Se indlæg
En sød Thai pige under 30?
|
|
mr tirak |
Lagt på d. 25/07-2005 10:59
|
Øvet medlem Antal indlæg: 345 |
Tak Jager En bar piger der har arbejdet bare kort tid, ved eller tror paa at der allerede ( maaske ) i morgen kommer en ny farang der er lidt flinkere eller endnu bedrer lidt mindre fedtet og lidt mere rig. Jeg har boet laenge nok herude til at have set samme historie igen og igen, jeg har lige brugt formiddagen paa at snakke med mine thai venner om dette, og de siger samstemmende. FARANG STUPID. De har ingen skrupler eller daarlig samvitighed naar det gaelder at tage jeres penge, og helle ikke med at gaa tilbage til stangen i baren lige efter at kysset jer farvel i lufthavnen, for den rige flinke ( dumme ) farang sidder der maaske og venter allerede. og hvem kan bebrejde dem det, dette er et spoergsmaal om at famlien SkAL OVERLEVE, og hvorfor saa gaa med den flinke men fedtede. Kaerlighed: Jager du har lige skrevet det som de siger her, hvis basen for et godt forhold er der skal det nok komme. kaerlighed ved foerste blik, det er vist kun os faranger der oplever det naar vi kommer herned og ser disse gude menesker ( Skabt af budda til budister ) |
|
|
bnj |
Lagt på d. 25/07-2005 12:03
|
Begynder Antal indlæg: 5 |
Jeg er helt enig i at kun 10 % af thaierne der kommer her op er reelt forelsket de øvrige er også forelsket, men det er ikke i den mand de har giftet sig med, men nok mere hans penge. Et eksempel.: For et år siden var vi i templet på Amager hvor min kone snakket med en Thai der havde været her en del år da min kone siger at vi kun spiser Thai mad svare hun tilbage at min kone skulle huske at kræve flere penge af mig da Thai mad er dyrt!!!!!!!!! min kone svare at vi har fælles økonomi og det derfor ikke var et problem kvindefolket svare tilbage at hvis hendes mand krævede Thaimad skulle han helt bestemt betale nogle flere penge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg er nød til at rette ovenstående min kone har lige læst det hun påstår at Thaierne ikke kommer til DK for at tage mandens penge, men for at opnå opholdstilladelse så de kan arbejde og på denne måde passe deres familie i Thailand. I kan jo selv dømme! mvh bnj |
|
|
paulsenp |
Lagt på d. 25/07-2005 12:24
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 942 |
Hej bnj, Jeg er tilbøjelig til at give din kone ret. Jeg kan i hvert tilfælde ikke umiddelbart komme i tanke om ene eneste thaikvinde i vores bekendtskabskreds (gift med en dansk mand), som ikke selv arbejder. Peter
|
|
|
mugge |
Lagt på d. 25/07-2005 13:23
|
Øvet medlem Antal indlæg: 389 |
Tja måske var der ikke kærlighed fra starten af,(nu var der jo også meget røg og en del Singa på bordet dengang i starten af 1990 erne ). Patpong er et deeejligt sted, jeg elsker det som mit andet hjem. .Men een ting er helt sikkert,aldrig nogen sinde i mit korte liv vil jeg sende amos pil efter en dansk sø ko med åreknuder på de dejlige tykke lyserøde stolper.Jeg synes simpelthen falang tøset er frastødende,og jeg morer mig gevaldigt når jeg får pigerne på arbejdet til at hisse sig op over mine meninger.Tjaa sådan ligger landet... PSSSSS HOHOHOHOHOHO ...vi tror sgu min kone er gravid igen!!!! |
|
|
rolan |
Lagt på d. 25/07-2005 17:05
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 669 |
ja et må man give disse thai piger de er ikke dovne der er mange der er i arbejde (hm hm på den ene eller den anden måde ha ha) PSSSSS HOHOHOHOHOHO ...vi tror sgu min kone er gravid igen!!!! MIN KONE ER GRAVID HAR VI KONSTATERET FOR EN HALV TIME SIDEN Redigeret af rolan d. 25/07-2005 17:07 |
|
|
torben mustang |
Lagt på d. 25/07-2005 19:55
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 81 |
Hej Bjarne du har ret,men det er der mange der ikke forstår,de fleste når kun til Pattaya og der lever de i deres salige brandert til de skal hjem igen. [noget tekst er fjernet af Webmaster efter ønske fra torben mustang] Hils den dejlige kone(Lady Naar) måske ikke rigtigt stavet??? Ps jeg skal hilse fra Orachorn.Håber snart at se jer igen. TJ. Redigeret af Webmaster d. 26/07-2005 15:25 [mail][/mail]
|
|
|
torben mustang |
Lagt på d. 25/07-2005 20:15
|
[fjernet af Webmaster efter ønske fra torben mustang]
Redigeret af Webmaster d. 26/07-2005 15:24 [mail][/mail]
|
|
|
rolan |
Lagt på d. 25/07-2005 21:01
|
hvis du syntes at surin er en nar og alt det andet vås du skriver syntes jeg du skal læse hele debatten en gang til og så prøve at tænke over hvem der nu er en nar endelig er der en debat igang uden muder kastning hvor der er en god tone og saglig snak og så skal du ødelække det med sådan en gang sluder hvis du ikke kan li hvad han skriver så lad vær hvis du ike selv kan finde ud af at slette det igen kan du få webmaster til det og så kan han slette denne også med stor undren rolan pless Redigeret af rolan d. 25/07-2005 21:03 |
|
|
jager |
Lagt på d. 26/07-2005 06:22
|
Øvet medlem Antal indlæg: 329 |
jeg kender altså flere thai'er der ikke arbejder, og du for dem heller ikke ud på arbejdsmarket for at lave den slags arbejde de nu kan få her oppe. de læner sig tilbage og forventer at blive forsørget, min ex har i de 6 år hun har været i DK kun arbejdet 2 måneder i thai supermarket men syntes hun blev underbetalt så det gad hun ikke mere. så de er altså ikke allesammen de arbejdsheste i vil gøre dem til. jager |
|
|
paulsenp |
Lagt på d. 26/07-2005 09:34
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 942 |
Hej Jager, Nej, selvfølgelig er det ikke alle danskgifte thaikvinder, der arbejder. Jeg siger bare, at blandt dem jeg kender, vel cirka 20 i alle aldersklasser, er der ingen, der ikke arbejder i ganske almindelige jobs. Peter
|
|
|
torben mustang |
Lagt på d. 26/07-2005 12:13
|
Hej rolan. Måske var jeg for grov over for din VEN surin999 hvilket jeg beklager,samtidig kan jeg godt se at mit ordvalg ikke egner sig til denne side. men jeg syntes stadig surin999 er meget negativ over at det går godt for næsten alle os der er lykkelig gift. Det er så min mening, håber du kan bruge dette svar til noget ?????. Jeg har læst hele debatten igen og syntes stadig det samme,så bortset fra mit grimme sprogbrug er min mening om surin999 stadig den samme.: Jeg må nok bede webmaster om at slette indlæget af den 25-07-2005 kl 2015. Jeg er ked af at jeg har startet en mudder kastning. Håber så alt er på plads igen og der så bliver en sober debat igen
[mail][/mail]
|
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 26/07-2005 12:38
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Surin skriver ud fra sine egne erfaringer, og det kan man dårligt bebrejde ham. Det gør vi forh. allesammen, og med forhåbentlig mener jeg, at vores egne erfaringer er konkrete mens alle andre er jo dybest set andenhånds beretninger som kan være rigtige eller forkerte og altså i bedste fald med tvivlsom sandhedsværdi. Jeg læser også eksempler på situationer her på dette board som jeg overhovedet ikke genkender, men det viser jo blot at jeg ikke har været der i den givne situation. Og jeg må acceptere at posteren har disse erfaringer på trods af at de adskiller sig fra mine egne. Der er ikke nogen her der ved alting omkring thailand, men med summen af deltageres samlede viden, kommer vi godt nok et langt stykke derhen ad mvh rinpoche |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 26/07-2005 15:28
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Hejsa, Jeg har lige fjernet lidt tekst i 2 af de tidligere indlæg efter ønske fra forfatteren selv. Du er inde på noget helt rigtigt Rinpoche :-) Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Bjarne |
Lagt på d. 26/07-2005 15:49
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 699 |
Helt rigtigt. Og hvis vi alle erkender, at "vores sandhed" måske ikke er den eneste, vil der blive en forrygende debat med masser af god viden, som man kan tage til sig - eller lade være. Og jo, Torben. Jeg tror, at vores koner har aftalt, at vi ses torsdag. Men det er du sgu' selv ude om. / bjarne |
|
|
rolan |
Lagt på d. 26/07-2005 17:23
|
hej torben alt i orden surin er nu ikke min ven kender ham ikke men jeg vil give surin ret i at kan han hindre nogen i at havne i samme situation som ham og andre ved at folk måske tænker sig godt om hvis de læser hans svar det er jo ikke alle der er lige så heldige som dig og lad mig lige give dig et anden håns eks en jeg kender hans kone spiller jeg har prøvet og sige til ham at hun spiller han påstår hårnakket at det kun er en 25 øre her og der men jeg ved at den dame der spilles hos lige har vundet 20.000 kr fra de piger der spillet den aften det er fanme mange 25 øre jeg blev måske bare lidt vred forde jeg syntes det gik så godt og at jeg lige havde skrevet at jeg skulle være far for anden gang mvh rolan |
|
|
jager |
Lagt på d. 26/07-2005 20:06
|
kan man ikke pantsætte sådan en ufødt baby, de bliver jo også voksne en dag og hvis i er heldige bliver det en pige og så kan i kræve sin sod, så der penge til spillegælden. jager |
|
|
rolan |
Lagt på d. 26/07-2005 21:41
|
måske i thailand jeg ved ikke om jeg skrev forkert men vi har ikke spillegæld hvad jeg ved af min kone er ikke med |
|
|
jager |
Lagt på d. 27/07-2005 06:12
|
det så bare sådan ud i din sidste linie, for hvorfor skulle du blive vred hvis det ikke var din kone. jager |
|
|
rolan |
Lagt på d. 27/07-2005 11:02
|
undskyld jeg mente at jeg blev lidt vred over hvad der var skrevet i forige indlæg det kan jo ske |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 11/09-2005 19:32
|
Antal indlæg: 3779 |
Hej, Da jeg mødte min første Thai (min ekskone) i DK, sagde jeg, det var godt, at hun har været gift med en dansker/farang før mig, så er hun skolet i farang-ting. Men jeg glemte mig selv, for jeg var ikke skolet i Thai-ting. Nu er jeg igang med nr. X Thai, og vi er etableret, men ikke gift endnu, men nu har jeg lært om Thai-ting. Vi lærte om Daner-piger som teenagers, og vi skal også først lære om Thai-piger, og sådan er det, at man må kaste sig ud i det, og tage tingene en ad gange - ligesom da vi var teenagers, der rodede med Danere. I Thailand er der piger allevegne, i toget, i gadekøkkenet, på det normale diskotek for normale Thaiere, i receptionen, i kassen i supermarked, ja allevegne. Så kom op af starthullerne, smil, snak dumt på Thai, og kom igen og igen og igen og snak med den pige, der vandt dit hjerte. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
Spring til debat: |