Se indlæg
 Udskriv debat
Børnene i Doi Law
jimmikoldenborg
Det er en super ide:-)

Pede skrev:
Hej Lone og Kim.
SFOen jeg arbejder på har haft brevudveksning med skolen i Doi Law siden november 2009. April 2010 nedsatter vi en bestyrelse/støtteforeing her i Danmark der har arbejdet på udveksling med børnene i Thailand. Juli 2011 rejser 7 børn og 2 voksne (undertegnede og en forældre) til Doi Law for at oprette et socialt netværk mellem de danske og thailanske børn. I næste mdr rejser jeg selv op på skolen ved Chiang Mai for bl.a. at opgradere deres internet forbindelse så vi kan starte den første kommunikation via skype. Da jeg arbejder som pædagog og ikke som lærer sætter vi fokus på lær og læringer indefor socialt kommunikation på vores første møde på skolen. Skulle der være lærer i dette forum som har ideér til opgaver eller undervisningsmateriale de danske og thailandske børn vi kunne have gavn af på skolen må i meget gerne kontakte mig. Eller er der lærer i dette forum som kunne være interesseret i at besøge skolen samtidig som os send mig venligst en mail.
Venlig hilsen

Peter

Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.

http://www.koldenborg.com
chaingmai
hej lone og kim nej det ved jeg heller ikke 100% men jeg ved fra de to besøg jeg har været på skolen har jeg mødt glade og søde børn som gerne ville i kontakt,men jeg kan ikke tale thai og de børn der kunne tale engelsk mødte jeg ikke Smile

ABS
chaingmai skrev:
hej lone og kim nej det ved jeg heller ikke 100% men jeg ved fra de to besøg jeg har været på skolen har jeg mødt glade og søde børn som gerne ville i kontakt,men jeg kan ikke tale thai og de børn der kunne tale engelsk mødte jeg ikke Smile

Samme her. De gange en her har besøgt skolen sammen med konen har jeg kun mødt en der kunne Engelsk. En lærer ved nickname. Mr. Wood. Men måske det kan skyides min generthed at jeg ikke har mødt flere der kunne Engelsk.. Smile
We aim to achieve excellence in everything that we do.