Se indlæg
 Udskriv debat
pattaya (paradis )
BJ
Nej jeg blev skam ikke mobset, og jeg syntes det er lige så rigtigt at skrive TA istedet for TAGE, derfor kunne jeg ikke finde fejlen,
og selvom det ikke står i retskrivnings-ordbogen at ordet ikke findes, ja så findes det altså aligevel, se bar hvor tit det bliver brugt.
Så mon ikke de skulle få genoptrykt den ordbog og korigere fejlene og tilkomne ord.( for dem er der kommet mange nye af).
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 03/10-2009 12:15
THAILAND
A DREAM COME TRUE

b_j3ns3n
det var sku da en kedelig diskution.. Pfft

Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Frank
BJ skrev:
Nej jeg blev skam ikke mobset, og jeg syntes det er lige så rigtigt at skrive TA istedet for TAGE, derfor kunne jeg ikke finde fejlen,
og selvom det ikke står i retskrivnings-ordboge at ordet ikke findes, ja så findes det altså aligevel, se bar hvor tit det bliver brugt.
Så mon ikke de skull få genoptrykt den ordbog og korigere fejlene og tilkomne ord.( for dem er der kommewt mange nye af)
MVH.BJ
MVH.BJ

Med den logik ville det nok være nemmere at afskaffe retstavning og retstavningsordbogen. Så ville man også undgå stagefavl fremover.SmileWink

JD
FedeFinn skrev:
JD skrev:
Ja du har ret, men han/hun/det har fået kniven, mon ikke?

Der zoomes da godt ind forneden...Grin

JD

Jojo JD du har ret, men hvad med smørelsen ? Pfft

Hæ!

Er det størrelsen eller smørelsen der gør det?Pfft

JD

bagerbager
FedeFinn skrev:
BJ, det hedder og TAGE en lille ferie.....

Du tuder over ingenting, mens de andre ordkløver dig.
og det er INGEN trussel Pfft

Redigeret af bagerbager d. 03/10-2009 13:06

JD
Nogen der kender "The Blues Factory"?

http://ilovepatta...press.com/

Flotte billeder fra Pattaya og omegn:

http://www.pbase...._and_outer

JD
Redigeret af JD d. 03/10-2009 14:32

bagerbager
JD skrev:
Nogen der kender "The Blues Factory"?

http://ilovepatta...press.com/

Flotte billeder fra Pattaya og omegn:

http://www.pbase...._and_outer

JD
jeg var på blues factory i april og jeg fik besked om at man ikke måtte ryge der mere,så der kommer ikke så mange mere

JD
Ja, det er temmelig træls efterhånden at være ryger, OGSÅ i Thailand nu...Frown

JD

blume
Ang. rygning
Har ikke været på bar eller Go Go bar hvor vi ikke måtte ryge, til alle ordkløver og retskrivningsfanatikere- vi må ryge alle steder untagen indendørs spisesteder.
Særdeles venlig hilsen fra FynCool
Blume

Dream
blume skrev:
Ang. rygning
Har ikke været på bar eller Go Go bar hvor vi ikke måtte ryge, til alle ordkløver og retskrivningsfanatikere- vi må ryge alle steder untagen indendørs spisesteder.
Blume

Skulle vi nu ikke lige holde os til sandheden..

bagerbager
blume skrev:
Ang. rygning
Blume
jeg har heller ikke oplevet rygeforbud på gogo barene,men det er ok at man ikke ryger hvor der er mad involveret,de fleste steder er der udendørs bar tilknyttet så det er ikke noget problem at gå ud og ryge der (ryger selv 40 om dagen)

blume
Dream
Når Jeg nu fortæller sandheden, er den også ilde hørt.Angry
Har kun 2½ månedes erfaring i årWink
En særdeles venlig rygerhilsen fra Fyn
Blume

sank
Smile Ja Pattaya er muligvis ikke den bedste by i Thailand ?? men absolut den mest interessante ? 215 indlæg på få dage Grin jeg elsker Pattaya Pfft

Gurk90
bagerbager skrev:
blume skrev:
Ang. rygning
Blume
jeg har heller ikke oplevet rygeforbud på gogo barene,men det er ok at man ikke ryger hvor der er mad involveret,de fleste steder er der udendørs bar tilknyttet så det er ikke noget problem at gå ud og ryge der (ryger selv 40 om dagen)

Som ikke ryger syntes jeg ikke al den røg gør pattaya til et paradis, men et helvede.
Men for rygere er det åbenbart ikke vigtigt, at overholde thailandsk lovgivning.

b_j3ns3n
haha det ville da være et drømme senarie vis alle gogo barene blev røg fri..
går de så udenfor og tænder op, når de laver pussy show´s Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin

Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

sabai sabai
Mon det også bliver forbudt for pigerne at "Smoke Cigar" ??

Ak . . alle de forbud ! Pfft

Redigeret af sabai sabai d. 03/10-2009 22:34
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

thaikurt1
Nogen synes at Pattaya er et helvede jeg synes at bo på landet for mig vil være et helvede.Shock

Så lad dem der fortrækker landet bliver der bare jeg for lov til at bo i Pattaya og nyder byen Wink
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
Payanak
Jeg vil give jer ret i at Pattaya har næsten alt hvad man har brug for på en ferie når det drejer sig om forlystelser og infrastruktur...
Men hvordan man kan holde ud at bo der permanent det forstår jeg godt nok ikke.

BJ
Nej, men da er vi jo også alle forskellige, og da gudskelov for det.
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

Dream
BJ.

Hvor lang tid har du opholdt dig i Pattaya i et huk (g)

Jeg har vaeret der i 2 mdr. i straek, jeg var ved at blive sindssyg, boede halvdelen af tiden paa Golden crab og den anden halvdel ude i en " bambushytte " sammen med en luder..........Ja, jeg var roeget toer for penge og maate vente paa ny forsyninger fra DK......saa ude i hytten bestod menuen af suppe med et par afgnavede kyllingelaar i, samt sang-som...........Naa, men set i bakspejlet var det nu " HYL " nok............

PS. " HYL " er Aarhusiansk og betyder sjovt.......Grin

Spring til debat: