Se indlæg
 Udskriv debat
Puha.... Dårlig kvalitet på nybygget hus
Rawirot
AL 48 skrev:
flyer skrev:
Frank skrev:
Sikke en kedelig situation.

Hvordan valgte i bygmesteren?

1.400.000 B/115 m2=12.174 B/m2 = et pænt stykke over middelpris!

Ja det må du sgu nok sige, vi så på et hus han havde bygget for nogle få år siden, en sen aften udefra som iøvrigt var på højt... altså på stolper af beton, men så har jeg jo lært en lektie..... til!!

Ok så prisen ligger over middel, tja det regnede jeg godt med, jeg plejer at samligne thb med dkr, så hvis jeg synz prisen er ok i dkr her i dk så er den det oz i thb i Thailand, nu må vi se hvad der sker!

Ja, sådan går det jo tit når "bygmesteren" er klar over at der står en "farang" bagved.
For mit eget vedkommende vidste han det ikke, og vi fik bygget til alm. "Thai-pris" (ca.950.000ThCool for 110kvm.
Håber stadig du bliver glad for husetWink

Nu ved jeg ikke hvor længe det er siden du byggede og om det kun er byggepris uden grund osv. Men for 12 år siden byggede vi 120kvm for 450.000 bath, kun byggepris, vi havde grunden som var kørt jord på, ( i almindelig thai kvalitet ) Huset er ok uden at kunne sammenlignes med noget dansk.
Smile
Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk

flauenskjold-by.dk/ Siamren
AL 48
Rawirot skrev:
AL 48 skrev:
flyer skrev:
Frank skrev:
Sikke en kedelig situation.

Hvordan valgte i bygmesteren?

1.400.000 B/115 m2=12.174 B/m2 = et pænt stykke over middelpris!

Ja det må du sgu nok sige, vi så på et hus han havde bygget for nogle få år siden, en sen aften udefra som iøvrigt var på højt... altså på stolper af beton, men så har jeg jo lært en lektie..... til!!

Ok så prisen ligger over middel, tja det regnede jeg godt med, jeg plejer at samligne thb med dkr, så hvis jeg synz prisen er ok i dkr her i dk så er den det oz i thb i Thailand, nu må vi se hvad der sker!

Ja, sådan går det jo tit når "bygmesteren" er klar over at der står en "farang" bagved.
For mit eget vedkommende vidste han det ikke, og vi fik bygget til alm. "Thai-pris" (ca.950.000ThCool for 110kvm.
Håber stadig du bliver glad for husetWink

Nu ved jeg ikke hvor længe det er siden du byggede og om det kun er byggepris uden grund osv. Men for 12 år siden byggede vi 120kvm for 450.000 bath, kun byggepris, vi havde grunden som var kørt jord på, ( i almindelig thai kvalitet ) Huset er ok uden at kunne sammenlignes med noget dansk.
Smile
Det er ca. 3 år siden, og incl. 800kvm grund.

flyer
Ja så fik jeg sgu godtnok syn for sagen........ Hold da op en gang svineri og så for så mange penge! Jeg vil gerne dele nogle billder med jer, så I kan se!
Jeg skal lige prøve mig lidt frem med oploading, så det skal nok komme,
Og tak for opbakningen fra mange af jer!

I know..... mange vil sige "hvad sagde jeg"Read the rules men det er jo for sent nu, så det er bare at "se fremad" Jeg har lige været på så´n et iværksætterkursus og der var en reklamemand der var kommer rigtig godt og grundigt økonomisk på røven! Og hans motto var "Det går op og ned, men altid fremad"!!!!!!!! Så det er bare op på hesten igen og så vidre fremTil hest

FlemmingM
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

Spring til debat: