Se indlæg
 Udskriv debat
Et godt råd!
Stampe
Lung Yao skrev:
Kan lige tilføje at DOOTV "funker" også fint via en IPOD. Datteren har også fået smag på diverse udsendelser, både film og musik.
Problemet er bare, at der kun kan være EEN online på DOOTV (1 abonnement). Så når mor er hjemme, er det mor der bestemmer HVEM der skal se film Angel Guitar

.

Det kan jeg ikke forstå at du kun kan være 1 på adgangen fordi her hos os kan både sønnike og fruen sagtens se Dootv samtidigt på 2 pcér
tjekket så sent som for 5 minutter siden
i200.photobucket.com/albums/aa313/Stampe_dk/Stampe.gif
Hilsen Stampe

fjelle123
vist noget med at man bliver smidt af hvis det er en anden der logger ind, eks:

Bruger 1. er igang med at se en film,
Bruger 2 logger ind og starter en film
bruger 1: film er færdig og hun vil se en anden - nu er hun blevet smidt af og skal logge ind igen - bruger 1 starter ny film.
bruger 2: film er færdig og vil se en anden, nu er hun smidt af og skal logge ind igen.

man kan godt se 2 film samtidig, man skal bare logge ind imellem hvert filmskift.

Stampe
fjelle123 skrev:
vist noget med at man bliver smidt af hvis det er en anden der logger ind, eks:

Bruger 1. er igang med at se en film,
Bruger 2 logger ind og starter en film
bruger 1: film er færdig og hun vil se en anden - nu er hun blevet smidt af og skal logge ind igen - bruger 1 starter ny film.
bruger 2: film er færdig og vil se en anden, nu er hun smidt af og skal logge ind igen.

man kan godt se 2 film samtidig, man skal bare logge ind imellem hvert filmskift.

Nu har jeg prøvet at være log in på 2 computer og har set 2 forskeldige film og når de var slut så begyndt på 2 film igen forskeldige og er ikke blevet log ud
er stadig online på 2 computer
afprøvet for 1 minut siden

Hilsen Stampe

savarden
Et spørgsmål ... hvilket abonnement har i købt ?

Jeg selv har et plus abbo og oplever ikke disse problemer.

Studser lidt over denne i standard pakken

• Access to dootv.tv
(on demand only)

Ved ikke om der er restriktioner i forhold til flere logins ...??

Stampe
Her hos os har vi • Plus membership
og der har aldrig været problemer her

Hilsen Stampe

Lung Yao
Stampe skrev:
Det kan jeg ikke forstå at du kun kan være 1 på adgangen fordi her hos os kan både sønnike og fruen sagtens se Dootv samtidigt på 2 pcér
tjekket så sent som for 5 minutter siden .

Plus membership = dette kunne være derfor. Vi har kun almindelig abonnement(nærrighed Tuttelu Tralla), men skal muligvis Opgrade til PLUS, da det også giver adgang til HD format når tilgængelig.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Stampe
Lung Yao skrev:
Stampe skrev:
tjekket så sent som for 5 minutter siden .

Plus membership = dette kunne være derfor. Vi har kun almindelig abonnement(nærrighed Tuttelu Tralla), men skal muligvis Opgrade til PLUS, da det også giver adgang til HD format når tilgængelig.

.

Ja ikk
vi køber 1 år adgangen så skal jeg ikke huske på at forny heletiden og dermed slipper jeg for skideballer hele tiden
PfftTuttelu Tralla
Hilsen Stampe

Spring til debat: