er sku lidt på røven tror jeg det skal siges at jeg går under de gamle regler da jeg søgte den 29/10 Jamen, er det ikke din egen søn, og har han ikke fået dansk statsborgerskab? Hilsen, Robert Alle unger der er fejlfarvede er ikke velkommende , læs loven , eller endnu bedre spørg Thaikurt1 han kender baggrunden på hvorfor din søn ikke er velkommen i Danmark , og hvorfor DF har sat en stopper for at vores koner ikke kan blive familiesammenført med os Redigeret af swed d. 05/02-2011 13:40 Swed
|
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 05/02-2011 14:09
|
swed skrev: Robert Kronberg skrev: moellenberg skrev: [quote]moellenberg skrev: fik mandag den 1/2-2011 afslag på familiesammenføring... så min kone og nye lille søn på 4 mdr skal forlade landet inden 14 dage og det er den 14 feb 2011 de skal være ude... har fået afslag pga. jeg har modtaget 4600 kr i overlevelses hjæl fo halvandet år siden men har derefter betalt alle pengene tilbage....MEN det står registreret og derfor har jeg fået afslag. er ved at gå ud af mit gode skind og er sku lidt desperat for kan da ikke undvære min lille familie. advokaten har sendt papirer derind og anket den, og har bedt om at min kone kan blive i landet så længe sagen blir behandlet her anden gang og koster har hørt det koster 5500 kr at anke,, er der nogle der ved noget om det og hvor lang tid behandlingen af sagen tager. hvis der er nogle der har go'e forslag eller råd om hvordan der er lettest venter jeg spændt. som sagt, er sku lidt på røven tror jeg det skal siges at jeg går under de gamle regler da jeg søgte den 29/10 Jamen, er det ikke din egen søn, og har han ikke fået dansk statsborgerskab? Hilsen, Robert Alle unger der er fejlfarvede er ikke velkommende , læs loven , eller endnu bedre spørg Thaikurt1 han kender baggrunden på hvorfor din søn ikke er velkommen i Danmark , og hvorfor DF har sat en stopper for at vores koner ikke kan blive familiesammenført med os Jamen, jeg formoder da, at moellenberg er gift, eftersom han søger familiesammenføring, og jeg formoder også, at der er tale om hans barn, så hvorfor mener du, at barnet ikke kan få dansk indfødsret? HIlsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
swed |
Lagt på d. 05/02-2011 14:15
|
Robert Kronberg skrev: swed skrev: Robert Kronberg skrev: moellenberg skrev: [quote]moellenberg skrev: fik mandag den 1/2-2011 afslag på familiesammenføring... så min kone og nye lille søn på 4 mdr skal forlade landet inden 14 dage og det er den 14 feb 2011 de skal være ude... har fået afslag pga. jeg har modtaget 4600 kr i overlevelses hjæl fo halvandet år siden men har derefter betalt alle pengene tilbage....MEN det står registreret og derfor har jeg fået afslag. er ved at gå ud af mit gode skind og er sku lidt desperat for kan da ikke undvære min lille familie. advokaten har sendt papirer derind og anket den, og har bedt om at min kone kan blive i landet så længe sagen blir behandlet her anden gang og koster har hørt det koster 5500 kr at anke,, er der nogle der ved noget om det og hvor lang tid behandlingen af sagen tager. hvis der er nogle der har go'e forslag eller råd om hvordan der er lettest venter jeg spændt. som sagt, er sku lidt på røven tror jeg det skal siges at jeg går under de gamle regler da jeg søgte den 29/10 Jamen, er det ikke din egen søn, og har han ikke fået dansk statsborgerskab? Hilsen, Robert Alle unger der er fejlfarvede er ikke velkommende , læs loven , eller endnu bedre spørg Thaikurt1 han kender baggrunden på hvorfor din søn ikke er velkommen i Danmark , og hvorfor DF har sat en stopper for at vores koner ikke kan blive familiesammenført med os Jamen, jeg formoder da, at moellenberg er gift, eftersom han søger familiesammenføring, og jeg formoder også, at der er tale om hans barn, så hvorfor mener du, at barnet ikke kan få dansk indfødsret? HIlsen, Robert Moren er ikke DANSK dermed ikke velkommen , og yngel kommer fra moren , desværre Danmark i dag Swed
|
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 05/02-2011 14:20
|
swed skrev: Robert Kronberg skrev: swed skrev: Robert Kronberg skrev: moellenberg skrev: [quote]moellenberg skrev: fik mandag den 1/2-2011 afslag på familiesammenføring... så min kone og nye lille søn på 4 mdr skal forlade landet inden 14 dage og det er den 14 feb 2011 de skal være ude... har fået afslag pga. jeg har modtaget 4600 kr i overlevelses hjæl fo halvandet år siden men har derefter betalt alle pengene tilbage....MEN det står registreret og derfor har jeg fået afslag. er ved at gå ud af mit gode skind og er sku lidt desperat for kan da ikke undvære min lille familie. advokaten har sendt papirer derind og anket den, og har bedt om at min kone kan blive i landet så længe sagen blir behandlet her anden gang og koster har hørt det koster 5500 kr at anke,, er der nogle der ved noget om det og hvor lang tid behandlingen af sagen tager. hvis der er nogle der har go'e forslag eller råd om hvordan der er lettest venter jeg spændt. som sagt, er sku lidt på røven tror jeg det skal siges at jeg går under de gamle regler da jeg søgte den 29/10 Jamen, er det ikke din egen søn, og har han ikke fået dansk statsborgerskab? Hilsen, Robert Alle unger der er fejlfarvede er ikke velkommende , læs loven , eller endnu bedre spørg Thaikurt1 han kender baggrunden på hvorfor din søn ikke er velkommen i Danmark , og hvorfor DF har sat en stopper for at vores koner ikke kan blive familiesammenført med os Jamen, jeg formoder da, at moellenberg er gift, eftersom han søger familiesammenføring, og jeg formoder også, at der er tale om hans barn, så hvorfor mener du, at barnet ikke kan få dansk indfødsret? HIlsen, Robert Moren er ikke DANSK dermed ikke velkommen , og yngel kommer fra moren , desværre Danmark i dag Det fatter jeg ikke meget af: "Bekendtgørelse af lov om dansk indfødsret Herved bekendtgøres lov om dansk indfødsret, jf. lovbekendtgørelse nr. 113 af 20. februar 2003, med de ændringer, der følger af lov nr. 311 af 5. maj 2004. § 1. Et barn erhverver dansk indfødsret ved fødslen, hvis faderen eller moderen er dansk. Er barnets forældre ikke gift, og er kun faderen dansk, erhverver barnet kun dansk indfødsret, hvis det er født her i riget." Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
|
|
swed |
Lagt på d. 05/02-2011 14:25
|
Robert Kronberg skrev: swed skrev: Robert Kronberg skrev: swed skrev: Robert Kronberg skrev: moellenberg skrev: [quote]moellenberg skrev: fik mandag den 1/2-2011 afslag på familiesammenføring... så min kone og nye lille søn på 4 mdr skal forlade landet inden 14 dage og det er den 14 feb 2011 de skal være ude... har fået afslag pga. jeg har modtaget 4600 kr i overlevelses hjæl fo halvandet år siden men har derefter betalt alle pengene tilbage....MEN det står registreret og derfor har jeg fået afslag. er ved at gå ud af mit gode skind og er sku lidt desperat for kan da ikke undvære min lille familie. advokaten har sendt papirer derind og anket den, og har bedt om at min kone kan blive i landet så længe sagen blir behandlet her anden gang og koster har hørt det koster 5500 kr at anke,, er der nogle der ved noget om det og hvor lang tid behandlingen af sagen tager. hvis der er nogle der har go'e forslag eller råd om hvordan der er lettest venter jeg spændt. som sagt, er sku lidt på røven tror jeg det skal siges at jeg går under de gamle regler da jeg søgte den 29/10 Jamen, er det ikke din egen søn, og har han ikke fået dansk statsborgerskab? Hilsen, Robert Alle unger der er fejlfarvede er ikke velkommende , læs loven , eller endnu bedre spørg Thaikurt1 han kender baggrunden på hvorfor din søn ikke er velkommen i Danmark , og hvorfor DF har sat en stopper for at vores koner ikke kan blive familiesammenført med os Jamen, jeg formoder da, at moellenberg er gift, eftersom han søger familiesammenføring, og jeg formoder også, at der er tale om hans barn, så hvorfor mener du, at barnet ikke kan få dansk indfødsret? HIlsen, Robert Moren er ikke DANSK dermed ikke velkommen , og yngel kommer fra moren , desværre Danmark i dag Det fatter jeg ikke meget af: "Bekendtgørelse af lov om dansk indfødsret Herved bekendtgøres lov om dansk indfødsret, jf. lovbekendtgørelse nr. 113 af 20. februar 2003, med de ændringer, der følger af lov nr. 311 af 5. maj 2004. § 1. Et barn erhverver dansk indfødsret ved fødslen, hvis faderen eller moderen er dansk. Er barnets forældre ikke gift, og er kun faderen dansk, erhverver barnet kun dansk indfødsret, hvis det er født her i riget." Hilsen, Robert Du har ret , barnet kan blive , men moren ryger ud Swed
|
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 05/02-2011 14:40
|
swed skrev: Robert Kronberg skrev: swed skrev: Robert Kronberg skrev: swed skrev: Robert Kronberg skrev: moellenberg skrev: [quote]moellenberg skrev: fik mandag den 1/2-2011 afslag på familiesammenføring... så min kone og nye lille søn på 4 mdr skal forlade landet inden 14 dage og det er den 14 feb 2011 de skal være ude... har fået afslag pga. jeg har modtaget 4600 kr i overlevelses hjæl fo halvandet år siden men har derefter betalt alle pengene tilbage....MEN det står registreret og derfor har jeg fået afslag. er ved at gå ud af mit gode skind og er sku lidt desperat for kan da ikke undvære min lille familie. advokaten har sendt papirer derind og anket den, og har bedt om at min kone kan blive i landet så længe sagen blir behandlet her anden gang og koster har hørt det koster 5500 kr at anke,, er der nogle der ved noget om det og hvor lang tid behandlingen af sagen tager. hvis der er nogle der har go'e forslag eller råd om hvordan der er lettest venter jeg spændt. som sagt, er sku lidt på røven tror jeg det skal siges at jeg går under de gamle regler da jeg søgte den 29/10 Jamen, er det ikke din egen søn, og har han ikke fået dansk statsborgerskab? Hilsen, Robert Alle unger der er fejlfarvede er ikke velkommende , læs loven , eller endnu bedre spørg Thaikurt1 han kender baggrunden på hvorfor din søn ikke er velkommen i Danmark , og hvorfor DF har sat en stopper for at vores koner ikke kan blive familiesammenført med os Jamen, jeg formoder da, at moellenberg er gift, eftersom han søger familiesammenføring, og jeg formoder også, at der er tale om hans barn, så hvorfor mener du, at barnet ikke kan få dansk indfødsret? HIlsen, Robert Moren er ikke DANSK dermed ikke velkommen , og yngel kommer fra moren , desværre Danmark i dag Det fatter jeg ikke meget af: "Bekendtgørelse af lov om dansk indfødsret Herved bekendtgøres lov om dansk indfødsret, jf. lovbekendtgørelse nr. 113 af 20. februar 2003, med de ændringer, der følger af lov nr. 311 af 5. maj 2004. § 1. Et barn erhverver dansk indfødsret ved fødslen, hvis faderen eller moderen er dansk. Er barnets forældre ikke gift, og er kun faderen dansk, erhverver barnet kun dansk indfødsret, hvis det er født her i riget." Hilsen, Robert Du har ret , barnet kan blive , men moren ryger ud Så er min næste pointe, at barnet i hele sit liv, eller i al fald det meste af sit liv (alt efter om fødslen er sket i Danmark eller ej), har boet hos sin far i Danmark og hele tiden sammen med sin mor. Faderen har altså en tilknytning til barnet og omvendt, og barnet er dansk statsborger, men barnet har også en tilknytning til moderen. Man kan vel næppe sige, at et barn ikke må bo sammen med sin mor, fordi faderen har fået et par tusinde i lån af myndighederne, uagtet om de er tilbagebetalt eller ej? Nu ved jeg godt, at Udlændingeservice, som udgangspunkt, kun kigger indtil den dato, hvor ansøgningen er givet, så ventetid skaber ikke yderligere tilknytning, men det er vel næppe en nyhed, at moderen var gravid eller lige havde født. Barnet er altså dansk og er ikke udvist, men kan de sige, at en mor til en nyfødt skal rejse 10.000 km væk? Der skal selvfølgelig mange flere oplysninger på bordet, før man kan vide, om de kan det eller ikke kan det, og det kommer også an på, hvad der er skrevet i ansøgningen. Desuden er det klart, at noget i loven må sikre, at man ikke bare kan lave et barn, så man pludselig kan få opholdstilladelse uden problemer. Men der må være mere kød på den her sag? Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
|
|
swed |
Lagt på d. 05/02-2011 16:10
|
Robert Kronberg skrev: gid du havde ret men Danmark i dag er det tætteste man kommer Hitlers drøm om et racerent samfund
swed skrev: Robert Kronberg skrev: swed skrev: Robert Kronberg skrev: swed skrev: Robert Kronberg skrev: moellenberg skrev: [quote]moellenberg skrev: fik mandag den 1/2-2011 afslag på familiesammenføring... så min kone og nye lille søn på 4 mdr skal forlade landet inden 14 dage og det er den 14 feb 2011 de skal være ude... har fået afslag pga. jeg har modtaget 4600 kr i overlevelses hjæl fo halvandet år siden men har derefter betalt alle pengene tilbage....MEN det står registreret og derfor har jeg fået afslag. er ved at gå ud af mit gode skind og er sku lidt desperat for kan da ikke undvære min lille familie. advokaten har sendt papirer derind og anket den, og har bedt om at min kone kan blive i landet så længe sagen blir behandlet her anden gang og koster har hørt det koster 5500 kr at anke,, er der nogle der ved noget om det og hvor lang tid behandlingen af sagen tager. hvis der er nogle der har go'e forslag eller råd om hvordan der er lettest venter jeg spændt. som sagt, er sku lidt på røven tror jeg det skal siges at jeg går under de gamle regler da jeg søgte den 29/10 Jamen, er det ikke din egen søn, og har han ikke fået dansk statsborgerskab? Hilsen, Robert Alle unger der er fejlfarvede er ikke velkommende , læs loven , eller endnu bedre spørg Thaikurt1 han kender baggrunden på hvorfor din søn ikke er velkommen i Danmark , og hvorfor DF har sat en stopper for at vores koner ikke kan blive familiesammenført med os Jamen, jeg formoder da, at moellenberg er gift, eftersom han søger familiesammenføring, og jeg formoder også, at der er tale om hans barn, så hvorfor mener du, at barnet ikke kan få dansk indfødsret? HIlsen, Robert Moren er ikke DANSK dermed ikke velkommen , og yngel kommer fra moren , desværre Danmark i dag Det fatter jeg ikke meget af: "Bekendtgørelse af lov om dansk indfødsret Herved bekendtgøres lov om dansk indfødsret, jf. lovbekendtgørelse nr. 113 af 20. februar 2003, med de ændringer, der følger af lov nr. 311 af 5. maj 2004. § 1. Et barn erhverver dansk indfødsret ved fødslen, hvis faderen eller moderen er dansk. Er barnets forældre ikke gift, og er kun faderen dansk, erhverver barnet kun dansk indfødsret, hvis det er født her i riget." Hilsen, Robert Du har ret , barnet kan blive , men moren ryger ud Så er min næste pointe, at barnet i hele sit liv, eller i al fald det meste af sit liv (alt efter om fødslen er sket i Danmark eller ej), har boet hos sin far i Danmark og hele tiden sammen med sin mor. Faderen har altså en tilknytning til barnet og omvendt, og barnet er dansk statsborger, men barnet har også en tilknytning til moderen. Man kan vel næppe sige, at et barn ikke må bo sammen med sin mor, fordi faderen har fået et par tusinde i lån af myndighederne, uagtet om de er tilbagebetalt eller ej? Nu ved jeg godt, at Udlændingeservice, som udgangspunkt, kun kigger indtil den dato, hvor ansøgningen er givet, så ventetid skaber ikke yderligere tilknytning, men det er vel næppe en nyhed, at moderen var gravid eller lige havde født. Barnet er altså dansk og er ikke udvist, men kan de sige, at en mor til en nyfødt skal rejse 10.000 km væk? Der skal selvfølgelig mange flere oplysninger på bordet, før man kan vide, om de kan det eller ikke kan det, og det kommer også an på, hvad der er skrevet i ansøgningen. Desuden er det klart, at noget i loven må sikre, at man ikke bare kan lave et barn, så man pludselig kan få opholdstilladelse uden problemer. Men der må være mere kød på den her sag? Hilsen, Robert Swed
|
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 05/02-2011 18:16
|
swed skrev: Robert Kronberg skrev: gid du havde ret men Danmark i dag er det tætteste man kommer Hitlers drøm om et racerent samfundswed skrev: Robert Kronberg skrev: swed skrev: Robert Kronberg skrev: swed skrev: Robert Kronberg skrev: moellenberg skrev: [quote]moellenberg skrev: fik mandag den 1/2-2011 afslag på familiesammenføring... så min kone og nye lille søn på 4 mdr skal forlade landet inden 14 dage og det er den 14 feb 2011 de skal være ude... har fået afslag pga. jeg har modtaget 4600 kr i overlevelses hjæl fo halvandet år siden men har derefter betalt alle pengene tilbage....MEN det står registreret og derfor har jeg fået afslag. er ved at gå ud af mit gode skind og er sku lidt desperat for kan da ikke undvære min lille familie. advokaten har sendt papirer derind og anket den, og har bedt om at min kone kan blive i landet så længe sagen blir behandlet her anden gang og koster har hørt det koster 5500 kr at anke,, er der nogle der ved noget om det og hvor lang tid behandlingen af sagen tager. hvis der er nogle der har go'e forslag eller råd om hvordan der er lettest venter jeg spændt. som sagt, er sku lidt på røven tror jeg det skal siges at jeg går under de gamle regler da jeg søgte den 29/10 Jamen, er det ikke din egen søn, og har han ikke fået dansk statsborgerskab? Hilsen, Robert Alle unger der er fejlfarvede er ikke velkommende , læs loven , eller endnu bedre spørg Thaikurt1 han kender baggrunden på hvorfor din søn ikke er velkommen i Danmark , og hvorfor DF har sat en stopper for at vores koner ikke kan blive familiesammenført med os Jamen, jeg formoder da, at moellenberg er gift, eftersom han søger familiesammenføring, og jeg formoder også, at der er tale om hans barn, så hvorfor mener du, at barnet ikke kan få dansk indfødsret? HIlsen, Robert Moren er ikke DANSK dermed ikke velkommen , og yngel kommer fra moren , desværre Danmark i dag Det fatter jeg ikke meget af: "Bekendtgørelse af lov om dansk indfødsret Herved bekendtgøres lov om dansk indfødsret, jf. lovbekendtgørelse nr. 113 af 20. februar 2003, med de ændringer, der følger af lov nr. 311 af 5. maj 2004. § 1. Et barn erhverver dansk indfødsret ved fødslen, hvis faderen eller moderen er dansk. Er barnets forældre ikke gift, og er kun faderen dansk, erhverver barnet kun dansk indfødsret, hvis det er født her i riget." Hilsen, Robert Du har ret , barnet kan blive , men moren ryger ud Så er min næste pointe, at barnet i hele sit liv, eller i al fald det meste af sit liv (alt efter om fødslen er sket i Danmark eller ej), har boet hos sin far i Danmark og hele tiden sammen med sin mor. Faderen har altså en tilknytning til barnet og omvendt, og barnet er dansk statsborger, men barnet har også en tilknytning til moderen. Man kan vel næppe sige, at et barn ikke må bo sammen med sin mor, fordi faderen har fået et par tusinde i lån af myndighederne, uagtet om de er tilbagebetalt eller ej? Nu ved jeg godt, at Udlændingeservice, som udgangspunkt, kun kigger indtil den dato, hvor ansøgningen er givet, så ventetid skaber ikke yderligere tilknytning, men det er vel næppe en nyhed, at moderen var gravid eller lige havde født. Barnet er altså dansk og er ikke udvist, men kan de sige, at en mor til en nyfødt skal rejse 10.000 km væk? Der skal selvfølgelig mange flere oplysninger på bordet, før man kan vide, om de kan det eller ikke kan det, og det kommer også an på, hvad der er skrevet i