Se indlæg
 Udskriv debat
Halv dansk/halv thai eller?
rinpoche
Du har helt ret, Soi7. I begge henseender Smile

Moderen er glad for seafood, og junior gør det bedste han kan for at gøre hende glad. Søstjerner, blæksprutter og søpølser.
Det var dog kun blæksprutterne, der blev sat pris på Smile

Kunne være sjovt/hyggeligt hvis andre dtw medlemmer havde lyst til at komme med tilsvarende billeder.

mvh
rinpoche

Klovn
Hej Rin ! tror alle børn på billederne er dine,ellers havde du ikke lagt dem ud på nettet !Rolll

dutling68
her er min datter som er halv thai vi bor her i thailand og der er mange som tror hun er farang......

[img]http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs598.ash2/155089_1599689227035_1080173328_1634174_5603484_n.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1178.snc4/155089_1599689147033_1080173328_1634172_6210723_n.jpg[/img] is not a valid Image.
Redigeret af dutling68 d. 23/11-2010 08:53
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

VIP
Fik ikke postet mit bud i tide. Godt det samme, nu hvor facitlisten er offentliggjort.

Men det havde været drengen i midten som halv Farang/Thai
udelukkende pga. højden.
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<

rinpoche
dutling68 skrev:
her er min datter som er halv thai vi bor her i thailand og der er mange som tror hun er farang......

Hej Dutling,

Det er godt nok en lille charmetrold i har der Smile

Ja, jeg ville også umiddelbart tippe hende til at være 100% farang, men jeg har heller ikke thailændernes radar. Wink
Jeg synes det er pudsigt, hvor forskelligt børn af thai/farang kan falde ud.

mvh
rinpoche

natty
Jeg synes nu man kan se på øjnene, at hun ikke er 100% farang

rinpoche
Hvad siger i så til dem her?

[img]i118.photobucket.com/albums/o90/rinpoche/gladedrenge.jpg[/img]
Redigeret af rinpoche d. 23/11-2010 15:54

kylling
Hej RIN
Ja den med tøjet gik jo ikkefuck U
Menh her må det være ham til venstre der er Thai/farang,han har jo lidt bølger i håretYo baby

goldwing
Mit gæt vil være

Ham i midten er Thai
de 2 andre er Thai/falang, og også brødreSmile

rinpoche
Arghh, Kylling.

Du har jo thai radar Smile

Jeg er imponeret.

De 2 andre friske gutter er brødrene Dton og Dtom fra Phetchabun. De tog min søn til sig, som om han var deres egen bror.

Jeg glemmer aldrig en ting den ældste dreng Dton sagde.
Hans mor skulle arbejde udenbys og måtte forlade drengene i tantens varetægt.

Inden hun rejste, siger hun til drengene at de skulle være søde, og at hun ville have Dton til at være storebror for min søn, der var noget yngre end ham.
Dton tænkte sig om, kiggede på min søn og sin mor inden han med stor overbevisning sagde "dai khrap" (Det kan jeg godt)

Jeg ved ikke helt hvorfor, men den episode gjorde virkelig indtryk på mig. Her rejser hans mor fra ham, og ikke desto mindre påtager han sig ansvaret for en udenlandsk dreng.
Det var ikke noget han bare sagde, han levede til fulde op til det under resten af vores ophold.

Drengene forblev uadskellige og Dton holdt til stadighed et vågent øje med såvel min søn som sin egen lillebror.
Det var så tydeligt hvordan han tog sit ansvar alvorligt.

Det var en sorgens dag, da vi måtte rejse efter 14 dage. Min søn var utrøstelig og Dtom gik det ikke meget bedre.
Dton viste sig som en mand, og nægtede at bøje sig, selvom han diskret måtte tørre en tåre af vejen.

Jeg kunne heller ikke sige mig helt fri for ikke at være lidt beklemt med situationen.
3 drenge der tilbragte ethvert minut sammen, både i vågen tilstand og når de sov.
Enten sov vi i deres hus eller de hos os.

Det er 6-7 år siden, men står stadig meget levende i min erindring.
Redigeret af rinpoche d. 23/11-2010 17:02

rinpoche
goldwing skrev:
Mit gæt vil være

Ham i midten er Thai
de 2 andre er Thai/falang, og også brødreSmile

Hej Goldwing,

Tak for dit input.
Som du kan se af ovenstående indlæg, så var Kyllings radar helt rigtig.

mvh
rinpoche

Spring til debat: