Se indlæg
Besøge familien i Udon thani for første gang?
|
|
xxxx |
Lagt på d. 17/11-2010 18:35
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1135 |
Ja hvis man vil være til grin for egne penge |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 17/11-2010 18:42
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2597 |
xxxx skrev: Ja hvis man vil være til grin for egne penge Kort og kryptisk. Uddybning??? |
|
|
Riverkwai |
Lagt på d. 17/11-2010 18:48
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 75 |
du har sku mega ret payanak.den sidder lige i øjet. |
|
|
xxxx |
Lagt på d. 17/11-2010 18:50
|
Payanak skrev: xxxx skrev: Ja hvis man vil være til grin for egne penge Kort og kryptisk. Uddybning??? Ja du har været i Thailand så længe du burde vide bedre. Enhver Thai mand ville skrige af grin, hvis han så de naive farang indlæg her på siden.. |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 17/11-2010 19:01
|
xxxx skrev: Payanak skrev: xxxx skrev: Ja hvis man vil være til grin for egne penge Kort og kryptisk. Uddybning??? Ja du har været i Thailand så længe du burde vide bedre. Enhver Thai mand ville skrige af grin, hvis han så de naive farang indlæg her på siden.. Jeg ved præcis hvad jeg har skrevet, og jeg kommer senere med en uddybning af mit indlæg, der netop var skrevet for at du skulle gå i fælden. Men derfor vil jeg stadig gerne vide hvad du mener! |
|
|
xxxx |
Lagt på d. 17/11-2010 19:13
|
he he he ja ja det kan alle jo læse. Du skrev betal og få. Jeg siger så, ja hvis man vil være til grin er da ok.. Ingen Thai mand ville gøre det samme. At jeg skulle gå i fælden. fuck en kveje kommentar.. det viser bare du ved du dummede dig. Redigeret af xxxx d. 17/11-2010 19:16 |
|
|
Big-Viking |
Lagt på d. 17/11-2010 19:15
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 815 |
Åh ved jeg nu ikke.. En thai mand vil da gøre meget for sin Mianoi na.. |
|
|
xxxx |
Lagt på d. 17/11-2010 19:19
|
njae Big Viking. det med Mia noi er en hel anden historie. Enhver Thai mand der har mere end alm dagløn har 1 eller flere mia noi.. Før ca 1930 var det tilladt at have mere end 1 kone.. det er det ikke mere, men så holder man bare Buddha bryllup. forskellen er ens... de er alle ens koner. |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 17/11-2010 19:31
|
xxxx skrev: det kan godt være jeg er for garvet.. Men jeg kommer altså ikke anstigende med hverken det ene eller andet. Gør dog som var det svigermor i DK.. Er man kun velkommen når der falder en måneds løn af om dagen.. så er det jo kun købe fisse. Enhver thai vil altid komme 'anstigende' med noget uanset økonomisk formåen. Kun en farang på et 10k/måned budget vil, på værste kiniaw/keenok facon, forsøge at slange sig uden om de uskrevne regler. Har set flere komme galt afsted, da familien over tid har set sig gal på staklen. |
|
|
xxxx |
Lagt på d. 17/11-2010 19:42
|
Payanak. Håber ikke du skal rådgive andre. For det vås du poster her, er i aller bedste Danske karklude stil. |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 17/11-2010 20:01
|
xxxx skrev: Payanak. Håber ikke du skal rådgive andre. For det vås du poster her, er i aller bedste Danske karklude stil. Stadig kryptisk! Kan du dog ikke øse ud af din viden, så vi andre som 'intet har fattet' kan udfries fra vores usselt grinagtige lakorn liv?! |
|
|
xxxx |
Lagt på d. 17/11-2010 20:11
|
Haloo payanak.. Har du været på soi,en i aften. du skev betal og få... det sagde jeg var farang dumt... hvor svært kan det dog være. Jeg ved godt jeg har lavet en stor fejl i dine øjne, jeg levede på landet blandt Thaier. Du lever i bkk og luder gaderne. Så klart vi har ikke den samme opfattelse af Thailand. Hvad der er rigtig.. ja det kan vi så diskutere til vi dør.. Jeg vil bare altid mene det normale er det rigtige.. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 17/11-2010 20:17
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Skal vi ikke lige prøve at undgå den "interne" snak og komme tilbage til udgangspunktet i trådens første indlæg. Tak Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
xxxx |
Lagt på d. 17/11-2010 20:21
|
ja ja Kim.. men nu er tråden jo en troll, så alt er vel rigtigt. Troll. læs lige tidliger indlæg fra thailandfreak.. hvis det ikke hjælper kan jeg da poste lidt PM.. for at belyse sagen.. |
|
|
HJB |
Lagt på d. 07/03-2011 19:39
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 71 |
xxxx skrev: Haloo payanak.. Har du været på soi,en i aften. du skev betal og få... det sagde jeg var farang dumt... hvor svært kan det dog være. Jeg ved godt jeg har lavet en stor fejl i dine øjne, jeg levede på landet blandt Thaier. Du lever i bkk og luder gaderne. Så klart vi har ikke den samme opfattelse af Thailand. Hvad der er rigtig.. ja det kan vi så diskutere til vi dør.. Jeg vil bare altid mene det normale er det rigtige.. Ja ja XXXX nu har jeg haft dig boende i ca. 10 dage...... hvor du efterlod dit værelse i form af en ren svinesti, uden at bidrage med det mindste til husholdningen.... tilmed yterede du mening om at sex med mindreårig var OK! (sex med en 13 årig)..... det var hovedet på sømmet, til at jeg bad dig forlade bopælen øjeblikkeligt !!!!..... svineriet af dine uhumske efterladenskaber, er der taget billeder af.... SKAM DIG !!! |
|
|
Lagt på d. 07/03-2011 21:01
|
|
Begynder Antal indlæg: |
HJB hvad er det dog for en gang personlige angreb du bringer til torvs her i denne tråd. Det hører ingen steder hjemme. Fej for din egen dør inden du kommer med et sådant indlæg-personlig angreb af værste skuffe! Håber virkelig webmaster smidet dig ud-omgående! Du er vel ikke dommer! |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 07/03-2011 21:28
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
jeg har ikke noget imod at folk med den slags perverse tilbøjeligheder bliver hængt ud...også selvom det ikke hænger sammen med trådens udgangspunk.. |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 07/03-2011 23:33
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Hvorfor bringe det på banen det rager ikke os andre det er mellen dig og så XXXX. Og JS vi har kun HJB ord på at det er sandt hvad HJB skriver om XXXX. man skal være varsom med at hængt andre ud offentlig rum hvis det nu ikke er hold i de beskyldninger der er kommet frem Her til sidst et ordsprog Løgnen har korte ben, den når ikke - og går langt før den bliver afsløret." Redigeret af thaikurt1 d. 07/03-2011 23:38 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
olejensen |
Lagt på d. 08/03-2011 02:32
|
Øvet medlem Antal indlæg: 276 |
Det lyder da flot når nogen begynder at forsvare nogen der gerne vil have sex med mindreårige. For det er nok ikke rengøringen af et værelse JS tænker på? Det er da nye toner her på siden, at mene det er en privatsag som ikke rager andre. |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 08/03-2011 07:10
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
olejensen Hvor stå der at jeg forsvare sex med mindreårige. Er det da noget der rager andre Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
Spring til debat: |