Se indlæg
 Udskriv debat
Første tur til Thailand
Amagerdreng
For det første. Så må det vel være op til mig om jeg vil sende PB eller ej Grin for det andet. Så kan jeg ikke se det kommer folk herinde ved hvor jeg kommer og går når jeg lige smutter en tur til Thailand/Pattaya og for det 3 så ville jeg næsten udelukkende lave reklame for de steder mine venner ejer så bla derfor. Men ANGEL WITCH kan da nævnes nu for bare at !!!!!!!!!!!!! Shock pga deres FLOTTE SHOW.

Webmaster
Payanak skrev:
Webmaster skrev:
Payanak skrev:
Hvad koster det?

Vi var 4 og det kostede 2300 bath pr. næse og vi blev også hentet og bragt.
Det var i juli måned.

Men synes de reklamere med 2999 bath på hjemmesiden nu, så prisen må være sat op.

Indrømmet det ser sjovt ud, efter at have set videoen.
Men den pris er god nok pebret efter thaiforhold.

Ja det er måske ikke helt billigt. Men for mig og de 3 andre jeg var sammen med var det hver en bath værd.
Det er en oplevelse som ikke glemmes, modsat mange andre ting man har har prøvet og set.

Jeg kan i øvrigt lige indskyde at selvom jeg havde et kamera med, så nåede jeg faktisk ikke rigtigt at tage ret mange billeder - i hvert fald ikke som jeg på forhånd havde tænkt mig det. Tiden gik hurtigt og koncentrationen og tankerne var helt andre steder end at huske at få taget en masse billeder.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
b_j3ns3n
du må skrive alle de PBér du vil.. det virker bare som om det er dit standard svar til alt..

(vis du vil vide mere kan du få et PB..)

what ?
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Webmaster
Der ligger i øvrigt en del videoer på Youtube fra de forskellige Flight of the Gibbon stedet i Thailand.
Synes den her er meget god og sigende for oplevelsen:

Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Tak for oplysninger om denne udflugt, den skal jeg også prøve....
jeg er dog ikke meget for højder må jeg indrømme Crying men det ser skønt ud og kan nok give en ordentlig fed oplevelse....var engang i las vegas i tårnet på 400m oppe i luften hvor man bliver "skudt" op i luften ala kata pult fart i en lille stol udenpå tårnet.Shock..fra de ca 300-400m....det var for vildt og hjertet var helt oppe i halsen.....men også fed oplevelse....
men der er jo selfølgelig pænere ting at se på i denne her udflugt.
Håber stålvirerne holder....Cheers

Spring til debat: