Se indlæg
 Udskriv debat
T v program om danskerne der leve i Thailand
thaikurt1
Det er ikke noget at takke forSmile

Vi er her for at hjælpe hinanden Wink
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
sni
Thaikurt1 skrev:
Det er ikke noget at takke forSmile

Vi er her for at hjælpe hinanden Wink

Det er nemlig rigtigt,og hvis man syntes indlægget ikke har nogen interesse,kan man jo bare gå videre til noget andet. I stedet for at absolut at skulle komme med en eller anden negativ bemærkning.

swedmark
Takker for linket. Jeg har heller ikke set programmet før. Fandt så også de andre afsnit der er i serien.

Namprik
DK skrev:
Namprik skrev:
Wiking.

Proev nu lige at taenke, den omhandlede faranger som havde job i TH, kunne de sprog ? NEJ, Kunne de bolle udenom, med konens accept ? JA osv osv....Et forkvaklet billede af os der ikke boller mere, taler sprog, har job osv...........en udstillelse af en en abegrotte, kom til fadet, her er fisse, her er oel, ja det er der i hele Thailand, men hvor var kaerligheden....Hva' ?

Du kan gå på vandet!!! Du kan også så meget andet. Har job her, selvom du får FP fra Dk. Skam dig.

Hva' helvede bilder du dig ind, hva' ? jeg er ansat af min kone ( hende med hjernen ) jeg maa tjener en 5'er om ugen, saa luk da lige dutten.....!

Ioevrigt tjener jeg ogsaa paa aktiehandel, men i min kloge kones navn.......hvis du du vil se en ops. about arb. till., adresse osv, send mig en PB, der er rent stof i posen.

Fattiglus !
Redigeret af Namprik d. 19/10-2010 10:58
Jeg kan gaa paa vandet !

En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig.

www.isaan-house.com
Bjarne
Naturligvis skal der straks gå narrøv i et udmærket link. Hvis man allerede har set udsendelsen, så spring over og forsøg at gå videre i livet. Hvis ikke, kan man jo se den nu, da Kurt på udmærket vis har gjort opmærksom på den. Men som sædvanlig skal Kloge Åge'erne på banen med i virkeligheden fuldstændig overflødige og negative betragtninger.
Konstruktivt til web-moster: Kunne der være idé i at lave et bibliotek med links netop til diverse udsendelser med relation til Thailand? Så kan folk selv plukke - uanset om det er gamle eller nye udsendelser.

jimmikoldenborg
Namprik skrev:
Uden at skamrose min wife, saa taler hun og skriver ENG, DK................naa ja og TH.

Men jeg har ogsaa svinget pisken i 6 aar og modsat, derfor taler jeg TH ikke 100 men kun 99...........nej, jeg klare mig, Tak til min elskede Ning.

Det er dog mere end man kan sige om bla. aberene i grotten...........

Hvad betyder " aberene"?
Mener du aber? Eller Araberne?
Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.

http://www.koldenborg.com
bentmj
God ide Bjarne.

Der var for nyligt et program på DK4 med relationer til Thailand, og da jeg ikke har denne kanal håber jeg der er en som smækker den på herinde.

Namprik
jimmikoldenborg skrev:
Namprik skrev:
Uden at skamrose min wife, saa taler hun og skriver ENG, DK................naa ja og TH.

Men jeg har ogsaa svinget pisken i 6 aar og modsat, derfor taler jeg TH ikke 100 men kun 99...........nej, jeg klare mig, Tak til min elskede Ning.

Det er dog mere end man kan sige om bla. aberene i grotten...........

Hvad betyder " aberene"?
Mener du aber? Eller Araberne?

E tyrk fejl fra min side...men hva' er forskellen.....
Jeg kan gaa paa vandet !

En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig.

www.isaan-house.com
thaikurt1
Bjarne

Det var en godt ide

Prøv at skriv en PB til web-moster med dit forslag
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

Anonym Bruger
Namprik skrev:
DK skrev:
Namprik skrev:
Wiking.

Proev nu lige at taenke, den omhandlede faranger som havde job i TH, kunne de sprog ? NEJ, Kunne de bolle udenom, med konens accept ? JA osv osv....Et forkvaklet billede af os der ikke boller mere, taler sprog, har job osv...........en udstillelse af en en abegrotte, kom til fadet, her er fisse, her er oel, ja det er der i hele Thailand, men hvor var kaerligheden....Hva' ?

Du kan gå på vandet!!! Du kan også så meget andet. Har job her, selvom du får FP fra Dk. Skam dig.

Hva' helvede bilder du dig ind, hva' ? jeg er ansat af min kone ( hende med hjernen ) jeg maa tjener en 5'er om ugen, saa luk da lige dutten.....!

Ioevrigt tjener jeg ogsaa paa aktiehandel, men i min kloge kones navn.......hvis du du vil se en ops. about arb. till., adresse osv, send mig en PB, der er rent stof i posen.

Fattiglus !

Ja, du er smart! Smart ass. FP fra dk. fordi du er erklæret uarbejdsdygtig i Danmark! Korrekt?

Vi andre skatteydere (fattiglus)) kan så betale til din førtids pension. Det syntes du åbenbart er fint. Du kan jo gå på vandet og
klarer dig godt her.

Ved din kommune det? Nu hvor du har så travlt med rent mel osv...syntes jeg du skal informere kommunen om dine aktie og øvrige indtægter. Også dem i din kloge kones navn. Samboende? Du bevæger dig på kanten af det lovlige. Men det ved du sikkert.

Du mener jeg er fattiglus? Hvis det er fordi jeg ikke, som dig er forsørget af førtidspension fra Dk. har du helt ret...!!!

Og tak for det.
Redigeret af Anonym Bruger d. 19/10-2010 13:59

Djan
Synes det er fint nok, at den slags bosætter sig i Thailand.
En seng på psykiatrisk hospital koster kassen, psykofarmaka og psykologer er også dyrt. Der spares sgu mange penge på det.

Så en skide FP - so what, bliv bare derude!

Anonym Bruger
Djan skrev:
Synes det er fint nok, at den slags bosætter sig i Thailand.
En seng på psykiatrisk hospital koster kassen, psykofarmaka og psykologer er også dyrt. Der spares sgu mange penge på det.

Så en skide FP - so what, bliv bare derude!

---du har desværre ret!

thaikurt1
Ingen i to kommer for godt gang så er der også andre FP her.

Det er jo ikke alle FP der snyder der er også ærlig FP.

De fleste FP har ingen ønsker om at vende tilbage til DANMARK.

Har i tænke over hvad det vil koste samfundet hvis alle FP tog hjem.

Selv og det ikke har noget med emne at gøre.

keniko
DK skrev:
Namprik skrev:
DK skrev:
Namprik skrev:
Wiking.

Fattiglus !

Ja, du er smart! Smart ass. FP fra dk. fordi du er erklæret uarbejdsdygtig i Danmark! Korrekt?

Vi andre skatteydere (fattiglus)) kan så betale til din førtids pension. Det syntes du åbenbart er fint. Du kan jo gå på vandet og
klarer dig godt her.

Ved din kommune det? Nu hvor du har så travlt med rent mel osv...syntes jeg du skal informere kommunen om dine aktie og øvrige indtægter. Også dem i din kloge kones navn. Samboende? Du bevæger dig på kanten af det lovlige. Men det ved du sikkert.

Du mener jeg er fattiglus? Hvis det er fordi jeg ikke, som dig er forsørget af førtidspension fra Dk. har du helt ret...!!!

Og tak for det.

Meget fornuftig indlæg, som jeg mener burde følges op.....:x0696

[img]http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/00020148.gif[/img] is not a valid Image.

K.
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.

Big-Viking
Ved at blive sjov læsning. fattigerøve, snydetampe....HammerHmmmmmm

bentmj
Tråden drejer sig om et tv program og nu bliver den gjort til et angreb og tilsvining af førtidspensionister,,,,,,,igen, ret sygt men typisk.

thaikurt1
Efterhånden er det meget få tråde der handel ud fra indlæg nr 1.Read the rules

Anonym Bruger
bentmj skrev:
Tråden drejer sig om et tv program og nu bliver den gjort til et angreb og tilsvining af førtidspensionister,,,,,,,igen, ret sygt men typisk.

Inden du går helt i selv sving, så læs lige her, hvad der blev "listet" ind , i tråden af Namprik tidligere.:

Jeg kan gaa paa vandet !

Hvad fanden, har det med TV-programmet at gøre?
Redigeret af Anonym Bruger d. 19/10-2010 15:09

bentmj
Måske var det her webmaster skulle låse denne tråd eller mane til orden.

thaikurt1
Det bedste vil nok være mane til orden.

At man lukke en tråd betyder ikke så meget for så forsætter man i andre tråd.

Spring til debat: