Se indlæg
Faranger, Barpiger og Forelskelse...
|
|
Olsen99 |
Lagt på d. 30/01-2012 14:07
|
Øvet medlem Antal indlæg: 246 |
Nu har jeg aldrig vaeret for fin til at titulere folk DU's. samt at blive tituleret DU's. Jeg forstaar ikke din reaktion, det er et debat forum, og du goer mig til noget som du intet aner om..men det vil du ikke svare paa..fair nok, you'r the boss...... De, Dem og Deres, det bruger jeg overfor aeldre mennesker i Danmark, og ikke overfor fladbukken nede paa en bar i Pattaya ! Her i Thailand bruger jeg mine haandflader ( WAI ) til at vise min respekt overfor folk, jo hoejere jo mere respekt. Redigeret af Olsen99 d. 30/01-2012 14:24 Olsen99.
Pas paa, der er altid en sulten grib, som kigger dig over skulderen. |
|
|
on og kent |
Lagt på d. 30/01-2012 14:21
|
Øvet medlem Antal indlæg: 185 |
Olsen99 skrev: Mange indlaeg fra visse af jer ,faar mine tanker hen paa et billede af den farang/thai. som man oplever i f.eks. " koebt fri til kaerlighed" og " fra Thailand til Thy " Tak for debatten. og indlæg fra en person får mig til at tænke på god dag hilsen Kent |
|
|
kro90 |
Lagt på d. 30/01-2012 14:36
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 561 |
Hmm. Olsen skriver til at vise min respekt overfor folk, jo hoejere jo mere respekt. Godt jeg ikke 1,50 m Kim
|
|
|
Olsen99 |
Lagt på d. 30/01-2012 14:40
|
Lad nu vaere med at plukke i mit indlaeg.......citere dog det hele saa det giver mening........Det er sq da utroligt. On og Kent. Ej , hvor er du dog sjov... Olsen99.
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 30/01-2012 14:41
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Olsen99 skrev: Nu har jeg aldrig vaeret for fin til at titulere folk DU's. samt at blive tituleret DU's. Jeg forstaar ikke din reaktion, det er et debat forum, og du goer mig til noget som du intet aner om..men det vil du ikke svare paa..fair nok, you'r the boss...... De, Dem og Deres, det bruger jeg overfor aeldre mennesker i Danmark, og ikke overfor fladbukken nede paa en bar i Pattaya ! Her i Thailand bruger jeg mine haandflader ( WAI ) til at vise min respekt overfor folk, jo hoejere jo mere respekt. Vil det saa sige du er nede og kravle paa gulvet ? Eller kommer du slet ikke i saa hoeje luftlag ? |
|
|
Olsen99 |
Lagt på d. 30/01-2012 14:46
|
Mod eksperterne maa selv jeg kaempe forgaeves....55555555 Olsen99.
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 30/01-2012 14:51
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Det er nemlig helt rigtigt Olsen99. |
|
|
patirak |
Lagt på d. 30/01-2012 15:06
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 739 |
Rart at se hvordan man scorer "the good girls"... En travl forretningskvinde i en klasse for sig... Redigeret af patirak d. 30/01-2012 15:14 |
|
|
Olsen99 |
Lagt på d. 30/01-2012 15:45
|
1) smuk er hun ikke. 2) Luder er hun ikke, det hoeres tydeligt paa hendes sprog. 3) Soeren laver op til flere fejl, trods han har laest en masse om Asian. Kan i finde bare 3 fejl han laver ? Kan hun vaere manager ? Patirak, han scorer jo netop ikke...........Kaerlighed er iovrigt ikke noget man scorer, den kommer naar den kommer ! Redigeret af Olsen99 d. 30/01-2012 16:03 Olsen99.
|
|
patirak |
Lagt på d. 30/01-2012 16:14
|
Olsen99 skrev: 1) smuk er hun ikke. 2) Luder er hun ikke, det hoeres tydeligt paa hendes sprog. 3) Soeren laver op til flere fejl, trods han har laest en masse om Asian. Kan i finde bare 3 fejl han laver ? Kan hun vaere manager ? Patirak, han scorer jo netop ikke........... Olsen, du aner ikke en pind om hun er luder eller ej... Jeg kender flere såkaldte forretningskvinder og kontoransatte, som supplerer deres indkomst via prostitution. Du vil hverken kunne se eller høre på dem, at de er ludere. Hende på videoen ville selv ikke kunne klare sig på højt luder niveau. Hun er først og fremmest alt for grim. Hun ville ikke engang kunne få adgang til baren. Jeg tror, du trænger til at komme en tur i byen med mig og blive introduceret for nogle ludere med lidt klasse. Dit erfaringsniveau hvad angår ludere, lader altså til at ligge på et meget lavt niveau. Ved du at der faktisk findes ludere som nemt afviser 4-5 potentielle kunder, før de selv udvælger den fyr de vil tilbringe aftenen med? De findes faktisk... også i Bangkok... Redigeret af patirak d. 30/01-2012 16:16 |
|
|
mcpdk |
Lagt på d. 30/01-2012 16:15
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 70 |
Er det Dem der medvirker i tv klippet Olsen?
|
|
|
Olsen99 |
Lagt på d. 30/01-2012 16:24
|
Patirak. Jeg ser frem til en invitation, dog maa jeg melde pas den naeste md. da jeg sidder i koerestol med et braekket ben..Mon ikke det er de faerreste fladbukke som tager til Thailand og koeber en luxus luder, det raekker deres smaa haandoere vidst ikke til.. mcpdk. Du tager grundigt fejl, jeg er ikke en fladbuk. Jeg er faktisk en temmelig rar fyr naar man moedes face to face...Men paa et forum er man mange gange noedt til at skaere det ud i pap, saa alle kan foelge med. Olsen99.
|
|
patirak |
Lagt på d. 30/01-2012 16:28
|
Patirak, han scorer jo netop ikke...........Kaerlighed er iovrigt ikke noget man scorer, den kommer naar den kommer ! Nej, han scorer ikke fordi han er en "tegning". Derfor er han også med i udsendelsen, da han er et præcist billede på folks fordomme om mænd der tager til Thailand. Man skal først score, før man kan blive forelsket og finde kærlighed. Hvis man ikke scorer og den anden person bryder sig om een - så er det jo ligesom svært at indgå i et kærlighedsforhold til en anden person. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 30/01-2012 17:05
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 776 |
patirak skrev: Rart at se hvordan man scorer "the good girls"... En travl forretningskvinde i en klasse for sig... Hold da kæft en idiot. Men første klasses humor.!.!.! Han er lige til Jyde Kompagniet! |
|
|
Olsen99 |
Lagt på d. 30/01-2012 17:07
|
DK. Du har kraftedme humor..........Jyde kompagniet.. Olsen99.
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 30/01-2012 17:18
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 776 |
Takker, Desværre indtræder min humor først efter 8 glas rødvin.! |
|
|
Lagt på d. 30/01-2012 18:10
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Hvorfor er han en idiot ? Han virker ærlig og oprigtig, og nok ikke særlig intelligent. Er det så helt fint at kalde ham en idiot ? Jeg synes, din form for humør er lidt afstumpet ! ( Men det er dit problem !) hn |
|
|
Olsen99 |
Lagt på d. 30/01-2012 18:12
|
Mon ikke denne soeren havde vaeret bedre tjent med en tur paa en bar i Pattaya, fremfor et bureau i Bkk. Blot en tanke. Olsen99.
|
|
fckguld |
Lagt på d. 30/01-2012 18:26
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 962 |
patirak skrev: Alle kvinder er ludere- prisen og ydelsen varierer bare.Synd for søren , hun er sgu da trist.
Olsen99 skrev: 1) smuk er hun ikke. 2) Luder er hun ikke, det hoeres tydeligt paa hendes sprog. 3) Soeren laver op til flere fejl, trods han har laest en masse om Asian. Kan i finde bare 3 fejl han laver ? Kan hun vaere manager ? Patirak, han scorer jo netop ikke........... Olsen, du aner ikke en pind om hun er luder eller ej... Jeg kender flere såkaldte forretningskvinder og kontoransatte, som supplerer deres indkomst via prostitution. Du vil hverken kunne se eller høre på dem, at de er ludere. Hende på videoen ville selv ikke kunne klare sig på højt luder niveau. Hun er først og fremmest alt for grim. Hun ville ikke engang kunne få adgang til baren. Jeg tror, du trænger til at komme en tur i byen med mig og blive introduceret for nogle ludere med lidt klasse. Dit erfaringsniveau hvad angår ludere, lader altså til at ligge på et meget lavt niveau. Ved du at der faktisk findes ludere som nemt afviser 4-5 potentielle kunder, før de selv udvælger den fyr de vil tilbringe aftenen med? De findes faktisk... også i Bangkok... DU FÅR HVAD DU GIVER GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI
|
|
|
Lagt på d. 30/01-2012 18:32
|
|
Begynder Antal indlæg: |
fckguld skrev: Alle kvinder er ludere- prisen og ydelsen varierer bare.Synd for søren , hun er sgu da trist. Og du har selvfølgelig fortalt din (sikkert søde) kone, at hun er en luder ?? |
|
Spring til debat: |