Se indlæg
Klaus Pagh
|
|
Frank |
Lagt på d. 18/07-2013 14:42
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
Ja du er sart. Når du selv uden problemer kalder nogen for klam og ulækker, og grundløst stiller spørgsmål ved, om en anden er til børn og incest, men ikke selv kan tåle at blive kaldt svin, pædofil, småfed og se gammel ud. |
|
|
Bjarke85 |
Lagt på d. 18/07-2013 14:57
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 819 |
Du er jo helt væk Frank.. Jeg siger det lige igen, jeg har ikke kaldt klaus pagh pædofil. Jeg har sagt man kun kan gisne om, hvad der er rigtigt eller forkert. Er det rigtigt er han et svin og stakkels barn, er det forkert, så stakkels mand han lever med de beskyldninger. Jeg har heller hverken kaldt ham klam eller et svin. Jeg har sagt jeg syntes det er ulækkert en på 78 og 33 er sammen. Kan ikke gøre for jeg syntes det er ulækkert, det er bare helt forkert oppe i mit hovede og kan ikke se noget naturligt i det for mig. Sorry to say. Og desuden, så var det en lille bi-sætning til mit indlæg, at man kunne gisne om det. Det er ikke som om jeg bragte en lang tråd omkring klaus Pagh er pædofil eller har udøvet incest. Jeg pointerede bare der ikke tegnede et særligt pænt billede af manden. Jeg gjorde mig ingenlunde til dommer over for hvad der er gjort eller ikke gjort i hans sag ! |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 18/07-2013 15:07
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 641 |
Bjarke85 skrev: Er det sart at blive lidt irriteret over at blive kaldt : svin, pædofil, småfed og ser gammel ud. Tågehorn og at man er misbruger og man skal klappe hesten ? Ja listen er lang, og jeg tvivler ærligt talt på i ville sige sådan til mig i virkeligheden For at være ærlig så synes jeg du skal prøve og læse tråden igennem igen. Det er jo ikke sådan at folk umotiveret kalder dig de ting. Du kommer med dine fordomme om gamle mænd, brugere af forumet generelt og de ting der bliver skrevet og jo for stor dels vedkommende direkte svar på dine udtalelser. Jeg kan ikke føle mig ramt af Klaus pagh da jeg ikke er på hans alder og min kone er også rimeligt jævnaldrende. Men din måde at føre dig frem på her på forumet er simpelthen urimelig, du har ført dig frem med dine holdninger og gæt om at fordi man er "gammel" og godt kan lide piger I 20'erne så er man naturligvis også pædofil. Samtidig har du argumenteret for at han kun blev frikendt pga manglende beviser. Nu forsøger du efterfølgende at få det til at fremstå som om det er dig der er forurettet. Senest kommer du I flere indlæg med indirekte trusler med skeptikere. Ja du påstår at det ikke er en trussel men det er ikke sådan det læses. |
|
|
Bjarke85 |
Lagt på d. 18/07-2013 15:13
|
TomDK skrev: Bjarke85 skrev: Er det sart at blive lidt irriteret over at blive kaldt : svin, pædofil, småfed og ser gammel ud. Tågehorn og at man er misbruger og man skal klappe hesten ? Ja listen er lang, og jeg tvivler ærligt talt på i ville sige sådan til mig i virkeligheden For at være ærlig så synes jeg du skal prøve og læse tråden igennem igen. Det er jo ikke sådan at folk umotiveret kalder dig de ting. Du kommer med dine fordomme om gamle mænd, brugere af forumet generelt og de ting der bliver skrevet og jo for stor dels vedkommende direkte svar på dine udtalelser. Jeg kan ikke føle mig ramt af Klaus pagh da jeg ikke er på hans alder og min kone er også rimeligt jævnaldrende. Men din måde at føre dig frem på her på forumet er simpelthen urimelig, du har ført dig frem med dine holdninger og gæt om at fordi man er "gammel" og godt kan lide piger I 20'erne så er man naturligvis også pædofil. Samtidig har du argumenteret for at han kun blev frikendt pga manglende beviser. Nu forsøger du efterfølgende at få det til at fremstå som om det er dig der er forurettet. Senest kommer du I flere indlæg med indirekte trusler med skeptikere. Ja du påstår at det ikke er en trussel men det er ikke sådan det læses. Jeg er da ligeglad med hvordan folk opfatter tingene, det der tæller for mig, er hvad jeg mente med tingene Jeg har intet imod ældre fyre med yngre piger, men jeg har en grænse for hvad jeg syntes er i orden og hvad jeg syntes der er klamt. Det er jeg vel i min bedste ret til at syntes. Og hvis folk føler sig ramt, så må det stå for deres regning, og måske der så er noget om det ? Jeg kan fortælle jeg snakker fint med flere herinde fra privat. Som også har en yngre kone/kæreste. Dem har jeg sjovt nok ikke et problem med. Hvordan kan det være ? Kunne det tænkes, at det er nogen bestemte herinde der overreagere ? Og føler sig stødt, fordi der måske er noget om snakken ? Jeg kommer ikke med fordomme, fordomme er en ide om noget som ikke er virkeligt. F.eks. at alle thai forhold er købte koner osv. Det er ikke en fordom at jeg syntes 78 og 33 er klamt ? Det er min HOLDNING ! Der er kæmpe forskel. Prøv og slå ordet holdning op og fordom, så ser du forskellen. Jeg har ikke angrebet nogen personligt, måske i forsvar til de angreb der kom, eller da jeg tabte tålmodigheden her til sidst. Men jeg begyndte ikke denne sviner krig ! |
|
|
Frank |
Lagt på d. 18/07-2013 15:15
|
Bjarke85 skrev: Du er jo helt væk Frank.. Jeg siger det lige igen, jeg har ikke kaldt klaus pagh pædofil. Jeg har sagt man kun kan gisne om, hvad der er rigtigt eller forkert. Er det rigtigt er han et svin og stakkels barn, er det forkert, så stakkels mand han lever med de beskyldninger. Jeg har heller hverken kaldt ham klam eller et svin. Jeg har sagt jeg syntes det er ulækkert en på 78 og 33 er sammen. Kan ikke gøre for jeg syntes det er ulækkert, det er bare helt forkert oppe i mit hovede og kan ikke se noget naturligt i det for mig. Sorry to say. Og desuden, så var det en lille bi-sætning til mit indlæg, at man kunne gisne om det. Det er ikke som om jeg bragte en lang tråd omkring klaus Pagh er pædofil eller har udøvet incest. Jeg pointerede bare der ikke tegnede et særligt pænt billede af manden. Jeg gjorde mig ingenlunde til dommer over for hvad der er gjort eller ikke gjort i hans sag ! Prøv lige at læse indlægget igen. Jeg skriver ikke, at du har kaldt ham pædofil. Jeg skriver at du stiller spørgmål til, om han er det. Det mest nedrige man ubegrundet kan kæde andre sammen med, er incest og pædofili. Det gør du med dine spørgmål. Og du fortsætter med konstatere, at han godt kan være skyldig selv om har er frikendt i retten. Det er bare ikke bevist. Så du har grundigt sørget for at kæde Klaus navn sammen med pædofili, hvilket efter min mening er modbydeligt. Og selv om du prøver at få din kommentar i første indlæg til at fremstå som en ligegyldig bisætning, så stod der: Tjaa. Man kan jo kun gisne om incesten er rigtig eller ej, men det er jo ihvertfald fakta at han er til helt unge personer... Man behøver ikke at være professor i dansk for at forstå hvad ordet men indikerer. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 18/07-2013 15:20
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
http://www.free2r...=ul%E6kker |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 18/07-2013 15:21
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 641 |
Amagerdreng skrev: Ok måske lidt out of tropic MEN.... Når nu Bjarke kalder de fleste herinde for gamle klamme mænd der ikke tør stå frem ja så har ham jo egentelig ret til en vis grænse for hvor mange af jer TØR stå frem med ÆGTE billede af sig selv ?? Hvorfor gemmer man sig bag et billede af et eller andet istedet for at vise sig frem og sige "Her er jeg" er det netop fordi som Bjarke siger "gamle mænd der ikke tør stå frem bla fordi de evt ikke har årene og looked med sig ?" og IKKE har andet at få tiden til at gå med end at smide totalt intet sigende indlæg gang på gang på DTW.. Vi er heldigvis nogle der tør stå frem trods vores alder og udsendende.... Der er heldigvis mange der har noget at sige og kan fortælle noget der kan bruges til noget.. men ingen navne nævnt ingen glemt. Jeg har tidligere haft en profil der inkluderede mit eget navn og en reference som gjorde at man hurtigt kunne finde frem til mig. Den valgte jeg at slette da jeg synes diskussionerne her på siden havde en karakter som jeg ikke havde lyst til at blive associeret med hvis en arbejdsgiver googlede mig. Derfor valgte jeg et nyt navn som flere andre end mig har brugt før på nettet. Men derudover så har jeg ikke noget behov for at dele mit liv med andre mennesker. Jeg har en facebook profil med samlet 5 venner og ingen statusopdateringer. |
|
|
Longway |
Lagt på d. 18/07-2013 15:24
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1079 |
Jeg sidder med oel og popcorn..........sikken et lakorn-show... Redigeret af Longway d. 18/07-2013 15:26 Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
Bjarke85 |
Lagt på d. 18/07-2013 15:24
|
Frank skrev: Bjarke85 skrev: Du er jo helt væk Frank.. Jeg siger det lige igen, jeg har ikke kaldt klaus pagh pædofil. Jeg har sagt man kun kan gisne om, hvad der er rigtigt eller forkert. Er det rigtigt er han et svin og stakkels barn, er det forkert, så stakkels mand han lever med de beskyldninger. Jeg har heller hverken kaldt ham klam eller et svin. Jeg har sagt jeg syntes det er ulækkert en på 78 og 33 er sammen. Kan ikke gøre for jeg syntes det er ulækkert, det er bare helt forkert oppe i mit hovede og kan ikke se noget naturligt i det for mig. Sorry to say. Og desuden, så var det en lille bi-sætning til mit indlæg, at man kunne gisne om det. Det er ikke som om jeg bragte en lang tråd omkring klaus Pagh er pædofil eller har udøvet incest. Jeg pointerede bare der ikke tegnede et særligt pænt billede af manden. Jeg gjorde mig ingenlunde til dommer over for hvad der er gjort eller ikke gjort i hans sag ! Prøv lige at læse indlægget igen. Jeg skriver ikke, at du har kaldt ham pædofil. Jeg skriver at du stiller spørgmål til, om han er det. Det mest nedrige man ubegrundet kan kæde andre sammen med, er incest og pædofili. Det gør du med dine spørgmål. Og du fortsætter med konstatere, at han godt kan være skyldig selv om har er frikendt i retten. Det er bare ikke bevist. Så du har grundigt sørget for at kæde Klaus navn sammen med pædofili, hvilket efter min mening er modbydeligt. Og selv om du prøver at få din kommentar i første indlæg til at fremstå som en ligegyldig bisætning, så stod der: Tjaa. Man kan jo kun gisne om incesten er rigtig eller ej, men det er jo ihvertfald fakta at han er til helt unge personer... Man behøver ikke at være professor i dansk for at forstå hvad ordet men indikerer. Ja Frank ? Jeg dømmer ham jo netop ikke, jeg skriver man kun kan gisne om hvad der er rigtigt eller forkert. Selvfølgelig er der da mange der tror det, ligesom der er mange der ikke tror det. Sådan er det altid med kendte personer og så nogle sager. Jeg skrev ikke, føj han er sikkert pædofil eller på andre måder udtrykte jeg tror han har gjort det. Jeg skrev lidt sarkastisk med den smiley, at man kun kan gisne om det. Det er jo op til hver enkelt hvad de tro på og ikke tror på. Uanset min sætning eller ej, så har hr. og fru. danmark jo dømt ham i deres hjerne, når de læser artiklerne om det. |
|
|
Frank |
Lagt på d. 18/07-2013 15:33
|
Hvis du ikke kan se problemet ved at grundløst at stille spørgsmålstegn ved, om en mand er pædofil eller til incest, så forstår jeg godt, at du ikke kan forstå reaktionerne på dine indlæg. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 18/07-2013 15:50
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Omkring anklagerne om incest så er Klaus Pagh frikendt både i byretten og landsretten tilbage i 2010. Det er også en kendsgerning at Klaus Pagh er glad for yngre kvinder. Karema Hviid er nu dømt for både injurier (beskyldninger om incest) og bortførelse (af et barn). Det er også en kendsgerning at Karema Hviid har ligget i med en 39 år ældre mand. Fair nok at Klaus Pagh er oppe til debat herinde, både i kraft af hans thailandske ægtefælle og som eksempel for en aldersforskel mellem ægtefæller. Men det er ikke i orden at der gisnes/antydes om pædofili, incest eller lignende. Og især ikke når spørgsmålet har været prøvet i retten 2 gange (ja faktisk 3 gange hvis man medregner injurie-sagen). Det er hellere ikke i orden med hentydninger om at besøge andre medlemmer herinde for at se om de tør gentage meninger skrevet i forumet face-2-face. Jeg har fået flere anmodning om at låse tråden både via PB'er og emails. Og de anmodninger vil jeg følge. Emnet/emnerne i tråden er kommet for langt væk fra sidens interesse-område og der har og er en ret grim stemning som ikke hører til her på siden. Fortsat rigtig god dag. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
Spring til debat: |