Se indlæg
Prostitution
|
|
solmand |
Lagt på d. 18/09-2006 09:31
|
Øvet medlem Antal indlæg: 320 |
Nej det passer i det med respekt ha ha du prøvede ihærdigt på at lokke mig i fordæv med sam song og du ved man bliver helt firkantet i hovedet næste dag....så den er lidt flossen i kante griner solmand Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
surin999 |
Lagt på d. 18/09-2006 10:12
|
Øvet medlem Antal indlæg: 298 |
Hej Suk det var ment som svar på Går i en forretning og siger : jeg vil gerne bede om en liter mælk, 20 Wonder, 1 flake sang som + cola og foresten hende der ude i baglokalet hva' koster hun ?. Hvis hun ikke er for dyr, så put hende lidt diskret ned i kurven... Hvordan syntes du selv det lyder ? Redigeret af surin999 d. 18/09-2006 10:18 Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
Rasmus |
Lagt på d. 18/09-2006 20:15
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 772 |
Denne tråd har været ganske interessant læsning – det er det i øvrigt hver gang dette ømtålige emne tages op. Her kan man virkeligt se folks sko størrelser og hvor de klemmer. På en eller anden måde kan jeg ikke lade være med at tænke på et godt gl. ordsprog. ”Når man kaster en sten ind i en flok ulve – er det kun den ulv som er ramt der hyler op” Rasmus privat |
|
|
solmand |
Lagt på d. 19/09-2006 10:22
|
Øvet medlem Antal indlæg: 320 |
Hmmmm kunne jo være ment som lidt sjov idet denne tråd køre lidt langt ud ..ikke !!!! solmand Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
Mintz |
Lagt på d. 19/09-2006 13:05
|
Øvet medlem Antal indlæg: 156 |
Goddag! Mit navn er (Mintra) Jeg er 19 år Jeg søger en farang Han skal have en bil ( helst sport bil ) Han skal tjener 50.000 kr. om mdr. ( eller mere ) Han skal ser godt ud( men hvis han er grim man har penge er også OK) Han skal kun vise at han er en mand ( gentlemen ) Han skal går de rgitigt tøj Han skal helst går med mærker vare.. Hvis du er en af dem .. kontakt mig venligst! Seriøst ikke.. det er sq for lang ud det her.. at drømmer om sådan en mand..? Jeg bliver sq da påvirker af mit eget folk.. thailænder kender alle thai'er og det påvirker min beslutning i at date en fyr.. (altså ikke altid) Er han nu den rigtig? Har han penge ? HVAD SKAL JEG BRUGE DET TIL.?! når man fortælle sin veninde jeg har mødt en ny fyr.. "Når har han bil?" hvad fanden skal jeg bruge fyren med bil til hvis han har andet han kan give mig? " Jamen han har jo en bil.. han kan jo køre dig rundt" WHAT THE FUCK?! En hver pige drømmer om sådan en fyr.. men nogle gang må man vel se virkelighed i øjne? Goddag
เมื่อรู้สึกตัวก็สายเกินไป หมื่นพันที่เธอผ่านชาย หัวใจเธอจึงเย็นชา |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 19/09-2006 14:24
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2597 |
Ajarn Hvad ved du egentlig om mit alkoholforbrug og om hvem der henter øl til mig, nu ser det sådan ud at det er den store kærlighed jeg har til min kone, det er ikke en slave jeg har truffet........Kan du mon forstå det ?[/quote] Jeg ved ingenting om dig og din kone... ...men jeg ved at det er paa tide at stoppe mudderkastningen. Det er ioevrigt bemaerkelsesvaerdigt at vi faranger ikke kan enes. Ikke engang vi danskere hernede kan finde ud at det med hinanden. ...men det er jo et helt andet emne, der ogsaa kan skrives meget om. |
|
|
rolan |
Lagt på d. 19/09-2006 15:38
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 669 |
godt mintz det er nemlig ikke det det handler om men om man støtter og hjælper hinanden men du har ret der er mange som er intereasertet i hans status jeg har køby en bil til 9000 kr den er min min nabo køre mersedes den er bankens |
|
|
Dane1 |
Lagt på d. 19/09-2006 17:04
|
Begynder Antal indlæg: 2 |
Mintz skrev: Goddag! Mit navn er (Mintra) Jeg er 19 år Jeg søger en farang Han skal have en bil ( helst sport bil ) Han skal tjener 50.000 kr. om mdr. ( eller mere ) Han skal ser godt ud( men hvis han er grim man har penge er også OK) Han skal kun vise at han er en mand ( gentlemen ) Han skal går de rgitigt tøj Han skal helst går med mærker vare.. Hvis du er en af dem .. kontakt mig venligst! Goddag Jeg er 30 år Jeg har ingen bil, men opfylder alle de andre krav, og glæder mig over at du er villig til at slække lidt på kravet til udseende, hvis man har penge. Men et eller andet sted drømmer jeg faktisk om, at det ikke kun er pengene, der er udslagsgivende for en piges valg af mig. Så vi er nu nok meget enige i virkeligheden bag vores små provokerende "kontaktannoncer". (Og nu håber jeg ikke at nogen misforstår dette mit første indlæg) |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 19/09-2006 17:54
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
ajarn , er der noget du er i tvivl om, kan du jo slå på tråden 076383995 suk....... Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Don |
Lagt på d. 19/09-2006 20:59
|
Øvet medlem Antal indlæg: 117 |
- Jeg har godt nok ALDRIG gentaget mig selv så meget, som her på DT-webside..! Baggrunden for mit første indlæg var den - EFTER MIN MENING - måde prisen for en kvinde blev debatteret offentligt på. Jeg kunne ikke kende forskel på det var ko eller kvinde man ville købe ? Der var ligeledes nedladende kommentarer, og der var vist noget med nogle priser der var meget lave…og noget man skulle prøve. Hertil konstaterer jeg at prostitutionen i Thailand tiltrækker: ”gamle, klamme, usoigneret, alkoholmisbrugende, uligevægtige, højrøvede, dumsmarte, arbejdssky elementer der tager til Thailand og spiller verdensmænd, og køber kvinder som de ellers aldrig ville være i nærheden af, at kunne komme til at snakke med”. - Det mener jeg stadig! Det er særdeles tankevækkende at så mange mænd reagerer så skarpt mod dette argument. Siden hen er der selvfølgelig mange der har givet DERES bud på hvad jeg ellers mener om mange ting. Der er - i min verden - ingen tvivl om, at hvis man ikke tager afstand for typer der er: ”gamle, klamme, usoigneret, alkoholmisbrugende, uligevægtige, højrøvede, dumsmarte, arbejdssky elementer der tager til Thailand og spiller verdensmænd, og køber kvinder som de ellers aldrig ville være i nærheden af, at kunne komme til at snakke med” - så har man et rimeligt stort problem! Andre steder i denne verden, altså udenfor DT-webside, er der slet ikke den vedholdende aggression mod ovenstående argument. Hvis så ekstreme mandlige typer tages i forsvar, så er der visse mænd der har seriøse problemer. Hellere være en god original...end en dårlig kopi.
|
|
|
roald |
Lagt på d. 19/09-2006 21:54
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 873 |
prøv dog og forny dig lidt |
|
|
Lagt på d. 19/09-2006 22:15
|
|
Begynder Antal indlæg: |
roald skrev: prøv dog og forny dig lidt så roald Nu skal du ikke forlange urimeligheder af Don han har det sikkert svært.men at være en helgen bamsen |
|
|
Don |
Lagt på d. 19/09-2006 22:35
|
- Jeg holder mig bare til emnet og til det udgangspunkt JEG havde! Ganske enkelt. Forsvarer i disse typer jeg beskriver eller ej. Eller er det bare meget svært at svare på ? Bamsen, jeg har ingen problemer med at blive ophøjet til helgen…så kan du være min undersåt. Hellere være en god original...end en dårlig kopi.
|
|
|
Lagt på d. 19/09-2006 22:40
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Hejsa Don tha saint du siger du holder dig til emnet. prøv at se det første indlæg. Det kan da godt være du er stødt over det, men så lad dog være med at læse det eller lav din egen tråd hvor du kan prædike din ynk tak |
|
|
Don |
Lagt på d. 19/09-2006 23:01
|
Halløjsa prostitutionsformand (Jeg kan se vi giver hinanden titler). DU kan jo evt. også bare svare på det forholdsvis nemme spørgsmål. Men vi når nok ikke videre. Hellere være en god original...end en dårlig kopi.
|
|
|
Sparegrisen P7 |
Lagt på d. 19/09-2006 23:10
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 69 |
Tjaa, hvis ingen herinde forsvarer de gamle med den beskrivelse du kommer med er der vel ingen der vil. Folk må vel tage hvorhen de vil. Jeg har nu ikke umiddelbart mødt nogen over 100 år der tager derned. Nu skriver du jo selv at de først er gamle når de er 100 år. Alle har vel mødt nogen hvis fremtoning eller gøren og laden ikke var tiltalende. Men hvor vil du selv gøre af dem! Vil nu ikke kommenterer meget mere, du har vel fået de svar folk har haft lyst til at give. |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 20/09-2006 00:39
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Don Jeg tror nu ikke der er nogen i dette forum der vil eller kan forsvarer de typer som du så malerisk beskriver: Hertil konstaterer jeg at prostitutionen i Thailand tiltrækker: ”gamle, klamme, usoigneret, alkoholmisbrugende, uligevægtige, højrøvede, dumsmarte, arbejdssky elementer der tager til Thailand og spiller verdensmænd, og køber kvinder som de ellers aldrig ville være i nærheden af, at kunne komme til at snakke med”. <men jeg ved at det heller ikke er denne type der holder prostitutionen igang i verden og dermed heller ikke i Thailand. Så længe der er smukke piger/kvinder der vil ernærer sig på denne måde, den kan enten være af nød eller fordi det er nemt, og selvfølig tvang. Men det sidste har jeg nu ikke mødt eller hørt om så tit i Thailand. Vil der være kunder til disse piger, og de fleste er helt almindelige mænd som mænd er flest. Og vi kender alle masser af både lykkelige og ulykkelige forhold mellem barpiger og faranger, og de historier vil vedblive at komme. Jeg forsvare ikke nogen eller noget men forholder mig til virkligheden, og jeg har mødt piger som nyder deres arbejde, langt mere end man normalt ville forvente. Måske ikke selve det seksuelle, men så at blive flatteret og behandlet pænt af faranger. Men vi har også alle set de typer som du beskriver, og vi kender også til pædofile og alle de ting som man også ser i Thailand, og det kan jeg eller vil jeg ikke forsvarer, og finder det lige så afskyligt som alle andre normale mennesker. Men tråden handler jo om prisen på ydelsen og ikke om hvem der køber den Prisen kan vi da godt svare på. for en gade pige: 200 bath og op bar bige: Barfine( 200- 300 bath) + hvad pigen forlanger, 500 men som regel 1000-2000 Go-go : Bar fine (300-8oo bath) + hvad pigen forlanger som regel væsentlig mere en bar piger. Der findes også rigtige luksusludere og der ligger prisen på 5000-10000 pr nat. Håber at du er tilfreds med at nogen kan svare på det forholdsvise nemme spørgsmål Redigeret af jesperfrb d. 20/09-2006 00:49 IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
Don |
Lagt på d. 20/09-2006 00:57
|
Hej Jesperfrb. Tak for et rigtigt godt indlæg. Og ja, tråden handler om prisen på ydelsen og ikke om hvem der køber den. (Og jeg har set dit fine prisskilt ) Jeg har bare en holdning til måden det blev debatteret på. Så kan andre have en anden mening, det er fint nok for mig. Jeg vil i al beskedenhed mene, at der nok ikke var kommet så mange indlæg, såfremt jeg ikke have udtalt mig malerisk. Og der er blevet sat ord på mange ting. Det tror jeg er sundt. Hold skruen i suppen Hilsen Don Hej Ding-Dong, I øvrigt tak til dig, for god dialog. Du tager 1 ord ud af sammenhængen (ordet: gammel) og påstår at jeg har den generelle holdning (med alle de berømte ord) til alle gamle mennesker. Det har jeg ikke. Jeg har intet imod gamle mennesker. Det har jeg også skrevet tidligere. Grunden til at jeg nævnte en på 100 år, var for at finde en fællesnævner på en person, hvor alle kunne blive enige om at vedkommende var gammel. Jeg har heller ikke sagt at man FØRST er gammel når man er 100, men blot konstateret at når man ER 100 år, så er man gammel. Her er citater fra tidligere..: (Stjernerapporterne Roald og lille Bamsefar kan springe disse gentagelser over). - ”Det er tankevækkende at folk åbenbart tror, at jeg mener, når man er 50+ så er man et gammelt, klamt, usoigneret, alkoholmisbrugende, uligevægtig, højrøvede, dumsmart, arbejdssky element der spiller verdensmand, og køber kvinder som han ellers aldrig ville være i nærheden af”. Jeg siger at Thailand med dens prostitution OGSÅ tiltrækker disse typer. Og så har jeg skrevet at uanset hvordan kvinderne vælger deres kunder…altså om de SELV vælger en mand på 100 år, (for god ordens skyld er man - i mine øjne - gammel når man er 100 år) så er det - efter min mening - fattigdommen der driver de fleste til det. (Jeg skrev de fleste…ikke alle). Jeg kender masser der er 50+ der på ingen måde matcher disse tvivlsomme egenskaber, og som ikke selv føler sig gamle, og i øvrigt er nogle fantastiske mennesker”…Citat slut. - ”Jeg havde endda fremhævet en persontype som var rimelig ekstrem, for netop at gøre det tydeligt at det ikke gælder alle mænd”. - ”Jeg har heller ikke sagt at alle thaipiger er de gode og de danske mænd er de onde, og at nu vil jeg forsvare alle thaipiger uanset deres adfærd. Jeg har påpeget at debatten var ensrettet og dertil ville det klæde VISSE danske mænd med noget selvransagelse”. - ”Jeg har heller ikke sagt at prostitution kan eller skal afskaffes, men - for gud ved hvilken gang - har jeg fremkommet med en holdning om visse typer mænd (læs de berømte ord) der også tiltrækkes af disse miljøer, og som tror de er guds gave til thaikvinden, og kvinden hellere vil have dem end at arbejde i en rismark og bla bla bla. Disse mænd er - efter min mening - nogle klaphatte. Så kan andre jo mene noget andet..!” Jeg har i øvrigt på intet tidspunkt nævnt en alder for hvornår, jeg syntes man er gammel. Jeg har fået ANDRES mening om hvad de syntes JEG mener om det. Hvor jeg selv vil gøre af dem ? Ingen steder, og selvfølgelig må folk tage hvorhen de vil. Nogen gange bliver indlæggende ikke læst ordentlig igennem og det er lige præcis derfor jeg er nød til at gentage mig selv, igen og igen. Det er muligvis mere underholdende når debatten kører af sporet, men jeg vil hellere holde mig til de udsagn jeg har sagt fra start. Men som sagt, vi kommer nok ikke videre! Hellere være en god original...end en dårlig kopi.
|
|
|
h |
Lagt på d. 20/09-2006 07:11
|
Øvet medlem Antal indlæg: 368 |
roald skrev: prøv dog og forny dig lidt glem det roald, DON kan ikke andet end at køre i samme rille. jeg ved ikke om han er direkte uintilligent eller han virkelig ikke forstår at når man tager de efter DON berømte ord så bruger man netop den fordom som mange ynder at benytte om os med en kone fra thailand. En fordom man ofte hører fra kvinder og thai gifte med store mindreværds komplekser. Redigeret af h d. 20/09-2006 07:12 |
|
|
Korat |
Lagt på d. 20/09-2006 14:38
|
Øvet medlem Antal indlæg: 121 |
jeg mener nu ikke der er noget forkert i at spørge om hvad en glædespige koster for en nat. når man sælger noget så er det jo en vare,så kan man vel også diskutere hvad man får for sine penge og hvilke ydelser man får for sine penge. |
|
Spring til debat: |