Se indlæg
 Udskriv debat
kan-du-bestaa-indfoedsretsproeven
Thjaa
Du havde 29 rigtige besvarelser
11 var forkerte
Tidsforbruget var: 12:49 min

ja saa maa jeg heller ringe hjem til min mor og sige at jeg er desver ikke er en dansker
Livet er forkort til store problemmer

b_j3ns3n
hn skrev:
b_j3ns3n skrev:
godt jeg bor i sverige.. jeg fik kun 30 på 4.02 min Frown

Dit pas vil sikkert blive inddraget i nærmeste fremtid, men så kan du vel få svensk medborgerskab i stedet for. Wink

Jeg kan vel komme dem i forkøbet og sende det til tosserne inde på borgen Wink
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

hsn
Thjaa skrev:
Du havde 29 rigtige besvarelser
11 var forkerte
Tidsforbruget var: 12:49 min

ja saa maa jeg heller ringe hjem til min mor og sige at jeg er desver ikke er en dansker

Fik det samme Smile
Nogle spørgsmål måtte jeg bare skyde på. For anede da intet om det.

pee chang
39 rigtige på 5.30 min

pee chang skrev:
39 rigtige på 5.30 min

Hov hov, det svar er givet allerede Wink

Hvad svarede du forkert på ?

dutling68
34 rigtige på 6.42 min
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

chaingmai
100 %BVDr

kazmir
det blev til 31 ud af de 40......godt jeg er flyttet fra DK Wink

MM
LOL, men okay politik intesser mig ikke meget, og har ikke bost i Dk i 3 år nu.
Du havde 30 rigtige besvarelser
10 var forkerte
Tidsforbruget var: 06:54 min

http://mhhm.dk/sveg
misterurn
29 rigtige, så jeg kan heller ikke være her i landet, så må jeg hellere flytte til thailand :-)

http://www.vingtsun-kungfu.dk
rinpoche
2 forkerte.

Men det korte af det lange er, at det er fuldstændigt tåbelige og irrelevante spørgsmål for størstedelens vedkommende.

Men hvem er dog det "geni", der i parentes bemærket ville få det endog meget svært ved at få et job in den private sektor, der har udtænkt dette makværk?

Til vedkommende: Hold du godt fast i dit trygge offentlige job, for du kan ikke finde noget andetsteds!
Tåbe!
Redigeret af rinpoche d. 03/12-2010 19:49

TG950
bagerbager skrev:
29 rigtige

den var ikke god hvá bagerbager.....
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

thongsala
Ja,gik som dansker lige ind med 38.Men hvad er ideen lige med denne "undersøgelse" ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

natty
Det er som ikke så svært, både for lidt afspredning, men også alvorligt. Da indvandredebatten herinde kan være ganske hård, synes jeg det er relevant at se med egne øjne, hvilke i mine øjne tåbelige spørgsmål, man bliver stillet ved en indfødsretsprøve.
Jeg ved godt at man ikke kan sammenligne indfødsret med "blot" at være bosat i flere år i et andet land, men tænk mon om nogen udlænding f.eks. bosat i Thalland kan svare på hvem der tidligere har været general i thailandsk "TV1"
Redigeret af natty d. 03/12-2010 21:33

Frank
rinpoche skrev:
2 forkerte.

Men det korte af det lange er, at det er fuldstændigt tåbelige og irrelevante spørgsmål for størstedelens vedkommende.

Men hvem er dog det "geni", der i parentes bemærket ville få det endog meget svært ved at få et job in den private sektor, der har udtænkt dette makværk?

Til vedkommende: Hold du godt fast i dit trygge offentlige job, for du kan ikke finde noget andetsteds!
Tåbe!

Vi kan godt blive enige om, at prøven er aldeles irrelevant. Så langt, så godt.Smile

Jeg forstår din harme, men jeg synes det er groft at lade det gå ud over offentligt ansatte. Er det en offentligt ansat, som har udarbejdet prøven? Og hvis det er, så er det sket efter ordre fra den siddende minister?

Og hvorfor tror du, at job i den offentlige sektor er trygge. Det vil mange nuværende og tidligere offentligt ansatte i hvert fald IKKE give dig ret i.

Frank
To fejl i øvrigt, men ellers vil jeg sige, at jeg med meget god vilje ville finde højst fem af spørgsmålene relevante: 2, 5, 6, 10 og 14.

Caroline Wozniacki?, Største by på Færøerne? Hammer

thongsala
natty skrev:
Det er som ikke så svært, både for lidt afspredning, men også alvorligt. Da indvandredebatten herinde kan være ganske hård, synes jeg det er relevant at se med egne øjne, hvilke i mine øjne tåbelige spørgsmål, man bliver stillet ved en indfødsretsprøve.
Jeg ved godt at man ikke kan sammenligne indfødsret med "blot" at være bosat i flere år i et andet land, men tænk mon om nogen udlænding f.eks. bosat i Thalland kan svare på hvem der tidligere har været general i thailandsk "TV1"

Så er det måske derfor jeg ikke kender nogen danskere,som er blevet thailandske statsborgere,gad vide,hvad der egentlig kræves?

Lung Yao
thongsala skrev:
[quote]natty skrev:

Så er det måske derfor jeg ikke kender nogen danskere,som er blevet thailandske statsborgere,gad vide,hvad der egentlig kræves?[/quote]
Her:

http://www.thaivi...301.0.html

http://www.associ...nship.html

.
P.S. lidt OT, jeg kender et par stykker som fik det.
.
Redigeret af Lung Yao d. 04/12-2010 14:57
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

flyer
Du havde 38 rigtige besvarelser
2 var forkerte
Tidsforbruget var: 04:03 min
Kom sgu til at indføre tre mellem folketingsvalgene, det trænger vi forresten også til med den skide regering og så varede mit stavnsbånd 76 år for længe! Tror nu også at jeg har været heldig med nogle af spørgsmålene.
Nu har jeg levet her i landet i snart 48 år så der er nogle af spørgsmålene man kan gætte sig til bla.: Struense og 9. April, så jeg siger bare tak skæbne for dem der bare har været her under 10-15 år!! Det bliver sgu ikke nemt!
Men vi vil jo heller ikke ha en multi etnisk samfund her til lands og det er der jo stor fare for hvis hele 3-400 Thailandske kvinder skulle "invadere" landet om året!!! Men det kan vi takke os selv og en anden religiøs "sekt" for!!! Det skulle ha været stoppet for mange år siden og derefter med noget mildere regler end det vi nu ser, for fra nu af bliver det nærmest umuligt!! Men så er det godt at man selv kan imigrere om 5-10 år til LOS
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

Surmule
Du havde 38 rigtige besvarelser
2 var forkerte
Tidsforbruget var: 05:44 min

3 spørgsmål gættede jeg mig til svaret.

Så min efter min mening ikke nødvendigves svært, men i øvrigt var de fleste spørgsmål aldeles irrelevante. Hvad fanden skal man som nydanske vide noget om den danske historie for - prøv at se fremad og ikke bagud.

Spring til debat: