Se indlæg
 Udskriv debat
Er den danske mand kritisk nok. ??
iThai
Boes skrev:
Til Marc Grøndrup

Et kursus i hvordan man staver, sætter kommaer og punktum ville underlette forståelsen for dine læsere....Pibe

En alkohollås på PC'en ville ej heller være en dårlig ting...
ithaiuthai@hotmail.com

Peder1968
Boes skrev:
Til Marc Grøndrup

Et kursus i hvordan man staver, sætter kommaer og punktum ville underlette forståelsen for dine læsere....Pibe

Ohhh. man skal feje for egen dør før man kritiserer andre Smile

Underlette er et svensk ord ikke nu dansk.... Wink Men det var vel også bare en sjov bemærkning?

Marc Grondrup
Kære Dansk/Thai.

Det kniber nok med stavningen pågrund af, at jeg både skulle arbejde og gå i skole samtidigt.

Alkolåsen på pc`en nej den findes ikke.

p.s. Det er nok osse fordi jeg har et glimrende engelsk at de kniber in denmarksk.

P.P.S og pbs service, jeg vandt igen igen.Bvdrrrrrr

LBH
patirak skrev:
kennyth skrev:
Jeg tror at grundlaget til at en danske mand tager til thailand er drømmen om et liv under varme himmelstrøj, dejlige tøser i basta skørter osv.. Problemet er at drømmen sjældent lever op til virkeligheden på langt sigt.
Efter sin første/intro periode (af forskellig længde/varighed) er man måske blevet lidt træt af de samme barer og tilfældige "dates" der bliver skrabet sammen til ud af utallige afteners sidste lomme uld rester (=læs: småpenge), og man prøver så en dag at finde en sød pige for nu er det på tide at "blive seriøs voksen" eller evt blot bliver forelsket i en af de mange tøser man har med hjem for en tilfældig omgang sex.
Om det er det ene eller andet der er sket, vil du u-undgåeligt, ende med at sidde med en (generelt) kvik pige, uden nogen reel uddannelse, og det eneste i har til fælles er at i begge kan lide din tegnebog ;-) senere kommer kærligheden heldigvis somregel ind over og ændrer gamet for pigen, der så gerne vil være med dig pga dit hjerte, og nok også gerne ser lidt økonimisk hjælp til familien. (men det hører sig jo til, uanset hvad.)
Problemet opstår, som jeg ser det, pga de steder man som farang møder piger. Det er næsten umuligt at møde en fornuftig veluddannet pige i thailand (i turist områderne). Der er de fleste desværre kun ude efter penge, ellers har de allerede en mand, børn osv.. Dette gør at farang leder efter piger der ikke er gifte, som enten arbejder i barer, resturanter eller andre steder hvor der er ufaglært arbejdskraft, til folk som ikke har en uddannelse, og dermed sidder vi idag (mange af os) og siger i flok "hold kæft hvor er thaièr dumme" og meget andet lort.. Det er de ikke. Kun dem vi møder.

Nu vil jeg lige prøve at provokere lidt...Smile

Jeg tror ganske simpelt, at mange danske mænd tager til Thailand, fordi de søger noget andet og mere spændende end danske kvinder.

For "lets face it" - hovedparten af de danske kvinder er jo egoistiske, dovne, halvfede, sved-lugtende og selvviske. De kan måske kaldes intellektuelle pga. deres fine uddannelser, men det får dem jo ikke til at se bedre ud i jogging-dragt, H2O sandaler og med afpillet neglelak på tæerne... De ligner stadigvæk noget der er løgn - med deres hængebryster, "bildæk" og kæmpe numser.

Næ, danske mænd vil have kvinder der ser godt ud og som kan tænde dem, når de træder ind af døren efter arbejde. De vil have kvinder der dufter godt og som sørger for dem efter en lang hård arbejdsdag.... Er han træt? - er han sulten? - har han lyst til en omgang massage?. Det er noget den danske mand kan forstå...

Hvorfor tage hjem til en slatten bleg-fed chips-spisende dansk kone, der kun kan brokke sig - når alternativt kan være synet af et stort bredt smil, en fræk figur - efterfuldt af en omgang fræk sex?

Om hun er uddannet læge eller ikke har en uddannelse - "Who gives a shit?" Den danske mand er da totalt kold... Han vil bare føle sig som en rigtig mand.

Den danske mand ved godt, at han aldrig finder en dansk kvinde, der kan give ham det han har brug for. Der er simpelthen for få danske kvinder, der kan opfylde de krav... og dem der er - de er allerede optaget af langt flottere, smartere og rigere fyre end ham selv. Tilbage står han med resterne... som jo er et sørgeligt syn.

Han kan nu vælge at finde en dansk kvinde der intellektuelt stimulerer ham, men som fysisk ikke siger ham noget som helst... - eller han kan tage et hurtigt smut til Thailand. Her ved han nemlig at selv han, kan finde en køn slank smilende kvinde, der kan tilfredstille hans grundlæggende behov og krav.

Han ved at kvinderne i Thailand og på barene hvor han kommer, ikke er "de skarpeste knive i skuffen" - men de opfylder i det mindste hans forestillinger om den perfekte kone. At de ikke er så kloge, er jo faktisk kun en fordel - for hvem gider et forhold med en, der er klogere end sig selv?

Den danske mand ved godt det koster lidt penge. Men det er jo billigt i Thailand og intet i forhold til alle de drinks og middage, han har måtte spendere på at date "resterne" i Danmark.

Næ.... kennyth - du tager helt fejl. Danske mænd der tager til Thailand, de ved hvad præcis de vil have og de kender prisen og vilkårene. De har faktisk slet ikke lyst til at møde de intellektuelle thai-piger, for de er jo fuldstændig som de danske piger. Derfor går de Danske mænd på barerne!!!. Ellers ville de jo hænge ud udenfor universiteterne - ikke?. Smile Det er jo logik for perlehøns...

Danske mænd vil have rigtige kvinder med lange frække ben, en god røv, et par faste bryster og et fræk smil. Hvem gider en blegfed usoigneret kedelig dansk kvinde - ligemeget hvor klog, uddannet, veltalende og sexlysten hun så måtte være?

Du har helt ret i, at danske mænd også går efter de varme himmelstrøj... Selvfølgelig gør de det!. Danske mænd gider ikke længere våde kolde og kedelige campingferier i Danmark, hvor dagens lyspunkt er når grillen skal tændes op i ly af forteltet.

Nej, danske mænd gider det simpelthen ikke længere... De vil have strand, halvnøgne damer, fest og sprut i lange baner. De vil have høje hæle og mini-skirts - i stedet for helsesandaler og jogging-dragter.

Og de danske mænd der har set lyset... Ja, dem finder du i Thailand Smile

Du er sgu en underholdene type! Jeg vil gerne give en øl eller 2 for alle dine sjove indlæg! Er du i Thailand (Pattaya) i December eller Januar?

Boes
Peder 1968
skrev....
Underlette er et svensk ord ikke nu dansk....

Underlette er norsk, underlatta ( med svensk æ ) er svensk. Men underlette bruges i stor udstrækning i det danske sprog i meningen at lette. Nå, men så er den flue vist også knepp#t færdig.
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Marc Grondrup
Hej igen.

Da jeg var ganske ung, ca. 18 var der en kvinde i mit liv som jeg helt sikkert kunne have elsket. Men på grund af min svage økonomi, samt manglene bagup fra min familie lykkes dette projekt ikke.

Det sjove er at alle har svinet mig til gennem mange år, men denne kvinde mistede for få år siden alt, da manden var en svindler. Dette har gentaget sig mange gange siden, for mange af de kvinder jeg har kendt.

Vi beder til at kvinden vil stoppe sin krage mentalitet, for en kriger/farmer/fisher ved og forstår, at vand og mad kan spises. Ingen kan æde guld og diamanter eller en fortuner. Barstole smager heller ikke godt, men på baren kommer manden med papir som kan veksles til mad.

Som det ser ud p.t er en stærk kvinde fra marken, mere værd end en gulddigger med hang til marterielle ting, jeg vil opfordre folk til at undersøge sandheden ikke bare fra bibelen men fra mange kilder. For det ser sort ud kære venner og fjender, ikke bare i Thailand men for planeten og os alle.

Jeg når i mål, men har kun en billet og den er ikke til salg.

Med venlig hilsen

Hans GuddingDead

Spring til debat: