Se indlæg
 Udskriv debat
Stramning af ægtefællesammenføring vil gøre det sværere at få asiatisk kone til Danmark
click
Et land der ikke kan hjælpe sine egne ældre mennesker, børn, ungdom og arbejdsløse bliver efterhånden behandlet som skidt og menneskeligt affald, mens taburetklæberne poster penge ud på immigranter for at behage nogle usmagelige FN konventioner og EU eliten med førerinden Angela Merkel i front er et land på vej til forfald et land der engang var skønt at leve i men som man nu kun kan foragte at leve i. Tiden vil sikkert vise at det de danske taburetklæbere nu er ved er at ødelægge, er hvad generationer har bygget op i deres forsøg på at behage FN & EU.
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

JohnBKK
Fuldstændig enig click, godt skrevet!

Anonym Bruger
TomDK skrev:

JS skrev:

JA jeg og andre blander bevidst begreberne sammen....flygtninge, indvandrere, velfærdsturister, immigranter, familiesammenførte osv..du kan kalde dem hvad du vil og tro at de alle flygter fra kugler der flyver igennem luften, måske 2-3% har oplevet den slags..resten hopper bare med på folkevandringen.........fælles for dem er at det absolut eneste de ønsker er bedre økonomiske muligheder for dem selv og deres familie....

Hvis det er det du tror så er der jo ikke noget og diskutere men de kommer stadig til landet som flygtninge og så gælder reglerne om ret til at være sammen med deres familie og dermed ret til familiesammenføring.

det har den seneste stramning ikke ændret ved.

hvis du følger lidt med i debatten så er det faktisk overfor flygtninge de vil stramme reglerne....således at FS ikke bliver en selvfølge med det samme men at parten i DK skal have været i arbejde i 3 år før det kan komme på tale, samt parterne skal være 'integrationsklar' og ikke være en belastning for samfundet....det er ting som dette der er vejen frem...

men jeg kan stadog ikke se hvad de skal her i første omgang når vi kan hjælpe lokalt istedet....

JohnBKK
Det er op af bakke med dem, hold k... hvor det koster, læs om Ahmad Mahmoud og forstå hvad der foregår i ghettoerne..

http://www.b.dk/n...ningsvideo

Anonym Bruger
JS skrev:

hvis du følger lidt med i debatten så er det faktisk overfor flygtninge de vil stramme reglerne....således at FS ikke bliver en selvfølge med det samme men at parten i DK skal have været i arbejde i 3 år før det kan komme på tale, samt parterne skal være 'integrationsklar' og ikke være en belastning for samfundet....det er ting som dette der er vejen frem...

men jeg kan stadog ikke se hvad de skal her i første omgang når vi kan hjælpe lokalt istedet....

Suk har du overhovedet læst teksten i det oprindelige indlæg?

Regeringens forslag til strammere reglerne for ægtefællesammenføring vil primært ramme danskere, der ønsker at gifte sig med f.eks. kvinder fra Thailand og fra Philipinerne. Af hensyn til Danmarks internationale forpligtelser vil flygtninge derimod oftes være undtaget fra de strammere krav til hvilke ægtefæller, der skal have lov til at komme her til landet.

Altså stramning fro folk der er i landet ikke flygtninge.

Thomas72
Fotofreak skrev:

Thomas72 skrev i indlæg #105:
Det viser bare hvor hyklerisk mange DF'ere og deres vælgere er. Mange af dem f.eks. Ole Wedel Nielsen DF medlem og selv gift med en thai, altså du må ikke, men Jeg må godt holdningen.

Moar, de andre må, hvorfor må jeg ikke Crying

M.v.h. Fotofreak

Jeg kan så oplyse dig, jeg er blevet for gammel til at sladre til mor. Hykleri er bare ikke min kop te.
Nu hvor Jeg har fået en god nattesøvn og fået hvilet fingrene, kan Jeg komme med et eksempel mere på DF hykleriet, uden at risikere slidgigt i fingrene.
En at mine daværende arbejdes kollega, er ikke bare racist, men fanatisk racist mod alle der har en anden hudfarve end hvid. Alligevel har vedkommende ikke noget imod at udføre sort arbejde efter fyraften, for mennesker med en anden hudfarve end hvid. Igen bare det giver penge i kassen.
Jeg behøver vel ikke oplyse hvilken parti vedkommende stemte på den 18. juni?.

PS. Vedkommende kører også rundt på en japansk motorcykel.
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

JohnBKK
Thomas72 skrev:

Fotofreak skrev:

Det viser bare hvor hyklerisk mange DF'ere og deres vælgere er. Mange af dem f.eks. Ole Wedel Nielsen DF medlem og selv gift med en thai, altså du må ikke, men Jeg må godt holdningen.

M.v.h. Fotofreak

Jeg kan så oplyse dig, jeg er blevet for gammel til at sladre til mor. Hykleri er bare ikke min kop te.
Nu hvor Jeg har fået en god nattesøvn og fået hvilet fingrene, kan Jeg komme med et eksempel mere på DF hykleriet, uden at risikere slidgigt i fingrene.
En at mine daværende arbejdes kollega, er ikke bare racist, men fanatisk racist mod alle der har en anden hudfarve end hvid. Alligevel har vedkommende ikke noget imod at udføre sort arbejde efter fyraften, for mennesker med en anden hudfarve end hvid. Igen bare det giver penge i kassen.

Så meld ham da!

Var det bedre hvis han kørte rundt på en Velo Solex?

Webmaster
Thomas72 skrev:

Fotofreak skrev:

M.v.h. Fotofreak

Har svært ved at se hvad indlægget har med tråden at gøre andet end at stille dem med en bestemt politisk overbevisning i et dårligt lys. Det minder simpelthen for meget om at "sturerene bliver I aldrig".

Desuden skal vi hellere ikke glemme at der er opbakning til stramningerne fra både blå og rød side i folketinget - også fra de stuerene.

Husk at socialdemokraternes store tænker Dan Jørgensen offentligt uden omsvøb forklarede at flygtningene kan der ikke gøres så meget ved pga. diverse konventioner, så er det lettere at gå efter sådan nogle som os her på siden som måske bare ønsker en familiesammenføring med en ægtefælle og så ellers klare os selv uden at ligge det offentlige til last.

Men sådanne nogle som klarer sig selv uden offentlig indblanding får jo hellere ikke fastansat socialdemokratiske kernevælger til at servicer velfærdsturisterne. Den eneste fra den røde mafia som jeg har respekt for er Willy Strube. Han havde i det mindste nosser nok til at hænge sig selv da han blev afsløret i sit plat.

Her er lidt oplysende læsestof fra det socialdemokratisk helvede Sverige:
- Journalisterna mörklägger sanningen om invandrarna

Ja jeg ved godt det er en efterhånden fem år gammel artikel. Men det store bluff-nummer som selv Jean Eugène Robert-Houdin og David Copperfield ville blive misundelig på fortsætter. Og alle de frelste debatter udenom og bliver rystet i deres grundvold gang på gang over at pøblen ikke vil makke ret ved diverse afstemninger og der bliver snakket i krogene om hvordan pøblen kan holdes udenfor indflydelse. Det er historien om Kongens nye klæder om igen.

Og det der ikke forstås skal der peges fingre af.

Og ja Venstre er ligeså rådne som Socialdemokraterne.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Gapao2000
Webmaster skrev:

Thomas72 skrev:

Fotofreak skrev:

M.v.h. Fotofreak

Har svært ved at se hvad indlægget har med tråden at gøre andet end at stille dem med en bestemt politisk overbevisning i et dårligt lys. Det minder simpelthen for meget om at "sturerene bliver I aldrig".

Desuden skal vi hellere ikke glemme at der er opbakning til stramningerne fra både blå og rød side i folketinget - også fra de stuerene.

Husk at socialdemokraternes store tænker Dan Jørgensen offentligt uden omsvøb forklarede at flygtningene kan der ikke gøres så meget ved pga. diverse konventioner, så er det lettere at gå efter sådan nogle som os her på siden som måske bare ønsker en familiesammenføring med en ægtefælle og så ellers klare os selv uden at ligge det offentlige til last.

Men sådanne nogle som klarer sig selv uden offentlig indblanding får jo hellere ikke fastansat socialdemokratiske kernevælger til at servicer velfærdsturisterne. Den eneste fra den røde mafia som jeg har respekt for er Willy Strube. Han havde i det mindste nosser nok til at hænge sig selv da han blev afsløret i sit plat.

Her er lidt oplysende læsestof fra det socialdemokratisk helvede Sverige:
- Journalisterna mörklägger sanningen om invandrarna

Ja jeg ved godt det er en efterhånden fem år gammel artikel. Men det store bluff-nummer som selv Jean Eugène Robert-Houdin og David Copperfield ville blive misundelig på fortsætter. Og alle de frelste debatter udenom og bliver rystet i deres grundvold gang på gang over at pøblen ikke vil makke ret ved diverse afstemninger og der bliver snakket i krogene om hvordan pøblen kan holdes udenfor indflydelse.

Og det der ikke forstås skal der peges fingre af.

Og ja Venstre er ligeså rådne som Socialdemokraterne.

Jeg har svært ved at se, hvad flere af indlæggene har med denne tråd at gøre. Der bliver diskuteret fordomme mod flygtninge i stedet for FS for danskere.

