Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Emirates airlines
|
|
volfi |
Lagt på d. 08/02-2011 16:01
|
Begynder Antal indlæg: 5 |
Har lige fløjet fra Hamborg til Bangkok med Emirates for 6. gang. Jeg kan kun sige at det bliver ringere for hver gang - trætte sæder - dårligt personale, der bruger mere tid på at snakke og pjatte med hinanden - maden bliver ringere - dårligere organisering ved bording osv. Deres A380 er ikke noget at råbe hurra for, putter for mange sæder ind. Overvejer at skifte til Qatar Airways. |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 08/02-2011 17:43
|
Antal indlæg: 3779 |
Jeg kender ikke så meget til Emirates, men jeg har en ekskæreste, der arbejder for dem i NZ, sikkert fordi jeg anbefalde hende at søge ind der, da det tidligere var i fremgang. Hvis man flyver med det, så tror jeg kun, at jeg kan anbefale at blive der et par dage. Jeg har ikke selv været der, men i 1980, da vi skulle flyve til Thailand, hvor flyet mellemlandede i Kuwait, da gik noget i stykker, så vi måtte overnatte i Kuwait. Det var en ganske særlig oplevelse, men der var dog noget dyrt. Så vidt jeg husker kostede et spejæg på hotellet 80 kroner, og det var i 1980... Personalet gik i noget, som lignede nattøj, og der stank af olie, og lufthavnen var bygget i noget i retning af marmor, mens alle skranker var lavet af simple træskriveborde. Beduinernes kufferter var papkasser med snore om. Men okay det er 30 år siden... Men mon ikke at disse stater stadig er en oplevelse værd? Hilsen, Robert |
|
|
Superhelten |
Lagt på d. 08/02-2011 18:50
|
Begynder Antal indlæg: 2 |
Jeg arbejder i Afghanistan og har ferie hver 3. måned. Jeg flyver altid fra Kandahar til Dubai og derfra videre med Emirates til Bangkok. Jeg kan kun sige, at i hvert fald på den rute, er det det mest sublime selskab jeg nogensinde har fløjet med. Jeg har på andre ruter fløjet med SAS, Thai, Swiss, Lufthansa og Austrian og de kommer ikke i nærheden af den service du får med Emirates. Deres fly er nye. Jeg har flere gange fløjet med A380 kl. 03:15 fra Dubai. God mad, god service ombord, topunderholdingssystemtet ICE....det bedste jeg har oplevet og generelt styr på alt. Oven i dette flyver du altid fra Emirates EGEN spritnye terminal 3 (læs: ingen andre flyselskaber). Kun Emirates check-in skranke...og masser af dem, der selvfølgelig har åbent døgnet rundt. Og mht. Visa, så får du som dansker 60 dage ved indrejse. Du skal dog forvente lidt kø ved Immigration. Det virker nøjagtig som i Thailand. Du stiller dig bare i kø og de stempler dit pas med 60 dages ophold. Jeg overnatter for det meste altid en nat både ud og hjem på hotel i Dubai....firmaet betaler jo At jeg så synes Dubai er et lortested er noget helt andet. Kunne aldrig drømmer om, at tage på ferie der. Det er EN stor byggeplads, ingen sjæl og atmosfære, store shoppingcentre og så en masse alt for rige og dobbeltmoralske arabere. De har en masse phillipinere, indere, sri lankanere osv. til at arbejde for dem i service- og byggefagene og de få arabere du møder i lufthavnen (Immigration, security) kender intet til høflighed og service. Andre kan selvfølgelig have en anden oplevelse af Dubai. Afghanistan vs. Thailand....jeg vaelger Thailand
|
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |