Se indlæg
 Udskriv debat
Danske død i Pattaya
Jay
måske at i har ret, men jeg synes at det er en debat værdig og nogen skulle jo tage hul på den...

@Amagerdreng, jeg er sikker på at du selv kunne have forebygget at det gik så vidt...enten ved at holde lidt afstand til festlighederne el. ignoret fjolset efterfølgende.

@Lars, jeg tvivler ikke et sekund på at Lars var en flink fyr.

@Jensen, livet går heldigvis videre selvom vi får børn, enig, men mine fordomme om Pattaya lever videre, selv efter mit fjerde besøg her i sommers..

@webmaster, tak fordi du slettede mit dobbelt indlæg, jeg ville egentlig bare redigere i mit første indlæg More sick

Thomas72
Jay skrev:

2) Vi ved alle at det ikke altid er Guds bedste børn som holder til i Pattaya og min erfaring om Pattaya og alle andre steder, er at de færreste øretæver kommer uden grund...uanset hvor meget grimt vi kan samle sammen om englændere osv, så må de vel have haft en grund til at blive ophidset...at denne ophidselse så tager overhånd er naturligvis beklagelig, men man skal nok overveje hvad man lukker ud på andre i en bar, især en bar i Pattaya...

Selv har jeg stødt på både danskere og udlændinge som sidder og fører sig frem som konger, mens de snakker enormt ned om thailændere (selv deres egne damer) og samtidig bilder andre ind at de ved ALT om Thailand fra deres barstol...jeg er ikke typen der deler håndmadder ud og jeg kommer aldrig op at toppes med nogen, meeen??

Turn the light up...

Til hest

Jeg synes ikke der er grund til til "at sparke på nogle (LJ og hans efterladte) der i forvejen ligger ned og rent ud sagt så er Pattaya altså ikke kun "øl, fisse og hornmusik.
Og det l*** du lukker ud, er ikke ligefrem noget LJ's familie og venner har brug for at høre.

Som jeg før har skrevet, så håber jeg virkelig de to englændere idømmes en dødsstraf og den bliver eksekveret. At give dem en lang straf på "Hilton" er måske også en god ide. Men gang på gang oplever vi de bliver løsladt før tid. Det så man f.esk. på Cypern hvor tre englændere kun afsonede 12 år ud af 25 år for et mord på en dansk ferieguide tilbage i 1994.

Endnu engang den største medfølelse til LJ's efterladte, jeg kontolerer.
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

Jay
Thomas72 skrev:og rent ud sagt så er Pattaya altså ikke kun "øl, fisse og hornmusik

nej, det er det ikke KUN, du glemte nemlig:

vold, pædofili, HIV, ping pong shows, arabere og russere, armani suits special price, øl t-shirts, traffikuheld, pseudo buddha, stikkere, creampies, cumshots, sidespring, stoffer, druk, forældreløse børn, prostitution, selvmord, bikere, white trash, altanjumpere, snyltere, skyldnere, hæleri, hooligans, penge, free visa, uægte børn, tattoos, divorce laywers, fake rolex, korruption og meget meget mere...

så nej, Pattaya ER meget andet end øl, fisse og hornmusik...heldigvis

Payanak
Jay skrev:
Thomas72 skrev:og rent ud sagt så er Pattaya altså ikke kun "øl, fisse og hornmusik

vold, pædofili, HIV, ping pong shows, arabere og russere, armani suits special price, øl t-shirts, traffikuheld, pseudo buddha, stikkere, creampies, cumshots, sidespring, stoffer, druk, forældreløse børn, prostitution, selvmord, bikere, white trash, altanjumpere, snyltere, skyldnere, hæleri, hooligans, penge, free visa, uægte børn, tattoos, divorce laywers, fake rolex, korruption og meget meget mere...

I sandhed et sted man ikke keder sig Frown

Mikk
Pattaya er lige til at lukke op og skide i....Hmmmmmm

MakMak
Mikk skrev:
Pattaya er lige til at lukke op og skide i....Hmmmmmm

Sikke et modent indlægSad

Nixon
RIP
hilsen

Nixon
Meninger har jeg mange af. Dermed ikke sagt at du kan lide at høre dem.

http://www.whitehouse.gov/about/presidents/richard
sony
Jay skrev:

Jamen alt det der er også i phuket, bangkok you name it ja måske ikke så mange af de dumme russere
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

thaikurt1
Nogen kan kun se det negativ hvor andre se positiv når det drejere sig om Pattaya.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
natty
Grunden til at det virker så udpræget er jo nok antallet af trash samlet på samme relativt lille sted. Men trash tiltrækker jo trash, ligesom fluer tiltrækkes af en lort. Nu ved jeg hvorfor man ikke kan bade på Pattaya Beach (har det ændret sig?) Kloakkerne og rensesytemet kan ganske ikke klare de mængder.
PS. det her er ikke nødvændigvis møntet på fastboende, højst nogen af dem Grin
Redigeret af natty d. 05/10-2010 19:25

b_j3ns3n
ja men så glemte i lige københavn, århus, odense, vejle, middelfart, sakskøbing, gilleleje, hornbæk og alle de andre byer her på jorden..
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

JohnnyS
RIP Lars.
Jeg håber det bedster for din søn og din kone.

Fra d.d. vil jeg altid stoppe op og mindes dig når turen går forbi On Bar i Soi Diana...

natty
b_j3ns3n skrev:
ja men så glemte i lige københavn, århus, odense, vejle, middelfart, sakskøbing, gilleleje, hornbæk og alle de andre byer her på jorden..

Ja men hvem rejser til de byer for at få f.sse fordi de måske ikke kan få det i nærområdet? Eller nærmere, hvem rejser den halve klode rundt, og for mange kun for det. Vi kender jo alle godt typen, bla når man ser dem i flyet eller sidder i rygerummet i BKK. Med store tatoveringer og store maver, i for små shorts, sidder de og praler over for hinanden med hvor meget kød de har fået i Pattaya og hvor fulde de har været på hele deres ferie. Og jeg skal hilse og sige at det er ikke respekt over for dem som har serviceret dem som kommer ud af deres mund, men meget lidt flatterende ord for "kød". Mandschauvenister og underfrankerede.

Jeg ved godt at det ikke er alle som tager til Pattaya som er på den måde, men, om man kan li det eller ej, de "tegner" desværre på en eller anden måde byen.

Iøvrigt RIP, selvom jeg ikke ved hvem du er, det har ingen fortjent.
Redigeret af natty d. 05/10-2010 19:46

Saendaeng
natty skrev:
b_j3ns3n skrev:

Ja men hvem rejser til de byer for at få f.sse fordi de måske ikke kan få det i nærområdet? Eller nærmere, hvem rejser den halve klode rundt, og for mange kun for det. Vi kender jo alle godt typen, bla når man ser dem i flyet eller sidder i rygerummet i BKK. Med store tatoveringer og store maver, i for små shorts, sidder de og praler over for hinanden med hvor meget kød de har fået i Pattaya og hvor fulde de har været på hele deres ferie. Og jeg skal hilse og sige at det er ikke respekt over for dem som har serviceret dem som kommer ud af deres mund, men meget lidt flatterende ord for "kød". Mandschauvenister og underfrankerede.

Jeg ved godt at det ikke er alle som tager til Pattaya som er på den måde, men, om man kan li det eller ej, de "tegner" desværre på en eller anden måde byen.

Jeg er selv stor og har tatoveringer. Sidder også i rygerummet i BKK.!!

Jeg føler mig lige stemplet der. Jeg syntes det er en flad måde at fortælle,hvordan man se om en mand er ude efter sex eller på vej hjem eller ligende.
Det er jo det samme når folk siger at alle thaipiger er ludere!

Voks nu op i stedet for skære alle over en kamp. Shock

Al held og lykke til Lars efterladte kone og barn. Dette har ingen fortjent.
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
natty
saendaeng, jeg har hverken noget imod store mennesker eller tatoveriger. Jeg har selv et par stykker, men de er dog ikke så store. Læs venligst hele mit indlæg igen. Det er "figurer" og generelle typer jeg beskriver og nok så meget hvad jeg er blevet "tvangsindlagt" til at høre på. I starten var jeg lidt facineret og nysgerrig, men det er også der mit indre brækbarometer begynder at stige.
Redigeret af natty d. 05/10-2010 20:03

Nixon
Lad os nu se hvor konen får lov til at græde ud henne hvis politiet hører de samme rygter som jeg lige har hørt og der er hold i dem.
hilsen

Nixon
Meninger har jeg mange af. Dermed ikke sagt at du kan lide at høre dem.

http://www.whitehouse.gov/about/presidents/richard
goldwing
Nixon skrev:
Lad os nu se hvor konen får lov til at græde ud henne hvis politiet hører de samme rygter som jeg lige har hørt og der er hold i dem.

Kunne vi andre blive informeret om div. rygter?

noisnabo
Jay skrev:

Ikk fordi, men kunne dit lange citat ikke også passe på Phuket, vælg selv området, Hua Hin, Chiang Mai, Koh Samui, osv.?

b_j3ns3n
natty skrev:

Iøvrigt RIP, selvom jeg ikke ved hvem du er, det har ingen fortjent.

havde ellers fået opfattelsen af du ikke var så fordomsfuld.. men hva, man lærer hverdag..
Redigeret af b_j3ns3n d. 05/10-2010 20:31
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Dennis Damgaard
Luk røven natty du er for dum at høre på. Hvis dog lidt respekt eller lade være med at kommentere indlægget din mongol. ShockAngry
PS. Må jeg kondolerer for familien Crying
www.getsmile.com/emoticons/energizer-smileys-51935/beer11.gifครั้งหน้าฉันจะเป็นคนจ่ายwww.getsmile.com/emoticons/sports-smileys-41523/beer.gifSTOP alt den tåge snak og sluk for den Morten Korch Film er du dus med Himlens fugle jeg bliver aldrig Dus med Berigerne. เดนนิส เด็มกๅร์ด เอสกิลดิ์เช่น Eating Fast
http://www.hua-hi...e-away.dk/
Sunflower

http://cid-4cbed35699cdc260.photos.live.com/albums
Spring til debat: