Se indlæg
 Udskriv debat
Hvor har du fundet din thai-kone/kæreste
jesperfrb
Hvad mener du med værre?
Men der er flere prostitueret i Pataya, end andre steder i Thailand!
Men udover det er Pattaya da et ok sted at være, der er rigtig
mange Thaier der tager der til på weekend og ferie!
De holder sig bare væk fra walkingstreet og de omkring liggende soier!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

DKPete
jesperfrb skrev:
Hvad mener du med værre?
Men der er flere prostitueret i Pataya, end andre steder i Thailand!
Men udover det er Pattaya da et ok sted at være, der er rigtig
mange Thaier der tager der til på weekend og ferie!
De holder sig bare væk fra walkingstreet og de omkring liggende soier!

Om man vælter rundt i barer/bar piger Grin men du svarer jo selv på det . Måske skulle jeg prøve Pattaya næste gang...er bare rigtig glad for HuaHin - men det skal da ikke forhindre en afstikker Smile

FCKdk
DKPete skrev:
sony skrev:
DKPete skrev:
Har mødt min kæreste i Århus - hun var på besøg hos "søsteren" - er enke fra Eesan - meget dårligt engelsk, hvilket jeg tager som en garanti for at hun ikke har arbejdet i Pattaya Wink Glæder mig til hun kommer igen her i April.......

Det her kan man næsten ikke lade være og kommentere, ikke noget ondt ment men langt de fleste piger i pattaya taler meget dårligt engelsk. Så du kan ikke være sikker på hun ikke er fra en bar et eller andet sted fra bkk phuket eller pattaya, og det er vel også ligegyldigt hvis bare du kan lide hende.

Sony - du har jo ret i at ens engelsk kundskaber ikke beviser noget som helst. Min erfaring siger dog at de fleste Thaier i turistområderne er rimelige hurtige til at lære Wink
Men som du selv siger - det er ligegyldigt bare man kan lide hinanden.... er iøvrigt også ligeglad med hvor man mødes etc. bare alle er ærlige omkring det. Har tidligere haft en bar kæreste ex Huahin. Har iøvrigt aldrig været i Pattaya - er det meget værre end HuaHin - Patong - BKK ?

He-he, nej bestemt ikke, dkPete. Pattayatøzer er næsten lige så artige som Katoyserne fra Patpong, så klø endelig på!!!!
Hilsen BrodtgaardRolllRolllRolll

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

uan
Søg og du skal finde.
Nå, men internettet giver svar på mange spørgsmål omkring Thailand, og er Pattaya værre?..... Hmmm.... Pattaya ligger som nummer 1 i verden som aktivitetscenter, så måske nok...... Men definer værre....
Livet byder på mange spørgsmål, og gennem livet samler man sig mange erfaringer.. Gode som dårlige... Og jeg kan se der er en del herinde som ligger inde med gode guldkorn, men der er også enkelte novicer...
Uanset hvor man færdes i verden kan man være et nemt bytte....
Søg forståelse i Thailands kultur, samfund og religion..
Her på DTW og i DK flyder det med fordomme, og "Fra Thailand til Thy" bærer jo mere brænde til bålet....
Men hvad kalder man en dansk kvinde, som hver weekend besøger Damhuskroen på jagt efter nyt kød?
Hvad kalder man den danske x-kone som har rippet manden for en formue igennem 10 års tro tjeneste?
Ligesom mange "perler" blir misforstået, så blir mange Thai'er misforstået, fordi man ikke forstår deres tankegang.
Thai'er lyver og stjæler ikke.... Oh my big Buddha...
Men sin-sot kan jo være en lukrativ forretning, men bliv endelig ikke mere værdifuld som død end levende...
Er man uforsigtig kan man nemt blive skydeskive, eller få et stort ar i maveregionen efter en stor kødkniv...
Man skal ikke undervurdere Thai'ers størrelse eller deres stolthed.
Husk blot at passe på den menneskelige grådighed, eller overlevelsesinstinktet....
For Farang betyder ATM på Thai... Og kalder de dig for Jaidee eller bigheart så løb....
Nå men min pointe var at kvinder i DK og andre steder tænker da kun på mænd som skaffedyr..husk det..
Så er det ligegyldigt om du er 23 eller 65..

Don't drink and drive....

Og så lige de hurtige:
#1: enig
#8: Kvinder blir vi aldrig kloge på, men vil da gerne høre mere om dine erfaringer fra Thailand...hehe
#13: Jamen så forstår jeg ikke hvorfor du nedlægger kvinder? Berig mig med din visdom... Er du den følsomme type der kun vil snakke med dem?
#20:Helpsome man = ATM
#22:Stickman styrer for vildt.....
#35:Ja de er jo søde tøserne..
#36:Husk at lave testamente
#61:Jeg tror ikke man besøger Pattaya for at bade. Måske i pool... Husker ikke...
#64:Helt enig
#65:Frihed under ansvar...Free to choose... Var din kæreste jomfru da du mødte hende første gang?
#70:Jeg betaler aldrig for kvinders selskab, men giver dem gerne 1000 THB til en taxi hjem...
#82:Respekt..Jeg tager hatten af
#83: Ja køb en billig mobil, for den blir smadret 2 gange årligt
Please note:

I will now be charging a $20.00 service fee for stupidity. There will also be a $40.00 surcharge if the stupidity is accompanied by whining

uan
ups...glemte den her

http://www.thaila...ships.html

Redigeret af uan d. 04/02-2010 13:57
Please note:

I will now be charging a $20.00 service fee for stupidity. There will also be a $40.00 surcharge if the stupidity is accompanied by whining

Lung Yao
Hvor har du fundet din thai-kone/kæreste?
Det kan jeg ikke svare på Friends , for HUN fandt mig Angel Tuttelu Tralla Rolll
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

risbaronen
Joe skrev:
soi7 skrev:
Ja selvfølgelig boede hun da i Buriram ved forældrene..Shock...og hvad arbejdede hun så med der,,,,???og hvorfor var det kun søsteren der arbejdede på bar i Pattaya??? din kone er helt anderledes???
nå men, det er da også ligemeget....du kan vel selv lægge tallene sammen ik....måske du har ret i det du siger,,,meeeen det er satme tvivlsomt, og det håber jeg du ved, men bortset fra hvad din kone lavede før kan det da også være ligemeget, bare alt er godt for jer.
Hvis hun har arbejdet på bar får du nok ikke sandheden fra hende alligevel...

Tror ikke hele hendes familie har øvet sig på den samme løgn, bare for at overbevise en knøs som mig om, at min kone ikke er prostitueret. Især ikke når man tænker på at hendes søster taler åbent og ærligt omkring hendes erhverv i Pattaya. Min kone har været syerske på en lille fabrik, og har derudover hjulpet sin gamle mor i hjemmet. Umiddelbart kan jeg godt forstå at i tvivler en smule, men jeg er da sikker på de fleste her på dtw, ligesom mig ikke er gift med en prostitueret?!?

det var noget af et ordspil
pas på hvem du sætter dig i bås med, der er mærkværdigt få herinde der er gift med en prostitueret/tidligere prostitueret

http://vinduespudsningkoebenhavn.dk
Joe
Til risbaronen: Jeg regnede da heller ikke med, at de fleste dtw-brugere, var gift med en tidligere prostitueret. Undskyld, men er vi ikke enige? Forstår ikke lige helt..

jesperfrb
Hvem vil udlægge sin egen kone som prostitueret på internettet?

Alt hvad der bliver skrevet på nettet kan findes frem igen!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Joe
jesperfrb skrev:
Hvem vil udlægge sin egen kone som prostitueret på internettet?

Alt hvad der bliver skrevet på nettet kan findes frem igen!

Mange åbenbart. I denne tråd skriver flere medlemmer, at deres kone/kæreste er fra det miljø.
Men hvis man er paranoid, og tror at det vil blive brugt imod en, så lad være med at skriv det. Lol.

DKPete
sidder og griner lidt af de mange svar men #124 sumerer det sgu meget godt op. der er altid 2 sider af samme sag - uanset om det er en fra Damhuskroen eller Padpong. Alle er jo såmænd bare ude efter tryghed - midlerne er lidt forskellige - men at the end of the day - er der altid en regning som manden altid sidder tilbage med. Frygter sgu lidt min kærestes ankomst her i April - I har mange mange historier herinde - håber min bliver en rosenrød en af slagsen Angel

Anonym Bruger
Hvis jeg nu fortalte hvor jeg mødte min kone, ville alle jo falde over mig, og fortælle at hun er da prostitueret,så det vil jeg ikke, men i den virkelige verden så er hun det ikke,men jeg er helt sikker på det ved alle De kloge herinde meget mere om end JEG, undre mig hvor De har det fra????
Så kunne I ikke bare uden at vide noget, stemple hende som prostitueret, det vil jeg gerne kunne fortælle hende, så tror jeg at hun bliver meget skuffet over JER. MVH NID.

Joe
Nid skrev:
Hvis jeg nu fortalte hvor jeg mødte min kone, ville alle jo falde over mig, og fortælle at hun er da prostitueret,så det vil jeg ikke, men i den virkelige verden så er hun det ikke,men jeg er helt sikker på det ved alle De kloge herinde meget mere om end JEG, undre mig hvor De har det fra????
Så kunne I ikke bare uden at vide noget, stemple hende som prostitueret, det vil jeg gerne kunne fortælle hende, så tror jeg at hun bliver meget skuffet over JER. MVH NID.

Hun er fra Pattaya. Eller også var hun på besøg dér, og så mødte du hende under hendes besøg. Haha, hun er prostitueret. Det kan jeg sige med sikkerhed.

b_j3ns3n
hehe joe.. som du skrev i en anden tråd, du har humor Bvdrrr
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Joe:
Jeg ville bare med mine skrivelser sige at det er helt ..helt utroligt du har fundet en pige i Pattaya og så på soi7( via søsteren) som ikke er en barpige, og tillykke med det,,,men det har jeg ikke hørt før....
og hvis hun så evt var barpige og stoppede da hun mødte dig ,,ja så er det da også fint nok...jeg ville da ikke genere dig el. noget. men bare sige det lyder helt vildt.Wink
Det må du da også give mig ret i selvom du dog kun har været i Pattaya 1 gang...det er sku da som at vinde i lotto...Grin
held og lykke.

keniko
Smile
soi7 skrev:
Joe:
Jeg ville bare med mine skrivelser sige at det er helt ..helt utroligt du har fundet en pige i Pattaya og så på soi7( via søsteren) som ikke er en barpige, og tillykke med det,,,men det har jeg ikke hørt før....
og hvis hun så evt var barpige og stoppede da hun mødte dig ,,ja så er det da også fint nok...jeg ville da ikke genere dig el. noget. men bare sige det lyder helt vildt.Wink
Det må du da også give mig ret i selvom du dog kun har været i Pattaya 1 gang...det er sku da som at vinde i lotto...Grin
held og lykke.

Dejligt at vinde i LottoGrin, min kommende kone mødte jeg i Pattaya, Soi7!!! Vi skal giftes til marts.....Tjha..
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.

hfb
keniko skrev:
...
Dejligt at vinde i LottoGrin, min kommende kone mødte jeg i Pattaya, Soi7!!! Vi skal giftes til marts.....Tjha..

Stort tillykke til Jer Smile

Lad dig ikke gå på af de andre indlæg. Alle har en fortid, også dig. Lad det ligge.

Det er spørgsmålet om nutiden og fremtiden Friends again

Ja tillykke, det er godt.
Jeg har da ingen indvendinger mod at have en barpige overhovedet.., det jeg siger er bare at det bare er rigtig godt gået at man kan score en pige på soi7 som ik arbejder i bar, jeg tager hatten af ...Wink
Også hvis der er nogle der har fundet en på Bangla Road, el i Patpong, el. Nana, el soi cowboy....osv...men godt gået.Eating Fast

Anonym Bruger
Jeg må beklage kære Joe, hun er ikke fra Pattaya,prøv igenCool ??????? Hjælper dig lige , hun er fra Kao-Thao,
hvis du ellers ved hvor det er????? Og hun er ikke fundet på bar eller lign. som en anden skrev hun fandt faktisk migSmile det var slet ikke i mine planer at skulle blive Thai gift, men det skete bare, har ikke fortrudt et sekund, husk du ved ikke hvad som sker i morgenFrowngrib chancen idag ,husk du lever kun engangAngel. MVH NID

Nid:
Jeg gætter på Hua Hin området...?????
Så kan du nok snart tale perfekt thai...heldige asen Wink
Jeg har været der et par gange,,,det er den pæneste by og reneste jeg har oplevet indtil videre...

Spring til debat: