Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
TG950 skrev:
stille garanti JA, med mindre at hun har haft schengen visa før, og har opfyldt alle tilbagerejse forpligtelser, d.v.s rejst ud af schengen land og opfyldt meldepligt på ambasaden. ( nu VFS Global center ) det er også der du/i skal søge.
Der skal sådan set kun stilles garanti, hvis personen er i "tvivl-gruppen", men de fleste kvinder, som vi danskere støder ind i, er i denne gruppe.
Hilsen, Robert
ja, det er vist mere reglen end det er undtagelsen, når der er tale om første gangs besøg, om det så er famillie eller ej, og til dem der påstår at der ikke skal stilles garanti til familiemeddlemmer, ja så vil jeg gerne kende ansøgnings måden
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.
både store & små stavefejl kan forekomme
livet forståes forlæns, leves baglæns.
Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det
Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..
TG950 skrev:
stille garanti JA, med mindre at hun har haft schengen visa før, og har opfyldt alle tilbagerejse forpligtelser, d.v.s rejst ud af schengen land og opfyldt meldepligt på ambasaden. ( nu VFS Global center ) det er også der du/i skal søge.
Der skal sådan set kun stilles garanti, hvis personen er i "tvivl-gruppen", men de fleste kvinder, som vi danskere støder ind i, er i denne gruppe.
Hilsen, Robert
ja, det er vist mere reglen end det er undtagelsen, når der er tale om første gangs besøg, om det så er famillie eller ej, og til dem der påstår at der ikke skal stilles garanti til familiemeddlemmer, ja så vil jeg gerne kende ansøgnings måden
Undskyld at jeg hi-jacker tråden, men har spørgsmål ang. visum.
Min kæretse skal på forretningsrejse til Italien sidst i oktober, og skulle så besøger mig i starten december.
Jeg troede at hun med et mulitple intry visa, kunne gøre dette, men hendes agency fortæller hende at når hun rejser ud af Italien, skal hun have nyt visa for at komme til danmark, kan det være rigtigt.
Håber at nogle kan hjælpe med opklaring
Det forstår jeg ikke for italien er med i Schengen det er nok fordi den agent vil malke koen to gange.
Redigeret af Dennis Damgaard d. 25/09-2010 10:17
ครั้งหน้าฉันจะเป็นคนจ่ายSTOP alt den tåge snak og sluk for den Morten Korch Film er du dus med Himlens fugle jeg bliver aldrig Dus med Berigerne. เดนนิส เด็มกๅร์ด เอสกิลดิ์เช่น
http://www.hua-hi...e-away.dk/
tænkte jeg også, men kæresten vil altså selv ordne visa, dvs at hendes firma ordner det til Italien og hvis nødvendigt klarer hun selv det til Danmark
Det var mere om der er noget om snakken at visa udløber ved indrejse i eget land og hun derfor skal have nyt for at komme til Danmark.