Se indlæg
Massageklinikker
|
|
Lagt på d. 19/09-2009 02:27
|
|
Begynder Antal indlæg: |
sabai var den høj igår eller hvad? |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 19/09-2009 02:45
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1258 |
Ezal skrev: sabai var den høj igår eller hvad? Nej bestemt ikke.. !!! Men er nok lidt træt af løgne .. og bedrag !!! Redigeret af sabai sabai d. 19/09-2009 02:49 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 19/09-2009 03:16
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
sabai sabai skrev: FCKdk skriver ... Internettet er taknemmeligt!!!! Hvem siger Du ikke kan få en happy-ending hos Nampu???? Det har Jeg aldrig påstået! ØHHH .. det fremtræder jo som et seriøst/pænt sted !! Med De højeste uddannede massøger fra Thailand ( med div. Diplomer !) sådan en gang løgn !!!! Så sig det dog ..! Det er et jo bare endnu en sex-massage klinik !! U are the the pimp , sorry the the champ .. !! Fjern dog det lorte Link !!! Uden at kende til stedet, burde vi så ikke undlade at hænge enkelte steder ud uanset om de tilbyder det ene eller andet og så ellers se at komme tilbage til det oprindelig indlæg her i tråden som omhandler branchen generelt ? Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 19/09-2009 05:21
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1258 |
sabai sabai skrev: Fra Jp idag. Omkring tre fjerdedele af de københavnske massageklinikker drives af udlændinge. Det viser en undersøgelse fra Kompetencecenter for Prostitution, der har opgjort antallet af massageklinikker i hovedstaden til mellem 150 og 170 massageklinikker. Blandt dem driver folk med thailandsk oprindelse 98 af klinikkerne, viser undersøgelsen, mens yderligere 25 er styret af andre grupper af udlændinge. "Der har hidtil været meget fokus på afrikanske kvinder, men noget tyder jo på, at vi fra kommunens side bør sadle om og i højere grad tage højde for, at menneskehandlen er altså også meget udbredt blandt folk fra Thailand," siger medlem af borgerrepræsentationen Lars Aslan Rasmussen (S). Hmm.. kun 98 de har vist glemt at tælle de såkaldte "pæne" klinikker med ! Hvis man så begynder at regne lidt på vor mange der er "ansat" disse steder , bliver det interessant .. 7-10 stykker er nok meget normalt det ganger vi lige sammen ! .. Er der virkelig så mange enlige Thai piger i København ? NEJ det er der ikke ! for en stor del af dem er gifte, og arbejder der uden mandens viden ! Ja tilbage til tråden ! Men desværre er der jo ikke mange der vil deltage, når vi nærmer os sandheden om Thai kvinder i Danmark !!!! [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
Dream |
Lagt på d. 19/09-2009 07:12
|
Øvet medlem Antal indlæg: 465 |
[img]http://static.writeonit.org/photo/20090919/a4d845a9dd1a233e7a96387f2072bea2_545_800.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
Lagt på d. 19/09-2009 07:26
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Webmaster skrev: Uden at kende til stedet, burde vi så ikke undlade at hænge enkelte steder ud uanset om de tilbyder det ene eller andet og så ellers se at komme tilbage til det oprindelig indlæg her i tråden som omhandler branchen generelt ? syntes også det ville være synd hvis der bliver anmeldt, eller anbefalet massage steder her, godt nok har det noget med thaier at gøre meeeen... |
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 19/09-2009 09:45
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1381 |
dream er det et blad man kan købe her i thailand......
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
Dream |
Lagt på d. 19/09-2009 10:14
|
http://www.writeo...zine-cover Redigeret af Dream d. 19/09-2009 10:37 |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 19/09-2009 10:52
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
sabai sabai skrev: sabai sabai skrev: Fra Jp idag. Omkring tre fjerdedele af de københavnske massageklinikker drives af udlændinge. Det viser en undersøgelse fra Kompetencecenter for Prostitution, der har opgjort antallet af massageklinikker i hovedstaden til mellem 150 og 170 massageklinikker. Blandt dem driver folk med thailandsk oprindelse 98 af klinikkerne, viser undersøgelsen, mens yderligere 25 er styret af andre grupper af udlændinge. "Der har hidtil været meget fokus på afrikanske kvinder, men noget tyder jo på, at vi fra kommunens side bør sadle om og i højere grad tage højde for, at menneskehandlen er altså også meget udbredt blandt folk fra Thailand," siger medlem af borgerrepræsentationen Lars Aslan Rasmussen (S). Hmm.. kun 98 de har vist glemt at tælle de såkaldte "pæne" klinikker med ! Hvis man så begynder at regne lidt på vor mange der er "ansat" disse steder , bliver det interessant .. 7-10 stykker er nok meget normalt det ganger vi lige sammen ! .. Er der virkelig så mange enlige Thai piger i København ? NEJ det er der ikke ! for en stor del af dem er gifte, og arbejder der uden mandens viden ! Ja tilbage til tråden ! Men desværre er der jo ikke mange der vil deltage, når vi nærmer os sandheden om Thai kvinder i Danmark !!!! for mig lyder det som om du tror 90% (ca), af alle thaier i dk er prostitueret.. såvidt jeg har forstået bliver mange thaipiger, (og andre piger fra meget fattige lande, ikke kun asiatiske) styret af latterlige bagmænd, der kun tænker på penge. sendt rundt imellem en masse "massage" steder i eu, de opholder sig kun i dk indtil deres turist visa udløber, hvorefter de så bliver sendt til tyskland,holland og andre eu lande på et nyt turist visa. mange mænd i dk har fået en kæreste/kone fra østeuropa, og dem er der også rigtigt mange ludere af.. er det så fordi deres mænd er blinde, eller findes der mange her i dk, som beskæftiger sig med dette gamle erhverv, uden at være forbundet med kæreste eller mand fra dk. (ved godt der er mange med permant opholds tilladelse som er prostitueret, men jeg vil ikke, og kan ikke tro at så mange piger, tager til danmark for at bedrage deres nye mand, istedet for at søge lykken i disse nye omgivelser) Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
BJ |
Lagt på d. 19/09-2009 10:57
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1067 |
Jeg kender flere "Barpiger" i Pattaya, og der er ingen af dem der ikke kan lide det de laver. Jeg sad og snakkede med en af dem på et tidspunkt, og spurgte hende om hun ligesom mange af hendes medsøstre drømte om at finde en farang, og blive taget med til vesten, men nej det havde hun slet ingen ambitioner om, da hun havde det godt og klarede sig godt hvor hun var. Og da jeg også kender personen der ejer baren, ved jeg med sikkerhed at han ikke tvinger de piger til noget. det er 100% sikkert MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
Dream |
Lagt på d. 19/09-2009 11:01
|
BJ skrev: Jeg kender flere "Barpiger" i Pattaya, og der er ingen af dem der ikke kan lide det de laver. Jeg sad og snakkede med en af dem på et tidspunkt, og spurgte hende om hun ligesom mange af hendes medsøstre drømte om at finde en farang, og blive taget med til vesten, men nej det havde hun slet ingen ambitioner om, da hun havde det godt og klarede sig godt hvor hun var. Og da jeg også kender personen der ejer baren, ved jeg med sikkerhed at han ikke tvinger de piger til noget. det er 100% sikkert MVH.BJ Det siger jo ligsom alt om luderens inteligens.........altsaa t hun kan li' at vaere luder.. |
|
|
Dream |
Lagt på d. 19/09-2009 11:04
|
BJ skrev: Jeg kender flere "Barpiger" i Pattaya, og der er ingen af dem der ikke kan lide det de laver. Jeg sad og snakkede med en af dem på et tidspunkt, og spurgte hende om hun ligesom mange af hendes medsøstre drømte om at finde en farang, og blive taget med til vesten, men nej det havde hun slet ingen ambitioner om, da hun havde det godt og klarede sig godt hvor hun var. Og da jeg også kender personen der ejer baren, ved jeg med sikkerhed at han ikke tvinger de piger til noget. det er 100% sikkert MVH.BJ Det siger jo ligsom alt om luderens inteligens.........altsaa at hun kan li' at vaere luder..eller mon ikke bare det atter er en historie fra de varme lande, som du sluger RAAT............havde du forventet at hun/de skulle bryde graedene sammen ved din skulder ? Redigeret af Dream d. 19/09-2009 11:05 |
|
|
BJ |
Lagt på d. 19/09-2009 11:11
|
Nej hvorfor fanden skulle hun da det, og nu vi snakker intiligent. Ja så var det et af dine sedvanlige uintiligent svar/indlæg. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
Dream |
Lagt på d. 19/09-2009 11:13
|
BJ skrev: Nej hvorfor fanden skulle hun da det, og nu vi snakker intiligent. Ja så var det et af dine sedvanlige uintiligent svar/indlæg. MVH.BJ Det var ikke et svar, det var et spoergsmaal............ |
|
|
BJ |
Lagt på d. 19/09-2009 11:16
|
JA! JA!...Suk.
THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 19/09-2009 11:21
|
Dream skrev: Det siger jo ligsom alt om luderens inteligens.........altsaa at hun kan li' at vaere luder..eller mon ikke bare det atter er en historie fra de varme lande, som du sluger RAAT............havde du forventet at hun/de skulle bryde graedene sammen ved din skulder ? jeg ved godt de fleste gerne vil være noget andet end de er nu.. jeg er brolægger og ville meget hellere spille fodbold i verden´s bedste klub (FCK) tjene styrtende med penge. men når jeg nu ikke kan være det (er super bold spasser) er jeg fint tilfreds med mit erhverv.. ikke alle vil være andet end de allerede er. der findes helt sikkert inteligente glædes piger som kan li deres job.. (fordi de er ludere behøver de ikke være dumme) Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
Dream |
Lagt på d. 19/09-2009 11:27
|
Underligt, uanset hvordan jeg vender og drejer mine indlaeg, saa kommer det store skyts frem.........denne gang var jeg paa luderens side................. Naa men blaese vaere med det, jeg har psyken til det....... Redigeret af Dream d. 19/09-2009 11:28 |
|
|
BJ |
Lagt på d. 19/09-2009 11:29
|
Det har du 100% ret i b_j3ns3n, men Dream/Suk må have en vrangsforestilling på det område. MVH.BJ Redigeret af BJ d. 19/09-2009 11:33 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
Dream |
Lagt på d. 19/09-2009 11:47
|
Maaske man snart skulle gi' den lidt gas igen paa en lyseroed bar og blive opdateret, jeg er aabenbart ved at falde af paa den... Maaske 1 md. i Patty som awkat kunne goere undervaerker........ Redigeret af Dream d. 19/09-2009 11:48 |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 19/09-2009 11:52
|
Dream skrev: Underligt, uanset hvordan jeg vender og drejer mine indlaeg, saa kommer det store skyts frem.........denne gang var jeg paa luderens side................. Naa men blaese vaere med det, jeg har psyken til det....... hehe du har det med at bringe folk op i det røde.. go weekend Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
Spring til debat: |