Se indlæg
steming på DTW
|
|
Novicen |
Lagt på d. 20/02-2006 14:28
|
Øvet medlem Antal indlæg: 143 |
Hej jsh71 Ja, jeg kan kun give dig ret! Og jeg kan da sagtens forstå, at ingen vil finde sig i, hvis ens kone eller kæreste bliver kaldt en luder!!! Eller at medlemmet selv bliver kaldt en idiot! Det er jo netop der problemet opstår, når sindende "koger over". På den måde opnår man aldrig en god stemning! Det må ganske enkelt slet ikke komme så langt! Lad os dog BRUGE hinandens viden, i stedet for, at se ned på, eller være misundelige hinanden! "Jeg er altså (eller sgu) ikke enig med dig" kommer man, i længden, længere med end: "Det ved du ikke en skid om, din nar"! Der er formentlig ikke mange, der ville slippe godt fra det sidste svar til den "forkerte person", "ude i virkeligheden"?!? Hvorfor så hér? Mange hilsner Novicen Hvis dit liv var en film - Gad du så selv at se den i biografen?
|
|
|
Lagt på d. 20/02-2006 16:13
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Et eller andet sted er der noget galt tror det er overskriften der er forkert steming men nok stemning her på siden , men der skulle havde stået stenkastning , skal vi ikke stoppe nu og lade stemningen komme tilbage og ikke alt det personfnider der bliver skrevet om |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 20/02-2006 17:19
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
hørt! det er virkeligt beskæmmende at de tråde med suverænt flest indlæg på dtw er som denne. Hvilket jeg er sikker på at Nielsen31000 ( skriver nu under Claus 3100) ikke havde i sinde da han startede den. Hvad kan vi så lære af det? Det er øjensynligvis mere interessant at afholde pisse konkurrencer end at være relevante. Dtw går støt og roligt ned ad bakke. rinpoche. rinpoche Jeg har lavet en mindre enfring i dit indlaeg. Sorry. Clyde ( Ordstyrer) Redigeret af clydehaumann d. 21/02-2006 00:12 |
|
|
Kimpil |
Lagt på d. 20/02-2006 17:40
|
Øvet medlem Antal indlæg: 161 |
rinpoche Jeg er heldigvis ikke helt enig med dig. Jeg synes vi har set tendenser til at vi går den rigtige vej og der har været et par meget interessante tråde på det sidste. Mit håb er at det evindelige fnidder ender med denne tråd og hvis ikke må vore administratorer begynde at skride ind med løftede pegefingre. Hvis vi kan holde alt lo**** et sted kan jeg leve med det Det er ikke hvad du gør - det er måden du gør det på
|
|
|
claus31130 |
Lagt på d. 20/02-2006 18:19
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 966 |
Jeg må jo give rinpoche ret i at det var ikke det her jeg ønskede da jeg startede tråden.....det er jo bare en skam at det er sjovere at holde pisse konkurrence en at hjælpe hinanden....uanset om man hedder det ene eller det andet og om man skriver meget eller lidt,kan det jo være at man lige netop har det guldkorn som en eller anden måtte have brug for....der er måske mange herinde af det tavse flertal der sidder med en masse viden men måske ikke har lyst til at komme til orde netop pga stemningen.......så pleeeeeeeeeeaaaassse ......glem udskældninger og personlige angreb og lad os få en god stemning herinde.........så kunne det jo være at det tavse flertal ikke var så stort Claus |
|
|
prasat |
Lagt på d. 20/02-2006 22:03
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 660 |
kære alle sammen det jeg ser der sker her lige i øjeblikket er ikke anderledes end det vár for 2 år siden, selv om webkim har smidt folk ud her i blandt mig selv, og han har givet advarsler ud til højre og venstre, men intet hjælper åbenbart. i skulle alle sammen prøve at slå tilbage til side 1 og så læse indlæggende igennem, det jeg ser er at i alle sammen kun læser det i vil og at i leder efter ting i hinandens indlæg der kan misforstås hvis man vil misforstå det. jeg har før selv skudt med skarpt, og kunne sagtens gøre det i dag så flere af de indlæg hvor folk hellig gøre sig selv, bliver pillet til jorden, men jeg kan så fortælle jer at der er så mange informationer på dette forum der gør at jeg ikke vil undvære det for fremtiden, selv om det altid er muligt at finde en vej tilbage. men det der på et tidspunkt vil ske er nok at kim nedlægger siden, den største fejl kim lavede var nok at fjerne cencuren, for jeg tror ikke dette er den sidste tråd der bliver smadret af at folk pisser på hinanden af. nu vil det bare igen blive spredt´ud over det hele. dette er skrevet af en der ved hvad det vil sige at mangle denne hjemmeside, så tag jeg for f..... sammen, i vil være kede af at mangle den prasat |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 20/02-2006 22:08
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Jeg er fuldstændig enig, denne side er guld værd. Så lad os stoppe med at komme med alle mulige beskyldninger mod hinanden og i stedet få en god debat igen, som der jo heldigvigs er mange af !!!!!!!!!!!!!!!! Med venlig hilsen Suk...................... [small] Kim fortjener ikke denne her opførsel ! [/small]
Redigeret af Suk Rak Ning d. 20/02-2006 22:10 Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Emmoride |
Lagt på d. 30/07-2007 19:06
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 98 |
Sådan opføre opføre vi os aldrig herinde på dansk-thai.dk! I det Thai-internationale cyberworld er det kæmpe ballade imellem Bob Stickman og den nye konkurant nonstickman mr John Galt/Keith Summers. Trusler om død og ødelæggelse fyger rundt i dag. http://www.mangos...ickman.php Online skænderi gik offline Af JESPER KAUFHOLZ, ComON Offentliggjort 30.07.07 kl. 16:02 En såkaldt flamewar, hvor to parter havde svinet hinanden til via et foto-delingssite, endte i 2005 med, at John G. Anderson fik brændt sit hus ned af sin online nemesis, Russell Tavares. Tavares er nu blevet dømt til fængsel. Det er kun sjovt indtil der er nogen der græder. Eller brænder dit hus ned. Hele diskussionen var startet over en profil, som John Anderson havde lagt ud på en billeddelingsside, sammen med nogle kommentarer, der refererede hans politiske synspunkter. Derfra udviklede der sig en flamewar, hvor Anderson blev nødt til at smide folk ud fra sin side på grund af deres kommentarer. Hans fjender begyndte også at lave digitalt manipulerede billeder af ham på siden. Dette gik, som så mange onlineskænderier går. Angrebene blev hårdere og mere og mere personlige, indtil Anderson lavede et billede af en af sine fjender, der fik bægeret til at flyde over. Anderson havde indsat Tavares' ansigt på et billede af en tynd dreng, der holder en pistol og en bærbar computer. Ovenover stod der "Revenge of the Nerds." Dette fik Tavares til at hoppe i sin bil og køre 2.100 kilometer fra Virginia til Andersons hjem i Texas. Undervejs tog han billeder af delstaternes velkomstskilte, som blev lagt op online. Så hans onlinevenner kunne se han mente det. Tavares blev i sidste uge dømt til syv års fængsel for brandstiftelse. Han erklærede sig skyldig. http://epn.dk/tek...025522.ece I STILL MISS MY 'EX, BUT MY AIM IS GETTING BETTER!!
|
|
Spring til debat: |