Se indlæg
Bombe eksplosion ved Erawan Shrine
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 24/09-2015 08:25
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
vandango skrev: Hæren er jo regeringen, kunne bedre forstå det, såfremt at det var en anmodning fra politiet. Mon ikke der er noget luskeri i det, kan bare ikke gennemskue hvad? Desværre er jeg i Danmark pt., men vil da spørge min hustru om hun har haft en lignende henvendelse. Hvis hun har skal jeg nok vende tilbage. Jeg mener ikke der er noget "luskeri" i det her. Det er blevet naevnt andre steder ogsaa. Ifoelge reglerne skal f.eks. Vandango's hustru rapportere til myndighederne at nu har hun en farang boende naar han bor der. Det er en opstramning eftersom reglerne ikke har vaeret fulgt |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 24/09-2015 08:56
|
Her er der en nordmand som har haft besoeg: Må bare få ut litt frustrasjon... Hadde besøk av en politimann i dag. Det handlet om dette med registreing av oss faranger som bor i Thailand. Men jeg synes det var rene avhøret! Han spurte og grov om alt mulig rart. Han ville bl a vite navnet på mine for lengst avdøde foreldre og masse annet slikt vås. Jeg måtte fylle ut divesre skjemaer som han i tilegg, ved min kones hjelp også fylte ut selv på thai. Dessuten måtte jeg ta bilder sammen med han og min kone. Jeg liker IKKE autoriteter og min kone måtte roe meg ned et par ganger. Forstår jo at han bare gjorde jobben har selv var blitt pålagt av sin sjef, men likevel... Tror nok mange faranger ikke liker dette her. Og når de nå skal overvåke internett i tilegg, begynner i hvertfall jeg å bli passe fed up. Tror alt dette bare vil føre til at Thailand skremmer fra seg utlendinger etterhvert. Prayut skulle heller sett seg selv i speilet og spurt om hva som utløste dette bombeangrepet i Bangkok. Men i stedet sier politiet at det ikke var terrorisme! Jeg for min del tror at det henger sammen med at han valgte å utvise disse kinesiske ughurene og deres folk står bak. Men kanskje det er lurest å gjøre som Erik Sorenensen i Skandibar, ikke tenke for mye på det hele og heller kose seg med egg og bacon... Ha en fin dag, folkens! smile emoticon |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 24/09-2015 09:15
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Hvorfor ikke bare deportere alle muslimer til Malaysia, negrene til Afrika, Paki´er til Pakistan, Kaek til Indien, Russkies til Rusland, Uighurs til Uighurstan, Perkere til Tyrkiet, Kazakkere til Kazakhstan osv. osv. - der trænger til at blive ryddet gevaldigt meget op, gider ikke se og høre på alt det low class trash der vælter ind, det skaber kun problemer.
Redigeret af JohnBKK d. 24/09-2015 09:32 |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 24/09-2015 12:04
|
JohnBKK skrev: Hvorfor ikke bare deportere alle muslimer til Malaysia, negrene til Afrika, Paki´er til Pakistan, Kaek til Indien, Russkies til Rusland, Uighurs til Uighurstan, Perkere til Tyrkiet, Kazakkere til Kazakhstan osv. osv. - der trænger til at blive ryddet gevaldigt meget op, gider ikke se og høre på alt det low class trash der vælter ind, det skaber kun problemer. Der skal vaere plads til os allesammen. Der hvor den thailandske regering gik "galt i byen" var at splitte familierne ad saa nogen roeg tilbage til Kina og resten til Tyrkiet. Hvis nu man havde sendt alle til Tyrkiet havde vi maaske haft Erawan problemet. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 24/09-2015 12:11
|
Ja, de kvajede sig godt og grundigt i deres iver for at tækkes Big Brother Kina. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 24/09-2015 13:44
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
hugoboerge skrev: Der hvor den thailandske regering gik "galt i byen" var at splitte familierne ad saa nogen roeg tilbage til Kina og resten til Tyrkiet. Hvis nu man havde sendt alle til Tyrkiet havde vi maaske haft Erawan problemet. WTF..... Det vil sige at "en vis person" ikke er i søgelyset længere for hverken denne episode eller regnvejret den anden dag.... Wow.... Host, host: http://www.thaila...ost_232381 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 24/09-2015 14:32
|
Webmaster skrev: hugoboerge skrev: Der hvor den thailandske regering gik "galt i byen" var at splitte familierne ad saa nogen roeg tilbage til Kina og resten til Tyrkiet. Hvis nu man havde sendt alle til Tyrkiet havde vi maaske haft Erawan problemet. WTF..... Det vil sige at "en vis person" ikke er i søgelyset længere for hverken denne episode eller regnvejret den anden dag.... Wow.... Host, host: http://www.thaila...ost_232381 Jeg glemte at skrive ordet "ikke" i mit indlaeg dvs "havde vi maaske IKKE haft Erawan problemet" Det kraftige regnskyl vi havde specielt i gaar her i Samutprakan tror jeg man kun kan klandre vejrguderne for og ikke andre. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 24/09-2015 15:11
|
Hvad med Toxin, måske han har hyret de Uighur Perkere til at lave ballade? Redigeret af JohnBKK d. 24/09-2015 15:28 |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 24/09-2015 15:29
|
JohnBKK skrev: Hvad med Toxin, måske han har hyret de Uighur Perkere til at lave ballade? Ironi kan forekomme... Jeg undgik netop at kommentere paa ham, men holdt mig til vejrguderne. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 24/09-2015 17:40
|
hb, du snakker udenom, har du glemt denne? "Jeg er nu ikke den eneste farang her i "landsbyen" som mener at der sidder en vis person uden for Thailand som staar bag det her. Som sagt vedkommende har vaeret meget i aviserne pt og dukken er ogsaa begyndt at roere paa sig med diverse kommentarer." Tankevækkende at en Farang hopper på den galej med at dæmonisere den mand og give ham skylden for alt, lad dog de overtroiske thai om det. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 24/09-2015 17:48
|
JohnBKK skrev: hb, du snakker udenom, har du glemt denne? "Jeg er nu ikke den eneste farang her i "landsbyen" som mener at der sidder en vis person uden for Thailand som staar bag det her. Som sagt vedkommende har vaeret meget i aviserne pt og dukken er ogsaa begyndt at roere paa sig med diverse kommentarer." Tankevækkende at en Farang hopper på den galej med at dæmonisere den mand og give ham skylden for alt, lad dog de overtroiske thai om det. Det ved jeg godt JohnBKK, men muligheden foreligger vel ? |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 24/09-2015 17:58
|
Aldrig nogensinde, manden er da ikke idiot, come on!! |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 24/09-2015 18:46
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
hugoboerge skrev: Jeps, forstår meningen - også selvom ikke smuttede væk i farten.Jeg glemte at skrive ordet "ikke" i mit indlaeg dvs "havde vi maaske IKKE haft Erawan problemet" Jeg husker et billede af Happy G som blev taget da han forsvarede at de mennesker blev sendt til Kina med hætter over hovedet - altså før bomberne i Bangkok. På det billede, som jeg desværre ikke har kunne finde igen, trækker Happy G ledt på smilebåndet mens han kommer med en arrogant bombastisk forklaring på udsmidningen. Selvom jeg ikke er på bombemagernes side, så forstår jeg godt hvis de føler sig pisset på af Happy G. Een ting er selve udsmidningen, men prikken over i'et var Happy G's ækle måde at håndtere det på efterfølgende - han kunne ligeså godt have pisset dem ned i halsen ovenpå selve udsmidningen. Hans lede måde at håndtere det på var unødvendig. Det vil ikke overraske mig hvis det alene har været været den berømte dråbe. Efter den første bombe kom der også nogle mildt sagt underlige udmeldinger fra Happy G. I hvert fald efter min overbevisning. Han minder mig mest af alt om en elefant i en glasbutik. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 24/09-2015 18:52
|
http://www.bangko...hai-police http://www.reuter...8620150709 http://www.nytime....html?_r=0 De har kvajet sig.. og nu betaler de prisen. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 25/09-2015 06:32
|
Police hunt for clues against Karadag http://www.bangko...st-karadag |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 26/09-2015 10:40
|
Thai-politi: Anholdt er bombemand på overvågningsvideo http://jyllands-p...ingsvideo/ Ved snart ikke hvad jeg skal sige om de konstante forvirrende udtalelser fra Thai Polib.. "Karadags advokat, Chuchart Kanphai, siger til AFP, at han ikke tror på politiets udsagn om, at Karadag har tilstået. Advokaten hævder, at han tidligere på ugen blev nægtet adgang til sin klient og blev fortalt, at Karadag var syg. Ifølge advokaten ankom Karadag først til landet 21. august - fire dage efter eksplosionen." |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 26/09-2015 11:09
|
For et par timer siden modtog jeg en nyheds sms at man var ved at lukkke omraadet omkring Erawan saa de kunne foretage deres idiotiske re-enactment. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 26/09-2015 11:23
|
"Show Time" - komplet idiotisk.. face, show-off, overfladisk, helt og aldeles thai og uden nogensomhelst substans, kom dog ind i det 21. århundrede i fjolser!!! |
|
|
click |
Lagt på d. 26/09-2015 12:15
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 546 |
kom dog ind i det 21. århundrede i fjolser!!! Bangkok er der i det mindste i det 19 århundrede det er værre med isaan de er stadig i det 17 århundrede med deres tankegang
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
|
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 26/09-2015 12:33
|
click skrev: kom dog ind i det 21. århundrede i fjolser!!! Bangkok er der i det mindste i det 19 århundrede det er værre med isaan de er stadig i det 17 århundrede med deres tankegang Det var en fuldstaendig unoedvendig og nedvaerdigende bemaerkning om befolkningen i Isaan omraadet. |
|
Spring til debat: |