Se indlæg
Musik video
|
|
kvindemin |
Lagt på d. 28/10-2009 00:57
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 555 |
jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------ you dont pay to fuck them, you pay them to leave |
|
|
kvindemin |
Lagt på d. 28/10-2009 01:00
|
------------------------------------------------------------ you dont pay to fuck them, you pay them to leave |
|
|
kvindemin |
Lagt på d. 28/10-2009 01:07
|
|
|
kvindemin |
Lagt på d. 28/10-2009 01:11
|
|
|
kvindemin |
Lagt på d. 28/10-2009 01:25
|
|
|
kvindemin |
Lagt på d. 28/10-2009 01:28
|
|
|
kvindemin |
Lagt på d. 28/10-2009 02:09
|
|
|
sony |
Lagt på d. 28/10-2009 06:29
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Kvindemin vi mangler lige et par stykker ellers herligt og se dr hook igen. Men desværre kan jeg ikke finde det nummer jeg lige tænker på øv, men de her 2 de skal næsten med også. Redigeret af sony d. 28/10-2009 06:30 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
cesse |
Lagt på d. 28/10-2009 10:24
|
Øvet medlem Antal indlæg: 408 |
sony skrev: Kvindemin vi mangler lige et par stykker ellers herligt og se dr hook igen. Men desværre kan jeg ikke finde det nummer jeg lige tænker på øv Hvis du ikke kan finde et nummer så prøv at kikke på denne side Her har jeg fundet mange http://listen.gro...hark.com/# Hilsen Cesse |
|
|
sony |
Lagt på d. 28/10-2009 10:33
|
cesse skrev: sony skrev: Kvindemin vi mangler lige et par stykker ellers herligt og se dr hook igen. Men desværre kan jeg ikke finde det nummer jeg lige tænker på øv Hvis du ikke kan finde et nummer så prøv at kikke på denne side Her har jeg fundet mange http://listen.gro...hark.com/# Hilsen Cesse Takker cesse Men fandt numret på youtube. Men hold da op de jo ikke til og kende hvis det er de samme? Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
kvindemin |
Lagt på d. 28/10-2009 10:38
|
nej, det er dennis med et nyt band, dr.hook er blevet delt i 2 således at ray har nordkysten og dennis har vestkysten i usa, eller er det omvendt....udenfor usa ved jeg hvordan de fordeler sig
|
|
kvindemin |
Lagt på d. 28/10-2009 10:43
|
her er den i orginaludgaven jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 30/10-2009 19:55
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
kvindemin |
Lagt på d. 30/10-2009 20:05
|
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 16/11-2009 01:13
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Synes der manglede noget CCR i tråden. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
mrbfly |
Lagt på d. 16/11-2009 12:06
|
Øvet medlem Antal indlæg: 115 |
Halloej! Saa pludselig Mick Jagger og The Rolling Stones med perlen Angie! Sku vi ikke lige tage Ana Free med hendes dejlige version af samme? - mai pen rai - tchun! |
|
|
sony |
Lagt på d. 16/11-2009 12:31
|
Ja den gav hun da meget godt, også ser hun også bedre ud end mick jagger
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
birkedhoj |
Lagt på d. 16/11-2009 13:03
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 738 |
Jeg har lige købt Sloppy seconds med DR.HOOK på itunes. Bare fordi man følger lidt med her.. Prøv at lytte til Emmylou Harries' version af Queen of the silver dollar. Ole |
|
|
sony |
Lagt på d. 16/11-2009 13:14
|
birkedhoj skrev: Jeg har lige købt Sloppy seconds med DR.HOOK på itunes. Bare fordi man følger lidt med her.. Prøv at lytte til Emmylou Harries' version af Queen of the silver dollar. Ole Sjovt du lige skriver det der, den lp fik jeg i julegave dengang den udkom, og hold da kæft hvor blev jeg skuffet over den da jeg spillede den første gang. Men efter at have hørt den flere gange blev jeg mere og mere glad for den lp, og kom såmænd også ind og se dem på koncert + man så dem til en roskilde festival. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
birkedhoj |
Lagt på d. 16/11-2009 14:28
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 738 |
Lidt utroligt de gutter fra Dr.hook har kunne holde sig i live. Men festligt var det altid. Shell Silverstein's tekster holdt et band af originaler på toppen i mange år. Silverstein var nu heller ikke uden evner både med det ene og det andet. |
|
Spring til debat: |