ansøgningen. Desuden er det klart, at noget i loven må sikre, at man ikke bare kan lave et barn, så man pludselig kan få opholdstilladelse uden problemer. Men der må være mere kød på den her sag? Hilsen, Robert Jeg er helt enig med dig, og det er sådan, at jeg har barn med en laot, men det er ulovligt at få børn med en laot, så vi kan ikke få papirer, der kan sikre et dansk statsborgerskab til min egen søn. I de første mange måneder måtte vi ligefrem smugle ham frem og tilbage over grænsen til Laos, da han var statsløs og derved var illegalt i Thailand. Den danske ambasse henviste os til den laotiske ambassade - og omvendt, så ingen ville kendes ved ham, men til sidst ved hjælp af de rette forbindelser i Laos fik han laotisk pas med ukendt far. Sådan er status aktuelt. Det giver også en del bøvl med hans visum og konens, men den thailandske ambassade i Laos er yderst behjælpelig med at se gennem fingrerne. Den thailandske ambassade i Laos har i det hele taget været yderst hjælpsom igennem hele forløbet i løbet af det sidste års tid. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
|
|
moellenberg |
Lagt på d. 05/02-2011 18:49
|
det er jeg og min kones søn hvis jeg ikke har udtrykt mig nok... vi blev gift i thailand lige før han blev født. og rejste hjem til dk 1.5 måned efter... Robert... du må da huske mig fra start oktober hvor jeg kom dagligt og sku ha oversat alle mine pairer jeg sku ha med til dk sammen med min kone og søn... og nej Robert.. der er ikke mere kød på sagen, bare der var det.Så var til at forstå,men afslaget er som sagt de 4600 kr jeg har modtaget,og betalt tilbage..Opfylder ALLE de andre krav de stiller og det gør min kone også.. michael |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 05/02-2011 19:01
|
moellenberg skrev: det er jeg og min kones søn hvis jeg ikke har udtrykt mig nok... vi blev gift i thailand lige før han blev født. og rejste hjem til dk 1.5 måned efter... Robert... du må da huske mig fra start oktober hvor jeg kom dagligt og sku ha oversat alle mine pairer jeg sku ha med til dk sammen med min kone og søn... og nej Robert.. der er ikke mere kød på sagen, bare der var det.Så var til at forstå,men afslaget er som sagt de 4600 kr jeg har modtaget,og betalt tilbage..Opfylder ALLE de andre krav de stiller og det gør min kone også.. michael Hej Michael, Jeg er ganske ked af det, men jeg kan simpelthen ikke huske alle, der kommer igennem Huset. Det er mange mennesker, rigtigt mange. Og på DTW hedder folk alt muligt andet. Når jeg ikke har din email-adresse, så kan jeg ikke se dig i "systemet". Hvis du ønsker en udtalelse/vurdering fra mig, så må du gensende din email til os på Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 05/02-2011 19:57
|
Robert Kronberg skrev: moellenberg skrev: det er jeg og min kones søn hvis jeg ikke har udtrykt mig nok... vi blev gift i thailand lige før han blev født. og rejste hjem til dk 1.5 måned efter... Robert... du må da huske mig fra start oktober hvor jeg kom dagligt og sku ha oversat alle mine pairer jeg sku ha med til dk sammen med min kone og søn... og nej Robert.. der er ikke mere kød på sagen, bare der var det.Så var til at forstå,men afslaget er som sagt de 4600 kr jeg har modtaget,og betalt tilbage..Opfylder ALLE de andre krav de stiller og det gør min kone også.. michael Hej Michael, Jeg er ganske ked af det, men jeg kan simpelthen ikke huske alle, der kommer igennem Huset. Det er mange mennesker, rigtigt mange. Og på DTW hedder folk alt muligt andet. Når jeg ikke har din email-adresse, så kan jeg ikke se dig i "systemet". Hvis du ønsker en udtalelse/vurdering fra mig, så må du gensende din email til os på Hilsen, Robert Hmm, det var dig, som fik det hele oversat på ganske kort tid, så husker jeg dig. Men som sagt skriv lige til mig. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
|
Spring til debat: |