Som en anden bruger har som sin signatur: "Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves"

Og:

"Lad være med at diskutere med en idiot - udefrakommende kan have svært ved at se, hvem idioten er"

Hermed skal jeg forlade denne tråd, idet fakta og viljen til at acceptere lovgivningen som den faktisk er samt foreslagets rækkevidde omkring hvem det rammer og hvem det IKKE rammer, ikke accepteres. I relation til en anden for nylig oprettet tråd omhandlende førtidspensionister, kan jeg konstatere, at dette forum ikke i særlig høj grad gør en eller andre klogere om Thailand, og ej heller er mange medlemmer herinde for hjælpe andre medlemmer, men mere for at ytre sig sarkastisk og bombastisk om dette og hint, der måske sårer og støder andre. Der er bestemt langt mellem snapsene og endnu længere mellem venlige og hjælpsomme indlæg. Det meste handler om fordomme og løsrevet fakta.

Personligt ville jeg ønske et forum, hvor brugerne ønskede at dele viden og erfaring omkring Thailand. Men TP er ved at udvikle sig til en omgang bodegasnak med mest af alt en masse ligegyldigt pseudoviden uden substans eller mening. Råd og vejledning findes der endnu også, men mon ikke flere og flere søger væk, når det meste handler om nedgørelse og dumsmarte meninger.

Webmaster
Gapao2000 skrev:
Jeg har svært ved at se, hvad flere af indlæggene har med denne tråd at gøre. Der bliver diskuteret fordomme mod flygtninge i stedet for FS for danskere.

Som en anden bruger har som sin signatur: "Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves"

Og:

"Lad være med at diskutere med en idiot - udefrakommende kan have svært ved at se, hvem idioten er"

Hermed skal jeg forlade denne tråd, idet fakta og viljen til at acceptere lovgivningen som den faktisk er samt foreslagets rækkevidde omkring hvem det rammer og hvem det IKKE rammer, ikke accepteres. I relation til en anden for nylig oprettet tråd omhandlende førtidspensionister, kan jeg konstatere, at dette forum ikke i særlig høj grad gør en eller andre klogere om Thailand, og ej heller er mange medlemmer herinde for hjælpe andre medlemmer, men mere for at ytre sig sarkastisk og bombastisk om dette og hint, der måske sårer og støder andre. Der er bestemt langt mellem snapsene og endnu længere mellem venlige og hjælpsomme indlæg. Det meste handler om fordomme og løsrevet fakta.

Personligt ville jeg ønske et forum, hvor brugerne ønskede at dele viden og erfaring omkring Thailand. Men TP er ved at udvikle sig til en omgang bodegasnak med mest af alt en masse ligegyldigt pseudoviden uden substans eller mening. Råd og vejledning findes der endnu også, men mon ikke flere og flere søger væk, når det meste handler om nedgørelse og dumsmarte meninger.

Ok, farvel og tak.

- Admin -
Redigeret af Webmaster d. 03/11-2015 13:36
Med venlig hilsen

Webmaster

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

Webmaster
Gapao2000 skrev:

Lige i tilfælde af at andre er ligeså uforstående over at flygtninge er med inde over i denne debat, så er grunden at det netop er flygtninge som er skyld i de stramninger som nu rammer ikke-flygtninge. Det lægges der ikke engang skjul på fra de folkevalgte politikere.

Ligeså uforståelig denne debat åbenbart er for nogle, ligeså uforståelig er de stramninger som rammer andre end dem som åbenbart gør denne tråd uforståelig for enkelte.
Med venlig hilsen

Webmaster

Kim Ludvigsen
Webmaster skrev:

Ok, farvel og tak.

Når nu det er webmaster der skriver sådan, er jeg nødt til lige at spørge, om du skriver det som almindelig bruger, eller om du rent faktisk har smidt ham ud? Du bruger ofte samme formulering, når du smider nogle ud, men jeg kan ikke rigtig se en grund til udsmidning i dette tilfælde.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
Webmaster
Kim Ludvigsen skrev:

Webmaster skrev:

Ok, farvel og tak.

Når nu det er webmaster der skriver sådan, er jeg nødt til lige at spørge, om du skriver det som almindelig bruger, eller om du rent faktisk har smidt ham ud? Du bruger ofte samme formulering, når du smider nogle ud, men jeg kan ikke rigtig se en grund til udsmidning i dette tilfælde.

Er hermed rettet så der ingen tvivl er.
Brugeren har i øvrigt også selv sideløbende sit indlæg bedt pr. mail om at blive fjernet herinde fra.
Så er ikke i tvivl om at brugeren ikke ønskede at fortsætte med at deltage herinde.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster

Nero
Kedeligt, at en god og sober skribent som Gabao 2000 forlader siden.
Hvorfor mon?

Men Good luck Gabao og på forhåbentlig snarligt gensyn Wink

Webmaster
Nero skrev:
Hvorfor mon?

Det skriver han da tydeligt i indlæg 129.

Men ok, også svært at prøve at forstå andre når alt som ikke stemmer overens med ens egen overbevisning bare betragtes som dumhed, idioter, ligegyldigt pseudoviden uden substans eller mening, bodegasnak, fordomme og løsrevet fakta, sarkastisk og bombastisk ytringer.

Med sådan et udgangspunkt, så ønsker man jo ikke debatten - kun at blive bekræftet i sine egne holdninger og meninger.

Næ, hatten af for dem som kan være rygende uenige og så stadig være i stue sammen.
Med venlig hilsen

Webmaster

JohnBKK
Gapao2000 kunne jo passende smutte en tur syd for grænsen til Tyskland og disputere på sin pæne, venlige, friserede facon med disse spændende repræsentanter for "Frau Merkels Multi Kulti Project in Der EU".

Befriende frisk tale, ikke???

savarden
JohnBKK må da erkende din udsigt i Viby godt kan have indflydelse på ens humør men tråden startede ud med følgende titel
Stramning af ægtefællesammenføring vil gøre det sværere at få asiatisk kone til Danmark

Hvorvidt links til højreradikal propaganda hører hjemme på Dansk Thai vil jeg lade Admin om men kan blot konstatere at trådstarters emne vist ikke har meget at gøre med en henvisning til lige så tåbelige muslimers march i Tyskland.
Du har igennem dit virke her på Dansk Thai gang på gang under skiftende navne yndet at puste til ilden og frydet dig når nogen har forladt DT.
Du udgiver dig som en verdensmand med domicil i Bangkok og burde om nogen kunne bidrage med viden om hvad sitet handler om nemlig Thailand.
Personligt tror jeg du er ligeglad om hvorvidt vi almindelige menesker bliver ramt af nye regler eller hvorvidt det bliver mere og mere hadefuldt at være gift med en kvinde af anden etnisk oprindelse men jeg tillader mig at sige fra når et site jeg elsker begynder at linke til neoradikale youtube links.
Jeg er på ingen måder blind på de udfordringer Europa står over for men kan godt se kontrasterne uden at ønske mig tilbage til sydafrikas apartheid hvilket vist taler for sig selv.
Håber Dansk Thai kommer tilbage på sporet Hammer

JohnBKK
Det hedder Thailand Portalen nu, savarden, men ellers er jeg enig med dig, jeg er et svin og burde udelukkes for good..

Thomas72
savarden skrev:

JohnBKK må da erkende din udsigt i Viby godt kan have indflydelse på ens humør men tråden startede ud med følgende titel

Hvorvidt links til højreradikal propaganda hører hjemme på Dansk Thai vil jeg lade Admin om men kan blot konstatere at trådstarters emne vist ikke har meget at gøre med en henvisning til lige så tåbelige muslimers march i Tyskland.
Du har igennem dit virke her på Dansk Thai gang på gang under skiftende navne yndet at puste til ilden og frydet dig når nogen har forladt DT.
Du udgiver dig som en verdensmand med domicil i Bangkok og burde om nogen kunne bidrage med viden om hvad sitet handler om nemlig Thailand.
Personligt tror jeg du er ligeglad om hvorvidt vi almindelige menesker bliver ramt af nye regler eller hvorvidt det bliver mere og mere hadefuldt at være gift med en kvinde af anden etnisk oprindelse men jeg tillader mig at sige fra når et site jeg elsker begynder at linke til neoradikale youtube links.
Jeg er på ingen måder blind på de udfordringer Europa står over for men kan godt se kontrasterne uden at ønske mig tilbage til sydafrikas apartheid hvilket vist taler for sig selv.

Jeg kan kun give dig ret, links til højreradikal propaganda og neoradikal propaganda hører ikke hjemme her og burde blive slettet omgående.
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

OleH
savarden skrev:

Jeg tror, du misforstår JohnBKK.
Efter min opfattelse er han da bestemt ikke ligeglad med, om du eller andre bliver ramt af underlige bestemmelser.
Og jeg tror ikke, at han bor i Viby, som du skriver.
Alt det, som han ved om Thailand, finder man ikke ud af ved at bo i Viby.

Som jeg læser hans indlæg er han bare meget træt af den udvikling, der er sket i Danmark i de seneste 10-20 år, og det er han ikke ene om.

Jeg er også træt af udviklingen i Danmark, og selv om jeg ikke har boet der i nogle år kan jeg godt følge med i, hvad der sker.

Men jeg tror, at du, savarden, bor i Danmark, for i taler og skriver sgu snart på en måde, så man ikke kan forstå jer.
"Jeg er på ingen måder blind på de udfordringer"

Udfordringer ??

Jeg plejer at oversætte udfordringer med "problemer", det giver lidt mere mening.

Men på det nye (politiker)dansk har man afskaffet alle problemer, man har bare "udfordringer" Kick you

Spring til debat: