Se indlæg
Kessler
|
|
baksida |
Lagt på d. 24/04-2010 21:39
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 87 |
PL. har du ikk andre interesser end sidde ved pc og komentere hva der er rigtig ellll forkert? hva laver du når du ikk er på ferie i thailand??? |
|
|
PL |
Lagt på d. 24/04-2010 21:56
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1424 |
Korrekt, jeg har ikke andre interesser, hvorfor vil du vide det? Er det vigtigt for dig at vide det? Får du det bedre af at vide det? Når jeg ikke er på ferie, så lader jeg mig frivilligt indlægge og psykisk koma-medicinere på nærmeste statshospital, så selv en Randle P. McMurphy vil blive misundelig eller forskrækket, alt afhængig af osv. Når jeg så er blevet bare en smule mere normal, efter at ha' opholdt mig alt, alt for længe i Thai versionen af Disney Land - altså den psykotisk/surreelle udgave, så er det tid at overveje endnu en tur tilbage til vanviddet! PL PS: 0,02 indlæg siden 2008? Hvad laver du egentlig her, andet end at lave de korte sætninger som er så s.... typisk for "Peanut Galleriet" - aka tilskuerne, the one liners, nasserøvene etc. KEDELIGT! Redigeret af PL d. 24/04-2010 22:05 |
|
|
MM |
Lagt på d. 24/04-2010 22:08
|
Øvet medlem Antal indlæg: 293 |
Dette virker live kamp :-) 1. Download Sopcast. http://download.s...-3.2.9.zip 2. Installerer og lad Windows Firewall unblocke programmet (popper automatisk op). 3. Dernæst start programmet og indsæt dette link: sop://broker.sopcast.com:3912/60341 Kilde: http://ekstrablad...z0m3AwEOag |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 24/04-2010 22:22
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1258 |
PL skrev: Korrekt, jeg har ikke andre interesser, hvorfor vil du vide det? Er det vigtigt for dig at vide det? Får du det bedre af at vide det? Når jeg ikke er på ferie, så lader jeg mig frivilligt indlægge og psykisk koma-medicinere på nærmeste statshospital, så selv en Randle P. McMurphy vil blive misundelig eller forskrækket, alt afhængig af osv. Når jeg så er blevet bare en smule mere normal, efter at ha' opholdt mig alt, alt for længe i Thai versionen af Disney Land - altså den psykotisk/surreelle udgave, så er det tid at overveje endnu en tur tilbage til vanviddet! PL PS: 0,02 indlæg siden 2008? Hvad laver du egentlig her, andet end at lave de korte sætninger som er så s.... typisk for "Peanut Galleriet" - aka tilskuerne, the one liners, nasserøvene etc. KEDELIGT! HÆ HÆ... PL . Tillader mig at bringe et billede af go'e gamle , R. P. McMurphy , tror sgu ikke der er så mange herinde , som er klar over hvem han egentlig er ! [img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/6/6b/Randle_Patrick_McMurphy_picture.jpg/300px-Randle_Patrick_McMurphy_picture.jpg[/img] is not a valid Image. McMurphy is an Irish-American brawler found guilty of battery and gambling (he had also been charged with, but never convicted of, statutory rape, something which he brags about). He is a Korean War veteran who was a POW during the war. He is sentenced to a fairly short prison term, and decides to have himself declared insane in order to be transferred to a mental institution, where he expects to serve the rest of his time in (comparative) comfort and luxury. Mere info her : http://en.wikiped...e_McMurphy PS: Tilbage til boxing , Vil nyde kampen GRATIS via Sopcast ! Redigeret af sabai sabai d. 24/04-2010 22:28 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
baksida |
Lagt på d. 24/04-2010 22:38
|
det var ikkk for at du sku bli sur... jeg spurgte p.g.a. nysgerrighed... men jeg har læst mange af dine insloag... bare rolig jeg hader dig ikkk men du svarrer ikk på hva laver du når du ikk er LOS... |
|
|
PL |
Lagt på d. 24/04-2010 22:38
|
Yep, that´s him! "I bet in one week, I can put a bug so far up her ass, she don't know whether to shit or wind her wristwatch" Oh, poetry! Nyd kampen gutter. PL |
|
|
baksida |
Lagt på d. 24/04-2010 22:39
|
det er til P.L. |
|
|
PL |
Lagt på d. 24/04-2010 22:42
|
baksida skrev: det var ikkk for at du sku bli sur... jeg spurgte p.g.a. nysgerrighed... men jeg har læst mange af dine insloag... bare rolig jeg hader dig ikkk men du svarrer ikk på hva laver du når du ikk er LOS... Helt i orden... Jeg kører Taxa i Århus - om natten du! PL |
|
|
baksida |
Lagt på d. 24/04-2010 22:49
|
jeg laver leverposteg på tulip ..... så... slagteriarb. men jeg er enig med mange af dine synspunkter.... så..skyd ikk.. |
|
|
baksida |
Lagt på d. 24/04-2010 22:51
|
sku du ikk snart hjem dil "viby" og gider du være i bangkok??? "jegh elsker cha am" |
|
|
Riverkwai |
Lagt på d. 24/04-2010 22:53
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 75 |
så er kessler på vej i ringen.billedet står perfekt.god kamp til alle som ser nat kampen her i thailand..eller skal vi sige tidlig morgen. |
|
|
baksida |
Lagt på d. 24/04-2010 23:01
|
ka sku ikkn se den ..... heller ikk på de link der er her |
|
|
Jake |
Lagt på d. 24/04-2010 23:19
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
virker fint her... super kvalitet |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 24/04-2010 23:21
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Det var de 4 første runder og betydelig bedre boksning end det man så sidst indtil videre.
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 24/04-2010 23:39
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
ja det slet ikke så tosset.. nu er der gået 8 omgange og det går fint
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
keniko |
Lagt på d. 24/04-2010 23:44
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 543 |
DK skrev: Riverkwai skrev: keniko få dig et liv eller er du bare dum eller hvad.jeg betaler sku også skat og er et ordenligt meneske som du hentyder men kan jeg se kampen gratis så vil jeg sku skide på hvad du tænker.du må sku ha et problem. Så,så helt rolig! Jeg opfatter keniko's indlæg som fed ironi... Har jeg ret keniko? ?? K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
Lagt på d. 25/04-2010 00:01
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Tillykke Kessler |
|
|
MM |
Lagt på d. 25/04-2010 00:01
|
Øvet medlem Antal indlæg: 293 |
Ja så vnadt han sq.
|
|
|
Jin Jok |
Lagt på d. 25/04-2010 00:02
|
Øvet medlem Antal indlæg: 118 |
Tillykke til Mikkel. Tak for link til Sopcast, virkede uden et eneste udfald i en 800kb/s stream. Fay fortår dog ikke hvorfor de ikke brugte spark JJ |
|
|
Jake |
Lagt på d. 25/04-2010 00:02
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
Super han vandt med alle 3 dommerstemmer.... forhåbentligt kan jeg sige tillykke i morgen her på Bryggen |
|
Spring til debat: |