Se indlæg
SKAT knaldede 22 bordeller
|
|
Gokinok |
Lagt på d. 27/11-2010 20:35
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 578 |
Jamen, det er da så såre simpelt: Har du hentet fruen i en bar i Thailand, så fortsætter showet da i Danmark, fordi: "You can take the girl out of the bar but you can't take the bar out of the girl" Husk det nu, allesammen! Her har vi problemet og årsagen til det meste af balladen på DTW, og det er kultur- og klasseforskelle, og det er jo næsten forbudt at sige i dagens puritanske, P.C. inficerede Danmark, men sådan er det altså. Jeg tror da ikke at Fru Rinpoche smutter forbi en klinik efter sit sygeplejerske-job, for at lave et par håndører, vel? Doc Gonzo Redigeret af Gokinok d. 27/11-2010 20:37 |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 27/11-2010 20:45
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Gokinok skrev: Jamen, det er da så såre simpelt: Har du hentet fruen i en bar i Thailand, så fortsætter showet da i Danmark, fordi: "You can take the girl out of the bar but you can't take the bar out of the girl" Husk det nu, allesammen! Her har vi problemet og årsagen til det meste af balladen på DTW, og det er kultur- og klasseforskelle, og det er jo næsten forbudt at sige i dagens puritanske, P.C. inficerede Danmark, men sådan er det altså. Jeg tror da ikke at Fru Rinpoche smutter forbi en klinik efter sit sygeplejerske-job, for at lave et par håndører, vel? Doc Gonzo Ikke helt enig, det lykkes for mange! Men helt klart ikke for alle! Kommer meget an på hvor pengegriske de er! Kender masser af succes historier, men desværre også de modsatte! Har selv prøvet begge dele! IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 27/11-2010 20:59
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Gokinok skrev: Jamen, det er da så såre simpelt: Har du hentet fruen i en bar i Thailand, så fortsætter showet da i Danmark, fordi: "You can take the girl out of the bar but you can't take the bar out of the girl" Husk det nu, allesammen! Doc Gonzo Der er en vis sandhed i det. Men du gør dig skyldig i at ligge under for letkøbte mandschauvinistiske flosker du har læst dig til på nettet. Wake up call: You can take the punter outta the bar, but you cannot take the bar outta the punter! Den har jeg godt nok set holde stik mindst lige så mange gange. Hæleren og stjæleren.... Husk det nu Doc Gonzo! PS. Du ved intet om min kone, da jeg sjældent omtaler hende og kun i helt generelle vendinger. Og da slet ikke i denne tråd. Dermed ser jeg gerne at du lader hende ude af denne tråd. |
|
|
Gokinok |
Lagt på d. 27/11-2010 21:09
|
Nå... Der er nu ingen grund til at være fornærmet. Når du stiller op til denne type diskussion så må du være forberedt på lidt af hvert... Du har da selv omtalt hende tidligere: http://www.thainy...&pid=54643 http://www. /forum/viewthread.php?thread_id=1774&pid=11966 Doc Gonzo Redigeret af Gokinok d. 27/11-2010 21:13 |
|
|
kimkingo |
Lagt på d. 27/11-2010 21:55
|
Øvet medlem Antal indlæg: 252 |
Tror du skal revidere din opfattelse ! Ca. 500 Thai-massageklinikker i Danmark. mellem 5-10 ansat pr. klinik. Hvad siger regnemaskinen ? Så mange enlige thaikvinder , er der vel næppe i Danmark ! Ps: Jeg ved udemærket godt, at der ankommer et par vognfulde thai-kvinder med Øresundstoget fra Sverige hver dag. -------------------------------------------------------------------------------- Redigeret af Trutidutten d. 26/11-2010 22:48 -------------------------------------------------------------------------------- Så det vil sige ifølge dit regnestykkke, så er der mellem 2500 og 5000 prostitueret i Danmark fra Thailand. + et vognlæs fra Sverige. Hvor f......får i de tal fra????????????????? |
|
|
Trutidutten |
Lagt på d. 28/11-2010 01:17
|
Øvet medlem Antal indlæg: 102 |
kimkingo skrev: Tror du skal revidere din opfattelse ! Ca. 500 Thai-massageklinikker i Danmark. mellem 5-10 ansat pr. klinik. Hvad siger regnemaskinen ? Så mange enlige thaikvinder , er der vel næppe i Danmark ! Ps: Jeg ved udemærket godt, at der ankommer et par vognfulde thai-kvinder med Øresundstoget fra Sverige hver dag. -------------------------------------------------------------------------------- Redigeret af Trutidutten d. 26/11-2010 22:48 -------------------------------------------------------------------------------- Så det vil sige ifølge dit regnestykkke, så er der mellem 2500 og 5000 prostitueret i Danmark fra Thailand. + et vognlæs fra Sverige. Hvor f......får i de tal fra?????????????????:x0305 Du kan jo starte med at kikke her : http://jp.dk/indl...e62528.ece Og her : http://nyhederne-...ikker.html http://docs.googl...6cTKSq48xw Redigeret af Trutidutten d. 28/11-2010 01:47 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
In Thailand you don't lose the girl, only your place in the queue ! |
|
|
Trutidutten |
Lagt på d. 28/11-2010 01:58
|
Trutidutten skrev: kimkingo skrev: Tror du skal revidere din opfattelse ! Ca. 500 Thai-massageklinikker i Danmark. mellem 5-10 ansat pr. klinik. Hvad siger regnemaskinen ? Så mange enlige thaikvinder , er der vel næppe i Danmark ! Ps: Jeg ved udemærket godt, at der ankommer et par vognfulde thai-kvinder med Øresundstoget fra Sverige hver dag. -------------------------------------------------------------------------------- Redigeret af Trutidutten d. 26/11-2010 22:48 -------------------------------------------------------------------------------- Så det vil sige ifølge dit regnestykkke, så er der mellem 2500 og 5000 prostitueret i Danmark fra Thailand. + et vognlæs fra Sverige. Hvor f......får i de tal fra?????????????????:x0305 Du kan jo starte med at kikke her : http://jp.dk/indl...e62528.ece Og her : http://nyhederne-...ikker.html http://docs.googl...6cTKSq48xw Og mere her : Det er som tidligere nævnt vanskeligt at anslå, hvor mange kvinder der er tilknyttet de enkelte massageklinikker. Styrelsen for Specialrådgivning og Social Service opererer med et minimumstal på 4 personer per klinik men der er imidlertid ikke helt enighed om denne antagelse. Kulturformidleren på Vesterbro, som foretager opsøgende arbejde på thailandske massageklinikker, oplyser, at hun vurderer, der er omkring 8 thailandske kvinder per massageklinik. Hvorvidt denne forskel kan skyldes, at der på thailandske klinikker generelt er tilsluttet flere prostituerede end på andre klinikker, vides ikke. http://www.ft.dk/...389436.PDF Redigeret af Trutidutten d. 28/11-2010 02:00 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
AP7100 |
Lagt på d. 28/11-2010 03:04
|
Øvet medlem Antal indlæg: 161 |
Helt aerligt saa synes jeg det er irriterende altid at laese herinde at det lader til at alle synes at ALLE Thaier er prostituerede og ALLE Thaier arbejder paa en bar - dette er IKKE tilfaeldet !! Ej heller har jeg bidt maerke i at de prostituerede der er i DK, at saerlig mange af dem er Thaier, tvaertimod, saa vidt jeg ved, er der langt flere fra Oestlandene, saasom Polen, Rumaenien, Russia, Tjekkiet og saagaar fra Asien, her er det dog mere Fillipinerne, Kina og Vietnam... saa den der med Thaier, den tror jeg ikke helt holder. Det skal understreges at jeg ikke har nogen tal for dette, ej heller statistik, men blot iagttagelser fra "gadebilledet" (boede i en by, da jeg levede i DK, hvor jeg lever taet paa huse med prostituerede og saa da aldrig en Thai !!). Proev at holde generaliseringerne og fordommene ud fra denne snak...... det er irriterende at hoere alt dette, naar jeg selv er gift med en Thai der HVERKEN er "hentet" fra en bar og ALDRIG arbejdet paa en saadan og EJ heller en prostitueret og ALDRIG arbejdet som saadan og ej heller kommer til det. Takker. |
|
|
buffalo |
Lagt på d. 28/11-2010 06:26
|
Øvet medlem Antal indlæg: 148 |
øøøøh alle de der Thai luddere der omtales,hvor faen er de henne jeg kender rigtig mange Thai kvinder og der er kun 2 jeg kan sige med sikkerhed er til salg for ussel mamon og de høre bestemt ikke til omgangskredsen,selv min kone og hendes veninder vil ikke ha noget med dem at gøre da de mener at det giver alle Thai kvinder et dårligt ry Buffalo Stol aldrig på en prut
] |
|
|
Gokinok |
Lagt på d. 28/11-2010 07:46
|
AP7100 skrev: Helt aerligt saa synes jeg det er irriterende altid at laese herinde at det lader til at alle synes at ALLE Thaier er prostituerede og ALLE Thaier arbejder paa en bar - dette er IKKE tilfaeldet !! Ej heller har jeg bidt maerke i at de prostituerede der er i DK, at saerlig mange af dem er Thaier, tvaertimod, saa vidt jeg ved, er der langt flere fra Oestlandene, saasom Polen, Rumaenien, Russia, Tjekkiet og saagaar fra Asien, her er det dog mere Fillipinerne, Kina og Vietnam... saa den der med Thaier, den tror jeg ikke helt holder. Det skal understreges at jeg ikke har nogen tal for dette, ej heller statistik, men blot iagttagelser fra "gadebilledet" (boede i en by, da jeg levede i DK, hvor jeg lever taet paa huse med prostituerede og saa da aldrig en Thai !!). Proev at holde generaliseringerne og fordommene ud fra denne snak...... det er irriterende at hoere alt dette, naar jeg selv er gift med en Thai der HVERKEN er "hentet" fra en bar og ALDRIG arbejdet paa en saadan og EJ heller en prostitueret og ALDRIG arbejdet som saadan og ej heller kommer til det. Takker. Du ser dem ikke fordi de aldrig kommer ud! Hvordan kan du kræve at vi "holder generaliseringer og fordomme ude af denne snak"? Det meste der foregår her - og har noget kød på og er bare lidt interessant - er da lige nøjagtigt den type "Serm Suay" pladder! Ellers meld dig ind i dit lokale menighedsråd til kaffe og kage hver eftermiddag. Doc Gonzo Redigeret af Gokinok d. 28/11-2010 07:50 |
|
|
bruno |
Lagt på d. 28/11-2010 08:23
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 525 |
Rigspolitiet skønner, at der i hele landet er omkring 700 bordeller med i alt 6.000 prostituerede tilknyttet. En tredjedel af kvinderne er udlændinge Ifølge et andet af dine link er 3117 af dem der arbejder på klinik og så En tredjedel af kvinderne er udlændinge så vi på 1040 kvinder Så er der typisk, Afrikaner, sydamerikaner, østeuropær og andre nationaliteter. Et høj skud kunne, jo så være at halvdelingen af dem er fra Thailand, altså 520 personer og hvis at skulle være det double, så er der alligevel langt op, til de tal du nævner. Hvis mand sammenligner vesterbro med resten af Danmark, så kan jeg enlig godt forstå, at du ser prostitueret alle steder. |
|
|
AP7100 |
Lagt på d. 28/11-2010 08:55
|
Øvet medlem Antal indlæg: 161 |
Hmm....jeg brugte nu heller ikke ordet "Kraeve" nogen som helst steder....jeg skrev blot "Proev at holde fordomme og generaliseringer ude...." men er udemaerket klar over at det er svaert da vi nok alle er mere eller mindre "farvede" af baade det ene og det andet synsvinkel. Generaliseringer i den her negative grad som jeg ser "visse brugere" haevde igen og igen er blot irriterende........ Og nej, jeg tror stadig IKKE paa, at alle Thaier er prostituerede - jeg VED det ikke er saadan !!! |
|
|
karstenf |
Lagt på d. 28/11-2010 08:58
|
Øvet medlem Antal indlæg: 130 |
Her bliver der godt nok luftet mange fordomme. Alle dem der arbejder med at give massage er luder eller hvad? Specielt hvis massøren kommer fra thailand. Der er faktisk mange der udfører et stykke seriøst arbejde i deres massage klinik. Ifølge loven skal man ikke nødvendig vis have et kasseapparat, der skal i stedet benyttes en regnings bog (en af de blå som man kan købe). Skats PR medarbejder er (for)dygtige når de skriver pressemeddelelser, som bare viderebringes. I den sidste tid har de (SKAT) fået flere historier i pressen, der antyder at alle er forbryder der bare ønsker at snyde samfundet. At noget udtages til kontrol i Kastrup er jo ikke det samme som at de er forbryder. Det samme gælder også i denne sag. Prøv dog at udføre bare en lille smule kildekritik. Efter noget tid og SKAT henlægger ”sagen” kommer der jo ikke noget dementi i pressen. Se i øvrig også SUM tråd ”Hvorfor bør man, i sager om Socialbedrageri, altid rejse sigtelse med henblik på tiltale?” Men på den anden side, så er det jo ikke så sjov længer, og det giver jo ikke mulighed for at lufte sine fordomme. Det er denne form for debat der for en til at overveje at søg asyl i et andet land. Det er jo den rene forfølgelse. Ja, jeg er sur, og normalt gider jeg ikke bruger min tid på at være sur. Karsten |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 28/11-2010 09:01
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
det sjovt som denne diskussion altid bliver styret af dommedags profeterne sabai sabai og PL/Jack/dr.gok eller hvad han nu hedder.. vis man tager alle jeres indlæg findes der vel under 2% positive
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
Gokinok |
Lagt på d. 28/11-2010 09:16
|
Er der egentlig ret meget at grine af p.t.? http://denguleneg...og/?p=3290 HVis du har noget positivt at berette, så del endelig med os! Doc Gonzo |
|
|
kimkingo |
Lagt på d. 28/11-2010 10:53
|
Øvet medlem Antal indlæg: 252 |
Trutidutten prøv lige og gennemgå tallene fra de sider du henviser til. Og så fortæl os hvad du kommer frem til. Ikke fordi man skal tro på alt hvad man læser, men med lidt sund fornuft kommer man langt. Så lad være med, at prøve og bilde folk noget ind |
|
|
Rawirot |
Lagt på d. 28/11-2010 12:34
|
Øvet medlem Antal indlæg: 352 |
Gokinok skrev: Hæ! Hvis han alligevel finder ud af det, kan konen hævde at hun ikke fortalte ham det pga. "Kreng Jai"! http://www.thaize...kreng-jai/ Alt kan lade sig gøre med den type kulturel baggage, især kombineret med en ladning "Face" og en portion "Jai Yen" osv. osv.... Doc Gonzo Danmark ville da blive et bedre sted med lidt Kreng Jai og Jai Yen. Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 28/11-2010 12:50
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
chris70 skrev: Hvis du lægger et tag over hele Thailand, så har du verdens største bordel. Hvor du befinder dig er der altid et bordel fyldt med thai piger og som TG 950 skriver, så kommer de nu helt fra Malmø og det skulle ikke forundre mig at nogen fra DTW driver bordel fra Malmø? det har jeg aldrig skrevet, prøv at nærlæse #7 igen Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
Trutidutten |
Lagt på d. 28/11-2010 18:21
|
kimkingo skrev: Trutidutten prøv lige og gennemgå tallene fra de sider du henviser til. Og så fortæl os hvad du kommer frem til. Ikke fordi man skal tro på alt hvad man læser, men med lidt sund fornuft kommer man langt. Så lad være med, at prøve og bilde folk noget ind KimKingo : Du har åbenbart ikke læst, eller forstået noget som helst fra linkene ! Årsrapporten fra servicestyrelsen er minimumstal og et skud på tasken, hovedsaglig baseret på en simpel optælling af sex-anonncer i Ekstra Bladet ! Folk som har deres daglige arbejde i miljøet , så som Politiet ,kulturmedarbejder osv... kommer med tal som er næsten dobbelt så høje ! Ved siden af de skræmmende høje tal, omhandlene massageklinikker med Thailandske sexarbejder, kommer så den meget store og stærkt stigene prostitution som sker via internettet (chatsider, datingsider). Men hvem tror du mest på ?, en kontordame der sidder og tælle annoncer i Ekstra Bladet, eller politiet ,kulturmedarbejder osv. som har miljøet inde på livet i dagligdagen. [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 28/11-2010 18:45
|
Antal indlæg: 3779 |
Trutidutten skrev: kimkingo skrev: Trutidutten prøv lige og gennemgå tallene fra de sider du henviser til. Og så fortæl os hvad du kommer frem til. Ikke fordi man skal tro på alt hvad man læser, men med lidt sund fornuft kommer man langt. Så lad være med, at prøve og bilde folk noget ind Men hvem tror du mest på ?, en kontordame der sidder og tælle annoncer i Ekstra Bladet, eller politiet ,kulturmedarbejder osv. som har miljøet inde på livet i dagligdagen. Ingen - de har alle personlige interesser i at beholde deres job. Hilsen, Robert |
|
Spring til debat: |