Se indlæg
Så er den nye udlændingeaftale på plads:
|
|
Djan |
Lagt på d. 26/11-2010 14:34
|
Øvet medlem Antal indlæg: 176 |
thaikurt1 skrev: Der er ingen problemer med at få børn med når det glæder at de skal arbejde så er der store problemer med at modtage penge fra staten det sig de ikke nej til. Det er på tide sige stop til de parti der ønsker at danmark skal islamisering. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ [url] http://lokalavise...09835/1265 [/url] Her er der skal der ikke spares når det glæder at indkvarteres asylansøgere og andre der rejse langt for at søge asyl i DK. De bo bedre mange danske personister og de skal hele ikke spise det mad som der er skrevet meget om i avisen . De har betale skat hele der arbejdsliv og så skal de læse at menneskerne søge asyl bo på et firestjernet hotel og så koster det på to uge 600.000 kroner. Disse menneskerne har aldrig yde noget til det danske samfund og de fleste af den komme nok helle aldrig til det. Man bruge den undskylden at det er nødvendigt at gøre brug af supplerende hotelindkvarterin og forhåbentlig meget kort periode. det har man hørt før. Der må være andre mulighed end firestjernet hotel for de menneskerne er det luksus at skal på på hotel og så få server mad tre gang om dagen det er de ikke forvent med så er det ikke noget at sige til at de ikke vil hjem men hele vil blive i DK Det er hån imod danske personister som bo i små lejelighed at at behandle menneskerne der kommer til danmark bedre en danske personiste. Hold da op. Det er jo ikke alle thai'er, der opfører sig på den måde! |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 26/11-2010 14:59
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Jeg skriver ikke om thai for de søge ikke asyl og du modtager ikke ikke hjælp fra det offentlig. [De kommer her til for at blive gift og at arbejde Lad os håbe at der ikke bliver bruge for at lave flere stramning at udlændingeloven kun hvis det vise sig at det bliver nødvendig. Redigeret af thaikurt1 d. 26/11-2010 15:09 |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 26/11-2010 18:36
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
klippet fra DR TEXT TV. DR1 S118 fre 26 nov 18:22:55 25.november dr.dk/nyheder 22:42 REGERINGEN PÅ SKRÅPLAN OM PLEJEHJEM Regeringen er ude på et skråplan med tankerne om, at ældre skal have mulighed til at købe sig til bedre ydelser, end kommunerne leverer som standard. Så skarp er meldingen fra Dansk Folkepartis formand, Pia Kjærsgaard, efter at regeringen lufter nye tanker i forhold til ældreplejen. - Jeg tror, det vil være et skråplan, siger hun. Det er at dele folk op i A- og B-hold. Man kan være nervøs for, at hvis nogen er utilfredse med den kommunale hjemmehjælp, så må de bare købe sig noget ekstra privat, siger DF-lederen. 110 NYHEDER 760 REG.NYH. 180 NEWS lidt udenfor tråden, men jeg kan ikke lade være med at tænke på hvad sækken læs: P.kjærsgaard tænkte da hun var med til at lave de nye udlændinge aftaler, der er sgu da tale om rene A & B hold. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 02/12-2010 05:53
|
Nu er ikke fordi at jeg vil forsætte debat om nye udlændingeaftale. Man kan læse hvor mange der har fået afslag og hvor mange der er fået permanente opholdstilladelser. Har læste i .berlingske en artikel om hvor effektivt pointsystem er og hvor mange der har fået opholdstilladelser i Danmark At regeringens og Dansk Folkepartis stramning-er af udlændingeloven har vist sig at være særdeles effektive siden loven blev ændret 1. juni. Der er efter at loven blev vedtaget ikke skrevet så mange artikel om udlændingeloven som jeg havde troet der ville være. http://www.berlin...-effektivt Redigeret af thaikurt1 d. 02/12-2010 05:55 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
chaingmai |
Lagt på d. 02/12-2010 08:45
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
ja, er det ikke dejligt nu hvor vi har vores på det tørre |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 02/12-2010 10:12
|
chaingmai Hvad fanden menige du med det ? Jeg har ikke brug for familiesammenføring da jeg ingen ønsker op at tage kone og børnene til danmark. så tag det rolig vi kommer aldrig til at belaste danske samfund kun med penge jeg få. Det skal du da være glad for så spare samfundet en masse penge på at jeg bliver i Thailand. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
Gokinok |
Lagt på d. 02/12-2010 10:26
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 578 |
Samme her, importere en Thai til Vibystan? Aldrig, aldrig nogensinde, det nænner jeg sgu´ ikke! Efter 2-3 år er hun ligeså p*ssesur og vranten som alle andre danskere, nul do´, never... Doc Gonzo |
|
|
chaingmai |
Lagt på d. 02/12-2010 12:35
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
thaikurt, kan du ikke læse, hvad er det du ikke forstår? der var da kun en linene |
|
|
keniko |
Lagt på d. 02/12-2010 13:01
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 543 |
Gokinok skrev: Samme her, importere en Thai til Vibystan? Aldrig, aldrig nogensinde, det nænner jeg sgu´ ikke! Efter 2-3 år er hun ligeså p*ssesur og vranten som alle andre danskere, nul do´, never... Doc Gonzo Det er da godt nok noget af en påstånd min kære ven.... Jeg tror måske der kun går 2 - 3 dage i dit selskab, før de er pissesure, vraten og er blevet godt og grundige negative... Glædelig Jul i Viby. K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
Gokinok |
Lagt på d. 02/12-2010 13:53
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 578 |
Ja, du har nok ret, måske endda efter kun 2-3 timer! Men det sker vel også helt automatisk ved at bo i Viby J. - samme by som Jyllands Pesten, Ørla (Arla), Jysk, m.m. Glædelig jul, i Risskov måske? Doc Gonzo |
|
|
Bjarne |
Lagt på d. 02/12-2010 17:34
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 699 |
thaikurt1 skrev: chaingmai Hvad fanden menige du med det ? Jeg har ikke brug for familiesammenføring da jeg ingen ønsker op at tage kone og børnene til danmark. så tag det rolig vi kommer aldrig til at belaste danske samfund kun med penge jeg få. Det skal du da være glad for så spare samfundet en masse penge på at jeg bliver i Thailand. Jamen, så hyg du dig med dem. Vi andre kan jo bare tage lidt ekstra overarbejde, der kan generere lidt ekstra skattebetaling, så Dannevang fortsat kan sende skillinger ned under palmerne. Du siger bare til, hvis der mangler noget! |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 02/12-2010 19:10
|
Bjarne Jeg få det jeg er berettiget og ikke en krone mere og det er jeg godt tilfredst med Tage du bare ekstra overarbejde, så har du også råd til en tur mere til Thailand under palmerne med en koldt øl især nu hvor det er pissekoldt i danmark. |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 03/12-2010 06:42
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
endnu et slag i ansigtet til de borgerlige samt de respekt løse fra DF. men generelt så er de jo kolde som jordbæris når det gælder internationale konventioner af enhver art, det er jo set gang på gang. klippet fra DR TEXT TV: DR1 S171 fre 03 dec 06:22:16
3.december dr.dk/nyheder 06:00 FN BEKYMRET OVER POINTSYSTEM FN er bekymret for om det nye pointsystem for permanent opholdstilladelse forskelsbehandler udlændinge. Traumatiserede flygtninge er en af de grupper, som risikerer at falde i gennem pointsystemet, lyder det fra Institut for menneskerettigheder. Det er FN's racisme komite, der i en statusrapport om Danmark beklager, at point-systemet gennem besværlige og strenge krav, så godt som udelukker nogle udlændinge fra permanent ophold. 110 NYHEDER 760 REG.NYH. 180 NEWS Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
Spring til debat: |