Se indlæg
 Udskriv debat
flyver til bangcock 14aug
WisawagonFaiFaa
lung skrev:
nogen gange forstår jeg slet ikke alle de hellige kan holde ud at være
i Thailand og så oven i købet på turist stederne Sad

Til lung: Nu håber jeg ikke, det bl.a. er mig du hentyder til, for jeg er ikke spor hellig. Derudover plejer jeg gerne at holde mig langt væk, fra de såkaldte turist steder, der fungere som ucharmerende pengemaskiner. Hvis man godt kan lide Thailand og dets kultur, så er det i hvert fald ikke der man skal komme.

WisawagonFaiFaa
Til thai lover, Frank, lung og flere af jer andre: Det da utroligt, I kan få noget så skamfuldt, som det at blive seksuelt udnyttet af flere hundrede mænd, til at lyde som en dans på roser. I skal også have ros for jeres evne til at vende tingene fuldkommen på hoved. Shock

Når I nu er så misundelige, på de thailandske prostituerede, må jeg så ikke foreslå jer at skifte branche. GrinGrinCool

prasat
hvad er aeldre maend??
naar jeg tager en tur i byen foregaar det i soi cowboy med konen under armen, maa ikke alene.
men hovedparten af de maend der kommer i cowboy er maend mellem 30 og 45 aar
og der er flere af dem under 30 end over 60 aar
du for det til at lyde som om de eneste der gaar paa luderbarer er de gamle svin, og dem skal der da ogsaa vaere plads til.
jeg fatter slet ikke du overhovedet kan kommentere noget om prostitution naar du ikke kommer der. hvor har du din enome viden fra?
og til loc du er sku en skidt knaegt, jeg havde aldrig troet at du moralens vogter kunne finde paa at indlogere dig paa en luderbar.

prasat

WisawagonFaiFaa
Du få det til at lyde som om det er en videnskab og man skal have en doktorgrad, for at udtale sig om prostitution. Jeg er kommet nok i Thailand, til at vide hvad der røre sig.

prasat skrev:
hovedparten af de maend der kommer i cowboy er maend mellem 30 og 45 aar
og der er flere af dem under 30 end over 60 aar
du for det til at lyde som om de eneste der gaar paa luderbarer er de gamle svin, og dem skal der da ogsaa vaere plads til.

WisawagonFaiFaa skrev:
Nu vil du sikkert sige, er det bedre hvis pigerne i stedet misbruges af nogen unge mænd. Selvfølgelig er det ikke det, Thailand skal ikke være vestens skraldespand for utilpassede mænd med sygelige tendenser.

Hvornår man er gammel kan vel altid diskuteres. Men en pige på 24 år vil vel næppe være sammen med en mand på 50 år, hvis hun kunne blive fri.

At Locturian skulle være moralens vogter, er noget du selv har fundet på. Jeg synes meningen med hans indlæg er meget klar: Der er stor forskel på at falde i og så det at udnytte andre mennesker helt konsekvent, uden at have moralske skrupler. Jeg tror godt, de fleste almindelige mennesker kan se forskellen, ligesom eksemplet med alderen.

WisawagonFaiFaa
samee skrev:
Når du nu ankommer og det gælder sku alle, (jeg sætter mine penge ind på min kærestes konto det er noget lettere) så få dig en boks på hotellet hvor du kan opbevare dit pas (tag en kopi af forsiden med dit billede og ha den på dig) og deponer så dit pas i den boks SAMMEN med dine penge især hvis du skal have div. Damer / transer eller hvad du har lyst til med op på dit værelse, tag kun det med du mener du skal bruge og lad resten ligge i den boks, du kan altid hente flere – bare et lille råd med på vejen……
vh S

Ja man skal bare holde sit på det tørre og så røvrende alle de andre? ShockShockShock

Locturian
Jeppe: Jeg kan ikke sige ordet "gammel mand" uden du farer op af stolen? Sæt dig ned inden du kommer til skade... For pokker... Jeg kunne også have skrevet spastisk lammet 22 årig dværg i kørestol, pointen i mit indlæg var det samme, men nu er det mere typisk at se en herre på 70 end en spastisk lammet 22 årig dværg i kørestol i Thailand, så brugte et eksempel der kunne relateres til... Du burde melde dig ind i Enhedslisten sammen med alle muslimerne, der må man heller ikke sige ordet "mørk" eller "flødebolle" uden at der kommer en hel hær efter dig... Lad det nu ligge, jeg snakker IKKE om dig....

Frank: Hvad bilder du dig egenligt ind, at tage ting jeg skriver ud fra sammenhæng og placere dem nydeligt ved siden af hinanden som om de skulle have en direkte forbindelse? For det første så ja, parforhold uden kærlighed? Det er da noget fis. Ligesom proforma ægteskaber er det. Men du er måske af den meget alternative kirke, måske vi skulle begynde at overveje om du er scientolog eller noget andet fundamentalistisk hvor der intet galt i at folk er sammen uden kærlighed? Se - Det er nemt at dømme, præcist som du gør det. Get of my back, du kender mig ikke. Men dejligt nemt at pille ord ud og lege dommer, hva? Wink

Som nedenstående:

Locturian
Ham den nye, "Wanisan", eller hvad det nu var, har en masse fornuftigt at sige, så lad for pokker være med at skyde hans input til jorden, blot fordi i er så satans gammelkloge. Andre har også lov til at komme med meninger og holdninger om Thailand (Nej, ikke af den meget groteske slags).

WisawagonFaiFaa

Til bankcock impact:

Jeg håber virkelig du må rådne op i et thailandsk fængsel, blive smittet med alverdens kønssygdomme, røvrendt af nogle thaier og at din flyvemaskine styrter i havet...

Dem sætter du fint sammen, jeg skriver jo netop IKKE AF DEN GROTESKE slags? Hvad er det du ikke forstår?

Du skriver ydermere at jeg har skrevet, at det er i orden at færdes i sex-industrien hvis man er fuld og beruset? Hvad er det IGEN du ikke forstår? Læs nedenstående:

Locturian skrev:
... jeg erkender bare, at man nogen gange selv falder i de dybe sorte huller. Jeg har også stjålet slik da jeg var mindre, det betyder dog ikke at jeg synes det er rigtig eller opfordrer til det...

Så er der ikke mere at sige til dig.

----------------------------

Toy: Jeg er bestemt ikke den gammelkloge. Jeg sidder ikke hjemme i Danmark og gør mig klog på problemer 8.000km væk, fordi jeg ferieret i Thailand én gang tilbage i 1978.

Jeg skifter ikke mening som vinden blæser, men har forskellige holdninger til forskellige emner, og det er jeg vel i min gode ret til.

Har jeg nogensinde skrevet at jeg betaler for en pige? Lad være at lægge ordene i munden på mig, tak. Som der er også er blevet skrevet før, så går de unge og smukke hjem med hvem de lyster, de vælger og vrager. Jeg skal vel ikke bebrejdes fordi du er nødsaget til at betale de grimme 5000 baht, eller hvad? Godt.

Og slut til dig.
------------------------

Prasat: Du er sq for sørgelig. Hvor fucking sake skrev jeg at størstedelen af de mænd der kom på barene var ældre mænd? Korrekt, størstedelen af dem jeg ser er 40-70, men 40 er vel heller ikke "ældre". Jeg lavede en pointe, med en ældre herre og en ung pige, og deres forhold, kærlighed kontra penge. Men det er du måske ikke skarp nok til at observere, det er jo sjovere at prøve at "vende" den til noget personlig kritik af mig, hva? Wink Ynkeligt...
-------------------------

bangkok impact skrev:
2 thai piger i skole uniform kan godt gi mig apetit på livetSmile

Du beder sq da også selv om at få en på hatten. Du er gået fra at være en naiv pervers sex-turist til at være direkte dum. Det er muligt at folk ikke støtter at man giver dig alt for hårde ord med på vejen, men alle er vist enige om at vi ikke har lyst til at bidrage til "Sådan får du mest sex på din tur til Thailand" bogen.

Tak til dig også, for nu...
------------------------------

Og en personlig notits;

Jeg erkender at der er mange "kunder" til klientellet i luder-miljøet, men det synes jeg ikke gør det mindre ulækkert. Jeg synes dog det er endnu mere sindsrivende når folk sidder og proklamerer at nu skal de fandme bare ned og have noget thai-[UPASSENDE ORD] for pigerne her er billige og villige.

Ovenstående er PRÆCIS hvad jeg prøver at fortælle. Folks syn på det Thailandske folk. Den luder-kultur der findes er med til at rive Thailands omdømme og værdier ned i sølet. I kender jo fordommene selv, når i fortæller folk i har en thai kæreste/kone. Eller hvordan folk kigger når i går udenfor. Hvad de tænker. Ja, i er ligeglad, det bør i også være, men pointen er at der er en grund til at de tænker sådan.

Folk kender ikke den Thailandske kultur eller værdierne i landet. De kender ikke den asiatiske natur. Thailand har meget større kulturelle værdier og langt større sammenhold end vi danskere har haft i mange mange år. Vi kunne lære en hel del af Thailand, men istedet henskrives landet i manges ordbog som hjemsted for billige ludere, og gør mig rigtig gal!

Så bare kald mig dobbeltmoralsk, kald mig hellig. Men jeg er ikke bange for hvad jeg mener. Enhver der vil se mig i øjene er velkomne til det. Enten på mit kontor i Hua Hin eller i Danmark. Jeg giver kaffen!
Redigeret af Locturian d. 31/07-2007 07:24
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
John
Er ikke helt sikker på at jeg forstår dit indlæg korrekt Wisa......

Det er da et godt råd samee kommer med. At opbevare sine penge og pas så det ikke bliver stjålet, det røvrender da ikke nogen....
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Frank
Locturian

Jeg dømmer netop ikke andre, fordi de lever i et parforhold, som ikke er baseret på andet end kærlighed. Jeg konstarerer på blot, at jeg synes i orden. At du synes det er noget fis er fint for mig. Men jeg synes anderledes. Du begynder derimod at gætte på om jeg er medlem af en alternativ kirke, scienttologist eller fundamentalist. Det kan jeg så oplyse at jeg ikke er, og jeg er heller ikke medlem af nogen andre kirker eller den slags.

Det var Simon Spies eller Janni vist heller ikke da de giftede sig kort før han døde.

Med hensyn til din kommentar til WisawagonFaiFaa, så må jeg indrømme, at jeg overså "(Nej, ikke af den meget groteske slags)", og hvis du med groteske mener det eksempel, som jeg fremhævede, så kan du godt få en undskyldning. Undskyld.

Du skriver: "Ærlig snak, sådan er det. Undertegnede har dog ikke gjort det af nød, men fordi alkohol har sin egen overbevisende effekt, og fordi jeg er en ung mand med drifter der bliver endnu sværere at kontrollere når whiskey'en har sat sin store brune finger på min lever." Det tolker jeg som om , at du skriver det er ok. når man er beruset eller liderlig. Hvis det ikke er det du mener, så står det i hvert fald uklart.

Jeg tolker det også som om du har været med en prostitueret fra en bar. Dermed bliver du dobbeltmoralsk - uanset om du "angrer" og synes det er forkert. Handling vejere tungere end ord.

"Get of my back, du kender mig ikke." Jeg er ikke på din ryg, og jeg kender dig rigtig nok ikke. Derimod kommenterer jeg dit indlæg og giver min mening til kende. Hvis du ikke ønsker det, så lad være med at skrive indlæg. Og så lad det helt være med at skrive sætninger som:
"Godt, det var lige mit input - For nu. I ved jeg er klar til en evt. uenighed omkring det jeg skriver, så bare kom jeres kanoner".

jpo
hvis der slet ikke var nogle ludere i thailand, hvad skulle disse piger så leve af, de gør det af nød. og nogle unge piger finder en gammel mand, der sørger godt for dem, de kommer så til danmark,
og for et arbejde og tjener penge, nogle bygger et hus i thailand,
og de tager på ferie 1 gang om året til thailand, og kan også give familien noget, jeg synes dette er ok.
og dem der tager til thailand for at få fis..e holder hjulene igang
det stopper vist aldrig,det er jo det ældste erhverv i verden.
eller va er jeg forkert på den.

http://www.nonsunghomestay.webs.com
samee
WisawagonFaiFaa
Du er sku for mærkelig du skyder jo med spredhagl klaphat prøv at holde dig til tråden men det kan du vel ikke for du er jo med til at ødelægge den, det bliver vel snart sådan at det eneste man kan være sikker på herinde er at blive svinet til og når man så har noget seriøst bliver det bombet med crap som denne tråd snart er fyldt med, hvad er der galt i at komme med noget han og andre 1gangs besøgende kan drage nytte af, det må være rat at vide det hele klaphat, tror sku du er af den type som bitcher bare for at gøre det..

PS: Kim er det lort her ikke kørt af sporet for lang tid siden
It’s deep how you can be so shallow

rinpoche
jpo skrev:
hvis der slet ikke var nogle ludere i thailand, hvad skulle disse piger så leve af?

De kunne for eksempel leve af det som alle deres ikke prostituerede medsøstre formår at leve af.

de gør det af nød

Det er altfor unuanceret, der er vist ligeså mange forskellige årsager som der er kvinder.

mvh
rinpoche

huratho
Hej Lucturian
Godt skrevet.
Hugo
[img]http://i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif[/img] is not a valid Image.

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

prasat
loc skrev.

Thailand har meget større kulturelle værdier og langt større sammenhold end vi danskere har haft i mange mange år. Vi kunne lære en hel del af Thailand, men istedet henskrives landet i manges ordbog som hjemsted for billige ludere, og gør mig rigtig gal.

jeg er skiffer paa at vi i danmark har lige saa mange kulturrelle vaerdier som thaierne har.

vedr. sammenhold hvad mener du med sammenhold, du skriver at hele landet staar sammen og langt bedre end os danskere. hvad er det dog for en gang sludder, de holder muslimerne nede med haard haand, de putter folk i faengslet hvis de har en anden mening end kongen. og de har ikke noget sikkerhedsnet. det mener jeg ikke er sammenhold. det kan godt vaere det er anderledes i Hua Hin men jeg tror det naeppe. og jeg er ret sikker paa at hovedparten af medlemmerne paa denne side vil nikke genkendene til naar jeg siger at thaierne nok ville vinde ol-guld hvis der var en kategori der hed bagtaleri af sine medmennesker, er det sammenhold.
indbyrdes i familierne har de et langt bedre sammenhold og det er bla. ogsaa en aarsag til at de unge piger soeger prostitutionen, de ville kunne forsoerge sig selv ved et alm. arbejde men ikke de syge og de gamle. og hvis der ikke er nogle i familien der tjener mere end mindsteloennen saa tager nogle dette valg. men havde thaierne nu haft et sikkerhedsnet som os dansker saa havde de ikke behoevet at rejse til pattaya og arbejde. men nu er landet sammenhold skruet saadan sammen at man maa klare sig selv.

nu var min sidste kommentar til dig ment som en joke, sorry du misforstod den.

prasat

Locturian
Du kan bare ikke give mig ret, bare lidt, hva? Af en aller anden uransagelig grund skal du føle sig "speciel". Gu har Thailand da større sammenhold i deres familier, hvis du ikke kan se det, aner du absolut intet om Thailand.

Hvad er det for en gang sludder med at de holder muslimerne nede? Du synes det ville være "ok" at muslimerne fik lov at overtage store dele af Thailand, som de prøver at gøre i resten af verden også? Det var da en tåbelig og absolut skudt holdning at have. De sprænger for godtbefindende skolebørn og munke i luften. Men det er åbenbart "ok". Er ikke fedt at læse stort set hver eneste dag om alle de civile muslimerne har skudt og lemlæstet i deres "krav" på en uafhængig muslimsk stat i Thailand.

I Danmark er vi så selv-fokuserede at folk er pisse ligeglade med at muslimerne er ved at gøre indtog i den Danske regering. Det rammer jo ikke dem (direkte) så hvad fanden skulle de også lette sig for sofaen for? Vi har det i Danmark pt. alt for godt, og vi indser det først den dag vi mister det.

Familie sammenhold? Det har vi intet af. Spørg du en dansk teenage datter om hun er villig til at afstå fra skole og venner for at få et fuldtidsjob ude på landet til at hjælpe sin familie. Hun vil da give dig fingeren! Jeg har pt. svært ved at finde kvalificeret personale fra Bangkok, fordi de ikke kan flytte fra familien (det er single mænd jeg snakker om). Men de har så stort et bånd til deres familie at alt skal vendes der først, og er familien ikke "ok" kan børnene ikke flytte, selvom de er 25-30 år gamle. Det er Thailand i en nøddeskal.

Hvor mange traditioner mener du vi har i Danmark, som vi ligefrem følger? De religiøse højtider er mere en undskyldning for at holde fri, frem for at bruge dem som de er tænkt. Hvor mange danskere går i kirke på de højhellige dage? Mange fravælger efterhånden julen og tager på ferie istedet. Jeg kan ikke finde én højtid i Danmark som stort set alle danskere deltager i, selv julen er blevet kommerciel og vane, frem for at fejre jesus som det er ment. Nej, gu ej er Thailand heller helt up-to-date på det område, specielt de unge har svært ved at følge det altid, men uanset hvad vil Thailand altid have større bånd til deres traditioner end vi danskere har.

Intet sikkerhedsnet? Et sikkerhedsnet kræver vel en god og sund økonomi og et velfungerende uddannelsessystem. Det stadie er Thailand ikke kommet til endnu, men nu har Danmark også haft det som blommen i et æg i mange år. Det er ikke mange krige og kriser vi har været igennem, og de problemer vi har haft kan henskrives som ubetydelige i forhold til vores fælles fremtid. Det sidste står for min egen regning, er sikker på at mange er uenige, men det er bare min personlige opfattelse.

Og det med kongen? Gider ikke engang kommentere det, det er for latterligt at du overhovedet sætter det spørgsmålstegn ved det, hvis du havde bare en smule indsigt hvorfor han har den status han har.

Det er nu meget meget få piger der bliver "tvunget" ind i prostitution, men der er mange svage sjæle der har let ved at sige ja til en løn der mange gange overgår det de normalt ville kunne tjene, og det "eneste" de skal gøre er at lægge sig på ryggen for en liderbuk.
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.

Nu syntes jeg du skulle stoppe loc, du lyde som en der har været her i 20 år , prøv for helvede at komme ned på jorden , du er ikke en skid , og bliver det aldrig med den holdning du har . stil fingeren i jorden o se dig omkring og lad være med at gå med skyklapper.

denne her tråd er da kørt temmelig meget at sporet,
bangkok impact spurte ligeud hvad pigerne koster nede i thailand, hvor luderne kan tælles i hundred af tusinder.
Luder i dk eller thailand, har det til fælles, at de gør det for at tjene gode penge, sådan er det, og det er der ikke nogle af os der kan ændre på.
samme dag som bangkok impact flyver til thailand med thai var der en anden bruger her på siden som også skulle den vej også med thai. hun var helt klam ved tanken, fair nok en luder er vel en klam ting, men indtil den perfekte robot kvinde opfindesGrin, vil der uden tvivl værre marked for ludere.

en ting man kan sige om thaiairways er at pigerne i flyet altid er unge og smukke, og det er simpelthen fordi thai fyrre pigerne når de når op i midten af 30’erne.
Hvis man ikke vil støtte denne nedgørelse af kvinder kan man jo altid flyve med sas.
Men på den anden side, sådan er hele det thailandske og de omkringliggende landes samfund bygget op.

Locturian
Jeppe skrev:
Nu syntes jeg du skulle stoppe loc, du lyde som en der har været her i 20 år , prøv for helvede at komme ned på jorden , du er ikke en skid , og bliver det aldrig med den holdning du har . stil fingeren i jorden o se dig omkring og lad være med at gå med skyklapper.

Jeg er da mere end du er, hvad er du?

bastian
hold kæft hvor i kloge at høre på latterlige menesker der ikke har noget liv.....

Berg
WisawagonFaiFaa skrev:
Hvornår man er gammel kan vel altid diskuteres. Men en pige på 24 år vil vel næppe være sammen med en mand på 50 år, hvis hun kunne blive fri.

Findes da utallige eksempler på det modsatte, og nu snakker jeg om danske piger som er sammen med danske mænd, og faktisk også den anden vej hvor det er manden der er den unge.

Et godt eksempel er en af mine venner som er 29 og har fundet en kæreste på 42 med 2 børn. Men hun er vel os bare en klam gammel luder som vil udnytte ham seksuelt?

Jeg vil undlade at kommentere resten af tråden og dets indlæg da jeg synes de fleste er totalt under lavmål og folk burde skamme sig og læse deres egne indlæg igennem en ekstra gang før de klikker på send knappen, må virkelig være nogen som sidder med en dårllig smag i munden ... janteloven længe leve
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience

John
John skrev:
Vær gerne uenige men lad være med at blive personlige.

admin.

Ovenstående er fra indlæg nr. 22.
Noget må være svært at forstå så jeg prøver lige at tilføje lidt til ovenstående:

Respekter andres mening!!
Hvis du ikke kan bidrage med noget konstruktivt, så undlad venligst at kommenter!!
Og som Berg skriver: Læs dit indlæg igennem en ekstra gang før du klikker på send knappen!!

Admin.
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Spring til debat: