Se indlæg
Bliver Helle.. den nye statsminister...
|
|
natty |
Lagt på d. 04/10-2011 22:41
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Webmaster skrev: Webmaster skrev: Djan skrev: Hvorfor skal Sohn dog undskylde for det? Skal Løkke så også undskylde for at støtte Mujahidin (Taleban) i 80'erne. Der er endda et billede, hvor han står med islamisterne med en AK-47. Jeg var selv medlem af DKU i min gymnasietid - og det har jeg ingen intentioner om at undskylde for. Jeg regner ikke med at du fejrede 40 året for det kommunistiske diktatur DDR i DDR på samme måde som Ole Sohn gjorde eller modtog guld og penge fra fremmede magter oppe i Hareskoven ved nattetide som Knud Jespersen (det er desværre hverken bevist eller indrømmet af Ole Sohn endnu, selvom der er indicere på det). Sådanne personer burde skamme sig så meget at vedkommen ikke stillede op til det danske folketing. Selv ikke efter 20 år. Lidt fra dagens nyheder: Sohn lyver om sorte penge og Ole Sohn vraget til fordel for ung SF-komet Om den ene sag har noget med den anden at gøre og om det er for at undgå en Sass-lignende sag ved jeg ikke.... Men lidt underligt at en over 20 år gammel historie ikke vil dø. Jeg har intet udestående med Ole Sohn, og synes faktisk at han i sine rigtigt gode historiske bøger, har vist at han tog fejl. Men jeg fik faktisk lidt samme tanke, som Web, da det blev klart at han ikke kom med i Regeringens Koordinationsudvalg. Men der kan jo også være andre årsager, vi kan konspirere så meget vi vil, uden at kunne bevise noget. Men da en sjov tanke. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
ABS |
Lagt på d. 05/10-2011 03:17
|
Øvet medlem Antal indlæg: 310 |
Værsgo', Danmark: En ny regering. Er ud af en gammel arbejderfamilie, så en er jo OK tilfreds med valget. Men den nye regerings valg af div. Ministre, mener jeg kunne være gjort bedre. Villy som UD – Manu Sareen som Kirkeminister osv. osv. Den gode Wammen, blev kun Europaminister. Halløjsa på badehotellet. Hvad sker der lige? De må sgu have fået en hjerneblødning alle sammen. Lidt ligesom i fodbold. Når man syntes det går skidt, så er det tid til en udskiftning. Men da jeg så denne udskiftning, nøjes jeg ikke kun med at skulle benytte iltapparatet, men også tage 2 Nitroglycerin piller. Fanden til forskrækkelse at give en mand med dårligt hjerte. We aim to achieve excellence in everything that we do.
|
|
|
Lagt på d. 05/10-2011 03:45
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Ja vi har fået den regering vælgerne har stemt ind. Og Helle og Willy har jo lovet guld og grønne skove, så det venter jeg på at se om nu også holder stik-eller det som sædvanligt var en god gang valgflæsk. HUsk nu det er tilladt at have tolk med til møderne rundt om i verden, det har Putin jo også,da han ikke taler engelsk! |
|
|
Lagt på d. 05/10-2011 03:58
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Ja godt man har sin kritiske sans, men hvilke fejl har de lavet? kompromier som er mindretalsregeringers arbejdsbetingelser. Og masser af valgløfter kan ikke holdes, hvis man ikke selv har 90 mandater i ryggen. Men vent nu 100 dage og så lad os se, hvad der er sket. Personlig tror jeg ikke det kan holde, men bliver det som under VKO, hvor enten DF eller VK faldt til patten for ikke at få valg, ja så har vi 4 år med en S ledet regering, hvilket ville være godt, men hvor manglerne på personligheder er uhyggeligt. Håber de vokser med opgaverne for der er jo ikke noget alternativ, andet end en anden mindretals regering. |
|
Spring til debat: |