Se indlæg
 Udskriv debat
Hivlket parti stemmer du på? (ikke thai relateret)
JohnBKK
"Her er Bangkok. I dette øjeblik meddeles det, at JohnBKK i Bangcock og Günter i Istedgade har oplyst, at de røde landsforrædere i Danmark, Fæhovedøerne og Grünland har overgivet sig. Her er Bangkok. Vi gentager: JohnBKK i Bangcock og Günter i Istedgade har i dette øjeblik meddelt, at de røde landsforrædere i Danmark, Fæhovedøerne og Grünland har overgivet sig. "

click
R-profil: Jeg får lyst til at flytte fra Danmark

De Radikales Lone Loklindt har lyst til at 'immigrere', hvis prognoserne holder

- Det er helt ude i hampen. Det er et fuldstændig vanvittigt resultat, og jeg får næsten lyst til at immigrere. Det er rigtig, siger Lone Loklindt til Ekstra Bladet med DF-musik i baggrunden.
- Jeg synes, at det er rigtig trist, for jeg synes på mange måder, at vi har leveret resultaterne. Jeg må indrømme, at jeg ikke helt forstår danskerne.

Jeg synes hun skal skynde sig at immigrere men hvem vil have hende Ikke engang Sverige vil vel have en sådan klovn
Hun forstår ikke danskerne siger hun, men hvem forstår hende ?
måske nogle få muhamedanere som kan læse dansk men dem er der jo ikke mange afSad
Næste valg må man da håbe at de radikale et samfundsskadeligt parti er helt færdige og ender sammen med kristendemokraterne uden for indflydelse

http://ekstrablad...rk/5613999

Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

hugoboerge
Godt nok paa norsk. Tankevaekkende.

http://www.jewsne...ect-islam/

Gunter
JohnBKK skrev:

"Her er Bangkok. I dette øjeblik meddeles det, at JohnBKK i Bangcock og Günter i Istedgade har oplyst, at de røde landsforrædere i Danmark, Fæhovedøerne og Grünland har overgivet sig. Her er Bangkok. Vi gentager: JohnBKK i Bangcock og Günter i Istedgade har i dette øjeblik meddelt, at de røde landsforrædere i Danmark, Fæhovedøerne og Grünland har overgivet sig. "

Cheers Yo baby Rolll

Webmaster
Tja, svært at være uenig her dagen derpå:
- Fat det nu, elite Danmark!
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Thomas72
Jeg vil ønske den Blå blok og deres vælgere tillykke med sejren torsdag aften, demokratiet har talt.

DF blev landets næststørste parti med 21,1 % og den største parti her på TP med 31 %.
Det der kan undre mig, er det parti der vil gøre det sværeste med at få FS med sin thaikone eller få sin thaikæreste op på besøg på turistvisum. Kan få sådan en stor tilslutning her på TP.
Jer der allerede er thaigift og har fået FS, i vil ikke blive berørt af strammere udlændingeregler. Men Jer der i fremtiden ønsker at gifte sig med en thai og få FS i DK. Det vil blive meget svært, hvis ikke umulig når point systemet sandsynligvis bliver genindført, højere bankgaranti og måske bliver 24 årsreglen ændret til f.eks. en 28 års regel. I hvert fald skal man regne med det bliver endnu sværere med at få FS med sin thai/udenlandske kone, ift. Fogh regeringen og den gamle Løkke regering. Nu hvor DF har fået endnu større indflydelse. Men Jeg går udfra dem der stemte på DF og i fremtiden vil have FS med sin thai/udenlandske kone. Er klar hvad man går ind til, hvis DF bliver støtte eller regeringsparti i en blå regering, som de så gjorte.

Men igen demokratiet har talt og det må de vælgere heriblandt Jeg selv der stemte rødt i tordags bøje os for.
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

click
Men igen demokratiet har talt og det må de vælgere heriblandt Jeg selv der stemte rødt i tordags bøje os for.

Det er da nogle der har meget svært ved Bvdrrr
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

Dalton
Hvis prisen, for at dæmme op for den enorme strøm af ikke vestlig indvandring, er at det bliver sværere at få FS med sin thailandske kone/kærreste, er det en pris jeg gerne betaler.

Dalton

farao54
Dalton skrev:

Hvis prisen, for at dæmme op for den enorme strøm af ikke vestlig indvandring, er at det bliver sværere at få FS med sin thailandske kone/kærreste, er det en pris jeg gerne betaler.

Dalton

Og det er jeg enig i.

farao54
Thomas72 skrev:

Jeg vil ønske den Blå blok og deres vælgere tillykke med sejren torsdag aften, demokratiet har talt.

DF blev landets næststørste parti med 21,1 % og den største parti her på TP med 31 %.
Det der kan undre mig, er det parti der vil gøre det sværeste med at få FS med sin thaikone eller få sin thaikæreste op på besøg på turistvisum. Kan få sådan en stor tilslutning her på TP.
Jer der allerede er thaigift og har fået FS, i vil ikke blive berørt af strammere udlændingeregler. Men Jer der i fremtiden ønsker at gifte sig med en thai og få FS i DK. Det vil blive meget svært, hvis ikke umulig når point systemet sandsynligvis bliver genindført, højere bankgaranti og måske bliver 24 årsreglen ændret til f.eks. en 28 års regel. I hvert fald skal man regne med det bliver endnu sværere med at få FS med sin thai/udenlandske kone, ift. Fogh regeringen og den gamle Løkke regering. Nu hvor DF har fået endnu større indflydelse. Men Jeg går udfra dem der stemte på DF og i fremtiden vil have FS med sin thai/udenlandske kone. Er klar hvad man går ind til, hvis DF bliver støtte eller regeringsparti i en blå regering, som de så gjorte.

Jeg tror du har misforstået hvad det går ud på, når man afgiver sin stemme. Det er jo ikke et spørgsmål om hvad der er bedst for dig selv, men hvad du mener er bedst for Danmark. Og her mener en stor del af vælgerne altså at DF har et vigtigt budskab. Så må vi jo så acceptere at det bliver lidt sværere at få vores FS. It is all for the greater good.

Anonym Bruger
det er sjovt som folk har travlt med at spå om hvad der kommer til at ske. Giv nu regeringen tid til at vise hvad de kan og ikke kan, så kan vi evaluere om 4 år. I mellemtiden bør vi alle støtte op om det projekt der hedder Danmark, istedet for at være tøsefornærmet. Rød blok plejer at være garant for solidaritet, men efter dette valg har de givet udtryk for at man kun kan være solidarisk hvis man stemmer på den yderste venstrefløj, på trods af at dette segment nok bidrager mindst til samfundet.

At nogle røde giver udtryk for at de væmmes over valget, ønsker at flytte væk og at 'under danmark har stemt', viser utroligt lidt respekt for demokratiet og deres medborgere i Danmark.

Det er også sjovt som venstrefløjen har så travlt med at Tulle og DF skal tage ansvar, men hvis de ikke kan lige DF hvorfor ønsker de så at DF skal tage ansvar? eneste grund må være at så kan de skyde DF ned og sætte en fingre på hvert eneste punkt hvor DF ikke for et løfte igennem. Men de glemmer vidst hvor svært det er at være i regering, rød blok løb fra de fleste valgløfter, konstante skift af ministerposter, folk der smutter til EU, SF opsigelse af samarbejde, enhedslistens revolution osv man kunne vel blive ved.....ikke ligefrem en succes regering vi har haft i de sidste fire år. Men alt dette har man glemt, nu handler de næste 4 år kun om at rakke DF ned...burde man ikke være lidt mere ydmyg?

respekter demokratiet og støt op om landet.

ps. med hensyn til familiesammenføring så ligger Liberal Alliances politik tættest på hvad der ville være optimalt for en thai gift dansker...nemlig at det skal være lettere at få familiesammenføring, mod til gengæld at den nyankomne klarer sig selv via forsikringer osv..men er det faldet nogen mennesker ind at hvis vi begrænser indvandringen fra mellemøsten kan der måske åbnes en dør for asien? Martin Henriksen fra DF har sagt at de vil arbejde på at kunne skelne imellem indvandrere således at vi får færre arabere og flere asiater....så lad nu være med at male fanden på væggen før regeringen er kommet i arbejdstøjet....

støt op og rejs væk...

Webmaster
JS skrev:
At nogle røde giver udtryk for at de væmmes over valget, ønsker at flytte væk og at 'under danmark har stemt', viser utroligt lidt respekt for demokratiet og deres medborgere i Danmark.

De røde der konstant har himlet op om demokrati og rummelighed, magter tilsyneladende ikke at rumme deres landsmænds politiske standpunkt, når slaget tabes.

Og nej, har ikke selv stemt DF.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
sony
Webmaster skrev:

JS skrev:

De røde der konstant har himlet op om demokrati og rummelighed, magter tilsyneladende ikke at rumme deres landsmænds politiske standpunkt, når slaget tabes.

Og nej, har ikke selv stemt DF.

Det var godt Yo baby
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

JohnBKK
Ekspert: DF-retorik kan gøre krav nær umuligt:

"Udgangspunktet i Schengen-aftalen er jo, at grænsekontrol mellem de interne grænser i Schengen-området ikke er tilladt. Det kan godt lade sig gøre at gennemføre almindelig politi- og toldkontrol ved grænserne, ligesom man kan alle andre steder i landet, men det er en afgørende forudsætning, at grænsekontrol ikke er det underliggende formål," forklarer Thomas Gammeltoft-Hansen.
Det er med andre ord ikke lovligt at gennemføre grænsekontrol for grænsekontrollens skyld, siger forskeren, der henviser til de hævede øjenbryn og løftede pegefingre fra Bruxelles, som VK-regeringens aftale om permanent toldkontrol medførte i 2011."

(Utroligt, den rådne landsforræderfamilie bliver ved med deres landsskadelige virksomhed)

http://jyllands-p...r-umuligt/

Jamen, så må vi ud af Schengen, eller ud af EU!

Angry
Redigeret af JohnBKK d. 20/06-2015 18:53

Rasmus
Med dagens valgresultat: er én gammel dansk sangskat fra 1890 stadig meget aktuel - og fået danskerne til at åbne deres øjne - og se realiteterne i rette perspektiv.

Første vers:

”Det haver så nyligen regnet,
det har stormet og pisket i vor lund.
Frø af ugræs er føget over hegnet,
åg på nakke og lås for vor mund.
Årets løb har sin lov,
der blev lyst i vor skov,
ak, hvor kort, indtil alt er stormens rov.”

Rasmus

Birthe68
Hvor i alverden kan man se afstemningen? Det er interessant at se i hvilken grad vi i thailand stemmer anderledes end de, der aldrig kom videre Pfft

click
Hvor i alverden kan man se afstemningen? Det er interessant at se i hvilken grad vi i thailand stemmer anderledes end de, der aldrig kom videre
Prøv side et første indlæg du er på side 8 nuAngel

Anonym Bruger
Birthe68 skrev:

Hvor i alverden kan man se afstemningen? Det er interessant at se i hvilken grad vi i thailand stemmer anderledes end de, der aldrig kom videre Pfft

'de der aldrig kom videre' .......oh my....Hammer

Birthe68
JS skrev:

Birthe68 skrev:

Det var ment for sjov JS. Rolig nu. Kan du svare på spørgsmålet?

Anonym Bruger
Birthe68 skrev:

JS skrev:

Birthe68 skrev:

Det var ment for sjov JS. Rolig nu. Kan du svare på spørgsmålet?

ok, det beroligerer mig, vi har nemlig før været inde på ideen om hvorfor så mange danskere bosiddende i Thailand går rundt med idéen om at folk i DK er jealous på dem, blandt andet i forhold til div. overførsler...men også i forhold til hvorvidt rigtig mange af dem som bosætter sig i Thailand, i virkeligheden flygter fra noget? (andet end dårligt vejr).

Man må bare konstatere at en del mennesker faktisk har et netværk, familie og arbejdet i DK som de holder af og ikke ønsker at forlade, til fordel for en ensom, kedelig og for nogle ynkelig tilværelse i Thailand, som kun er sjovt indtil pengene er brugt el. helbredet svigter...for ikke at nævne den tryghed der kan være forbundet med et liv i DK i forhold til Thailands efterhånden vilde vesten (el. nærmere vilde østen).

Fordi man rejser til Thailand gentagne gange, er gift thai m.m. så betyder det ikke at man automatisk ønsker at bo der...og den sværeste del for dem som bosætter sig i Thailand er at erkende når tiden er inde til at vende snuden tilbage til DK, dels fordi det føles som et nederlag og dels fordi de ikke har noget at vende hjem til...vi ser det meget disse dage pga. en ugunstig valutakurs, strengere visumregler, stigende skepsis overfor farangs m.m....

Det var noget af en smøre, men for at svare på dit spørgsmål, så nej, afstemningen blev lavet for at måle alle brugere af Thai Portalen, uanset hvor de er bosat..alligevel troede det linkede radioprogram at Thai Portalen kun er for folk bosat i Thailand. Men dømt ud fra en anden afstemning jeg levede hvor 50 personer svarede, så boede ca. 2/3 i DK og ca. 1/3 i TH, den fordeling tror jeg og du kan sætte på denne afstemning, dog med det i mente at en del i Thailand slet ikke kan stemme pga. grundloven.

Her er resultaterne fra Thai Portalen ved siden af resultaterne fra landsplan (afrundet):

1. Dansk Folkeparti = 31% (21% ved valget).
2. Socialdemokratiet = 14% (26% ved valget).
3. Enhedslisten = 11% (8% ved valget).
4. Liberal Alliance = 9% (8% ved valget).
5. SF = 3% (4% ved valget).
- R = 3% (5% ved valget).
- V = 3% (20% ved valget).
- K = 3% (3% ved valget).
6. Alternativet = 2% (5% ved valget).

Konklusionen må være at Thai Portalens brugere stemmer mere på fløjene, Socialdemokratiske stemmer rykker til Enhedslisten og DF. Venstres stemmer rykker ligeledes til DF, ellers matcher Thai Portalen nogenlunde landsresultatet.
Redigeret af Anonym Bruger d. 21/06-2015 09:14

Spring til debat: