Se indlæg
I dag er SK973 til Bangkok aflyst
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 24/07-2012 07:54
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Det ser ud til at problemerne og uheldene fortsat regner ned over SAS: Det uheldige Chicago-fly havde en mindre påvirkning på weekendens operationer. ”Det betød at lørdagsafgangen fra Bangkok først kom afsted dagen efter og at der var en tretimers forsinkelse på flyvningen fra København til Chicago lørdag. Desuden måtte vi aflyse Chicago - Stockholm fredag og passagererne mellem Stockholm og New York oplevede lørdag en mindre forsinkelse,” forklarer SAS’ danske pressechef Trine Kromann Mikkelsen til CHECK-IN.dk. Mandag var langruteflyvningerne tilbage i normal drift. Chicago-flyet blev beskadiget umiddelbart før flyet skulle tages ud af produktion for at gennemgå et større såkaldt C-check. Derfor fløj flyet i weekenden direkte fra Chicago til Madrid, hvor checket skal gennemføres. Og derfor havde SAS’ operationsafdeling allerede planlagt efter at kunne gennemføre langruteflyvningerne fra mandag uden flyet. Læs nærmere på: Uheldig weekend for SAS’ langdistanceflåde Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 24/07-2012 13:19
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Lyder dette her ikke som "englelyd" for jer også: Fra Check-Inn.DK En løsning kunne være at reducere antallet af flyvninger på andre ruter eller helt at lukke en eller flere ruter. Her vurderes ruten mellem København og Bangkok at være den mest oplagte. Ruten har den mindste andel af forretningsrejsende og betjenes i dag også af Star Alliance-partneren Thai Airways, der kan tænkes at gå fra én til to daglige flyvninger hvis SAS trækker sig. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
30411717 |
Lagt på d. 24/07-2012 16:52
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 59 |
Lung Yao skrev: Lyder dette her ikke som "englelyd" for jer også: Fra Check-Inn.DK En løsning kunne være at reducere antallet af flyvninger på andre ruter eller helt at lukke en eller flere ruter. Her vurderes ruten mellem København og Bangkok at være den mest oplagte. Ruten har den mindste andel af forretningsrejsende og betjenes i dag også af Star Alliance-partneren Thai Airways, der kan tænkes at gå fra én til to daglige flyvninger hvis SAS trækker sig. .... jeg fåstår ikke i gider sas der altid poblemer med dem. |
|
|
natty |
Lagt på d. 24/07-2012 17:47
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
30411717 skrev: Lung Yao skrev: Lyder dette her ikke som "englelyd" for jer også: Fra Check-Inn.DK En løsning kunne være at reducere antallet af flyvninger på andre ruter eller helt at lukke en eller flere ruter. Her vurderes ruten mellem København og Bangkok at være den mest oplagte. Ruten har den mindste andel af forretningsrejsende og betjenes i dag også af Star Alliance-partneren Thai Airways, der kan tænkes at gå fra én til to daglige flyvninger hvis SAS trækker sig. .... jeg fåstår ikke i gider sas der altid poblemer med dem. Og jeg forstår ikke, hvorfor nogen ikke kan finde ud af at citere korrekt. Det da okay, at du ikke bryder dig om SAS, men det er nu noget vrøvl at skrive, at der "altid er problemer med dem" Jeg flyver jævnligt med SAS, både europæisk og oversøisk, og har personligt ikke været udsat for større forsinkelser. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
Lagt på d. 24/07-2012 19:25
|
|
Begynder Antal indlæg: |
natty skrev: 30411717 skrev: Lung Yao skrev: Lyder dette her ikke som "englelyd" for jer også: Fra Check-Inn.DK En løsning kunne være at reducere antallet af flyvninger på andre ruter eller helt at lukke en eller flere ruter. Her vurderes ruten mellem København og Bangkok at være den mest oplagte. Ruten har den mindste andel af forretningsrejsende og betjenes i dag også af Star Alliance-partneren Thai Airways, der kan tænkes at gå fra én til to daglige flyvninger hvis SAS trækker sig. .... jeg fåstår ikke i gider sas der altid poblemer med dem. Og jeg forstår ikke, hvorfor nogen ikke kan finde ud af at citere korrekt. Det da okay, at du ikke bryder dig om SAS, men det er nu noget vrøvl at skrive, at der "altid er problemer med dem" Jeg flyver jævnligt med SAS, både europæisk og oversøisk, og har personligt ikke været udsat for større forsinkelser. OT - Undskyld Jeg forstår heller ikke at SaS altid skal nedgøres. Jeg/Du/I har jo alle aktier i selskabet, og har derfor interesse i positiv omtale af selskabet. Jo flere SaS kunder, desto mere kan vi få for vores aktier, når (ikke hvis) de skal fyres af. |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 24/07-2012 21:53
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
PR52 skrev: ............................................................ OT - Undskyld Jeg forstår heller ikke at SaS altid skal nedgøres. Jeg/Du/I har jo alle aktier i selskabet, og har derfor interesse i positiv omtale af selskabet. Jo flere SaS kunder, desto mere kan vi få for vores aktier, når (ikke hvis) de skal fyres af. Du mente "Fyres med" , undskyld men kunne ikke lade være. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Lagt på d. 24/07-2012 23:15
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Lung Yao skrev: PR52 skrev: ............................................................ OT - Undskyld Jeg forstår heller ikke at SaS altid skal nedgøres. Jeg/Du/I har jo alle aktier i selskabet, og har derfor interesse i positiv omtale af selskabet. Jo flere SaS kunder, desto mere kan vi få for vores aktier, når (ikke hvis) de skal fyres af. Du mente "Fyres med" , undskyld men kunne ikke lade være. . Ha ha Lung Yao - Go' humor Men når alt kommer til alt mht. luftfartsselskaber, drejer det sig ikke kun om et sæde pitch 32" CPH-BKK-CPH, og om prisen ? Når jeg går ind i et fly, så glemmer jeg alt om kulinariske oplevelser og hygge snak med kabinepersonalet. Jeg behøver ikke personlig tv skærm og er bedøvende ligeglad med, at jeg skal betale for et par drinks. Om mit sæde (32" pitch) befinder sig i et A340 / A380 - Boing 777 / 747 er jeg også bedøvende ligeglad med. Skulle kabinepersonalet mod forventning ikke byde på lidt spise/drikke, så overlever jeg nok også de 11 timer. Indrømmet: SaS har nogle problemer med fly til tiden i øjeblikket, men mon ikke det bliver løst. Forhåbentligvis er løsningen ikke, at vi bruger vores aktier til at tænde grillerne op med Redigeret af d. 24/07-2012 23:40 |
|
|
HFD |
Lagt på d. 25/07-2012 00:42
|
Øvet medlem Antal indlæg: 196 |
PR52 skrev: Lung Yao skrev: PR52 skrev: ............................................................ OT - Undskyld Jeg forstår heller ikke at SaS altid skal nedgøres. Jeg/Du/I har jo alle aktier i selskabet, og har derfor interesse i positiv omtale af selskabet. Jo flere SaS kunder, desto mere kan vi få for vores aktier, når (ikke hvis) de skal fyres af. Du mente "Fyres med" , undskyld men kunne ikke lade være. . Ha ha Lung Yao - Go' humor Men når alt kommer til alt mht. luftfartsselskaber, drejer det sig ikke kun om et sæde pitch 32" CPH-BKK-CPH, og om prisen ? Når jeg går ind i et fly, så glemmer jeg alt om kulinariske oplevelser og hygge snak med kabinepersonalet. Jeg behøver ikke personlig tv skærm og er bedøvende ligeglad med, at jeg skal betale for et par drinks. Om mit sæde (32" pitch) befinder sig i et A340 / A380 - Boing 777 / 747 er jeg også bedøvende ligeglad med. Skulle kabinepersonalet mod forventning ikke byde på lidt spise/drikke, så overlever jeg nok også de 11 timer. Indrømmet: SaS har nogle problemer med fly til tiden i øjeblikket, men mon ikke det bliver løst. Forhåbentligvis er løsningen ikke, at vi bruger vores aktier til at tænde grillerne op med Har du aktier er det selskab så sælg dem snart hvis du ikke vil miste det hele, det er snart gået ned ad bakke så længe jeg ikke tror de ved hvor styrepinden sider så de kan få vendt skuden, den danske stat blir måske ved lidt endnu med at smide penge i dem på grund af lufthavnen i Kbh. men jeg tror ikke du skal forvente de andre medejere blir ved, de vil meget gerne sælge hvis du skulle have gemt lidt på kistebunden. |
|
Spring til debat: |