Se indlæg
UD af busken
|
|
Lagt på d. 27/11-2009 21:41
|
|
Begynder Antal indlæg: |
det er godt nok uden for tråden men jeg syntes lige freja`s lille film bør ses i en lidt længere version, nu da vi alligevel er i gang med at grine den er helt extrem, og jeg skal nok lade være med at flette BJ ind her. |
|
|
BJ |
Lagt på d. 27/11-2009 21:49
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1067 |
Kan i da for fanden ikke forstå i ikke kan knække mig??? HVEM er den dumme her???????????????????????????????????øhhhh Men stakkels Dream for den røde prik du fik for at kalde en for EX-ROCKER den var ikke fortjent. MVH.BJ OG nu gider jeg ikke høre mere på blebørn i dag indsige fremover THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
kvindemin |
Lagt på d. 27/11-2009 21:57
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 555 |
tak |
|
|
Lagt på d. 27/11-2009 21:59
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Nej nu stopper du bare BJ .....ellers bruger jeg min joker !!!!!!!!!!!! [img]http://i811.photobucket.com/albums/zz34/twoc44/BJjoker.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 27/11-2009 22:09
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1277 |
[quote]BJ skrev: Kan i da for fanden ikke forstå i ikke kan knække mig??? HVEM er den dumme her???????????????????????????????????øhhhh Men stakkels Dream for den røde prik du fik for at kalde en for EX-ROCKER den var ikke fortjent. MVH.BJ OG nu gider jeg ikke høre mere på blebørn i dag indsige fremover[/quote Fattede du ikke hvad Webmaster skrev.??? Du bliver jo ved med at puste til ilden. Michael B Kristensen
|
|
|
kvindemin |
Lagt på d. 27/11-2009 22:25
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 555 |
falang bar, nu må du altså aflevere linket til det program, ellers sladrer jeg til webmaster og lars løkke, hvilket vil bringe dig faretruende nær en rød ålborg ( rolig nu, så slemt bliver det nok ikke) funderer lige over om vi skal lave en indsamling til dream, så han kan modtage psykologhjælp oven på den vanvittige og dybt uretfærdige røde p*** (sorry, men jeg kan altså ikke skrive det) BJ brian jern kan stå i spidsen for indsamlingen, men er dog lidt bekymret for om et fridakort er gangbar for overførsel til thailand Redigeret af kvindemin d. 27/11-2009 22:28 |
|
|
sula |
Lagt på d. 27/11-2009 22:43
|
Øvet medlem Antal indlæg: 222 |
bj det eneste gode man kan sige om din overkrop er at dine patter er lige lange |
|
|
prasat |
Lagt på d. 27/11-2009 22:57
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 660 |
hold da op dette er top undeholdning, det er virkeligt kanon som web kim forsøger at stoppe det uden held. og så lige den anden FPeres forsøg på at støtte op, det må du sku ku gøre bedre. sådan nogle som jer må da stå ordentligt sammen, måske kan i tage en tur sammen i din honde jazz og samligne tatooveringer og evt. hjerneskader. det er jo som regel sådan at syge mennesker skal overgå hinanden i hvor syge de er. og hvis det er sådan at i mødes kan det jo være i finder ud af at i har en fælles fortid i en eller anden knallertklub. jeg har også hørt at en honda skulle være en fantastisk kussemagnet så det kan jo være i for noget på den dumme ellers kan i jo bare fortsætte med at samligne tatoo's på de intime dele. venlig hilsen den anonyme |
|
|
vandango |
Lagt på d. 27/11-2009 23:11
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Igen en yberclassic DTW tråd - tak tak tak for det. BJ jeg har forsvaret dig før, men nu er jeg dybt skuffet over dig. Du kan vise dine tusser og arme frem så meget du vil, men vi ved at du er en håbløs vatpik når det kommer til stykket. Tillykke med din mascho-provokation. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 27/11-2009 23:12
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
BJ skrev: Jeg tør vise mit ansigt og enda overkroppen så politiet ingentvivl er om hvem jeg er, HVOR MANGE TØR DET EF JER MEDLEMMER ISTEDET FOR AT GEMME SIG UNDER JACK NICOLSON ELLER DEN TEGNIG DE ER???????????????????????? MVH.BJ Der var sagt slut for festen blandt andet på grund af dit eget piveri over lidt modspil. Når der er sagt stop så er der sagt stop og så fortsætter man ikke med at spille op. Og fatter man ikke det så må man æde et rødt bær. Velbekommen. - Admin - Redigeret af Webmaster d. 27/11-2009 23:40 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 27/11-2009 23:14
|
BJ skrev: Kan i da for fanden ikke forstå i ikke kan knække mig??? HVEM er den dumme her???????????????????????????????????øhhhh Men stakkels Dream for den røde prik du fik for at kalde en for EX-ROCKER den var ikke fortjent. MVH.BJ OG nu gider jeg ikke høre mere på blebørn i dag indsige fremover Festen er slut, og så fortsætter man ikke. Et rødt bær mere til BJ. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 27/11-2009 23:15
|
Falang Bar skrev: Nej nu stopper du bare BJ .....ellers bruger jeg min joker !!!!!!!!!!!! [img]http://i811.photobucket.com/albums/zz34/twoc44/BJjoker.jpg[/img] is not a valid Image. Og så også lige et rødt bær til Falang Bar. Uanset hvor meget BJ selv lægger op til det, så hører de drillerier ikke til her på siden. - Admin - Med venlig hilsen
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 27/11-2009 23:18
|
Og hermed er tråden låst. Fortsat god fredag og weekend. - Admin - Med venlig hilsen
|
Spring til debat: |