Se indlæg
 Udskriv debat
Thai kvinder
Suk Rak Ning
Seua skrev:
hey mintz ... jeg er selv thailænder og det du skriver der vil jeg give dig ret i hvis vi spørg folk på din og min alder så forbinder de altså thai piger med ludere... Nå jeg sidder sammen med mine venner så kan vi godt finde på at gøre grin med hinandes kultur og når de laver grin med mig så hentyder de tit til at det er et stort luder land... men de laver jo kun sjov fordi det er mine venner men alligevel tror osse der er mange andre som hentyder thai kvinder som ludere :/ desværre !!! .. men jeg må indrømme at jeg syntes thai kvinder er de smukkeste piger i asien Smile !!! Cool

Enig, de er meget smukke.....

i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/Picture506.jpg

Man kan jo vaere smuk paa mange maade, kender selv kvinden paa billedet, hun ligner jo ikke en model, men hun er daelme rar...Smile
Redigeret af Suk Rak Ning d. 22/12-2007 19:15
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Ja suk man hører kun om de små fikse nips der kan det hele.GrinGrin

Men der er noget godt i alle uandset om man er stor eller lille.

lindy

hun vil sikkert være fin som svigermor.

HotShot
Jeg ser ikke en thaipige som luder,men jeg tænder bare på dem så mine øjne glor meget efter en smuk thaipige ... Jeg ville gøre meget for at finde en sød thaipige,men jeg har ikke haft heldet med mig.
Jeg har stor respekt for thaikvinder og ser jer ikke som en lolitadukke.
I er bare så søde og laver fantastisk mad.I er sjove at være sammen med.Og så kan i nemmere acceptere at en mand ikke altid er perfekt og ridder rundt på en hvid hest.

Ulrich55
jeg kan ikke lade være med at deltage..da jeg er blevet hamrende forelsket i en thai kvinde..mødte hende i Phuket hvor hun arbejdede som Thai massør og hverken bar pige eller noget andet..men kærlighed og penge går hånd i hånd i Thailand..fordi alle skal sørge for deres familie..Jeg er 55 og hun er 34, men det var nu ikke alderen der havde den store betydning..Men selvfølgelig svært at finde en kvinde på 34 i danmark..Men bestemt ikke umuligt..Jeg er pensioneret, så jeg er egentlig fortvivlet over at jeg ikke kan forsørge hende, og bare lade hende komme til Dk..Men jeg er på vej til Thailand igen i april, for at blive genforenet med hende, som er mit livs kærlighed..

samee
Hejsa!

Sjovt hvordan en tråd kan køre siden 2005 imponerende, faldt da oz kun over den pga. Ulrich55’s post og vi er kommet vidt omkring…Smile

Jeg synes at Mintz indlæg virker meget negativt på mig, som om hun skal af med et eller andet anyways..Shock

Novicen: jeg er 100% enig med dig.Wink

Jeg kan sige at efter ca. 16 års ægteskab med en DK kvinde som jeg elskede, uden nogen grund som hun ku’ give ville ud af vores ægteskab, det gjorde sku ondt – mest pga. vores dreng det er altid børnene som bliver de store tabere men heldigvis har vi et godt forhold til hinanden og min dreng har ikke ”taget” skade.

Der gik så nogle år hvor jeg ingen kvinde havde, så en dag sagde min gode ven som er kommet i Thailand gennem 20 år eller mer’ du skal med til Thailand ”tror jeg var ved at gå i selvsving på det tidspunkt og trængte til at blive rusket op i” og jeg havde flere lange samtaler med ham omkring Thai pige/kultur Thailand og efter at have søgt og læst på nettet tænkte jeg okay det lyder som et dejligt land ”før havde jeg også den idé med Thai = ludere som jeg jo havde fået fra aviser og tv” det gør vi sku’ og det var noget af det bedste der kunne ske for mig jeg fik min glød tilbage mit gode humør incl. min Syge platte humor der skete noget inden i mig, muligvis pga. solen og jeg kunne slappe helt af dont know. Jeg var ikke sammen med nogen Thai pige på den tur men jeg kikkede som en sindssyg vi havde dog et par stykker af hans kærestes veninder med ude at spise ganske normalt men ellers intet.

Vel hjemme begyndte jeg at søge på div. Date sites og var ved at opgive håbet om at finde en pige men så lagde hun en hilsen i min postkasse, min blomst og derfra begyndte vi at maile så live cam og sms videre til tlf. kald og efter ca. 4 mdr. tog jeg til hende med hjertet oppe i halsen - gud hvor var hun sød helt perfekt.

Og efter 2½ år frem og tilbage hun her og omvendt, faldt jeg på knæ og hun sagde ja, kan ikke huske hvornår jeg sidst var så lykkelig, men desværre af forskellige grunde har hun valgt ikke at komme så det er så slut nu. ”jeg har brug for min pige her i DK til at dele hverdagen med” Og ja hun har fået penge hver md. Og jeg hjælper til når hendes mor skal plante og høste men har gjort det klart at jeg ikke hjælper resten af familien, det fortsætter jeg resten af året med, Kald mig en nar eller GOOOOD falang, men det er kun penge = et par timers overarbejde i værste fald og hun har fyldt min hverdag med glæde.

Jeg opgiver ikke dvs. jeg kan ikke gå denne tur igennem én gang til jeg kan heller ikke udsætte min dreng for et langdistance forhold igen så jeg søger en pige som er i DK så må jeg jo se om det kan lykkes.

Og nej det er ikke fordi jeg ikke kan finde en hvid pige damn jeg får sku tilbud ofte når jeg kommer ud til kunder men det siger mig ikke en skid.

Og Thai piger er bare mere feminine og de (hun) ikke altid helt billige i ”drift” Grin der er altid lige et par sko eller tøj og det er bare fedt at se hendes øjne når hun får det, det er dejligt at se når hun gør sig klar med at finde hvad tøj hun skal vælge, gøre sig endnu mere smuk og slutte af med sin håndtaske, jeg elsker deres hudfarve / hår den nærhed hun gir mig.Grin

God dag til alle.

It’s deep how you can be so shallow

Dan1969
Jeg har også været gift med en dansker i et par år. Der var gode og dårlige tider, men til sidst mest de dårlige, og da jeg fandt ud af, at hun "hyggede" sig når jeg var på arbejde, måtte jeg videre. Vi har børn sammen, og det var nok det hårdeste af det.
Siden skiftede jeg bane.
Efter lang tids betænkning, fandt jeg pigen i mit liv (troede jeg dengang.... men det ved jeg nu). Hun var Thai, utrolig nem at omgås, og alt var næsten for godt til at være sandt. Vi mødtes nogle gange i Thailand, og snakkede sammen hver dag (telefon, MSN o.s.v.). Efter 1½ år kom hun herop, og vi har levet lykkelig sammen lige siden.
Og for at svare Mintz.... NEJ for Guds / Buddhas skyld. Thai piger er IKKE hvad du tror at vi tror de er. Jeg er HAMRENDE stolt af være gift med en Thai, så stolt at jeg gerne fortæller om det. Jeg ved godt nogle tror noget andet, men jeg ved at sådan er det ikke.

Gift med jordens dejligste pige (synes jeg Smile )

-------------------------------------------------------
Thai Woman Dating [url]www.thailoveagency.com[/url]

www.thailoveagency.com
Dan1969
Jeg har også været gift med en dansker i et par år. Der var gode og dårlige tider, men til sidst mest de dårlige, og da jeg fandt ud af, at hun "hyggede" sig når jeg var på arbejde, måtte jeg videre. Vi har børn sammen, og det var nok det hårdeste af det.
Siden skiftede jeg bane.
Efter lang tids betænkning, fandt jeg pigen i mit liv (troede jeg dengang.... men det ved jeg nu). Hun var Thai, utrolig nem at omgås, og alt var næsten for godt til at være sandt. Vi mødtes nogle gange i Thailand, og snakkede sammen hver dag (telefon, MSN o.s.v.). Efter 1½ år kom hun herop, og vi har levet lykkelig sammen lige siden.
Og for at svare Mintz.... NEJ for Guds / Buddhas skyld. Thai piger er IKKE hvad du tror at vi tror de er. Jeg er HAMRENDE stolt af være gift med en Thai, så stolt at jeg gerne fortæller om det. Jeg ved godt nogle tror noget andet, men jeg ved at sådan er det ikke.

www.thailoveagency.com
ups det indlæg er vist kommet ind 2 gange,HEHE

bamsen

Dan1969
bamsen skrev:

bamsen

Shit happens..... og det her var en at den slags Wink

www.thailoveagency.com
Dan1969 skrev:
bamsen skrev:

bamsen

Jamen pyt med det så længe det er positivt GrinGrin

larsen99
jsh71 skrev:
Dan1969 skrev:
bamsen skrev:

bamsen

Jamen pyt med det så længe det er positivt GrinGrin
Er det så også dobbelt så positivt...Grin
i202.photobucket.com/albums/aa39/eks-biker/cooltext58243628.gif

manse
Kære Dan

Jeg er i skrivehumør i aften, men jeg vil bare sige, at jeg kun kan tilslutte mig dine tanker, Livet er jo bare herligt, ja selv her efter mere end 1 år med min dejlige kone. Jeg holder mere og mere af hende------

lovelyman
NYT MEDLEM NYGIFT MED DEJLIG LILLE BANGKOK quinde
VI VENTER PAA BARNET CARINA, HER I BANGKOK
JEG TALR DAARLIG LIDT THAI..
WHERE TO LEARN CHEAP..
JA ja min kone jo. og jeg engelsk til hende
MEN MERE OG BEDRE... ALFABETET KAN JEG fx. helr ikke..
Danish Husbond to Bangkok Women,PARENTS OF ALEXander.28/1 2009.

lovelyman
WHERE TO LEARN CHEAP..
MEN MERE OG BEDRE... ALFABETET KAN JEG fx. helr ikke..Frown
Danish Husbond to Bangkok Women,PARENTS OF ALEXander.28/1 2009.

kylling
ShockShockGrinGrinFrown
lovelyman skrev:
WHERE TO LEARN CHEAP..
MEN MERE OG BEDRE... ALFABETET KAN JEG fx. helr ikke..Frown

jeg er også lidt i tvivl om hvad spørgsmålet, vis der altså er et, er

lols
Lovelyman.
Berlitz har forskellige thaikurser fra begynder og opefter.
Fra klasseundervisning til enkelt mand undervisning.

Dog ikke de billigste.

Ville gerne vise linket til Berlitz, men google advarer mig om ikke at gå derind:

Site is listed as suspicious - visiting this web site may harm your computer.
Of the 34 pages we tested on the site over the past 90 days, 33 page(s) resulted in malicious software being downloaded and installed without user consent.

Kent26
Morsomt og sørgeligt at læse om folk, der sender penge til deres "udkårne".
Allerede der knækker filmen - okay, det er i orden, hvis I søger et fornuftsægteskab baseret på penge.
Men mon ikke den hedder "no money - no honey" når pengene slipper op..

Can't buy me love Grin

Spring til debat: