Se indlæg
 Udskriv debat
Hivlket parti stemmer du på? (ikke thai relateret)
Gapao2000
Glæder mig til at læse om, hvad DF og Venstre kan få brygget sammen. Mon ikke det første bliver i få strammet familiesammenføringsreglerne så vi skal tilbage til 2011-reglerne? Som minimum! Nu er DF jo større end Venstre, så vi skal måske have strammet endnu mere. Og mon ikke også, de skal have kigget på visum-reglerne? Det er vel alt for nemt for ikke-vestlige thailændere at få visum til DK? Jeg håber da, at DF i den grad kan få sat en stopper for alle de ikke-vestlige asiatere, der kommer "væltende ind over grænsen". Især dem uden en formel akademisk uddannelse, der ikke kan få et godt job fra dag ét og skaffe penge til statskassen. Det må da være en af de første opgaver for en borgerlig-DF regering!

P.S. sarkasme kan være anvendt Smile

hugoboerge
Her er lidt laesestof:

http://www.alting...altingetdk

Thomas72
Og lidt mere læsestof her:

http://www.bt.dk/...-folkevalg

Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

Anonym Bruger
Gapao2000 skrev:

Glæder mig til at læse om, hvad DF og Venstre kan få brygget sammen. Mon ikke det første bliver i få strammet familiesammenføringsreglerne så vi skal tilbage til 2011-reglerne? Som minimum! Nu er DF jo større end Venstre, så vi skal måske have strammet endnu mere. Og mon ikke også, de skal have kigget på visum-reglerne? Det er vel alt for nemt for ikke-vestlige thailændere at få visum til DK? Jeg håber da, at DF i den grad kan få sat en stopper for alle de ikke-vestlige asiatere, der kommer "væltende ind over grænsen". Især dem uden en formel akademisk uddannelse, der ikke kan få et godt job fra dag ét og skaffe penge til statskassen. Det må da være en af de første opgaver for en borgerlig-DF regering!

P.S. sarkasme kan være anvendt Smile

jeg tror at de indfører apartheit, gaskamre, arbejds- og udryddelseslejre for flygtninge og indvandrere...bag befolkningens ryg ligesom i nazityskland..det er ihvertfald det indtryk man har fået fra venstrefløjen her efter valget....dette på trods af at DF partiprogram ligger meget tæt på socialdemokratiets...eneste forskel er en grænsebom og lidt mindre naiv tilgang til flygtninge og indvandring...dette er åbenbart nok til at en samlet venstrefløj nærmest har erklæret borgerkrig.

Folk lever i forskellige virkeligheder...og nu har danskerne sendt et signal vedr. EU og flygtninge/indvandring...demokratiet har talt, men demokrati gælder åbenbart kun når man er enige med venstrefløjen...

tænk at en skide flygtninge/indvandringsproblematik kan splitte et helt land...nu er danskerne erklæret fremmedfjendske på trods af at vi giver en af de højeste ulandsbistande, hjælper allermest ved katastrofer uanset om det hedder Pakistan, Japan, Myanmar el. Haiti...og på trods af at vi modtagere flere indvandrere end andre lande målt pr. indbygger....ikke bare giver vi dem ophold, vi giver dem også penge og tag over hovedet. Alligevel skal vi kaldes fremmedfjendske og smålige..måske hvert 10. ægteskab DK er mellem en dansker og en udlændinge..alligevel er vi racister.....hvornår stopper det?

JohnBKK
De lande med kors i flaget vil vise vejen for resten af Europa.

(Øh, undtagen Sverrig, men de hører jo faktisk til Asien)

Vi er i krig med Islam, så kort kan det siges...

Vi er de visionære, vi ved hvor tæt på kaos Europa er og Islams triumf og hævn over alle nederlagene siden Slaget ved Wien.

https://da.wikipe...t_ved_Wien

Aldrig skal de få lov til det, aldrig nogensinde...

Derfor gælder det om at få lavet den regering NU!

Hvorfor ikke DF og S? Mette Frederiksen aka Skrigeskinken er sgu´ mere hårdkogt og rå end nogle af de andre bøsserøve i Blå Stue!

JohnBKK
Hvordan kan en UK avis spørge så gennemført idiotisk?

Britisk avis: Hvorfor er anti-indvandringen så stærk i Norden?

http://jyllands-p...-i-Norden/

De har hele byer hvor Sharia love hersker, de har oplevet terror flere gange, det vælter ind med tvivlsomme "flygtninge" og indvandrere, de har massive sociale problemer og udgifter til alt det rakkerpak!

- og de forstår os ikke?

Gud bevare England.. for de er ikke istand til det selv.

click
Hvorfor ikke DF og S? Mette Frederiksen aka Skrigeskinken er sgu´ mere hårdkogt og rå end nogle af de andre bøsserøve i Blå Stue!
Så længe de radikale samfundsskadelige landsforrædere er ude kan socialdemokraterne måske (kun måske) bruges til noget konstruktivt Hvis de radikale SF & enhedslisten får noget at skulle have sagt bliver der masse indvandring og korset bliver fjernet fra dannebro knæfald for muhamedanerne det er det de vil og alle der ikke vil følge dem er racister Sad Men næ nej det er sku den røde pøbel anført af de radikale der er racister overfor de etniske danskere Hammer
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

JohnBKK
De Radikale bør interneres på ubestemt tid og tvinges til at læse om den værste politiker i Danmark nogensinde.

De Radikale landsforrædere ved Erik Scavenius 1940:

“Ved de store tyske sejre, der har slået verden med forbavselse og beundring, er en ny tid oprundet i Europa, der vil medføre en nyordning i politisk og økonomisk henseende under Tysklands førerskab. Det vil være Danmarks opgave herunder at finde sin plads i et nødvendigt og gensidigt aktivt samarbejde med Stortyskland.”

De Radikale landsforrædere 2014:

“Ved de store Islamiske sejre, der har slået verden med forbavselse og beundring, er en ny tid oprundet, der vil medføre en nyordning i politisk og økonomisk henseende under Islams førerskab. Det vil være Danmarks opgave herunder at finde sin plads i et nødvendigt og gensidigt aktivt samarbejde med Kalifatet.”

hugoboerge

https://www.youtu...uopoxWUvQk

Niels Hausgaard ironiserer lidt over DF med "Er der stemning for en daemning"

Niels Hausgaard - Egoistisk Folkeparti

https://www.youtu...5_duPNz-bI

Redigeret af hugoboerge d. 22/06-2015 03:35

click
Da eliten vågnede op til ’skammens dag’
Af Jens Jonatan Steen 21. juni 2015
Det var mange veluddannede storby-akademikere, der fredag morgen vågnede op til en skammens dag, i et skammens land ovenpå et skammens valgresultatet. Hvis man gerne vil agere politisk korrekt i disse dage, så skal man bare skamme sig, love at ville forlade landet eller udtale noget grimt eller nedladende overfor den femtedel af den danske befolkning, som har stemt på Dansk Folkeparti.

Da Facebook druknede i vulgær-moralisme
Det tog i hvert fald fuldstændig overhånd på Facebook, hvor mit feed til stadighed flyder fuldstændig over med moraliserende, nedsættende og selvfede kommentarer om hvor pinlige alle, der har stemt på DF er og hvor lorte et land vi nu lever i. En lille pluk af kommentarerne kommer her:

”NEJ, NEJ OG NEJ… Jeg skammer mig over mit land. Føj for helvede.”

”Jeg har ondt i maven. Jeg kan ikke leve i et land hvor DF er det næststørste parti”

”Gør klar til at emigrere… det her land er så sindsygt selvtilstrækkeligt, fremmedfjendsk, usolidarisk og usympatisk!!!!”

Det er direkte kvalmende at følgende den intetsigende og arrogante selvforherligende, som anti-DF’ismen repræsenterer. Det eneste formål denne bølge af følelsesudbrud synes at tjene er at storbyens veluddannede elite kan fremhæve sig selv som klogere, mere moralske og bedre mennesker end de nærmest neandertaler-agtige udyr, som stemte på DF i sidste uge.

Forstå det Danmark, der ligger på den anden side af Valbybakke
Men måske det er på tide, at storbyens politisk korrekte kulturelite forstår, at der faktisk er liv på den anden side af Valbybakke, hvor man hverken mærker opsving, spiser rawfood eller dyrker yoga hver morgen. Uanset om man kan lide det eller ej, så leverer DF tryghed, konkrete svar og tro på fremtiden for en femtedel af vores medborgere. En femtedel – det er altså ikke længere en lille formørket minoritet, som vi taler om.

Hvis man var i stand til se udover sin egen elitære næsetip og komme videre fra at ’skamme sig’, så burde man gøre sig selv den tjeneste at prøve at forstå, hvorfor DF går frem i stedet for blot at dæmonisere deres vælgere.

Isflagen bliver tyndere og tyndere
Hvis man prøver at se udover storbyernes trygge elite-tilværelse, så er der en hel del danskere (eller folk bosiddende i Danmark, så jeg ikke favorisere nogen nationaliteter), som føler, at de står på en skrøbelig isflage, der kun bliver tyndere og tyndere. Trygheden forsvinder, selvforståelsen udfordres og presset stiger. Meget af den fremgang og sikkerhed som danskerne i generationer tog for givet er forsvundet.

Mange danskere oplever således et meget konkret pres. Det kommer når østeuropæerne presser lønnen i bund, når deres job bliver flyttet til asien, når dagpengene udhules, når magten flytter til Bruxelles, når velfærdsinvesteringer finansierer asylpolitikken, når kernefamilien eroderer, når dansk infrastruktur som DONG sælges til grådige amerikanske spekulanter, når ældreomsorgen svigter og når antallet af hjemmerøverier stiger. Det er på ingen måde en fremstilling af virkeligheden, som man blindt skal acceptere eller lægge sig på maven for, men det er en opfattelse, som en langt større del af eliten skulle prøve at forstå.

Frygten er helt legitim
Pointen er den simple, at DF leverer en følelse af tryghed og sammenhængskraft tilbage til de danskere, der føler at indflydelsen over deres eget liv smuldre mellem hænger på dem. Man er ikke længere herrer over egen skæbne. Det er udefrakommende kræfter, der bestemmer, truer vores eksistens og skaber frygt. Den frygt er for mig at se helt legitim og derfor er det for mig heller ikke en fremmed tanke at man kan stemme på DF. Men det betyder selvfølgelig ikke at DF’s svar er løsningen. Tværtimod, så er de politiske løsninger i DF ofte helt udenfor pædagogisk rækkevidde og direkte ødelæggende for vores samfund. Derfor skal andre partier selvfølgelig heller ikke bare kopiere DF. Flankelukningspolitikken har været en politisk blindgyde.

Men når jeg argumenterer for forståelse og eftertænksomhed overfor DF-vælgerne, så er det fordi moralismen og fordømmelsen kun bidrager med at hælde benzin på det bål, som højrepopulisterne i DF har haft tændt i Danmark siden midten af halvfemserne. Hver gang man forbander en DF-vælger, så skubbes vedkommende kun endnu længere væk og deres afmagt forøges yderligere. Den elitære gloriepudsning bidrager kun til at gøre den stigende polarisering endnu større.

Og endelig, så køber jeg heller ikke den moralske og arrogante forestilling om at en femtedel af medborgerne i Danmark skulle være så fordærvede, vanvittige, landsbytossede og nærmest racistiske, som det ofte påstås. Det hverken nytter noget rent strategisk eller tegner et retvisende billede af Danmarks befolkning.

Den nuværende moralisme-kampagne mod DF-vælgerne er usmagelige, udemokratisk og direkte kontraproduktiv. Hvis den bedrevidende elite virkelig er så klog, så drop moralismen, løs udfordringerne og tag del i diskussionen.

http://jensjonata...mmens-dag/

Ja det er svært for de politiske korrekte at se at der også er danskere der stemmer med hjertet for Danmark og ikke bare stemmer for IslamKick you
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

JohnBKK
"Dansk Folkeparti peger på Lars Løkke Rasmussen som kommende statsminister, selv om partiet langt hen ad vejen er mere på linje med Socialdemokraterne. Det skyldes blandt andet, at dansk politik er inddelt efter forældede skillelinjer, påpeger eksperter"

http://www.inform....dk/537309

Men så skal de jo æde kommentaren "stuerene bliver I aldrig" i sig..

vandango
Interessant artikel i Information.
Og hvis ellers Socialdemokratiet rakte ud efter fagbevægelsen og lyttede til deres problematikker omkring social dumping m.m., kunne man måske finde en måde at få lukket grænserne for at beskytte danskernes arbejdsmarked.
Tænk også på at politiet så slipper for at bruge ressourcer på de østeuropæiske drønnerter, der kun kommer for at lave kriminalitet = gratis personale til grænsebommene.

Flygtninge vil så hovedsaglig blive et radikalt problem.

Anonym Bruger
click skrev:

Ja det er svært for de politiske korrekte at se at der også er danskere der stemmer med hjertet for Danmark og ikke bare stemmer for IslamKick you

Sjovt at du poster en lang tekst om hvordan "kultureliten" har svært ved at acceptere DF og så selv poster et indlæg der mere eller mindre svinde de 78% der ikke stemte på DF til. Jeg stemte på Socialdemokraterne ved dette valg da jeg mente at det var det bedste for Danmark.

click
Jeg stemte på Socialdemokraterne ved dette valg da jeg mente at det var det bedste for Danmark.
Ja nogle lever stadig i 1930-1970 og er ikke klar over at den tid er gået og vi nu lever i en hel anden verden Tuttelu Tralla

Anonym Bruger
click skrev:

Jeg stemte på Socialdemokraterne ved dette valg da jeg mente at det var det bedste for Danmark.
Ja nogle lever stadig i 1930-1970 og er ikke klar over at den tid er gået og vi nu lever i en hel anden verden Tuttelu Tralla

Ja vi lever nu i tiden hvor 21% af vores vælgere stemmer på et højrefløjs parti der mest af alt ligner SF. Så hvis vi tog udlændinge politikken væk fra DF så ville rød blok have 70% af stemmerne.

click
Ja vi lever nu i tiden hvor 21% af vores vælgere stemmer på et højrefløjs parti der mest af alt ligner SF. Så hvis vi tog udlændinge politikken væk fra DF så ville rød blok have 70% af stemmerne.
Ja og hvorfor på grund af de røde ikke har forstået en skid, de synes stadig at Danmark skal belemres med flere Bekvemmelighedsflygtninge og flere muslimer der ikke gider arbejde i det nye land hvor de kan nasse alt. Det gider den danske arbejder sku da ikke at betale til derfor er DF vokset sig så stort. Det er sku da SF & socialdemokratiet der ligesom dig TOMDK er blevet hængene tilbage i fra før 1970Hammer

Anonym Bruger
click skrev:
Ja og hvorfor på grund af de røde ikke har forstået en skid, de synes stadig at Danmark skal belemres med flere Bekvemmelighedsflygtninge og flere muslimer der ikke gider arbejde i det nye land hvor de kan nasse alt. Det gider den danske arbejder sku da ikke at betale til derfor er DF vokset sig så stort. Det er sku da SF & socialdemokratiet der ligesom dig TOMDK er blevet hængene tilbage i fra før 1970Hammer

Kan du ikke lige komme med dokumentation for at de partier ligefremt vil have flere indvandre til landet som kan få social hjælp. Den netop overståede valgkamp har da være en lang kamp om at ville stramme mest muligt i udlændinge politikken. Så dine udtalelser harmonerer da ikke rigtigt med virkeligheden.

Jeg vil gerne indrømme at vi har problemer med de indvandre vi har i landet og at en stor del af dem er muslimer. Men jeg abonnerer ikke på holdningen at det er dårlige mennesker, i det mindste ikke dem alle. Langt de fleste er helt almindelige mennesker som gerne vil have et job og forsørge deres familie. Det er bare ikke let i Danmark hvor flere og flere ser skævt til dem. Vi skal ikke have marginaliseret den gruppe mennesker endnu mere de skal tværtimod integreres i vores samfund. Hvis det er at leve i tiden før 1970 så er jeg sgu glad for at være gammeldags.

click
Jeg vil gerne indrømme at vi har problemer med de indvandre vi har i landet og at en stor del af dem er muslimer. Men jeg abonnerer ikke på holdningen at det er dårlige mennesker, i det mindste ikke dem alle. Langt de fleste er helt almindelige mennesker som gerne vil have et job og forsørge deres familie. Det er bare ikke let i Danmark hvor flere og flere ser skævt til dem. Vi skal ikke have marginaliseret den gruppe mennesker endnu mere de skal tværtimod integreres i vores samfund. Hvis det er at leve i tiden før 1970 så er jeg sgu glad for at være gammeldags.

Nej og du har jo også lige pralet med at du har stemt socialdemokratisk det siger jo alt du forstår ganske simpelt ikke hvad der foregår i Danmark men du vil nok mærke det en dag Jeg er glad for at hvis den indvandring forsætter at jeg ikke lever der sammen med dine nye trosfællerFriends

Anonym Bruger
click skrev:

Nej og du har jo også lige pralet med at du har stemt socialdemokratisk det siger jo alt du forstår ganske simpelt ikke hvad der foregår i Danmark men du vil nok mærke det en dag Jeg er glad for at hvis den indvandring forsætter at jeg ikke lever der sammen med dine nye trosfællerFriends

Sørgeligt at læse din kommentar. Hvor er forståelsen for folk med anden politisk holdning forsvundet hen. Det er jo helt Nationen det her med ”hvis du ikke er med os så er du mod os” retorik. Hvis det er niveauet så kan jeg ikke længere svare dine indlæg.

JohnBKK
TomDK skrev:

click skrev:

Sørgeligt at læse din kommentar. Hvor er forståelsen for folk med anden politisk holdning forsvundet hen. Det er jo helt Nationen det her med ”hvis du ikke er med os så er du mod os” retorik. Hvis det er niveauet så kan jeg ikke længere svare dine indlæg.

Sådan er det jo!

Danmark ER splittet nu, og det vil da også afspejle sig i debatten her.

Folk gider da ikke blive trukket rundt i manegen længere, især ikke af Socialdemokraterne der på 4 år har ført mere asocial blå politik på alle områder end selv det sorteste kabinet fra højre aldrig ville vove at gøre.

Hetz mod ledige, syge, bistandsmodtagere, der åbenbart skulle betale for at redde "finans pokerhajerne" der var ved at køre landet bankerot.

Skal jeg nævne den største bandit i det show?

En mand ved navn Corydon, den største løgner og arrogante magtperson der har løjet og skjult fakta overfor det valgte folketing, fordi "han ved bedre" .

De har ført "nødvendighedens politik" - de har hånet alle de værdier S har repræsenteret i en menneskealder, og så troede de på et genvalg?

De er IKKE politikere, de er iskolde DJØF embedsmænd i forklædning, de burde skamme sig dybt.
Redigeret af JohnBKK d. 24/06-2015 12:55

Spring til debat: