Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Thai Pas
|
|
styx32 |
Lagt på d. 03/08-2010 11:47
|
Øvet medlem Antal indlæg: 311 |
Nu er det jo et spørgsmål om at rejse billigst og det er nu engang udenfor industriferien. jeg mener ikke at en skole skal blande sig i hvornår jeg skal holde min ferie. Min kone har 3 år til at lærer sporget i. mr tirak skrev: Vi snakker vel om dansk undervisning. Denne er betalt af staten og der er en nomineret tid til at bestå dansk prøverene, hvis denne overskrides må man selv betale for ekstra moduler. Det er vel ok, det er allerede staten der betale. vil i så holde fri og rejse og dermed ikke følge undervisning må i vel selv til pungen og betale for ekstra undervisning. Hvis man ønsker at lære dansk er det vel fordi man ønsker at intregrere sig og ikke opholde sig i udlandet. Os der kæmper med at lære Th må selv betale, så det må da bare være, at være glad for gratis undervisning. der er som for alle i Dk afsat perioder til ferie, hvis man ønsker ferie udenfor disse ja det siger vel sig selv Mr Tirak |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 03/08-2010 11:51
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
KnockKnock skrev: Bare rolig. I kan sagtens rejse med fx Turkish Airlines med hendes Schengen Visa. Vi gjorde det samme i marts. Bare I ikke forlader lufthavnen i Istanbul så er der ingen problemer overhovedet ;=) God tur KK nemlig.. vi er lige kommet hjem over dubai og der var ingen problemer sidste år tog vi over tyrkiet og det var også smertefrit.. bare hun bliver i lufthavnen så skulle der ikke være nogen problemer.. rinpoche skrev: Dobbelt så mange penge op? Det er da muligt, at billetterne er lidt dyrere, til gengæld er det lavsæson i Thailand og priserne er lave. Summa summarum: det går mere end lige op. Jaa det kommer vel an på hvad du mener med lave priser.. Vores faste hotel i pattaya koster 900bath i højsæsonen og 800 i lav sæsonen.. maden på restauranterne er uændret, øl og sprut koster også det samme og i big c har de stadig ikke sat priserne ned.. så de 100 bath man kan spare på en overnatning veje vel ikke de 5000 kr ekstra op (det er pr billet så 3-4 mennesker 15000-20000 kr ekstra, det gør sku ondt i alles lommer) Redigeret af b_j3ns3n d. 03/08-2010 11:52 Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
L |
Lagt på d. 03/08-2010 12:11
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 511 |
hvad sker der egentlig hvis man bliver gravid og derfor heller ikke passe skolen i en periode ? |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 03/08-2010 12:22
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
i sverige bliver du bare tilbudt en ny plads når du er klar igen.. mon ikke det er det samme i dk
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |