Se indlæg
Prostitution
|
|
Lagt på d. 16/09-2006 19:41
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Hej Mugge Ja du har fuldstændig ret, og jeg må egentlig indrømme jeg ser ikke på dem som luder eller hvad folk nu kalder dem. De kalder det også selv for at arbejde, og bliver nærmest sure hvis man kalder dem for luder. Og vi kan vist alle herinde blive enige om at de er skide søde piger (næsten) allesammen, det er selvfølgelig ikke alle man kan med, men så finder man bare en anden. Og som du selv siger barpiger er precis ligeså gode/dårlige som alle os andre og har deres liv de skal leve. |
|
|
roald |
Lagt på d. 16/09-2006 20:22
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 873 |
på bare 6 dage har der været 101 indlæg i denne tråd, det er da bare et emne der kan få folk op af stolen. |
|
|
Don |
Lagt på d. 17/09-2006 03:00
|
Øvet medlem Antal indlæg: 117 |
Henrik, jeg er helt enig med dig…der skal være plads til et liv for dem der er lidt ved siden af! Men Henrik…hvad med dem der er HELT ved siden af..? Hvad med dem..? Det er i øvrigt fedt at læse alle de indlæg, hvor det handler om ægte kærlighed…for det er vel det livet handler om..! Hellere være en god original...end en dårlig kopi.
|
|
|
stoney |
Lagt på d. 17/09-2006 07:58
|
Øvet medlem Antal indlæg: 182 |
Ja, Don dit emne har virkelig sat sindene i bevægelse,i det danske samfund er snakken ofte"har du fundet en billig slave/luder,da du var i Thailand sidst"nej.Folk har ofte hørt dit og dat,men en ting er godt at have,moral dobbelt moral er bedre.Sådan er mange danske mænd desværre. |
|
|
Lagt på d. 17/09-2006 08:55
|
|
ooops
Redigeret af d. 17/09-2006 09:20 |
|
|
Lagt på d. 17/09-2006 09:18
|
|
jsh71 skrev: Her er hvad det første indlæg gik ud på citat fra north..... Hej Hvad er prisen for en glædespige i Bangkok eller Pattaya? Hvad får man for den pris? North Ja jeg ved ikke hvad priserne er i bkk, men i pattaya kan man få dem fra 200 bath og opefter til hvor meget man nu vil betale, men det mest betalte er vel imellem 500 - 1000 bath på barene. På go go barene og discotek er det noget dyrere + man skal betale barfine som regel 200 bath på beerbarene og igen noget mere på go go barene. Så der strandpigerne og dem der finder kunderne i storcentrerne dem kan man mange gange få for en billig slik, men mange af dem er, piger der er blevet smidt ud af en bar fordi hun har lavet numre og derfor ikke kan få arbejde derinde. Men selvfølgelig er det ikke alle pigerne der går på stranden og centrerne og gaden der har lavet numre, jeg har da haft nogle fra stranden der var søde og rare, men ved gud man har sgu oz fået slæbt nogle sjove nogle hjem i en brandert hæ hæ hæ. Jeg vil da råde til at tage pigerne fra en bar, ok de koster måske lidt mere, men man er sikker på man kan finde dem igen hvis de har tager røven på en. Eller også lære pigerne fra stranden at kende godt før man begynder noget med dem. Det var bare min mening om at finde en pige fra en bar/strand i pattaya. OMG. fiske blandt yaabaa tosser, Katoys og andet skidtfisk For mig har beach RD altid været et opskyl fra det dødehav...! Redigeret af d. 17/09-2006 11:05 |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 17/09-2006 09:33
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Syntes at debatten har fået en ulækker drejning. Det er sq da også et underligt spørgsmål->Hva' koster en glædespige, ham northwoods må sq da være syg i sind.....................Tak Suk........... Redigeret af Suk Rak Ning d. 17/09-2006 09:35 Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Lagt på d. 17/09-2006 10:11
|
|
Suk skrev: Syntes at debatten har fået en ulækker drejning. Det er sq da også et underligt spørgsmål->Hva' koster en glædespige, ham northwoods må sq da være syg i sind.....................Tak Suk........... Hvorfor dog det Hvis man ikke har været der før,så er det da rart at vide hvad det koster,så man har lidt at rette sig efter bamsen |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 17/09-2006 10:50
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Bamsen, prøv at tænke bare lidt, det var sq da et underlig spørgsmål der blev stillet her i denne tråd Suk........... Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Lagt på d. 17/09-2006 11:41
|
|
Suk skrev: Bamsen, prøv at tænke bare lidt, det var sq da et underlig spørgsmål der blev stillet her i denne tråd Suk........... Hvorfor det. Det er da rart at vide,hvis det er første gang man tager derud Jeg vidste det da ikke første gang da jeg tog derud Så hvis jeg havde taget en pige med hjem, kunne hun da ha snydt mig Så det et ok spørgsmål. Der er da også foilk som spørger på priser på hoteller, det er begge dele salgsting God intægt for thailand bamsen |
|
|
Don |
Lagt på d. 17/09-2006 11:47
|
- Jeg er fuldstændig enig med Suk. Vi har åbenbart forskellige grænser for hvad, man kan skrive og debattere offentligt. Tonen var dumsmart og nedladende, og i mine øjne var det grænsen. Så kan andre jo mene noget andet. At debattere prisen for en kvindes seksuelle ydelser - offentligt - her på siden er kvalmende. Jsh71, forklarer ligeledes med sin glade kynisme, om sine købte erobringer, og slutter i indlægget med at fortælle: ”ved gud man har sgu oz fået slæbt nogle sjove nogle hjem i en brandert hæ hæ hæ”. Denne her pralende indgangsvinkel om køb af kvinders seksuelle ydelser, bekræfter mig 100 % i nogle af de fordomme jeg har over for visse mænd. Men hvis man får bekræftet en fordom, er det så et faktum ? Hellere være en god original...end en dårlig kopi.
|
|
|
Lagt på d. 17/09-2006 11:48
|
|
Ja det er dejligt med fordomme ikke don Du er vist en meget hellig mand uha da bamsen |
|
|
Don |
Lagt på d. 17/09-2006 11:51
|
Bamsen. - Du svarede ikke på spørgsmålet. Redigeret af Don d. 17/09-2006 11:51 Hellere være en god original...end en dårlig kopi.
|
|
|
h |
Lagt på d. 17/09-2006 11:51
|
Øvet medlem Antal indlæg: 368 |
hvad er du nazist eller hvad? først de handikapede, så jøderne, osv. der er sku da plads til alle. hvem siger det er dem der er ved siden af, og ikke alle andre, Dig? Nu må du sku da vågne op, hvem har udnævnt dig til formand for hvem der er på plads, lidt ved siden af eller meget ved siden af? Men du mener måske at alle der falder uden for dine normer skal ud bag ved for et nakkeskud? eller hvad skal vi gøre ved dem? Don skrev: Henrik, jeg er helt enig med dig…der skal være plads til et liv for dem der er lidt ved siden af! Men Henrik…hvad med dem der er HELT ved siden af..? Hvad med dem..? Det er i øvrigt fedt at læse alle de indlæg, hvor det handler om ægte kærlighed…for det er vel det livet handler om..! |
|
|
Don |
Lagt på d. 17/09-2006 11:54
|
Du skal nok øve dig i at læse det mellem linierne, der står en hel masse. Kan du det henrik ? Redigeret af Don d. 17/09-2006 11:55 Hellere være en god original...end en dårlig kopi.
|
|
|
h |
Lagt på d. 17/09-2006 11:54
|
debatten er offentlig og kan man ikke lide emnet så har vi vel alle et valg ud over at deltage - ikke DON Don skrev: - Jeg er fuldstændig enig med Suk. Vi har åbenbart forskellige grænser for hvad, man kan skrive og debattere offentligt. Tonen var dumsmart og nedladende, og i mine øjne var det grænsen. Så kan andre jo mene noget andet. At debattere prisen for en kvindes seksuelle ydelser - offentligt - her på siden er kvalmende. Jsh71, forklarer ligeledes med sin glade kynisme, om sine købte erobringer, og slutter i indlægget med at fortælle: ”ved gud man har sgu oz fået slæbt nogle sjove nogle hjem i en brandert hæ hæ hæ”. Denne her pralende indgangsvinkel om køb af kvinders seksuelle ydelser, bekræfter mig 100 % i nogle af de fordomme jeg har over for visse mænd. Men hvis man får bekræftet en fordom, er det så et faktum ? |
|
|
h |
Lagt på d. 17/09-2006 11:55
|
jeg ved ikke hvor hellig han er men måske skinhellig bamsen skrev: Ja det er dejligt med fordomme ikke don Du er vist en meget hellig mand uha da bamsen |
|
|
Don |
Lagt på d. 17/09-2006 11:59
|
Henrik, min ven. Du ved da også så meget. Man skulle næsten tro at du har gået to år i hver klasse. Hellere være en god original...end en dårlig kopi.
|
|
|
h |
Lagt på d. 17/09-2006 12:01
|
det er muligt jeg husker nu ikke at se dig i skolen men du er jo også åhh så klog |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 17/09-2006 12:14
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Så-så i to. Man kan godt diskutere emnet uden at svine hinanden til. Takker :-) Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
Spring til debat: |