Se indlæg
 Udskriv debat
pattaya (paradis )
BJ
6 uger indtil Februar, der tar jeg derud et halvt år, og har også venner i Pattaya.
Men Hvorfor spør du???
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

Dream
Hvorfor spoerger du om hvorfor jeg spoerger, det var da et underligt spoergsmaal.........Ja, undskyld, jeg spoerger bare..Cool

Var der flere spoergsmaal ??????
Redigeret af Dream d. 04/10-2009 08:38

BJ
Der må da være en grund til at du spør om hvor lang tid mit længste ophold i pattaya har været???
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

Dream
Taenk og du vil forstaa..............Frown

BJ
Dine små spydigheder har jeg sat mig for at ignorere.Sad
forsat go dag.
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

vandango
Dream skrev:
BJ.

Hvor lang tid har du opholdt dig i Pattaya i et huk (g)

Jeg har vaeret der i 2 mdr. i straek, jeg var ved at blive sindssyg, boede halvdelen af tiden paa Golden crab og den anden halvdel ude i en " bambushytte " sammen med en luder..........Ja, jeg var roeget toer for penge og maate vente paa ny forsyninger fra DK......saa ude i hytten bestod menuen af suppe med et par afgnavede kyllingelaar i, samt sang-som...........Naa, men set i bakspejlet var det nu " HYL " nok............

PS. " HYL " er Aarhusiansk og betyder sjovt.......Grin

"Ja, jeg var roeget toer for penge" GrinPfftWink

Dream
Vandango

Jeg havde 1 md. billet og ja jeg roeg toer for penge, det er sq da aerlig snak........maate saa kontakte min Fam. i DK, jeg maatte jo have lidt at leve af + penge til en ny fly billet.

For fanden, jeg var groen og uerfaren, samt jeg paa davaerende tidspunkt blev grebet af stemningen

BJ.

Jeg er absolut ikke spydig, det jeg mener at der er forskel paa en 14 dages ferie eller om man har slaaet sine folder i kloakken gennem flere aar.........jeg hoere til de sidste, man er vel en gammel ROTTE ( 46 ).............haaber du forstaar hvad jeg mener nu..........
Redigeret af Dream d. 04/10-2009 09:15

BJ
Okay.....men det skrev du jo ikke noget om!
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

vandango
Dream jeg er helt med.
Første gang jeg var afsted (nov. 2007) var jeg stang vissen i 14 dage, før jeg begyndte at lande lidt.
Jeg var heldigvis godt "loadet", så jeg manglede ikke noget, men jeg fik sandelig også skudt penge af så det ville noget.

Smutter afsted igen en måned den 2 nov. Alt er betalt så den hedder lommepenge 1000 kr. pr. dag, hvilket jeg alligevel aldrig får brugt.

Tager den bærbare med, og har lejet en hotellejlighed, så mon ikke jeg tager et par hjemmedage i ny og næ?, selvom hotellet ligger lige over for Soi 6 Grin

Men en måned i Pattaya kan godt blive lang, stort set alle jeg kender er enten pensionister eller driver erhverv.

Måske bliver Nee og jeg gode venner igen?
Redigeret af vandango d. 04/10-2009 09:31

BJ
Jeg kan godt li din musikglade Smiley, Dream...den er kær.
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 04/10-2009 09:37
THAILAND
A DREAM COME TRUE

Dream
Vandango..

Jeg vil kun komenterer den sidste linje i dit indlaeg..........:

Det haaber jeg........POEJ POEJ.........Wink

Dream
Tak BJ.

Ja det er en fin lille sag.............

kiml
Vandango.Nee skal nok komme når hun opdager at du har 1000kr med til snol pr dag Grin
[img][/img]

BJ
Det samme havde jeg med sist.....FED ferie!!!
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

vandango
kiml skrev:
Vandango.Nee skal nok komme når hun opdager at du har 1000kr med til snol pr dag Grin

Nul og nix! - det er surt opsparede penge, når vi til næste år kommer frem til feriepengene, så er det en anden sag.

Dream
Det var sq da ogsaa en noget nedladene melding at komme med Kiml..............det er det samme som at sige at Nee er luder, hva' bilder du dig ind ?........Sad

FedeFinn
vandango skrev:
Måske bliver Nee og jeg gode venner igen?

Ellers venter der en ny lige rundt om hjørnet, med lige nøjagtig de samme egenskaber. Grin
Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.

sådan er det jo bare her,nogle folk har det åbenbart bedst med sig selv når de kan lade deres dårlige liv gå ud over andre ved at svine dem til så deres egen selvtillid stiger. det må da være noget i den stil, vi må have en psykolog på banen! sørgeligt Sad

Dream
FedeFinn.

Du er en stakkel, der er ikke 2 hjerter der er ens............for satan du er klam at hoere paa, fy for satan......en rigtig mandschauvinistisk holdning...............................[img]http://www.nielsen.in.th/images/smiley/smiley039.gif[/img] is not a valid Image.
Redigeret af Dream d. 04/10-2009 13:36

vandango
kiml skrev:

Selvfølgelig, men jeg vil lige bruge en del først, inden jeg ringer til hende. Grin

Spring til debat: