Se indlæg
 Udskriv debat
Massageklinikker
sony
VIP skrev:
sony skrev:

Må da også indrømme når jeg læser alle de tråde om pigerne her bliver jeg lidt harm over nå der bliver skrevet ludere, ja ja jeg ved det godt det er jo det de arbejder som, men spørger du pigerne er det et arbejde.

Nå det var bare min mening, så må i jo grine af mig eller hvad i vil.

DET HEDDER VÆRTINDER!!!

og skille linien mellem at være "almindelig" pige, eller værtinde i Thailand, er uhyggelig tynd, hvis du har penge nok!

Jeps vip det synes jeg også er en god beskrivning

Sarah
VIP skrev:
Sarah skrev:
[quote]

Du må virkelig have haft nogle dårlige oplevelser i dit liv.
Jeg har haft en thai kæreste,-tror du jeg tog ham for pengenes skyld?

Jeg vover det ene øje!

Kan man tænke sig, at han tog dig for pengenes skyld???

Det vil jeg jo reelt set aldrig vide med 100% sikkerhed. Men eftersom et af vores problemer var, at han mente at han som mand skulle forsørge mig,-tror jeg det ikke.
Toolmanspain (indlæg 168) hentydede bare til at alle kvinder stort set var til salg, men at danske kvinder ville gå efter millionæren....

Sarah
b_j3ns3n skrev:
Sarah skrev:
Heine skrev:
Ja Sarah det er lidt langt ude at kunderne ser ned på dem de selv fornedrer.

Hverken pigerne eller kunderne er særlig kløgtige i deres valg, men pigerne der gør det af økonomisk nød påkalder sig lidt mere sympati.

Men uanset hvor meget de brovter har kunderne det garanteret heller ikke nemt inde i deres små hoveder. I virkeligheden er det jo temmelig ynkeligt at købe en kvinde eller købe sig til "happy ending" ved massage mod et klækkeligt ekstragebyr Shock Shock Grin

Hvem er lige mest ynkværdig massøsen eller ham den blegfede omsorgssvigtede på massagebriksen ? ha ha ha ha

SUPER godt indlæg Heine Grin

jeg har da købt en pige før i thailand..
kun 1 og vi fik dog aldrig bollet som planlagt, jeg var taget afsted med min bror og nogle kammerater på dykkertur. (vi så godt nok aldrig vandetPfft)
første aften, jeg var blevet rimelig stiv og sad bare ind over baren, med mit ligeså stive følgeskab. fandt mig en sød lille sag nede fra baren, som jeg ville hjem og gøre mange ting og sager med.
da vi kom hjem til mit hotel efter en lang tuk tuk tur, fik jeg pakket hende´s smukke krop ud af hendes lille nederdel og dertil hørene top.(hold da kæft hvor var hun lækker) jeg må da indrømme jeg havde rejst flaget og var temlig klar til kamp.. hun finder selvfølgelig kondomerne frem, som vi havde købt i 7-11 på vejen hjem, for hun kan jo se, jeg er som sagt klar!..
Og så bedst som jeg skal til at hoppe på hende, falder flaget hurtigere end det blev hejst.
kan lige så tydeligt huske, hvordan jeg blev ramt af en lille rådne satan, der sad på min skulder.. (tror det hedder en samvitighedAngry) og det eneste jeg tænkte var, du har købt hende din klovn.. ja det var mit eventyr, hun fik 2000 bath og en undskyldning. resten af min ferie sad jeg nede på en anden bar og havde ondt af næsten alle pigerne der var på arbejde. der var dog hende den søde som jeg faldt snak med og som i dag er mor til vores fælles dejlige søn

har aldrig købt en pige efter den aften Wink

b_j3ns3n skrev:

hehe cool.. noget i samme stil for mit vedkommende..
sad bare inde i baren med mine singha og ventede hele aften.. Frown

Dejlig historie, godt der findes samvittighed Wink

VIP
Sarah skrev:
VIP skrev:
Sarah skrev:
[quote]

Du må virkelig have haft nogle dårlige oplevelser i dit liv.
Jeg har haft en thai kæreste,-tror du jeg tog ham for pengenes skyld?

Jeg vover det ene øje!

Kan man tænke sig, at han tog dig for pengenes skyld???

Det vil jeg jo reelt set aldrig vide med 100% sikkerhed. Men eftersom et af vores problemer var, at han mente at han som mand skulle forsørge mig,-tror jeg det ikke.
Toolmanspain (indlæg 168) hentydede bare til at alle kvinder stort set var til salg, men at danske kvinder ville gå efter millionæren....

Hej Sarah!

Det tog du s** pænt!

Var helt nervøs for, at der faldt brænde nedShock
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<

Lung Yao
Tendensen her på tråden m.h.t. prostitution/massage klinikker belyses tydeligt i Rambøls analyse om "købesex".

http://jp.dk/indl...822697.ece

Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

BJ
Lige nu er det citat på citat på citat...GrinGrinGrin
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

b_j3ns3n
Sarah skrev:
b_j3ns3n skrev:
Sarah skrev:
Heine skrev:
Ja Sarah det er lidt langt ude at kunderne ser ned på dem de selv fornedrer.

Hverken pigerne eller kunderne er særlig kløgtige i deres valg, men pigerne der gør det af økonomisk nød påkalder sig lidt mere sympati.

Men uanset hvor meget de brovter har kunderne det garanteret heller ikke nemt inde i deres små hoveder. I virkeligheden er det jo temmelig ynkeligt at købe en kvinde eller købe sig til "happy ending" ved massage mod et klækkeligt ekstragebyr Shock Shock Grin

Hvem er lige mest ynkværdig massøsen eller ham den blegfede omsorgssvigtede på massagebriksen ? ha ha ha ha

SUPER godt indlæg Heine Grin

jeg har da købt en pige før i thailand..
kun 1 og vi fik dog aldrig bollet som planlagt, jeg var taget afsted med min bror og nogle kammerater på dykkertur. (vi så godt nok aldrig vandetPfft)
første aften, jeg var blevet rimelig stiv og sad bare ind over baren, med mit ligeså stive følgeskab. fandt mig en sød lille sag nede fra baren, som jeg ville hjem og gøre mange ting og sager med.
da vi kom hjem til mit hotel efter en lang tuk tuk tur, fik jeg pakket hende´s smukke krop ud af hendes lille nederdel og dertil hørene top.(hold da kæft hvor var hun lækker) jeg må da indrømme jeg havde rejst flaget og var temlig klar til kamp.. hun finder selvfølgelig kondomerne frem, som vi havde købt i 7-11 på vejen hjem, for hun kan jo se, jeg er som sagt klar!..
Og så bedst som jeg skal til at hoppe på hende, falder flaget hurtigere end det blev hejst.
kan lige så tydeligt huske, hvordan jeg blev ramt af en lille rådne satan, der sad på min skulder.. (tror det hedder en samvitighedAngry) og det eneste jeg tænkte var, du har købt hende din klovn.. ja det var mit eventyr, hun fik 2000 bath og en undskyldning. resten af min ferie sad jeg nede på en anden bar og havde ondt af næsten alle pigerne der var på arbejde. der var dog hende den søde som jeg faldt snak med og som i dag er mor til vores fælles dejlige søn

har aldrig købt en pige efter den aften Wink

b_j3ns3n skrev:

hehe cool.. noget i samme stil for mit vedkommende..
sad bare inde i baren med mine singha og ventede hele aften.. Frown

Dejlig historie, godt der findes samvittighed Wink

nææh.. ikke med det jeg havde i planerne Pfft
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

risbaronen
Dream skrev:
Sarah.

Der sker ting og sager naar man ser lyset.........

Stoerstedelen af de farang jeg kender her i Thailand er gift med en X-luder.....og det er bestemt ikke kaerligheden der trykker, samt at de har et faelles ordforraad der kan staa paa bagsiden af et frimaerke......men pigerne kan dog sige : Daaaarliiiing gib meeee 1000 baht........[img]http://www.nielsen.in.th/images/smiley/smiley039.gif[/img] is not a valid Image.

det siger vist mere om dem du kender for det der beskriver på ingen måde mit ægteskab og det er 100% sikkert at vi to aldrig kommer til at kende hinanden

http://vinduespudsningkoebenhavn.dk
Dream
[img]http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs270.snc1/9734_134519257721_797292721_2380661_8373932_n.jpg[/img] is not a valid Image.

Nu naar jeg gi'r den lidt gas, mon saa ikke man kan faa et afslag i prisen...............har idag erhvervet mig et nyt stykke legetoej.............Grin

[img]http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs270.snc1/9734_134517132721_797292721_2380635_901972_n.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs250.snc1/9734_134522757721_797292721_2380702_1632766_n.jpg[/img] is not a valid Image.
Grin
Redigeret af Dream d. 20/09-2009 17:09

bagerbager
håber fandenedme du køre galt og får smadret dine fingre så du ikke kan kommentere indlæg mere

Neeej det må være en ommer bagerbager.

bagerbager
freja skrev:
Neeej det må være en ommer bagerbager.
hvad mener du
Redigeret af bagerbager d. 20/09-2009 17:56

Såmænd bare, at så "fromme" ønsker for en anden ikke er ok, vel?

bagerbager
freja skrev:
Såmænd bare, at så "fromme" ønsker for en anden ikke er ok, vel?
med de angreb han er kommer med på div personer her på det sidste er mit ønske ikke så slemt. og prikken det giver tager jeg sq med
Redigeret af bagerbager d. 20/09-2009 18:03

Natpiraten
Hvor ville det dog være rart, med en lidt mere sober tone her på sitet.Jeg har anbefalet mange venner og bekendte at gå på denne side, men mange vælger at gå væk herfra fordi debatten ofte udvikler sig useriøst...og det betragter jeg som en stor skam. I gamle debatører burde....hvis I mener siden skal bevares...nok lige tænke lidt mere før i skriver.

Sarah
Ja, det er dårlig Karma Bager...
Men Suk, hvad har de billeder med tråden at gøre? Medmindre du har købt dem på en massageklinik?

Webmaster
Dream skrev:
[img]http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs270.snc1/9734_134519257721_797292721_2380661_8373932_n.jpg[/img] is not a valid Image.

Nu naar jeg gi'r den lidt gas, mon saa ikke man kan faa et afslag i prisen...............har idag erhvervet mig et nyt stykke legetoej.............Grin

[img]http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs270.snc1/9734_134517132721_797292721_2380635_901972_n.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs250.snc1/9734_134522757721_797292721_2380702_1632766_n.jpg[/img] is not a valid Image.
Grin

Jeg vil gerne lige henvise til følgende i reglementet her på siden:
§5 - Skriv kun indlæg i tråde, hvis du har noget at bidrage med.
Hav venligst respekt for andres debatter. Er nogle i gang med at diskutere på en heftig måde ? Du er ikke nødt til at deltage, og hvis du blander dig er chancen for at tingene bliver endda værre større, specielt hvis følelserne er i kog. Er nogle i gang med at diskutere noget som du syntes er udenfor temaet eller meningsløst - så lad dem gøre det uden din indblanding, du vinder intet ved at prøve at forhindre dem, og skal hellere bruge energien på at diskutere noget som du syntes er meningsfyldt.

Det skal altså overholdes.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Webmaster
bagerbager skrev:
håber fandenedme du køre galt og får smadret dine fingre så du ikke kan kommentere indlæg mere
Ja sådan et indlæg giver en rød prik.

Uanset om man ikke bryder sig om de andre medlemmer herinde og nærer sådan ønsker som der her kom til udtryk, så skal DTW altså ikke lægge spalteplads til sådan noget.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Anonym Bruger
Dream Dream og så tror vi på den med storkenSad
MVH NID

mugge
Bagerbager..hvor var det lavt og usselt at angribe en anden læser med så lav penneføring.
Tænk at man kan ønske andre kommer til skade..!!!! hvilken tanke er det som går igennem ens hoved ( eller manglen på ).
Sidder du og nyder hvis dem som du ikke kan li kommer til skade?
Tænk hvis vi var naboer og du ikke kunne lide mine børn??
Vil du så ønske at de blev kørt ned?
Jeg er godt nok paf over at nogen kan være så ond og have de ondeste tanker i håb om andre kommer til skade.
Vi to skal nok ikke drikke kaffe sammen...

Spring til debat: