Se indlæg
 Udskriv debat
5.6 mill
Webmaster
Fifidong skrev:
Øh, er DU blevet voksen?

Eller har de 32 år på Grønland gjort indhug i antallet af arbejdende hjerneceller?

De typer jeg har mødt derfra, der har spildt ca. samme antal år i "krakkemut-land" som du, havde alle deponeret hjernekassen på hylden ude i finger D i Kastrup!

Tag dig dog sammen mand, og skån os andre for dine mærkværdige udbrud og holdninger!

Hermed farvel og tak for denne omgang til Fifidong. Der var tidligere blevet anmodet, både offentligt og via PB'er, om ikke at blive personlig og dette kunne åbenbart ikke overholdes.

Jeg beklager.
- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
swed
godt gået Webmaster
Swed

swedmark
Endelig. Hold k... hvor har han været "træls"

Khun Tee
Det undrer mig at man ikke må give sin mening til kende uden at der er en masse der beskylder nogen for at være hellig, i lørdags var der noget mere omkring keld (fut fut) eller hvad han kalder sig nu. Det omhandler hans luder aktiviteter i vejle som kører via stråmænd, keld er ikke alene og der er flere i hans slæng som prøvede på at indløse check som var dækningsløse. For øvrigt er checkene formentlig stjålet under en ombygning af banken så ingen medlidenhed her fra, jeg håber da så inderligt at de bliver taget og ser jeg dem i Thailand melder jeg dem omgående med alle oplysninger her fra DK.
John Jensen.

The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing

Big-Viking
Sgu Ok at vi alle har en mening. Men helt ørligt hvad rager det os, om hvad han har lavet eller tilsvindlet sig.
Når et emne bliver taget op i en tråd til debat, så skal der også debatteres, uden at blive personlig. Men have ondt i røven over hvad en gut har stjålet/svindlet sig til....NEJ

xxxxxx
rager det os ja det rager os

hvem tro i der skal betale for hvad keld svindler sig til

det skal de danske skatteyder og hvem er så lige det, rigtigt det er os

så skulle jeg se eller møde keld vil jeg anmelde ham

du har inderlig ret Khun Tee så dan personer skal anmeldes,krimineller dansker burte der ikke værer plads til her i thailand
Redigeret af xxxxxx d. 01/09-2008 12:11

Big-Viking
yindee skrev:
rager det os ja det rager os

hvem tro i der skal betale for hvad keld svingler sig til

det skal de danske skatteyder og hvem er så lige det,rigtigt det er os

så skulle jeg se eller møde keld vil jeg anmelde ham

du har inderlig ret Khun Tee så dan personer skal anmeldes,krimineller dansker burte der ikke værer plads til her i thailand

Så er der sgu mange Danskere der ikke burde være i Thailand. Eller rettere mange af de udlændinge som er der nu.

manse
Kære Yiendee

Du må altså undskylde. Jeg kan ikke se at dette har noget med os danske skatteydere gøre, men du har da ret, at når han bliver fanget engang, ja så er det os skatteydere der skal betale hans enkeltbillet hjem, men resten af millionerne må banken jo tage fra deres overskud, hvis de har nogen.

xxxxxx
hej manse
der er mange ting du ikke forstå eller vil forstå Smile

når en person laver noget kriminel koster det staten penge

når en bank taber 5,6 milioner trækker de beløbet fra i skat

keld koster de danske skatte yderer mange penge

keld er kriminel og enhver burte tage afstand fra hans gøren og laden

manse
Jeg kan kun give dig ret, undskyld hvis min formåen med det danske har fået en brist efter så mange år fra mit dejlige fædreland. Jeg undskylder mange gange for min uvidenhed og håber du vil acceptere dette, sorry

dette er bare min personlig mening
alle burde tage afstand fra de kriminelle mennesker der findes og man skal ikke være ligeglad for det koster hver gang en eller anden mener at det er ok at ta noget der ikke tilhøre dem.
bare lige en tanke i mit hoved, hvad nu hvis told og skat kikkede lidt på os herinde hvor mange penge kunne de så ikke hente, bare lige en tanke....

manse
Kære musling

Og ikke en pæn tanke, for det du egentlig i mine øjne siger er, at vi alle herude er storsvindlere, og det mener jeg ikke er en positiv ting, men hvis det er din mening er det da okay. Jeg vil hilse dem velkommen hvis deres vej skulle falde forbi-----

Kære alle, der har givet deres besyv til ovennævnte.

Er det agurketid nu? eller kan vi ikke finde på noget bedre at kommentere end den famøse check i en bank i Vejle.

Det er da ikke noget at blive uvenner over - det rager jo os egentlig ikke en disse!

Det var bare det jeg ville sige.

til alle og manse
jeg siger ikke alle og jeg er ikke bedre end andre,men det er da påfaldende at så mange kriminelle vil til thailand og hvorfor have gode tanker om folk der udnytter systemet og som udnytter at fattige folk, siger ja til at sælge deres krop så de kan overleve, for det er hvad han har gjort og så snakker jeg ikke om alt det andet han har svindlet sig til i årenes løb. og med hensyn til min tanke om told og skat, siger jeg ikke noget om at de kan finde noget på os herinde, men det skulle nu ikke undre mig om der ikke er et par rådne kar herinde.
men husk jeg dømmer ingen for jeg har ingen bevis for noget, men møder jeg folk som ham, så ringer jeg da omgående til politiet. folk som han og hans venner ødelægger det for mange andre så igen bur han inde gerne i lang tid

filihankat
Hej alle,

Uanset om man synes at mandens handlinger er "i orden" eller om man synes han burde spærrres inde på livstid, så tror jeg ikke man kommer uden om at det altid er interessant når nogen stjæler eller fusker sig til millioner. Det er naturligvis også derfor aviser og andre medier skriver om røverier, tyverier og anden kriminalitet.

Med hensyn til Keld Wulff så begynder jeg efterhånden at tvivle på at der nogensinde har eksisteret en aftale om hans frivillige hjemrejse......

mvh. filihankat

du har ret og jeg tror nu heller ikke at han vil tilbage til lille danmark, nej han gemmer sig til han ikke har flere penge og venner.

muslingskaller skrev:
du har ret og jeg tror nu heller ikke at han vil tilbage til lille danmark, nej han gemmer sig til han ikke har flere penge og venner.

Ja det har du ret i, og hvem skal så betale for det? Ja gæt selv Angry

BiBob Man
Bibob Man skrev: 25-08-2008
Forestiller man sig at Immigration Office i Thailand, i stor udstrækning pludseligt gav tilladelse til vesterlændinge at bosætte sig mere eller mindre frit i Thailand, ville det helt sikkert gå gruelig galt.
Efter ganske kort tid ville Thailand, uden en restriktiv politik, helt sikkert blive oversvømmet af div. lykkeridder, halv kriminelle og andet godt folk fra de Europæiske lande.

http://www.dansk-...post_71388

Denne tråd om de 5,6 millioner, er bare et bevis på det rigtige i at føre en restriktiv opholdspolitik i Thailand.

Hvorfor kriminelle så vælger et sted som Thailand at gemme sig i, har jeg ikke helt forstået.
For her er man da rimelig sikker på at blive opdaget relativt hurtigt. Grin

Bibob Man

denne artikel er sakset fra Extrabladet

det slog mig at billedet var taget af gregers møller, hvordan hænger det nu sammen.?? bor gregers da ikke i Thailand ??

http://www.imux.d...hp?id=3518

Redigeret af d. 09/12-2008 18:20

b_j3ns3n
jeg er ret ligeglad med hvor mange penge banken er blevet snydt for. er rimlig sikker på de har en forsikring ellers kan de fandme lærer at undersøge deres checks før de udbetaler så mange penge..
men fut fut keld havde han ikke en klub nede på hjørnet af jellingvej og grejsdalsvejen.. ?
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Spring til debat: