Se indlæg
 Udskriv debat
Prostitution
solmand
helt klart og det behøver man jo ikke være en fordrukken grim dansker for at spørge om som visse personer mener man er !!!!Shock
solmand
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............

rinpoche
Jeg kan ikke se hvad udseende, alder, status, arbejde etc. har at gøre med noget som helst.
En person køber en glædespige for en nat, og det er så det.
Om han er ung, smart, velklædt eller gammel, grim osv. er da flintrende ligegyldigt.

Det er sgu da prostitution det her. Har du penge så kan du få ....osv.....
Don, du trænger til at få pudset dine småborgerlige danske briller Smile

mvh
rinpoche

chang
til don

nu har jeg læst alle indlæg og du må nok også indrømme at det er lige så meget for at provoker..... og det kan sku også være ok men der hvor jeg syntes du går over stregen er når du på mynder folk noget.... foreksempl nå folk ikke taler dig efter munden eller giver dig ret eller svar på dine spørsmål.... så kommmer der nogle ret så nedladen opkast fra dig og det er ikke cool... så kunne man også sig at den måde du debatter på afspejler din personlighed.... som så kunne lyde sådan (selvhøjtidlig tyrannisk osv) betyder det så at du slår konen når hun ikke lige gør hvad der bliver sagt / forstår du hvad jeg mener det er ikke cool vel!!!!!!!

og for lige selv at komme med en lille men måske sand provokation DER ER EN LUDER GEMT I ALLE KVINDER Wink

MVH CHANG.

Don
- Jeg vil da lige sige tak for kampen..! Det har været sjovt at deltage Grin
Jeg glæder mig naturligvis til flere debatter, her på DT-webside.

Don Cool

Hellere være en god original...end en dårlig kopi.

lindegaard
DER ER EN LUDER GEMT I ALLE KVINDER

der er en luder gemt i os alle!!!! Grin
omne ignotum pro magnifico
"everything unknown appears magnificent"

rinpoche
Det er ikke helt ved siden af lindegaard, vi sælger vel alle vores arbejdskraft for penge, hvis man ser på det på den måde. Smile

mvh
rinpoche'

surin999
nu er en luder/prostitueret en der sælger sex og det tror jeg nu ikke alle sælger.
Min kone betaler da ikke noget hos mig Wink
Redigeret af surin999 d. 22/09-2006 13:45
Surin er død længe leve Surin999

lindegaard
surin: man kan være luder på flere måder, jeg mente at alle er til salgs, købs, det er et spørgsmål om "prisen", det drejer sig ikke nødvendighvis om sex vel...Wink det kunne f.eks være at man blev stik i rend dreng for chefen, stik imod sin overbevisning, men man kom lidt højere op i hierakiet, på den bekostning, f.eks Grin
Redigeret af lindegaard d. 22/09-2006 14:48

h
hvis man slår op i en ordbog så vil der stå

Prostitueret
Er en mand eller kvinde, som lever af at sælge sex til andre. Det kaldes også en luder eller trækkerdreng.

solmand
kald det hva du vil det er godt Shock
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............

Don
(- Lige en sidste ting..)

Til Chang
Du skriver at jeg går over stregen i mine provokationer, og slutter selv af med en dejlig provokerende meddelelse, der med STORE BOGSTAVER lyder: ”DER ER EN LUDER GEMT I ALLE KVINDER”.

Til Chang, og evt. andre der skulle mene det samme…ta´ hjem og fortæl jeres mødre om jeres ædle holdninger!

Ha´ en fantastisk weekend
Redigeret af Don d. 22/09-2006 20:21
Hellere være en god original...end en dårlig kopi.

lindegaard
henrikr skrev:
hvis man slår op i en ordbog så vil der stå

Prostitueret
Er en mand eller kvinde, som lever af at sælge sex til andre. Det kaldes også en luder eller trækkerdreng.

korrekt, men du ved hvad jeg mener, vi behøver vel ikke også bruge 150 indlæg på det... he he Grin

northwoods
Jeg annoncerede min afgang fra debatten, men den fortsætter jo, så jeg vil lige give endnu et indlæg.

Don:

”DER ER EN LUDER GEMT I ALLE KVINDER”.

Måske skulle man hellere formulere det således: "DER ER EN LUDER GEMT I OS ALLE". Vi bytter vore ressourcer med ressourcer, der er mere værdifulde for os. Sådan er evolutionen og tilværelsen.

Til Chang, og evt. andre der skulle mene det samme…ta´ hjem og fortæl jeres mødre om jeres ædle holdninger!

Der er mange ting, der er virkelige, men som jeg ikke taler med min mor eller andre kvinder i min familie om, for at skåne dem..

Ha´ en fantastisk weekend

I lige måde.

h
den korrekte formulering må være vi er alle til salg

Vi sælger alle ydelser fra vores krop, og ved salg af ydelser fra specielle del af kroppen, kategoriceres denne ydelse som prostitution, ved salg af andre ydelser kaldes det arbejde. hvorfor foreskellen må du ikke spørge om, for i sidste ende burde det hele kaldes arbejde.

Spørgsmålet er vel om man er prostitueret ved salg af disse specielle ydelser til kun en person (ens ægtefælle) og er man det, så er alle kvinder prostituerede incl. vores mødre.

bastian
det er utroligt at i stadig gidder snakke om det.......

Bastian
Jamen så går tiden med det,Det er bedre end at kede sig
PfftPfftPfft
bamsen
Redigeret af d. 23/09-2006 11:26

surin999
bastian skrev:
det er utroligt at i stadig gidder snakke om det.......

det er utroligt du stadig gider klikke på emnetShock
Surin er død længe leve Surin999

rolan
han keder sig også

Badladz
Goddag

Hvor skal man så gå hen hvis man ville have lidt sjovt i thailand?
Hvor ligger den bedste bar, med de sødeste piger?

Badladz

http://badladz.com/

"marriage is the most expensive form of prostitution"

http://www.estimates2u.com/freelancer.htm
solmand
hmmm kommer lidt and på hvor i thailand man befinder sig PfftPfft
solmand

Spring til debat: