Se indlæg
min privat økonomi i Thailand som folkepensionist
|
|
John |
Lagt på d. 04/12-2015 17:13
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Asian Farmer skrev: Totalt latterligt at tro man kan stjæle af kassen og leve i luksus i andre lande for stjålne penge. Offentlige ydelser tilkommer kun personer bosiddende i Danmark. Stop venligst det ævl, det har kun til formål at køre debatten af sporet. En pension er ikke noget man stjæler , det er noget man er berettiget til. En pension er en offentlig ydelse som alle med et arbejdsliv i Danmark er berettiget til. Admin. john@dansk-thai.dk
|
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 04/12-2015 19:42
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Jeg kan slet ikke forstå at folk vedbliver at tæske dette emne sønder og sammen, det gør absolut ingen forskel, vågn da op for hulen..!! Har man fulgt med i den offentlige mening og lovgivning de sidste 8-9 år, så ved man da hvad vej det hele går, ikke? Det hedder stramninger og indskrænkninger på alle områder, især det at bevæge sig frit rundt i verden som et såkaldt frit menneske, det er sgu´ slut forlængst. Redigeret af JohnBKK d. 04/12-2015 19:53 |
|
|
Fotofreak |
Lagt på d. 05/12-2015 02:14
|
Øvet medlem Antal indlæg: 489 |
JohnBKK skrev: Jeg kan slet ikke forstå at folk vedbliver at tæske dette emne sønder og sammen, det gør absolut ingen forskel, vågn da op for hulen..!! Har man fulgt med i den offentlige mening og lovgivning de sidste 8-9 år, så ved man da hvad vej det hele går, ikke? hva' faen ! - Har du helt opgivet kampen fra Vibystan ? - Det ligner dig da ikke at kapitulere ........ M.v.h. Fotofreak |
|
|
cali111 |
Lagt på d. 05/12-2015 04:27
|
Øvet medlem Antal indlæg: 359 |
Fotofreak skrev: JohnBKK skrev: Jeg kan slet ikke forstå at folk vedbliver at tæske dette emne sønder og sammen, det gør absolut ingen forskel, vågn da op for hulen..!! Har man fulgt med i den offentlige mening og lovgivning de sidste 8-9 år, så ved man da hvad vej det hele går, ikke? hva' faen ! - Har du helt opgivet kampen fra Vibystan ? - Det ligner dig da ikke at kapitulere ........ M.v.h. Fotofreak For dem der faldt, kom der nye til. Vi bliver flere og flere i kampen. Kampen for et anstændigt liv fortsætter. Bak op og skriv under på SKRIVUNDER.NET PENSION UDEN GRÆNSER så budskabet kan indbringes for rette instans Er der en venlig sjæl der vil sætte linket ind til skrivunder,net pension uden grænser her. Happy Fathers Day 2 u all |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 05/12-2015 05:21
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Har godt nok linket til den tidligere, men her er den saa igen: http://www.skrivu...en_granser |
|
Spring til debat: |