Se indlæg
Prostitution
|
|
Lagt på d. 17/09-2006 14:39
|
|
Begynder Antal indlæg: |
At debattere prisen for en kvindes seksuelle ydelser - offentligt - her på siden er kvalmende. Jsh71, forklarer ligeledes med sin glade kynisme, om sine købte erobringer, og slutter i indlægget med at fortælle: ”ved gud man har sgu oz fået slæbt nogle sjove nogle hjem i en brandert hæ hæ hæ”. Denne her pralende indgangsvinkel om køb af kvinders seksuelle ydelser, bekræfter mig 100 % i nogle af de fordomme jeg har over for visse mænd. Helt ærligt don the saint jeg troede virkelig ikke man kunne blive så hellig som dig, men ok man kan jo tage fejl. Du ved godt dobbelt moral er godt kan jeg se på dine indlæg. |
|
|
rolan |
Lagt på d. 17/09-2006 14:52
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 669 |
respekt |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 17/09-2006 16:28
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Ja, det ender desværre i person fnader!!! Jeg har jo ført anført min menning her i forummet, og kan se det hele lidt fra alle sider. Jeg er ikke uenig med Don som sådan, men der bliver generaliseret lidt meget, jeg har da også set typerne der ikke kan få andet end betalings sex, og fred være med det, pigerne bestemmer i de fleste tilfælde selv hvem de går med. Jeg kommer lige derude fra, og der er mange der "sultene" i øjeblikket, jeg var inde og få rigtig god massage, som jeg altid gør når jeg er derude, og der var ikke et sted de ikke tilbød mig mere end jeg var kommet for. Sådan har jeg ikke oplevet det før, men der var mangel på kunder. Og så må pigerne jo lave pengene på en anden måde. (ikke med mig, jeg er lykkelig gift, og lillemor ville slå mig) ihjel Mødte mange piger der ville gå med farang til lavpris, men de ville selv bestemme hvem de går med Redigeret af jesperfrb d. 17/09-2006 16:29 IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
h |
Lagt på d. 17/09-2006 16:46
|
Øvet medlem Antal indlæg: 368 |
Helt ærligt don the saint jeg troede virkelig ikke man kunne blive så hellig som dig, men ok man kan jo tage fejl. Du ved godt dobbelt moral er godt kan jeg se på dine indlæg. ja sådan går det desværre for nogle, et par ungkarle ture til thailand og de møder og forelsker sig i en thaipige for derefter at fornægte og foragte alt der har med prostitution at gøre. Ja de bliver skam så hellige at de begynde at tro på det selv. der er forbavsende få der tør indrømme deres fortid. Selv har jeg da også været på et par ture med fest, farver og piger, og ja DON de fik penge for deres arbejde og de gjorde det frivilligt til trods for jeg ikke tilhører din elite, ja tænk engang en af disse bar-piger blev min kone og gav mig en skøn søn. |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 17/09-2006 16:57
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2597 |
Suk skrev: Så ved jeg ikke, hvor den ligger begravet, men jeg er jo heller ikke hverken Psykiater eller psykolog.............!!! Suk........ Og det bliver du heller aldrig, for du kan vist ikke taenke laengere end til hvornaar damen henter den naeste oel! Og tillad mig at gentage mig selv. Jeg skrev at de fleste piger i og omkring TURISTOMRAADERNE, er eller har vaeret inden for prostitution paa den ene eller anden maade. Jeg paastaar ikke at alle thaipiger er ludere...det er en overfortolkning af det jeg skrev. |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 17/09-2006 17:00
|
Jeg kender rigtig mange der er gift med tildligere barpiger, og det er i langt de fleste tilfælde ikke noget problem. De piger er lige så søde som så mange andre, de har bare ikke haft de muligheder andre får her i livet. Men det gør dem ikke til dårligere mennesker. Det hele starter med at en spørger hvad de koster, kan ikke se at det burde for sindene i kog her på siden, de fleste af os kender det fra os selv eller har venner som gør brug af deres tjenster. Så at han får en ærligt svar er vel helt ok. Jeg kan kun bidrage med at pigerne går til langt under normal pris i øjeblikket, de skal jo også betale regninger og have mad på bordet. Hvis nogen syntes min indlæg er usagligt/nedværdigende for pigerne, så hører jeg gerne fra jer! En lille historie fra min sidste tur: En pige fra min lokale stambar har mødt en englænder, han har bedt hende rejse hjem til landsbyen mod at så sponsorere hende, det skal siges at hun var barens bedst kort, dermed ikke sagt den smukkeste, men hun fik mange kunder til at komme igen og igen, pga hendes måde at omgås kunderne. Mammasan ville selvfølig ikke af med hende og tilbød hende mere end dobbelt løn. Men nu går hun på engelskkursus og bor hjemme hos mor De er ikke alle fulde af løgn IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 17/09-2006 17:07
|
rinpoche skrev: Hi Ajarn, Du taler med dem med respekt, samtidig med at du fortæller dem at de har en atm mellem benene? Hvis jeg nogensinde har set en selvmodsigelse der sparker røv så er det vist denne her. rinpoche Jeg giver dig ret. Set med danske oejne er det selvfoelgelig en selvmodsigelse. Men thaier taenker altsaa meget anderledes end vi goer. Og de piger som er afklarede med sig selv om at de er prostituerede, bliver ikke fornaermede. Tvaertimod er det mange gange lettere for dem at goere deres arbejde naar de ved at manden er helt afklaret med hvad de laver, og ikke proever at hive dem ud af baren. |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 17/09-2006 17:18
|
Ajarn... Jeg har endnu ikke mødt den pige der ikke drømmer om en farang der hiver dem ud af baren det skal bare være en de selv vælger. Men du har helt ret i at de fleste piger er afklarede med hvad de laver, og når farang så også ved det, er arbejdet noget lettere for dem. Det er ihvertfald hvad de siger til mig når jeg sidder og snakker med dem, og det gør jeg når jeg sidder i baren IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 17/09-2006 17:42
|
Ja jesperfrb jeg giver ogsaa dig ret - delvist. Rigtigt mange af pigerne droemmer om at komme til det rige vesten, og endnu flere droemmer om at finde en farang, der er etableret hernede...saadan en som mig (jeg er ikke nogen Don Juan, men bor her og taler thai etc.). Naar de saa har faaet kloerene i farangen , der bor her, vil de helst fortsaette med at arbejde i baren...farangen betaler saa husleje, mad osv. Personligt er jeg ikke interesseret i den slags piger. Og for at goere helt rent bord med hvordan jeg har det med bar/diskoteks/massage/hotel/vaskeri og saelger-pigerne etc. saa er jeg (naesten) ligeglad med hvad de har lavet foer, de skal bare ikke have sex med andre end mig hvis de er sammen med mig. PUNKTUM. Jeg er langt fra hellig da jeg har vaeret sammen med en del piger, men hvis de er mig tro saa er jeg tro. ...naa jeg har snart ikke taalmodighed til at sidde foran pcen laengere...jeg skal ned paa Bangla Road og finde mig en skuespillerinde at tilbringe natten med... Skaal!!! |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 17/09-2006 17:58
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
g det bliver du heller aldrig, for du kan vist ikke taenke laengere end til hvornaar damen henter den naeste oel! Og tillad mig at gentage mig selv. Jeg skrev at de fleste piger i og omkring TURISTOMRAADERNE, er eller har vaeret inden for prostitution paa den ene eller anden maade. Jeg paastaar ikke at alle thaipiger er ludere...det er en overfortolkning af det jeg skrev Lad os mødes her på Phuker, så skal jeg nemlig lige fortlælle dig hvad jeg mener om dig, hva' med imorgen oppe ved abe baren " charly og lam uei, det ligge oppe ved udsigstposten........... suk............... Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 17/09-2006 18:15
|
Bamsen , jeg troede ikke at du var så syg, God bedring Du lyder jo næsten som en ægte begynder-farang Suk.......... Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
northwoods |
Lagt på d. 17/09-2006 18:19
|
Begynder Antal indlæg: 23 |
Suk og Don: d Suk: Syntes at debatten har fået en ulækker drejning. Det er sq da også et underligt spørgsmål->Hva' koster en glædespige, ham northwoods må sq da være syg i sind.....................Tak Du kan da i hvertfald ikke punke nogen for at mangle respekt, Suk. Igen: Prostitution forekommer i virkeligheden - herude hvor vi andre befinder sig. Der er ikke noget specielt forkert ved at diskutere det. EOD fra min side. |
|
|
Lagt på d. 17/09-2006 18:57
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Hejsa Suk Men SUK. jeg fatter slet ikke din surhed omkring dette emne, Måske er det druk eller alzheimer light, hva ved jeg! Men din gamle klaphat må jeg desværre give dig tilbage…! Læs lige her: http://www.dansk-...2027#24314 Mvh dsd<<<LAMO Redigeret af d. 17/09-2006 19:07 |
|
|
Sparegrisen P7 |
Lagt på d. 17/09-2006 19:25
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 69 |
Hej Don, Tjaaa, tror nu nok du bør have lidt mere statistisk materiale end kun Jsh71’s udsagn inden dine fordomme bør blive et faktum! Men ok, jeg kan så måske i samme moment få mine fordomme om, at nogle mennesker er lidt hurtige til at konkludere bekræftet. ”Jeg så engang en mørkhåret mand gøre rent, Nu har set det igen! Kan jeg så konkluderer, at alle mørkhårede mænd har job i rengøringsbranchen!” Som jeg ser det har Jsh71 såmænd kun venligt svaret på trådens første spørgsmål! Og det er vel ok. Jesperfrb!, du er inde på det helt rigtige! Piger på go-go bar, barpiger mv. vælger i stor stil hvem de vil gå med. Jeg ville da egentlig også gerne bestemme hvad og hvem jeg skulle arbejde sammen med! (selv om vi ikke laver det samme) |
|
|
solmand |
Lagt på d. 17/09-2006 19:31
|
Øvet medlem Antal indlæg: 320 |
hvis en pige på en bar ikke ønsker at gå med en mand så er det hende frit for at sige nej....ingen tvang... solmand Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
Sparegrisen P7 |
Lagt på d. 17/09-2006 20:20
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 69 |
Hej solmand, Hvis det var en kommentar til det jeg skrev oven over, så hjælp mig lige lidt bedre på vej og skriv venligst igen. Jeg regner med du vil sige, at de ikke kan sige nej, eller at du har andre erfaringer. Jeg vil dog intet skrive før jeg er sikker på jeg forstod kommentaren korrekt. mvh |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 18/09-2006 04:40
|
Bamsen. Går i en forretning og siger : jeg vil gerne bede om en liter mælk, 20 Wonder, 1 flake sang som + cola og foresten hende der ude i baglokalet hva' koster hun ?. Hvis hun ikke er for dyr, så put hende lidt diskret ned i kurven... Hvordan syntes du selv det lyder ? Suk....... deepseadivers Man har heldigvis lov til at ændre sig, men takker for hatten Ajarn Hvad ved du egentlig om mit alkoholforbrug og om hvem der henter øl til mig, nu ser det sådan ud at det er den store kærlighed jeg har til min kone, det er ikke en slave jeg har truffet........Kan du mon forstå det ? Redigeret af Suk Rak Ning d. 18/09-2006 05:14 Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
surin999 |
Lagt på d. 18/09-2006 09:04
|
Øvet medlem Antal indlæg: 298 |
Suk det lyder som man ikke har den store respet for en thai kvinde. men ikke destomindre så vil man på mange hoteller få tilbudt de ansatte hvis man spørger om hvor der er letlevende kvinder. Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
solmand |
Lagt på d. 18/09-2006 09:11
|
Øvet medlem Antal indlæg: 320 |
ding dong de kan altid sige nej hvis de ikke kan lide farlangen, solmand Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 18/09-2006 09:22
|
Suk det lyder som man ikke har den store respet for en thai kvinde. men ikke destomindre så vil man på mange hoteller få tilbudt de ansatte hvis man spørger om hvor der er letlevende kvinder. Er det mig du hentyder til, eller er det generelt, jeg er lidt i tvil, hvis den var møntet på mig, kan jeg fortælle at jeg har den dybbeste respek for Ning og for den sags skyld alle.............. Mvh. Suk..... Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
Spring til debat: |