Se indlæg
 Udskriv debat
pattaya (paradis )
Dream
vandango skrev:
kiml skrev:
Vandango.Nee skal nok komme når hun opdager at du har 1000kr med til snol pr dag Grin

Selvfølgelig, men jeg vil lige bruge en del først, inden jeg ringer til hende. Grin

Skal det forstaaes paa den made at du lige skal bolle lidt inden du kontakter Nee ?

FedeFinn
Dream skrev:
FedeFinn.

Du er en stakkel, der er ikke 2 hjerter der er ens............for satan du er klam at hoere paa, fy for satan......en rigtig mandschauvinistisk holdning...............................[img]http://www.nielsen.in.th/images/smiley/smiley039.gif[/img] is not a valid Image.

Du finder selv udgangen, ellers vil jeg tro web anviser dig vejen Pfft
Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.

thaikurt1
Payanak har samlagt boede i Pattaya i 4 år og er stadig ikke træt at bo her selv og kone gerne se at vi flytte på landet som hun altid kommer med det er billig med hvad hjælpe det når jeg ikke kan leve på landet.

At bo i Pattaya er som alle storbyer at der så er flere bar og andre forlyste osv. vender man sig til
Redigeret af thaikurt1 d. 04/10-2009 16:34
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
Fede mon dog.. det er ikke et personangreb at sige sandheden jo

FCKdk
FedeFinn skrev:
Dream skrev:
FedeFinn.

Du er en stakkel, der er ikke 2 hjerter der er ens............for satan du er klam at hoere paa, fy for satan......en rigtig mandschauvinistisk holdning...............................[img]http://www.nielsen.in.th/images/smiley/smiley039.gif[/img] is not a valid Image.

Du finder selv udgangen, ellers vil jeg tro web anviser dig vejen Pfft

FEDEFINN---> Hvor er lige det personangreb, Du har set hos DREAM????Sad

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

FedeFinn
Ja jeg forventer ikke, at en FuCKer skal kunne se noget som helst. (tumpeikon)
Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.

bagerbager
FedeFinn skrev:
kan i to ikke finde en topic for jer selv.her skriver vi positivt om pattaya. husk lige §5 i ordensreglementet.

vandango
Dream skrev:
vandango skrev:
kiml skrev:
Vandango.Nee skal nok komme når hun opdager at du har 1000kr med til snol pr dag Grin

Selvfølgelig, men jeg vil lige bruge en del først, inden jeg ringer til hende. Grin

Skal det forstaaes paa den made at du lige skal bolle lidt inden du kontakter Nee ?

Næ næ Tante Dream. Problemet er at Nee ikke gider at gå i byen mere, og når jeg er ude og morer mig, ringer mobilen tit fordi hun gerne vil have mig hjem.

Jeg er godt nok blevet 50 år, men jeg kan stadigvæk godt lide at komme ud og have det sjovt.
Jeg knokler hårdt for at spare sammen til mine ture i Thailand. ud over alle de udgifter jeg har (Bil, boligafgift, afdrag på bolig, forsikringer, fagforening, el-gas m.m. you name it), lykkedes det mig at banke over 100.000 til side hvert år.

Her i Danmark lever jeg alene, i Thailand med Nee 24 timer i døgnet. Jeg har brug for lidt lang snor en gang i mellem. En gang boede jeg på Copenhagen mens Nee passede sin syge mor i Sakon Nakhon. Når jeg gik ud om aftenen, kunne jeg se over skulderen, at medarbejderne gik ud holdt øje med mig.

Så jeg har brug for at være mig selv lidt, før jeg ringer til Nee.

Dream
Dejligt at hoere Vandango.......nu er jeg mere rolig......Smile

BJ
bagerbager skrev:
FedeFinn skrev:
kan i to ikke finde en topic for jer selv.her skriver vi positivt om pattaya. husk lige §5 i ordensreglementet.

Ja det var jo det der var planen, men der er altid nogen der falder over tråden, istedet for ar følge den.Angry
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

bagerbager
vandango skrev:
Dream skrev:
vandango skrev:
kiml skrev:

Næ næ Tante Dream. Problemet er at Nee ikke gider at gå i byen mere, og når jeg er ude og morer mig, ringer mobilen tit fordi hun gerne vil have mig hjem.

Jeg er godt nok blevet 50 år, men jeg kan stadigvæk godt lide at komme ud og have det sjovt.
Jeg knokler hårdt for at spare sammen til mine ture i Thailand. ud over alle de udgifter jeg har (Bil, boligafgift, afdrag på bolig, forsikringer, fagforening, el-gas m.m. you name it), lykkedes det mig at banke over 100.000 til side hvert år.

Her i Danmark lever jeg alene, i Thailand med Nee 24 timer i døgnet. Jeg har brug for lidt lang snor en gang i mellem. En gang boede jeg på Copenhagen mens Nee passede sin syge mor i Sakon Nakhon. Når jeg gik ud om aftenen, kunne jeg se over skulderen, at medarbejderne gik ud holdt øje med mig.

Så jeg har brug for at være mig selv lidt, før jeg ringer til Nee.
jeg tror alle har det sådan,så det er der ikke noget galt i

BJ
AMAZING PATTAYA!!!Shock......Hold kæft hvor jeg glæder mig til Februar, og rive teltpælene op.
Og kan kalde Pattaya for sit hjem i et halv år, og håber derfeter det kan blive fast.
Og jeg glæder mig som et lille barn til juleaften....AMAZING PATTAYA!!!Shock....
Ja det bliver nok noget med at pendle lidt, mellem Koh Chang og Pattaya.
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 05/10-2009 11:58
THAILAND
A DREAM COME TRUE

jeg ville også gerne til pattaya, men jeg må ikke komme sådan nogle steder for hende den lille.. hehe Grin

BJ
Nårhh lille Ezal, må du ikke komme ud og lege.......Grin
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

vandango
BJ skrev:
AMAZING PATTAYA!!!Shock......Hold kæft hvor jeg glæder mig til Februar, og rive teltpælene op.
Og kan kalde Pattaya for sit hjem i et halv år, og håber derfeter det kan blive fast.
Og jeg glæder mig som et lille barn til juleaften....AMAZING PATTAYA!!!Shock....
Ja det bliver nok noget med at pendle lidt, mellem Koh Chang og Pattaya.
MVH.BJ

Ja Pattaya/Thailand-feberen hærger ditto her, vi trænger hårdt til at komme afsted.
Redigeret af vandango d. 05/10-2009 13:03

BJ
JA! for faaeen, la os komme asted!Shock
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

sabai sabai
BJ skrev:
MVH.BJ

Ja god ide ..!

Ps. Du må da kede dig med med alle de indlæg ! (2.46 pr. dag )Wink
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

BJ
Er der så slemt, eller er der kvoter på indlægende???
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

goldwing
sabai sabai skrev:
BJ skrev:
MVH.BJ

Ja god ide ..!

Eller 41 indlæg i denne tråd =1/4 del,... uden at være trådopretter..... godt gået.
Se dog at komme afsted til Pattaya....Grin

vandango
sabai sabai skrev:
BJ skrev:
MVH.BJ

Ja god ide ..!

Det er egentligt sjovt med personer der lever i deres egen lille osteklokkeverden.

Næh Sabai bim boy ladyboy.

Vi er et par drenge som snart skal afsted, og vore sommerfugle i ølsækken, kan du ikke tæmme med dine sarkastiske bemærkninger.
Redigeret af vandango d. 05/10-2009 18:06

Spring til debat: